Uutta asiakasta, uutta kauppiasta [sovittu]

Länsikujat sijaitsevat kauimpana linnasta. Täälläpäin asustaa yleensä köyhin väki ja länsikujat ovat tunnettuja hämäristä hiippareista. Länsikujat tuhoutuivat täysin palossa, ennen toisen tannersodan alkua, kiitos haltioiden hyökkäyksen. Nyttemmin, kun tannersota on päättynyt, on länsikujia alettu rakentamaan uudestaan. Siltikin, alueelta löytyy yhä palaneita raunioita, vaikka uusia rakennuksia on alkanut kohoamaan sinne tänne.
Länsikujilta on helpointa livahtaa kylän alla risteileviin, valtaviin viemäriverkostoihin. Osa verkostosta on ihmisten itse rakentamaa, osa taas luonnon muovaamaa, niin käytäviä kuin luoliakin. Tätä kautta ei kuitenkaan tiettävästi pääse kylään sisälle, vaikka käytävä muurien alitse olisi helpoin tapa livahtaa sisään. Mutta sellaista ei kuitenkaan ole olemassa vai onko?

Valvoja: Crimson

Uutta asiakasta, uutta kauppiasta [sovittu]

ViestiKirjoittaja Dogster » 22 Syys 2009, 19:01

Kettu

Kettu, ikuinen lapsi ja laulujen laulaja, avasi varovaisesti oven, joka johti yrttikauppaan, joka oli ollut tyhjillään jo jonkin aikaa. Mies oli juuri saanut paikan itselleen, ja tuo halusi siivota paikan, ennenkuin avasi. Tunkkainen ja pölyinen ilma iski heti vastaan, ja Kettu veti päänsä nopeasti oven raosta takaisin. Hän veti syvään henkeä, ja avasi sitten oven sepposen selälleen, että ilma pääsisi kiertämään. Hän asteli sisälle, ja asetti matkaviitansa naulakkoon, siinä vierellä sitten jonkimoinen rinkka, jossa oli hänen tämän hetkinen omaisuutensa. Hän kun oli joutunut myymään melkein kaiken saadakseen tämän paikan...
"Onneksi osaan siivota...", Kettu hymähti itsekseen, ja rupesi aukomaan ikkunoita ja ovia toisiin huoneisiin ja takapihalle. Ilma vaihtui pian hengityskelvollisemmaksi, ja Kettu alkoi harjata löytämällään luudalla pölyt pois lattialta. Pölyt ja roska lentelivät ikkunoiosta ja ovista, kun tämä nuori mies alkoi ahkeroimaan. Kohta lattiat olivat puhtaat, ja Kettu pyyhkäisi otsaansa.
"Heh, vielä hyllyt.", hän naurahti iloisesti, asettaen luudan oven vierelle, ja alkaen kuljettamaan hyllyille jääneitä kippoja ja kuppeja takapihalle. Hän ei osannut katsoa etuovelle, joka oli edelleen auki. Tuskin sieltä ketään tulisi...

"Kettusein, Siivoa,
Repokulta, Luuttua,
Että sotkut lähtevät,
ja rakkaat tulevat,
Kettusein, Siivoa
Repokulta, Luuttua"


Kettu lauleli samalla erästä laulua, jota hoilasi aina, kun siivosi. Se auttoi, motivoi ja kaikkea.

[[Crystal, jos olisit niin kiltti? ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Crystal » 24 Syys 2009, 07:31

Cheryl tallusteli hiljaksiin kadulla ja katseli ympärilleen. Hän oli ollut täällä ennenkin, mutta aina hän huomasi jotain uutta ja kaunista. Nyt hän kiinnitti huomionsa pieneen yrttipuotiin. "Onko tuo ollut tuossa ennen?" Cheryl tuumi ja kohautti sitten olkiaan. Hän asteli ovelle ja aukaisi sen varovasti. Hän kuuli iloista laulua sisältä ja kurkkasi ovesta. Hullunkurinen mies hyppi pölyrätti kädessä ja lauleskeli. Siltä se ainakin tytöstä näytti. Hetken Cheryl tuijotti miestä kummasti, mutta astui sitten sisään. "Päivää." Cheryl sanoi reippaasti.

Tyttö katseli kiinnostuneena ympärilleen ja haisteli ilmaa, jossa tuoksuivat mitä erillaisemmat yrtit. "Omistatko tämän paikan?" Tyttö kysyi, tutkien samalla hyllyjä. Hetken pyörittyään ympäri pienessä puodissa, Cheryl kääntyi tutkiskelemaan miestä. "Olen Cheryl." Tyttö sanoi. "Laulusi kuulosti hauskalta." Cheryl totesi ja hymyili hiukan.
Crystal
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 24 Syys 2009, 09:06

Kettu

Kettu ponkaisi miltein ilmaan, kun kuuli reippaan äänen takaalta. Hän käänähti ympäri, rätti toisessa ja kuppi toisessa kädessä.
"No päiviä päiviä.", Kettu veti ihastuttavan hymynsä naamalleen, ja kumarsi pienoisesti. Ilmassa ehkä tuoksuivat yrtit, vaikka suurin osa niistä oli joko vanhentuneita tai miehen oma tuomia.
"Kyllähän minä tämän omistan, vaikka ei olekkaan auki vielä.", hän vielä jatkoi, laskien kupin takaisin hyllylle. kerrassaan mukavaa saada heti seuraa, vaikka häntä hieman nolottikin paikan pölyisyys. Naisenpuoli sanoi nimensä, ja Kettu kumarsi Cherylille erittäin kohteliaasti, vieden toisen kätensä rintakehälleen.
"Ja minua kutsutaan Ketuksi.", Kettu naurahti, nousten sitten taas suoraan seisomaan. Jos vaikka siivousta jatkaisi... mutta Cheryl jatkoi puhumista, ja Kettu ei voinut olla virnistämättä. Ainakin oli seuraa, jos ei muuta.
"Kiitoksia, vaikka pakko sanoa että sävellin kyseisen laulun jo monta vuotta sitten. En jaksanut pahemmin siivota lapsena.", hän vielä naurahti, ja alkoi sitten taas pyyhkiä hyllyjä parhaansa mukaan.
"Tulitkos jotain erityistä varten? Nimittäin toivoin ettei siitä ole mitään haittaa, että siivoan tässä samalla. Paikat ovat pahemmassa kunnossa kuin uskoinkaan...", hän vielä puheli samalla, kun kurkotti vähän korkemmalle, ottaen jonkinnäköisen ruukun.
"Hyvänen aika, mitä sinä siellä teet!?", mies huudahti heti, kun kurkkasi ruukkuun. Hän työnsi kätensä sisään, ja veti esiin lukin. Hän lähti kävelemään ovelle, ja pudotti lukin läheiseen puskaan.
"Pihalle siitä niinkuin olisi jo, en tarvitse kärpäsensyöjää juuri nyt."
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Crystal » 24 Syys 2009, 20:34

Mies vaikutti varsin iloiselta ja vitsikkäältä tyypiltä. Cheryl tunsi olonsa kovinkin tervetulleeksi ja hymyili, miehen kumartuessa. "Hauska tutustua, Kettu. Tämä on todella kaunis." Tyttö totesi katsellen ympärilleen. Chryl nauroi, ketun sanoessa, ettei pahemmin jaksanut siivota lapsena. "minä siivosin lapsena enemmän kuin nyt." Cheryl totesi nauraen. "En tullut minkään erityisen takia. Kunhan tulin ihastelemaan, kun en ole ennen huomannut puotia." Tyttö sanoi iloisesti.

Cheryl hätkähti, Ketun kohottaessa ääntään. Hämmentyneenä tyttö katseli, kun Kettu puhui ruukulle ja kavahti taaksepäin, miehen vetäessä esiin lukin. "Hyi. Inhoan hämähäkkejä." Tyttö sanoi. Hän nauroi miehen sanoille kärpäsensyöjästä ja oli hetki hetkeltä varmempi siitä, että mies oli varsin hauskaa seuraa. "Eihän sinula teetä tai kahvia sattuisi olemaan?" Cheryl kysyi kohteliaasti, istahtaen pienelle jakkaralle.
Crystal
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 25 Syys 2009, 13:09

Kettu

Kettu talssi takaisin, lyöden käsiään yhteen että saisi pölyn irtoamaan. Teetä tai kahvia? kettu mietti hetken, napauttaen etusormellaan leukaansa.
"Jaa-a, jos muistini ei petä, niin teetä pitäisi olla.", mies sitten totesi, ja meni sitten hakemaan rinkkansa, jonka sivutaskusta löytyikin pussi jos toinenkin.
"Heh, muistin oikein.", hän vielä naurahti, ja kipitti sitten toiseen huoneeseen. Kohta kuului veden lotinaa, ja pari kovaa kalahdusta; Kettu oli alkanut veden keittoon. Mies oli jättänyt oven auki, että vosii keskustella samalla uuden ystävänsä. Hänelle kun kaikki taisivat olla ystäviä.. Ainakin melkein.

"Noh, sieltä tulee kohta teetä, jos neidille maistuu?", kauppias naureskeli, ja istahti sitten Cherylin vierelle, eli pöydälle. Hän otti taas jonkin kipon käteensä, ja alkoi pyyhkimään siitä pölyjä. Rätti alkoi mustumaan kovaa vauhtia, ja Ketun oli pakko välillä mennä etuovelle ravistelemaan sitä.
"En ymmärrä, miten parissa kuukaudessa syntyy näin paljon pölyä?", mies naurahti, ja aivasti sitten pienoisesti. Kohta kuului kova vislaus, joka kieli pannusta.
"Jep, valmista.", mies totesi heti, ja kipitti toiseen huoneeseen takaisin. Pannu lähti tulelta, siitä kieli kovan vislauksen loppuminen.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Crystal » 28 Syys 2009, 18:50

Cheryl hymyili itsekseen. Kettu oli varsin huvittava tyyppi, jonka seurassa Cheryl tunsi olonsa kotoisaksi ja viihtyisäksi. Mies rupesi veden keittoon ja tyttö katseli ympärilleen. Paikka todellakin oli hiukan pölyinen, mutta eihän se mikään ihme ollut, jos täällä ei toimintaa ole ollut muutamaan kuukauteen. Mies tuli takaisin ja hyppäsi pöydälle istumaan. Tyttö hymyili valloittavasti Ketulle ja oli iloinen, että kohta saisi lämmintä teetä. "Maistuu. Kiitos paljon." Cheryl kiitteli hymyillen. Kettu puhdisti pientä kulhoa pölystä ja tyttö aivasti. Pöly kutitti nenää.

Pannu vislasi ja tyttö odotti innoissaan. "Viihdyn seurassasi." Cheryl sanoi ystävälliseen sävyyn. Tyttö sanoi aina suoraan asiat ja tämän mielestä hyvät asiat piti sanoakin heti. Kettu oli todellakin mukavaa seuraa, eikä Cheryl peitellyt mielipidettään miehestä yhtään. "Kerro itsestäsi jotain. Perheestäsi tai...?" Tyttö sanoi ja jäi odottamaan ketun vastausta.
Crystal
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Syys 2009, 11:30

Kettu

Hmm-h, Kettu oli aina mukavaa seuraa. 'Helppo ihastua, vaikea rakastua', kuten mies aina sanoi itsestään. Tosin parempi ehkä olla sanomatta juuri nyt. Kettu toi pannun hätäkeittiöstä, kantaen kahden sormen varassa kuppeja, molemille yksi. Kohta huoneen täytti herkullinen tuoksu, joka lähti teestä.
"Tämä ei ole ihan tavallista teetä... Ainakaan melkein, tee on sen verran kallista että olen heittänyt sekaan joitain yrttejä.", Kettu varoitti, vaikka tee oli itseasiassa ihan hyvää. Sinne oli sekoitettu kuivattuja mustaherukoita, ja mintunlehtiä. ne olivat teenkaadon aikana suodatettu pois, mutta ihastuttava maku jäi jäljelle.
"Sano jos kaipaat sokeria.", Kettu totesi samalla, kun siemaisi kupistaan. Olihan tämä tavallista makeampaakin... Mutta mistä sitä tiesi, mitä mieltä Cheryl oli.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Crystal » 01 Loka 2009, 19:45

Cheryl hymyili Ketulle, tämän tuodessa kupit ja teepannun. "Tuoksuu hyvälle." Cheryl sanoi, tuoksun leijaillessa keittiöstä. Tyttö maistoi teetä, kuullessaan ketun sanovan, että tee ei ollut mitään tavallista teetä. "Tämä on oikein hyvää. Kiitos." Cheryl sanoi hymyillen. "Ei tämä sokeria kaipaa. Mustaherukat tekevät tästä todella makean makuisen. Onhan tässä mustaherukkaa?" Cheryl tuumasi ja katsoi Kettua.

"Minä en tiedä, mitä perheelleni kuuluu. Heittivät minut ulos kun olin seitsenmäntoista. Liikaa suita ruokittavana." Cheryl totesi, mutta äänensävy ei ollut katkera. Vanhemmat olivat tehneet sen minkä katsoivat parhaimmaksi ja olihan Cheryl pärjännyt varsin loistavasti yksin. "No, onkos sinulla vaimoa tai rakastettua?" Cheryl kysyi uteliaana.
Crystal
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 02 Loka 2009, 07:51

Kettu

Hih, hyvä että tee maistui. Kettu hymähti hieman nolostuneena kehujen takia.
"Hee, makuaistisi on yllättävän hyvä. Harvempi maistaa marjoja heti ensimmäisenä, vaan sanovat että 'pelkkää minttuahan tässä on'.", Kettu naurahti, kun Cheryl sanoi mustaherukoista. Olikohn hän pistänyt kourallisen liikaa? No ei tasan, parempaahan tämä oli näin. ja terveellisempääkin...

"Hmm-h, eipä minulla... olen aika yksinäinen sielu.", Kettu naurahti, jättäen sen yhden pienen simppelin asian kertomatta: Hän ei ollut kokonainen mies, vaan jäänyt teinin tasolle.
"Kärpällä menee paremmin. Kärppä on siis kaksoisveljeni... Kolme sekunttia nuorempi.", Kettu sanoi, hymyillen kiltisti ja siemaisten sitten mukistaan. Tottakai hän oli kateellinen veljelleen, joka olis aanut paremman aseman kuin mitä Kettu, mutta vanhat kaunat olivat jo niin ikääntyneitä, ettei Kettu pahemmin jaksanut kaivaa niitä esiin.
"Minä taasen olen opetellut vain yrttejä, olen periaatteessa saanut kymmenen sukupolven yrttitietouden käsiini."
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Crystal » 02 Loka 2009, 18:00

"mintunkin minä maistoin, mutta mustaherukka tuli ensimmäisenä. En ole ikinä saanut näin maukasta teetä." Cheryl sanoi hymyillen. "Luulisi, että sinunlaisella hauskalla miehellä olisi paljonkin naisia. Toisaalta, eihän vaimon tai miehen hankkiminen ole kaikilla elämän päämäärä." tyttö tuumi. "Kärppä? Mielenkiintoinen nimi.." Cheryl sanoi ja vilkaisi sitten Ketuksi kutsutun hiuksia. Tyttö naurahti ystävällisesti. "Ei ole vaikea arvata, miksi sinua kutsutaan ketuksi." Vaaleahiuksinen sanoi, viitaten Ketun hiusten väriin.

"Sehän on mahtavaa. Yrttitietoudesta on paljon hyötyä." Tyttö tuumasi. Hänkin olisi halunnut saada perinnöksi jotain niin kiinnostavaa, mutta luultavasti kaikki, mitä hänen vanhemmiltaan jäisi, menisi hänen nuorimmille sisaruksilleen. Eihän hän ollut pitänyt vanhempiinsa yhteyttä sen jälkeen, kun lähti kotoa. Cheryl hörppäsi taas teetään ja karisti vanhempansa pois mielestään. "Oletko suunnitellut siivoavasi koko kaupan tänään vai suostuisitko lähtemään seurakseni kävelylle? tyttö kysyi, hymyillen herttaisesti.
Crystal
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 05 Loka 2009, 08:36

Kettu

Kettu halusi nopeasti vaihtaa puheenaihetta, se alkoi olla liian lähellä hänen herkkiä kohtiaan.
"Hehe, Kärppä on Kärppä, jokaisella suvun jäsenellä on joku eläimen nimi. Äitinikin oli Siili...", Kettu pyöräytti hieman silmiään. Rauhallinen maamönkijä ketun äitinä!
"Meistä tavattiin sanoa aina, että 'vanhempi on kettu kiero, ja nuorempi kärppä- oikea liero'.", hän vielä naurahti, rykäisten sitten hillitäkseen todellisen naurunpuuskan.
"Olimme aika hulivili parivaljakko, onnistuimme jotenkin aina sähläämään kaiken.", ääni muuttui kauhoisaksi, Ketun muistellessa aikaa, jolloinka he olivat olleet lapsia, maailma niin suuri ja millään ei ollut väliä. Ei sillä, että heillä oli eri kohtalot, tai sillä että he olivat kuitenkn erinäköisiä vaikka kaksosia olivatkin, edes haltioiden ja ihmisten sodalla ei ollut mitään merkitystä. Nyt se oli mennyttä... Kettu rykäisi uudelleen, ja palasi havemaailmastaan takaisin maanpinnalle.
"Noh, avajaiset pitäisi pitää ylihuomenna... Mutta tuskin haittaa, jos jätän siivouksen tänään väliin.", kettu sanoi, vilkaisten ympärilleen ja siten iskien silmää.
"Joten mennään vain, neiti Cheryl. Onko jokin tietty paikka mielessä?"
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Crystal » 05 Loka 2009, 19:30

"Mielenkiintoista. Onko sinulla hyvät välit vanhempiisi?" Cheryl kysyi. Tyttö nauroi makeasti, Ketun puhuessa veljestään ja itsestään. "Sen voin uskoa." Tyttö totesi naurunsa lomasta. Pian Cheryl rauhoittui ja katseli miestä hymyillen. Kettu todellakin vaikutti kiinnostavalta ihmiseltä ja tyttö halusi tutustua tähän paremmin.

"Voin auttaa sinua siivoamaan, jos tahdot." Cheryl sanoi iloisesti. Pieni kävelylenkki virkistäisi mieltä mukavasti ja sen jälkeen hän voisi siivoilla Ketun kanssa. "Ajatella, että pidät avajaiset jo ylihuomenna. Toivottavasti tulee paljon ihmisiä. Luulisi, että kyläläisiä kiinnostaa minkälainen heidän uusi kauppiaansa on." Cheryl pohti. Tytöstä oli mukavaa, että kylässä tapahtui myös jotain iloista. Kaikki tuntuivat olevan niin masentuneita ja varpaillaan, alkavan sodan painostaessa ilmapiiriä. "Miten suhtaudut sotaan?" Cheryl kysyi. Tyttö nousi ylös tuolistaan, Ketun iskiessä tälle silmää. "Olen iloinen, että suostuit seuralaisekseni." Tyttö sanoi hymyillen.
Crystal
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Loka 2009, 12:04

Kettu

Kettu hymyili kiltisti, mutta huokaisi hieman.
"Ei, ei ole... He lähtivät jokin aika sitten, ja minä jäin tänne. Eivät uskaltaneet jäädä tänne.", Kettu selitti samalla, kun meni repulleen, ja kuljetti sen sitten keittiöön. Ties vaikka tulisi varkaita sisään! Tosin jos nuo oikeasti putsaisivat vaikkapa pölyt hyllyiltä, niin ei Kettu pistäisi niitä pahakseen... kettu palasi nopsaan keittiöstään, kun Cheryl tarjosi siivousapua lenkin jälkeen. Kettu otti tuota yhdestä kädestä kahdella kädellä kiinni, ja hymyili tuolle kiitollisena.
"Kiitos, neiti hyvä, apu onkin tarpeen.", hän naurahti, päästäen sitten käden irti. Mitäs tässä, ei Kettu osannut olla tarpeeksi kaukana ihmisistä, olihan hän kuitenkin varsin tottumaton naisen seuraan, joten hän kohteli Cheryliä kuten vaikkapa veljeään. Tosin hänen veljensä oli sanonut, että kettu kohteli häntä vähän liian varovaisesti, ottaen huomioon että hänen veljensä oli mies... kai Kettu sitten oli löytänyt sen kultaisen keskitien.
"Noh, ihmsiten puolellahan minä, enkä pistäisi yhtään pahitteeksi, jos haltiat lakkaisivat ahdistelemasta jopa viattomia yrttienkeräilijöitä. Tosin avoin sota... Ajatus pelottaa, joutuminen rintamalle ei oikein ole mieleeni.", Kettu vastasi Cherylin kysymykseen samalla, kun noukkasi viitan naulakosta. Ulkona oli nimittäin hieman vilpoista, olihan nyt syksy.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Crystal » 09 Loka 2009, 16:22

"Ymmärrän. Enpä usko, että minunkaan vanhempani tulisivat tänne minua katsomaan. Tosin, sota vaikuttaa jollakin tavalla myös siellä suunnalla, missä he ovat." Cheryl huokaisi, mutta hymyili sitten iloisesti, Ketun ollessa ilmiselvästi kiitollinen hänen tarjoamalleen siivousavulle.

Tyttö vetäisi viittansa harteilleen ja laittoi hupun päähänsä. Ulkona oli viileää, vaikka aurinko hieman paistoikin pilvien lomasta. Kettu sanoi olevansa ihmisten puolella ja tyttö hymyili tälle. "Minä en haluaisi olla millään puolella, mutta vaikea pysytellä puolueettomana kun on syntynyt ihmiseksi." Tyttö totesi ja sehän oli ihan totta. Eivät haltiat jättäisi häntä eloon, vaikka hän kuinka vannoisi olevansa puolueeton. "Jos minun on välttämättä täytettäväv velvollisuuteni sodassa, niin menen hoitamaan haavoittuneita, vaikka sekin on jo tarpeeksi kamalaa." Cheryl sanoi ja ajatteli katkenneita ruumiinosia ja puhkaistuja silmiä. Jokaisen varmasti olisi tehtävä edes jotain, ellei sitten onnistuisi pakenemaan, eikä Cheryl uskonut, että se olisi niin helppoa. Ajatukset keskeytyivät kun Kettu nappasi viittansa naulakosta ja oli valmiina lähtöön. Tyttö aukaisi oven ja asteli ulos viileään syysilmaan. "Minne mennään?" Cheryl kysyi.
Crystal
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 12 Loka 2009, 08:57

Kettu

vaikuttaisikohan ollenkaan? Sota ei pahemmin levinnyt merten yli, ainakaan niin pitkälle kuin mitä hänen perheensä olivat paenneet. Kettu lopetti ajattelemasta perhettään, nuo olivat lähteneet ja Kettu oli jäänyt, se oli tärkeintä.
"Heh, minulla ei ole vaikeuksia valita puolta, mutta se käytäntö sitten... kaipa minäkin sitten haen sinne parantolatelttaan, siihen minut on koulutettu.", Kettu naurahti, kallistaen päätään. Parantajaksi ei häntä voinut sanoa, mutta oi hänestä enemmän hyötyä ensiaputeltassa kuin keskellä taistelukenttää.

"Noh, jospa mennään sinne minne jalat vie. saatetaan törmätä johonkin uuteen asiaan.", miehenpuolikas naurahti, laittaen viitan päälleen. Hän nauroi monen mielestä varmaankin omituisen paljon, mutta se oli Ketun puolustautumiskeino maailmaa vastaan. Kaikki näytti valoisammalta, kun nauroi enimmäkseen.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

Seuraava

Paluu Länsikujat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron