Pelii pelii

Länsikujat sijaitsevat kauimpana linnasta. Täälläpäin asustaa yleensä köyhin väki ja länsikujat ovat tunnettuja hämäristä hiippareista. Länsikujat tuhoutuivat täysin palossa, ennen toisen tannersodan alkua, kiitos haltioiden hyökkäyksen. Nyttemmin, kun tannersota on päättynyt, on länsikujia alettu rakentamaan uudestaan. Siltikin, alueelta löytyy yhä palaneita raunioita, vaikka uusia rakennuksia on alkanut kohoamaan sinne tänne.
Länsikujilta on helpointa livahtaa kylän alla risteileviin, valtaviin viemäriverkostoihin. Osa verkostosta on ihmisten itse rakentamaa, osa taas luonnon muovaamaa, niin käytäviä kuin luoliakin. Tätä kautta ei kuitenkaan tiettävästi pääse kylään sisälle, vaikka käytävä muurien alitse olisi helpoin tapa livahtaa sisään. Mutta sellaista ei kuitenkaan ole olemassa vai onko?

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 13 Maalis 2008, 18:15

Daer

Alkoi kuulua rasahduksia ja Daer käänsi katseensa Mikusta munaan. Se kellui laavassa, siihen oli alkanut tulla halkeamia ja niistä tuli jotakin punaista savua. 'Tämähän alkaa mennä hyvin kiinnostavaksi.' Daer ajatteli ja katsoi munaa tarkkaavaisesti. Kuului lisää rasahduksia ja liekit alkoivat riehumaan ne olivat kuin jotkut villit hevoset, laava poreili alhaalla lujaa. Muna räjähti, kohta siitä ampaisi lentoon kauniin värinen feenikslintu.
Hana näytti muuttuneen hieman kun oli uudesti syntynyt nyt. Se oli paljonkin isompi kuin edellinen feenikslintu. Se levitti siipensä taivaalla ja niiden päältä putosi laavaa ja tuhkaa. Hana näytti kasvaneen hiukan normaalia isommaksi. Miku näytti miettivän ääneen ja Daer naurahti itsekseen, sillä rauhaa tuovan näköinen mukamas. Liekit nousivat ylös korkealle ja ne peittivät feenikslinnun.
Kun ne alkoivat laskeutumaan feenikslintua ei enää ollut vaan alhaalla laavan päällä oli tyttö. Laava oli hyvin kuumaa varmaankin mutta tämä tyttö pystyi seisomaan sen päällä kuin tavallisella maalla. 'Hana vähän näyttää meille kuinka sitä taiotaan näköjään.' Daer ajatteli ja katsoi alas päin Hanaan. Tyttö katsoi ylös päin missä oli hän ja Miku. Tyttö puhui ja hymyili kuin joku kuninkaallinen.
"Olisin kyllä saanut sinut aiemminkin herätettyä mutta kun tuo Miku ei oikein uskaltanut tehdä sitä." Daer sanoi ja jatkoi. "Hauska saada sinut sinut takaisin." Daer sanoi hiukan hymyillen Hanalle.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 13 Maalis 2008, 22:15

Hana asteli paljailla jaloilla laavan päältä, ja olikin pian kiivennyt ylös katolle.
''Huomasin että aijoit herättää minut.'' Hana sanoi, Daerin ja Mikun takana.
'Miten se tuonne meni? Äskenhän se oli tossa? Miku ajatteli, kun nousi ylös ja kääntyi Hanaan päin.
''Noh? Mitenkäs pojat on pärjäillyt ilman minua?''
'Hana vaikuttaa itsevarmemmalta? Onko jotain tapahtunut?' Miku mietti itsekseen kun käveli Daerin viereen.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 14 Maalis 2008, 01:01

Daer

Daer katsoi Hanaa joka käveli paljain jaloin laavan päällä. Tuttu ääni kuului heidän takaansa ja Daer Kääntyi Hanaan päin, tämä oli jotenkin ilmestynyt heidän taaksensa ja puhui siitä kun oli huomannut Daerin herätysyrityksen. "Se oli yksi pieni mahdollisuus jota yritin vain käyttää." Daer sanoi. 'Se käväisi Hanan suussa mutta mikä meni vikaan, Hana kerkesi herätä ennen kuin se oli edes kauaa Hanan suussa.' Daer ajatteli hiukan onnellisena nyt kun Hana oli taas heidän luonansa. Nyt Hana kysyi mitenkäs pojat on pärjäillyt. "Hiukan uhkaillut tuota yhtä kun ei kuunnellut minua." Daer sanoi hiukan väsyneenä sillä häntä alkoi nukuttamaan hiukan.
"Hana meillä olisi hieman puhuttavaa, sinä Miku pysy paikallasi." Daer sanoi ja käveli hieman eteen päin mutta mahdollisemman kauas Mikusta. "Luotatko tosissasi oikein Mikuun, tämähän saattaisi levitellä vaikka mitä huhuja meistä." Daer puhui kuin yksikseen koska ei tiennyt oliko Hana seurannut.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 14 Maalis 2008, 15:21

Hana oli hetken hiljaa ja avstasi sitten Daerille. ''Minulla ei ole mitään syytä luottaa tai olla luottamatta Mikuun.'' Hana sanoi ja kääntyi Daeriin päin. ''Hän on minulle vain vieras poika.''
Miku katsoi hiukan kauempana Hanan ja Daerin jutuja. 'Syrjikää vain! Miku ajatteli ja huokaisi. Hän katsoi alas laavaan, joka oli hyytymässä kylmästä yö ilmasta.
Mikulla välähti hiukan myöhemmin, 'Miten niin en muka kuunnellut tuota.' Miku mietti kun oli taas katsomassa Hanaa ja Daeria. 'Hulluhan olisin ollut, jos olisin pistänyt Hanan suuhun sen tyhmän patsaan!' Miku sanoi ja näytti Daerille kieltä.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 15 Maalis 2008, 15:03

Daer

Daer hymyili ilkeänä jälleen kerran kun oli voittanut luottamuksensa Hanalta, sitä helpompi oli päästä eroon Mikusta. "Hyvä niin ja Miku on aika vieras koska ei ole tuntenut sinua pitempään kuin minä." Daer vastasi hiukan hymyillen. Daer kääntyi ja katsoi Hanaa joka oli tullutkin, sivusilmällä hän näki Mikun katselevan vieläkin laavaan. 'Onneksi ei kuule mitä juttelimme Hanan kanssa nyt.' Daer ajatteli ja näki, että Miku katsoi nyt Hanaa ja häntä. Tämä näytti Daerille kieltä, Daerin kärsivällisyys oli Mikun kanssa todella kireällä. "Miku ei oikein osaa olla kunnolla ollenkaan." Daer sanoi jälleen kerran äkäisenä ja käveli Hanan ohitse, pysähtyi Mikun ja Hanan väliin. "Kerro minulle, Miku mikä sinua oikein vaivaa?" Daer kysyi ja katsoi vihaisena Mikua.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 17 Maalis 2008, 17:26

Hana seisoi ja katsoi kun Daer höyhensi Mikua.
''Ei minua mikään vaivaa!'' Miku sanoi. ''En vain pidä siitä että olet koko ajan Hanan läheisyydessä.''
Hana oli aivan muina miehinä, antaen Daerin ja Mikun hoidella omat sotkunsa.

//Tuli pikkasen lyhyt, ku tuli äkki lahtö : )
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 18 Maalis 2008, 18:08

Daer

'Vielä muutama ärsytys lisää tuolle yhdelle niin voin höykyttää tätä vähän lisää.' Daer ajatteli ja katsoi Mikua kuin aikoisi antaa selkäsaunan tälle. Miku rupesi puhumaan siitä, että Daer oli koko ajan Hanan läheisyydessä. "Luuletko, että Hana pitäisi sinusta?" Daer sanoi ja käveli hieman lähemmäksi koko ajan Mikua kohti. "Minä olen sentään elävä ja lihaa, verta kuin sinä Miku!" Daer huusi suoraan päin Mikulle. Hän tosissaan haastoi riitaa, muutamilla taioillaan Daer pystyisi tekemään Mikulle jotakin.
Dudeboy
 

Edellinen

Paluu Länsikujat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron