Rikollista meininkiä 2

Länsikujat sijaitsevat kauimpana linnasta. Täälläpäin asustaa yleensä köyhin väki ja länsikujat ovat tunnettuja hämäristä hiippareista. Länsikujat tuhoutuivat täysin palossa, ennen toisen tannersodan alkua, kiitos haltioiden hyökkäyksen. Nyttemmin, kun tannersota on päättynyt, on länsikujia alettu rakentamaan uudestaan. Siltikin, alueelta löytyy yhä palaneita raunioita, vaikka uusia rakennuksia on alkanut kohoamaan sinne tänne.
Länsikujilta on helpointa livahtaa kylän alla risteileviin, valtaviin viemäriverkostoihin. Osa verkostosta on ihmisten itse rakentamaa, osa taas luonnon muovaamaa, niin käytäviä kuin luoliakin. Tätä kautta ei kuitenkaan tiettävästi pääse kylään sisälle, vaikka käytävä muurien alitse olisi helpoin tapa livahtaa sisään. Mutta sellaista ei kuitenkaan ole olemassa vai onko?

Valvoja: Crimson

Rikollista meininkiä 2

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 19 Tammi 2008, 11:53

Ed

Ed oli nukkunut yönsä huonosti nähden painajaisia äidistään ja tämän murhaajista. 'Miksi minä näen näitä.' Ed ajatteli noustessaan sängystä hikisenä. Ed puki nopeasti vaatteensa yllensä ja ei syönyt mitään. Hän lähti ulos ovesta ja astui kujalle. Kaksi susi tyttöä tuli tuomaan rahoja kauppiailta. Kauppiaat hän oli pelotellut pahasti ja pari oli hakattu melkein henkihieveriin. 'Missä se Henry viipyy?' Ed ajatteli ja samalla katsoi kun nämä kaksi laskeskeli rahoja.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Tammi 2008, 12:02

Henry

Henry kulki nopeasti pitkin länsikujien pimeitä, kosteita ja kapeita tietä. Hänen oli määrä tavata Ed jälleen, tällä kertaa Henryllä oli tälle tehtävä.
Hän pysyi visusti harmaan, hupullisen viittansa suojissa, tämä oli niitä kertoja joida ei ollut hyvästä näyttää kasvojaan kenellekkään.
Henry saapui risteykseen ja vilkaisi jokaiseen suuntaan ja näki Edin yhdellä kujalla kahden susi tytön kanssa.
Henry käveli heidän luokseen, näyttämättä kasvojaan hupun alta. Hän oletti että Ed tunnistaisi hänet, mutta toivoi ettei tämä möläyttäisi hänen nimeään ääneen.
"Tulin nyt... ja minulla on sinulle hommia" Henry sanoi saapuessaan Edin luo.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 19 Tammi 2008, 12:12

Ed

Ed katseli hetken kun nämä kaksi laskeskeli rahoja ja sitten katsoi toiseen suuntaan kun joku muukalainen tuli heitä kohti. 'Tulihan se Henry sieltä sovittuun aikaan.' Ed ajatteli. "Niin huomasin ja mikä on suunnitelma?" Ed sanoi ja antoi pienet pussit näille kahdelle. Joissa oli kultaa jonkin verran. "Minulla riittää töitä ja kuten sanoin aiemmin mikä on suunnitelma, linna on vartioitu hyvin." Ed sanoi. 'En edes mahda päästä pitkälle jos on raskaat vartiot siellä linnassa.' Ed ajatteli ja huokaisi.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Tammi 2008, 12:26

Henry

Henry hymyili huppunsa alla. Hän ojensi Edille nahkaisen pussin, jossa oli kolikoita.
"Siinä on sinulle palkkasi, etukäteen. 500 kultakolikkoa plus 200, jos tulee yllättävä tarve lahjoa vartijoita" Henry selitti ja jatkoi " Olen hoitanut asian niin, että pääset linnaan heinäkärryjen kyydissä, tallin kautta linnaan. Pistin vartijat muualle siksi aikaa. Toden näköisesti Black on toisessa kerroksessa." Henry selitti huppunsa suojista.
"Kai tiedät mitä sinulla on vastassa? Black on päihittänyt Aranin ja karhun. Hän hallitsee ilmaa ja tulta, sauvansa hän pystyy muuttamaan aseeksi... ja hän pystyy muuttumaan sudeksi" Henry selitti varmistaakseen että Ed oli tietoinen näistä "pikku" seikoista.
Henry ei ollut yhtään varma, toimisiko suunnitelma täydellisesti, mutta varmaan paremmin mitä myrkyttämis yritys.
"Ja muista, Lilyä et tapa" Henry sanoi varmistaakseen, ettei Ed edes vahingossa koskisi Lilyyn.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 19 Tammi 2008, 12:38

Ed

Ed otti Henryltä pussin jossa oli rahaa. "Luultavasti ne vartijat on liiankin ahneita." Ed sanoi. "Hyvä juttu työstäni tulee huomattavasti helpompaa." Ed sanoi ja meinasi nauraa mutta piti naurunsa kurissa. "Tiedän minä, sutena hän ei liiku hyvin ahtaissa tiloissa." Ed sanoi. 'On hyvä suunnitelma joo ja päätti varoitella minua. Ei ole mikään aloittelija velho vastassa. En varmaankaan hengiltä sitä saa ehkä.' Ed ajatteli.
"Muistan mutta jos hän puuttuu mukaan." Ed sanoi ja otti sapelin esille. "Olen sivellyt sapelin harvinaisella myrkyllä. Hidas mutta tehokas. Testailin itseeni olen luultavasti saanut vastustuskyvyn tätä myrkkyä vastaan varulta. Ed sanoi.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Tammi 2008, 12:45

Henry

"Taidat olla hyvin varautunut.. Mutta jos Lily puuttuu asiaan, tosin epäilen sitä, riittää vain kun teet hänestä tajuttoman.. tosin sen mitä Blackistä tunnen, hän ei päästä Lilyä lähellekkään sinua" Henry sanoi nojautuessaan seinään ja vilkaisi ympärilleen.
"Heinä kärryt lähtevät piakkoin.. ja muista" Henry sanoi kääntäen kasvonsa kohti Ediä.
"Jos jäät kiinni, me emme koskaan tavanneetkaan" Henry sanoi, nyökkäsi ja lähti kävelemään poispäin.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 19 Tammi 2008, 12:54

Ed

"Niin olenkin. Naisista ei koskaan tiedä ne yleensä puuttuvat kaikkeen. Hankalaa on tehdä tajuttomaksi miekalla ja hyvä niin." Ed sanoi. 'Henry haluaa eroon kovasti eroon Blackistä mutta miksei kuninkaasta mutta teen tämän.' Ed ajatteli.
"Sen huomaan." Ed sanoi ja katsoi Henryä kun tämä oli sanomassa jotakin. "Niin emme tavanneet ja minua ei vankilaan helposti saa." Ed anoi ja meni kärryjen luokse. Ed kiipesi niiden kyytiin ja ne lähtivät kohti linnaa.
Dudeboy
 


Paluu Länsikujat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron