Helppoa kuin heinän teko

Länsikujat sijaitsevat kauimpana linnasta. Täälläpäin asustaa yleensä köyhin väki ja länsikujat ovat tunnettuja hämäristä hiippareista. Länsikujat tuhoutuivat täysin palossa, ennen toisen tannersodan alkua, kiitos haltioiden hyökkäyksen. Nyttemmin, kun tannersota on päättynyt, on länsikujia alettu rakentamaan uudestaan. Siltikin, alueelta löytyy yhä palaneita raunioita, vaikka uusia rakennuksia on alkanut kohoamaan sinne tänne.
Länsikujilta on helpointa livahtaa kylän alla risteileviin, valtaviin viemäriverkostoihin. Osa verkostosta on ihmisten itse rakentamaa, osa taas luonnon muovaamaa, niin käytäviä kuin luoliakin. Tätä kautta ei kuitenkaan tiettävästi pääse kylään sisälle, vaikka käytävä muurien alitse olisi helpoin tapa livahtaa sisään. Mutta sellaista ei kuitenkaan ole olemassa vai onko?

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 16 Helmi 2008, 16:16

Ed

He lähtivät liikkeelle. Ed näki hiukan vain Adan selästä ympäristöä.
'Miten hän uskaltaa noin hyvin juosta tässä nopeudessa, hyvin osaa väistellä esteitä ja muutamia ihmisiä.' Ed ajatteli ja katseli vähän ympärilleen. Länsikujien raja näkyi jo ja menivät nurkan taakse, Ada laski Edin maahan. Ed oli istumassa ja Ada pyysi häntä näyttämään haavaa. pieni kipu kävi kun Ada tökkäsi sormen haavaan.
Ed ei sanonut mitään kun Ada teki jotakin haavalle, veren vuoto lakkasi mutta haava ei ollut mennyt umpeen vieläkään.
"Hyvä on." Ed sanoi nojaten seinää vasten ja katseli kun Ada rupesi parantamaan omaansa. "Luulenpa että hän jäi jälkeen ja nuo hänen miekkansa estävät haavan paranemista sen huomasin kun parantaminen ei onnistunut katolla silloin." Ed sanoi. 'Se pappi jäi jälkeen onneksi.' Hän ajatteli.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Helmi 2008, 11:44

Ada

"mmh..." Ada äännähti ja sörkki omaa haavaansa, kunnes sai verenvuodon tyrehtymään.
"hmm... pitää vaatia lisäpalkka tästä keikasta" Ada sanoi ja nousi ylös.
"Noh, aletaas men... perhana" Ada aloitti ja kääntyi ympäri nähden kujan toisessa päässä kolme vartijaa.
"äh.. taas mennään" Ada sanoi ja veti miekkansa esille ja lähti hyökkäämään kohti vartijoita, jotka tekivät samoin.
Ada hyppäsi miesten yli, iski miekkansa yhden niskasta läpi ja veti tältä kaulan poikki, pää tippui maahan ja vieri vähän matkaa eteenpäin, kunnes pysähtyi. Päätön ruumis kaatui maahan niin että kolahti ja kaksi muuta vartijaa katsoivat hetken aikaa kauhuissaan, kunnes lähtivät uuteen hyökkäykseen.
Ada hymyili ja otti käyttöönsä pikavauhtinsa. Hän syöksähti toisen miehen ohi viiltäen tämän kyljen auki, kääntyi ympäri ja iski toista vartijaa selkään ja perääntyi sen jälkeen.
"Anti heittää tai kohta teilläkään ei ole päätä!" Ada huusi eikä tarvinut kahdesti käskeä, miehet lähtivät livohkaan kuin pelokkaat koirat.
"Olisipa kaikki näin helppoa.." Ada sanoi putsatessaan miekaansa.
"Mitä meinaat tästä eteenpäin? minne aijot mennä?" Ada kysyi kääntyen Edin puoleen.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 17 Helmi 2008, 13:13

Ed

"Kannattaa hyvinkin sillä tämä keikkasi meni vähän liiankin vaikeaksi." Ed sanoi ja otti hieman tukea noustessaan seinän vierestä ylös yhdestä laatikosta.
Ed vilkaisi taakseen kun Ada kääntyi ympäri, hän näki kolme vartijaa. Hän pyörähti ympäri nähdäkseen mitä Ada teki yhdelle niistä. Pää tippui mieheltä maahan ja sitten ruumis perässä.
Sitten Ada viilsi yhtä vartijaa kylkeen ja toista iski selkään. Ed naurahti kun Ada käski näiden häipyä ja sitä että nämä pakenivat hirveän peloissaan. 'Helppoa näköjään säikytellä ihmisiä tosiaankin.' Ed ajatteli ja juoksi Adan luokse.
"Hoidella Blackin. Sen jälkeen etsiä mestarini joka tietää jotakin minusta ja perheestäni enemmän kuin minä, luulen että hän on salaillut minulta asioita." Ed sanoi Adalle.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Helmi 2008, 17:49

Ada

"hoidella Blackin?" Ada toisti nostaessaan katseensa Ediin. "Voi kuule, sitä minä en voi sallia. Kaikesta huolimatta Black on minun ystäväni.. tai no, enemmäkin kasvatti tai suojatti...ja jos joku palkkamurhaaja hänet hoitelee, niin se olen minä" Ada sanoi naurahtaen.
Ei hän voinut kenenkään antaa tappaa Blackiä, kuten sanottu tämä oli Adan suojatti! Kerran hän oli pelastanut Blackin hengen ja siitä lähtien hän oli pitänyt silmällä tämän touhuja, auttanut tätä eteenpäin.
"mutta.. se siitä" Ada sanoi naurahtaen ja lähti kävelemään katua eteenpäin, napaten ohimennen miehen pään mukaan ja roikotti tätä hiuksista.
"vaai mestarisi? Kukas hän on?" Ada kysyi kävellessään ja heitti samalla pään tynnyriin, aivan kuin tämä olisi ollut pallo ja nyt Ada tuuletti innoissaan "koria".
Ada alkoi kävelemään erittäin pirteästi hypellen, pisti kädet selän taakse ja alkoi hyräilemään merirosvojen juomalauluja, muutaman kun oli sattunut kuulemaan aikanaan merirosvoilta, jotka olivat vierailleet pimeässä paikassa.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 18 Helmi 2008, 20:24

Ed

"Niin." Ed vastasi ja katsoi hieman maahan kun kuunteli mitä Ada puhui.
"Se oli arvattavissa ja en muutenkaan pääsisi linnaan helposti ilman apua. Raskaasti melkein vartioitu paikka." Ed sanoi ja jatkoi. "Hyvin kiinteä ystävyys teillä kun olet lupautunut noin hyvin tehdäksesi sen itse." Ed sanoi hieman hymyillen ja nosti katseensa Adaan joka käveli pään ja otti sen käsiinsä.
"Hän on näitä pimeitä velhoja ja olet saattanut ehkä kuulla nimen Daer jostakin." Ed sanoi ja katseli kun Ada nakkasi pään tynnyriin. Ada hyräili jotakin joka kuulosti merimiesten hyräilyltä. Ed seisoi ja arveli Adan kyselevän lisää Daerista.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Helmi 2008, 20:33

Ada

"hmm... Daer.. eeen ole koskaan kuullut" Ada sanoi kävellessään eteenpäin.
"ystävyys? pyh, olen enemmänkin Blackin suojelija se taulapää kun aina hankkiutuu hankaluuksiin.. kerrankin kun.." Ada aloitti mutta lopetti kuin seinään.
"Pimeitä velhoja vai? Kiintoisaa.. asuuko hän Cryptissä?" Ada alkoi kyselemään, hän ei koskaan ollut törmännyt tälläiseen 'pimeään velhoon' ja nyt hän oli jo aika lähellä törmätä, kun tämän kasvatin kanssa jutteli... tai no, liekö kasvatti vai ei, hällä väliä.
"miks sinä et sitten ole velho?" Ada kysäisi.. kyllä hänelle kelpaisi velhon voimat! Niillä voisi tehdä vaikka mitä!
Toisaalta, oli ehkä hyvä vain ettei Adalla ollut sen enempää "super" voimia, hänhän olisi mennyt sekaisin voimasta.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 18 Helmi 2008, 22:31

Ed

"Paras niin on yleensä olla." Ed sanoi ja katsoi Adaa, hän lähti kävelemään tämän perässä mutta hieman kauempana.
"Sen olen huomannut ja kuullut hieman juttuja. Taitaa olla suosittujen palkkamurhaus listojen kärjessä, minun mielestäni." Ed sanoi. "Kyllä hän asuu täällä mutta asui ennen muualla." Ed sanoi. 'Adaa näyttää kiinnostavan paljon.' Ed ajatteli ja käveli vain kunnes pysähtyi, nojatakseen seinään kädellään.
'Hän kyselee aika paljon ja Daer haluaa tietää missä olen ollut.' Ed ajatteli ja rupesi nojaamaan seinää vasten. "Hänen opetuksensa olivat aika vaikeita ja enkä tajunnut niitä silloin oikein mitenkään kun olin vasta koiranpentu. Hän kasvatti minut hyvin ja kukapa haluaisi olla mädäntynyt ja kävelevä ruumis öisin." Ed sanoi ja jatkoi. "Hän tunsi äitini hyvin ja olivat koirina aika paljon yhdessä mutta heidän puuhistaan en oikein tiedä." Ed sanoi.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Helmi 2008, 20:56

Ada

"hmh.." Ada sanoi sen kummempia kommentoimatta, samalla kun venytteli.
"hmm... minulla ei ole enää mitään tekemistä täällä.. mutta nälkä on.. ei siis veren nälkä, ihan 'normaali' nälkä" Ada sanoi venytellessään jalkojaan.
"joten... aijon lähteä metsään, peuran liha on hyvää. Enkä jaksa aina mussuttaa ihmisten murkinoita, ne ovat liiankin.. mausteisia" Ada sanoi vinkaten silmäänsä.
"aijotko tulla mukaan?" Ada kysyi samalla kun lähti kävelemään kohti metsää vievää polkua.
"metsästys seurasta ei koskaan ole haittaa, apua siitä enemmänkin olisi" Ada sanoi kävellessään jälleen iloisesti, pitäen käsiään selän takana.
Siitä oli jo pitkä aika kun Ada viimeksi oli itse metsästänyt ruokansa ja nyt hän halusi jälleen kokea sen mahtavan tunteen kun sai juoksevan peuran kiinni ja hengiltä.. se oli jotain, mitä jokaisen piti kokea, näin Adan mielestä.

// siirrytäänkö metsään? //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 20 Helmi 2008, 21:27

Ed

"Eipä kyllä minullakaan ole melkein tekemistä ja varmaankin se pappi on pyytänyt tänne kujille vartijoita." Ed sanoi ja vilkuili hieman ympärilleen.
"Peura on yleensä hyvää, kokit maustaa ne hyvin mutta huonosti melkein aina." Ed sanoi ja jatkoi.
"En ole syönyt pitkään aikaan mutta tulihan sitä tässä, hiukan verta otettua ja tulen minä." Ed sanoi ja lähti kävelemään hiukan Adan takana kohti metsää polulla. "Se helpottaa paljon saaliin kiinni saamisessa ja minulle on ihan sama mitä tulee saaliiksi." Ed sanoi samalla kävellessään pitkin polkua.

//Teetkö sinä pelin sinne?//
Dudeboy
 


Edellinen

Paluu Länsikujat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron