Tuoppi kylmää, kiitos!

Suuri, lämminhenkinen kapakka lähellä linnan muureja. Itse isäntä Kalle, jo monessa sukupolvessa, on mukava, rento tyyppi karskista ja hurjasta ulkonäöstään huolimatta. Vaikka kapakka onkin lämminhenkinen, ei kapakkatappeluilta voi aina välttyä. Rähinöitsijät heitetään kuitenkin ulos aina itse isännän toimesta ja rauha jatkuu tässä kaupungin suosituimmassa kapakassa. Kapakalla on omalaatuinen historia, josta voit lukea lisää Tales from the Crypt osiosta.
Kapakka on kaksikerroksinen. Alakerrassa sijaitsee itse kapakka ja varastohuoneet. Yläkerta on pyhitetty työntekijöiden huoneistoille ja isännän työtiloille.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Karasuman » 29 Kesä 2011, 13:10

Bronn

Bronn hymähtää hymyillen tämän sanoessa että mies onnistuisi vielä joskus tappamaan itsensä.
Bronn naurahtaa ja sanoo: "No en kyllä itsekkään ymmärrä, en tavallisesti ihan näin itsetuhoinen ole..."
"Ei sinun tarvitse minua auttaa, sinulla on varmasti parempaakin tekemistä." Mies sanoo hieman mietiskellen.
Mies hymähtää tämän sanoessa että ei häntä väsytä, tai jos väsyttää niin nukkuisi riippumatossa.

"Kattilaa kyllä löytyy, taitaa olla täällä sisällä jossain..." Mies sanoo katsellen ympärilleen. Kolhuinen, mutta puhdas kattila pilkahtaa kaapin päältä. "Se on tuolla kaapin päällä." Mies tokaisee. "Ja ei minua välttämättä kyllä tarvitse ruokkia, tulihan siellä kylässä syötyä." Mies jatkaa.

//no kiva :) eipä nuo kirjotusvirheet nyt nii pahoja oo :P ja taas tyli vähä lyhkästä :I//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Onzki » 01 Heinä 2011, 20:54

Eve

"Et sinä itsetuhoinen ole... Huono päivä.." neito selitti, ja lohdutti toista. Toinen sanoo, että tällä olisi kai parempaakin tekemistä, ja samassa neito räjähti nauruun. "No jos juominen, ja nukkuminen lasketaan paremmaksi tehtäväksi, käy minulle..." neito sanoi rauhoituttuaan. Hänellä ei edes ollut esityksiä... Tällaista se hänen työ oli.

"Hyvä, muuten joutuisin syöttämään sinulle kaarnaa." neiti sanoi, hymyili. Toinen sanoi sen olevan kaapin päällä. "Kiitos." neito sanoi, ja käveli kaapin luo, ja kurotti kattilan. Sitten askeleet suuntautuivat pihalle, nuotion luo.

Kattila jäi maahan. Neito lähti etsimään kuusta, ja löysi sen heti. Kuusesta lähti oksa. Neito askelsi kattilan luo, ja mietti, mistä löytyisi vettä, ja päätyi kysymään metsästäjältä. "Mistä saisin vettä? Ja jos on jonkinlaista lihaa?"

//Juu ei mitääää... //
Onzki
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 02 Heinä 2011, 15:49

Bronn

Mies hymähtää kun toinen yrittää lohduttaa. "No onhan se tärkeää tekemistä!" Mies sanoo nauraen, kun nainen kertoo mitä hän tekisi jos ei olisi täällä.
"Kaarnaa? En minä nyt ehkä ihan sellaista söisi." Mies sanoo nauraen hieman. Mies katselee jalkaansa ja asettelee sidettä vähän paremmin, kun nainen huutaa ulkoa että tarvitsisi vettä ja lihaa. "Vettä saa myös täältä sisältä, tuosta pienestä sankosta. Se on valmiiksi puhdistettua, mutta jos se loppuu niin mökin takana on kaivo, mutta sieltä otettuna vesi taas pitäisi puhdistaa keittämällä. Lihaa on siinä ulkona nahkojen takana sellaisessa pienessä kupissa."
Mies katselee maisemia ikkunasta ja huokaisee syvään. "Ei sinun oikeasti tarvitse minua auttaa, selviän täällä ihan hyvin yksinkin..." Mies sanoo, kuitenkin hymyillen kiitollisena. "Mutta kiitos nyt kuitenkin." Mies jatkaa.

//Tähän tarvii jotain tekemistä tolle Bronn'lle :P ei oikein ossaa kirjottaa paikallaan istumisesta mitenkää pitkää :S//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Onzki » 03 Heinä 2011, 17:19

Eve

"On todella.." neito huokaisee, nimittäin hän tietää että on menossa samaan suuntaan kun isänsä. Sitähän hän ei halunnut. "No minä olisin paikalla niin söisit!" neito sanoi, ja illisti miehelle. Toinen kertoo missä on lihaa, ja vettä, tyttö nyrpistää, nenäänsä. Ihan niinkuin tämä tietäisi missä on nahkoja! Tai pieni sanko. "Saat kyllä rampa auttaa minua! En minä osaa..." tyttö sanoi, ja tiuskaisi nuotiolle, joka uhkasi sammua. "Ei tuo nuotiokaan pysy hereillä! Sehän sammuu kohta! Auta!" tyttö huitoi savua kasvoiltaan, jota tuprusi nuotiosta, jossa paloi vaivainen liekki. Neito käveli sisälle, ja katsoi miestä kulmien alta. "Saatnousta sen verran, että tuut pitämään ton nuotion hengissä, koska minä en osaa, ja näytäs missä se vesi on, ja nahalla ja minulla on vähintään 1m välimatkaa!" neiti narisi, mutta naurahti, ja meni tarjoamaan miehelle nousu apua...

//no oli vaikee keksii, mut jotaki sielt tuli ;D jahaas. Lyhyttäää....//
Onzki
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 03 Heinä 2011, 17:31

Bronn

Mies naurahtaa tytön illistykselle ja suorastaan räjähtää nauruun kun tämä ei saa pidettyä kaikkea kunnossa itsekseen. Tytön tullessa tarjoamaan nousuapua mies naurahtaa vielä ja sanoo: "Anteeksi, tuo oli vain aika hupaisaa..."
Miehen päästyä ylös hän ottaa vesi sankon mukaansa ettei tytön tarvitsisi kantaa niin paljoa.
Mies linkuttaa mökin sivustalle, ottaa puita ja menee nuotiolle.
Hän heittää muutamia puita nuotioon ja tökkii sitä kepillä. Nuotio herää kuin herääkin taas eloon, rätisten ja liekit loimuten.
"Saatko sinä ne lihat sieltä?" Mies kysyy virnuillen.

//joo-o, pitiki hajottaa tuon jalka... Ei tullu mittää, älä nirhaa! joku inspiksen puute on nyt ^.- en oo lukenu tarpeeks kirjaa!//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Onzki » 03 Heinä 2011, 17:57

Eve

Toinen räjähtää nauruun. "En ole mikään metsämies, joten alas nousta!" tyttö naurahtaa. Tämä oli metsässä avuton karitsa susien keskellä. "Oli hupaisaa oli. Nouse nyt." tyttö sanoo, ja uhkaa kutittaa toista, mutta päätyy vain kävelemään ulos. Toinen saa nuotion henkiin. "Kiitos, oi ylväs ritari. Miten olisin pärjännyt ilman sinua, tuon tulta syöksevän nuotion kanssa?" neiti pelleili. "Kyyllä.... " tyttö mutisee, ja kävelee nahkojen luo. Neito nappaa lihat nopsaa. "Hyi." lyhyt mielenosoitus pääsi neidon huulilta. Tyttö otti kattilan, ja kaatos sankosta siihen vettä. Tyttö kävi kontalleen, ja otti kuusen oksan, ja napsi neulasia yksi kerrallaan kattilaan. Vedenpinta peittyi puoliksi kuusen neulasista. "Noin." tyttö tuumaili itsekseen. Neito nousi, ja mietti miten saisi veden tulille. "Miten?" tyttö kysyi lyhyesti, ja osoiitti nuotiota, ja sitten kattilaa. "Tämä on monimutkaista!" tyttö marisi, ja tuijoti nuotiota...

// Mulla tulee lyhyitä! ;o Ratsastus vie inspiksen. PISTE! Ruuppees lukkee. Eilen luin sellasen keskipaksun kirjan alusta loppuun. masentavaa :D//
Onzki
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 03 Heinä 2011, 18:18

Bronn

Mies naurahtaa tämän tehden pientä imitaatiota avuttomasta prinsessasta, jonka ritari pelasti tämän kamalalta tultasyöksevältä nuotiolta. Tytön haettua lihat tämä tuli kysymään miten kattilan saisi nuotioon hyvin. Mies tönäisee tasapintaista kiveä keskemmälle, ojentaa keppiä kohti kiveä ja sanoo: "Laita tuohon." Mies katsahtaa Even hienoon keitokseen ja sanoo: "Näyttää aika hyvältä. Meinaatkos itse syödä?" Mies hymyilee neidolle lämpimästi.
"No, kerrohan siitä siskostasi, haluaisin tietää lisää, ellei se sinua haittaa..." Mies sanoo katsellen lihan paistumista.
Lihan paistuttua mies nappaa kattilan nopeasti, pitäen siitä kiinni liivillään, ettei miehen käsi palaisi. Hän ottaa palasen lihaa ja alkaa mutustaa sitä hyvällä ruokahalulla.
"Hyvää." Mies saa sanottua kaiken tuon ahmimisen välissä. Syötyään mies katsahtaa Eveen hymyillen ja pyyhkien naamastaan murusia.
"Anteeksi..." Mies sanoo, ahmihan hän kuin sika hetki sitten.

//joo-o, jos sitä alottais illemmalla sitä lukemista, kattoo auttaako yhtää >.<//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Onzki » 03 Heinä 2011, 19:49

Eve

Toinen neuvoi, miten tämä saisi kattilan tulille. Tyttö teki toisen ohjeiden mukaan. "Ei näytä hyvältä, vaan on. Ja jos minä yhden..." tyttö sanoo, ja tuijotaa äitinsä opettamaa reseptiä. Toinen kyselee tämän siskosta. "Ei haittaa ei. No. Hän on pidempi, ja lihaksikkaampi kuin minä, kuin kerroin. Hän on mukava jos hänet tuntee, mutta jos joku outo ilman tuttua menee puhumaan hänelle, saattaa olla miekka niskassa. Niin! Ja hän on taitava miekkailija... Samanlainenkuin sinä. Metsänainen, mutta taitavampi." tyttö virnisti.

Toinen nappaa lihan tulilta, ja nappaa yhden lihanpalan. Tyttökin ottaa yhden varovasti, ja valitettavasti, syö samanlailla, kun mies. Toinen pyytää anteeksi syömis tapaansa, ja neito tirskahtaa. "Etkö näe että syön samanlailla?" tyttö sanoo suu täynnä ruokaa. Tyttökin päätyy pyyhkimään suutaan, ettei tämä ihan mieheltä vaikuttaisi. "JA vielä siskostani. Hän tekee maailman parasta ruokaa! Kasviksista lihaan, ja lihasta kiviin ja mutaan, niin se on silti parasta!" tyttö vakuuttaa.
Onzki
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 03 Heinä 2011, 20:03

Bronn

Naisen kerrottua tämän olevan Bronn'iakin taitavampi metsäihminen Bronn todella innostuu.
"Nyt minun on pakko tavata hänet!" Mies sanoo todellakin innoissaan.
Mies nousee ylös ja alkaa linkuttaa mökkiä kohti.
"Taidan painua yöpuulle, väsyttää jo jonkinverran..." Mies sanoo.
"Ainiin, sinun ei välttämättä kannattaisi nukkua ulkona, karhut saattavat päästä ansojen ohi..." Mies jatkaa ovelta.
Mies menee istumaan sängylleen ja katselee jalkaansa.
Verenvuoto on jo loppunut, mutta kipeähän polvi vielä on. Polvilumpio näyttäisi paisuneen aika paljon, joten se oli mahdollisesti paikoiltaan.
"Voidaan me vaihtaa nukkumapaikkoja vielä, jos haluat!" mies huutaa sisältä.
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Onzki » 03 Heinä 2011, 20:13

Eve

Mies innostuu neidon pikkusiskosta. "No, voinhan minä kysäistä häneltä, sopiiko se." neito lupautui. Toinen ilmoittaa menevänsä nukkumaan. Toinen vielä huomauttaa karhuista. "Kyllä minä pärjään. Öitä." tyttö sanoi epävarmana. Hän ei todellakaan pärjää. Toinen oli jo sisällä, kun huusi että nämä voisi vielä vaihtaa nukkumapaikkoja. "Ei tarvitse..."

Noin vartin päästä, kuului rishdus pensaasta, ja neito pomppasi ilmaan, ja juoksi sisälle. Tyttö hyppäsi miehen jalkopäähän. Tuo saisi yrittää nukkua tämän vieressä. "Öitä..." tyttö kuiskasi, ja huokaisi syvään. Onneksi sieltä ei kerinnyt hypätä joku ötökkä sieltä puskasta... Eve ajatteli, kun painoi päänsä tällä kertaa "patjaan". Ulkoa kantautui pöllöjen, ja muiden eläinten ääniä. Tyttö katseli hetken kattoa, ennenkuin ummisti silmänsä...
Onzki
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 03 Heinä 2011, 20:21

Bronn

Tytön sanoessa että voisi kysyä, sopiiko se, mies hymyilee tälle ystävällisesti ja kiittää.
"Öitä sitten." kuuluu sisältä neidon sanoessa ettei tarvitsisi vaihtaa nukkumapaikkoja.
Hetken päästä neito kuitenkin juoksee sisälle, suoraan Bronn'in jalkopäähän. Bronn hätkähtää hereille ja katsoo tyttöä hetken.
Mies kuitenkin vain siirtyy, antaen tytölle lisää tilaa ja jopa ojentaa tälle tyynyn, ummistaen sitten silmänsä ja alkaa nukkua.

//Minä ajattelen: Mitähän tähän kirjottas... *uusi yksityisviesti on saapunut* >.< aikahyppyjuttu, sinä alotat//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Onzki » 03 Heinä 2011, 20:33

Eve

Tyttö vastaanottaa tyynyn, ja sujauttaa sen päänsä alle.

(aikahyppy...)

Neito heräsi lintujen lauluun. Tyttö nousi sängystä, ja huokaisi. Miten yö menee aina niin nopeaa?... neito mietiskeli. Neiti ei halunnut herättää miestä, joten paineli ulos. Ensimmäisensä, tyttö suuntasi hevosensa luo, joka nuoppui väsyneenä. "No niin poika." tyttö sanoi, ja irrotti jättiläisen. "käydään lenkillä. Otetaankos me tuo yksi mukaan?" neito puheli hevoselleen, samalla kun käveli ovea kohti. "Hei! Kauneusunet saa loppua. Lähdetään lenkille!" neito karjaisi, että mies heräisi aivan varmasti. Tyttö ponnisteli konin selkään, ja odotti, jos mieskin haluaisi kyydin.. Hevonen steppaili rauhattomasti, liikunnan tarpeessa. "Jos haluat juosta perässä. Et kyllä pysyisi perässä. Mutta kuitenkin. Tules kyytiin, niin ei tarvitse sinunkaan jäädä jälkeen." tyttö huusi, ja odotti, toista. "Ei Fransu sitten syö..."

//oon jälleen kerran nopee :D //
Onzki
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 03 Heinä 2011, 20:51

Bronn

Mies hätkähtää hereille ja nousee ylös unisena. Mies kävelee ulos ja katselee Eveä, joka oli jo pontevan lähdössä hevosen kanssa retkelle. Mies sanoo haukotellen: "Juu voisihan tuota lähteäkin..." Mies kävelee hevosen luokse ja silittää tätä hieman. Bronn katselee hevosen rauhatonta steppailua ja mutisee hiljaa jotain.
"No, mennään." Mies sanoo ja katsoo Eveä.
"Mihinkä asti me mennään?" Mies kysyy kävellen sisälle hakemaan miekkaa ja muita tarvikkeitaan.
Hetken päästä mies tulee hieman virkeämmän näköisenä, suusta vettä valuen.
"Kylläpä virkisti!" Mies sanoo hymyillen ja on valmiina lähtemään.

//Olin sitte puhelimessa että :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Onzki » 03 Heinä 2011, 21:03

Eve

Toinen myöntyi lähtemään. "Hyvä! Tämä tarvisikin enemmän painoa." tyttö intoili, ja taputti hevosen kaulaa. Toinen lähti hakemaan miekkaansa, tyttö katseli sinistä, ja pilvetöntä taivasta. "Kaunis sää." neito vetäisi keuhkot täyteen raikasta, ja puhdasta ilmaa. "Käydään vaikka kylässä." tyttö mietiskeli sopivaa reittiä. Toinen palaa. "Noniin." tyttö sanoi, ja ojensi kättään, että toinen pääsisi selkään. " Otat minua kädestä kiinni, ja laitat vasemman jalkasi jalustimeen. Sitten ponnistat selkään, ja päästät jalkasi roikkumaan sivuille. Sitten laitat kätesi vatsani ympärille, ettet tipu. Oliko hyvät ohjeet? " neito selosti, ja kysäisi vielä, tuliko kaikki selväksi, ettei tuo rupeaisi sähläämään jotakin.

Hevonen oletti, että nyt lähdettäisiin aamulenkille. Niinmpä se korskahteli, ja askelsi paikallaan, kunnes selänpäältä kuului omistajan ääni: "Sooh.." se siis tarkoitti sitä, että nyt pitäisi rauhoittua...
Onzki
 

Edellinen

Paluu Kallen Kapakka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron