Salaisuuksia

Suuri, lämminhenkinen kapakka lähellä linnan muureja. Itse isäntä Kalle, jo monessa sukupolvessa, on mukava, rento tyyppi karskista ja hurjasta ulkonäöstään huolimatta. Vaikka kapakka onkin lämminhenkinen, ei kapakkatappeluilta voi aina välttyä. Rähinöitsijät heitetään kuitenkin ulos aina itse isännän toimesta ja rauha jatkuu tässä kaupungin suosituimmassa kapakassa. Kapakalla on omalaatuinen historia, josta voit lukea lisää Tales from the Crypt osiosta.
Kapakka on kaksikerroksinen. Alakerrassa sijaitsee itse kapakka ja varastohuoneet. Yläkerta on pyhitetty työntekijöiden huoneistoille ja isännän työtiloille.

Valvoja: Crimson

Salaisuuksia

ViestiKirjoittaja Minazuki » 16 Tammi 2008, 19:16

Kylän keskustassa raikuivat kauppiaiden huudot , lasten nauru ja puheen sorina. Ranyu on viipynyt ihmisten seurassa kuin muutaman kuukauden, joten hän mielellään tarkkaili heitä hiljaisena. Ihmiset vaikuttivat suhteellisen iloisilta, vaikka elettiinkin sodan uhan varjossa eikä osa heistä vierastanut Ranyuuta. Jotkut äidit vetivät lapsiaan lähemmäksi itseään hänet nähdessään. ' Ei kylläkään ihmetytä, sillä useat tietävät, että olen murhaaja' Ranyu ajatteli. Sa'han ei kiinnitetty paljoakaan huomiota paitsi, että jotkut hieman ujonpuoleiset piiat hymyilivät ja vilkuilivat häntä.

He saapuivat kapakan luo ja astuivat sisään. Päivisin kapakka oli varsin hiljainen, mutta iltaisin se oli tupaten täynnä ihmisiä. Nyt kapakassa oli vain muutama vanha mies ja joku kapakan nurkkauksessa. Tiskin takana hääräili paikan omistaja Kalle joka oli juuri kiillottamassa tuoppeja. Huomattuaan Sa'n hän tervehti häntä ystävällisesti ja nyökkäsi Ranyulle tervehdykseksi. He istahtivat tiskin edessä oleville korkeille jakkaroille, vaikka se tuntuikin Ranyuusta hieman epämukavalta. Se tavallinenko? Kalle kysyi tuttavallisesti Ranyulta, joka nyökkäsi vastaukseksi ja pian hänen edessään oli pieni kulhollinen olutta. Ranyun ruoka, juoma ja asumiskustannukset hoitaminen kuuluivat myös Ranyuun palkkaan.

//Kirjoittaako vaikka AkumaTD? Vai?//
Minazuki
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 16 Tammi 2008, 19:33

Sa

Sa seurasi Ranyuta ihmis joukon seassa yrittäen ohitella ja olla törmäilemättä ihmisiin kun haarniskan piikit saattoivat tehdä jollekulle pahaa jälkeä. Sa katseli kun naiset vetivät kauemmaksi lapsiaan kun Ranyu käveli kadulla. Sa naurahti kun nuoret tytöt vilkuilivat häntä. 'Tietäisivätpä vain suruni.'
Sa ajatteli hymyillen. He tulivat nytten Kallen kapakkaan kun he astuivat sisään. Kalle tervehti heitä. Sa istahti jakkaralle ja odotti että saisi sen mitä haluaisi ei viinallista juomaa joka näytti alkoholilta. "Kiitti." Sa sanoi kun sai juomansa.

//Näin sitten menee varmaan nää vuorot.//
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Tammi 2008, 21:57

//Tulin kuten lupasin!//

Helga marrsi kohti Kallen kapakkaa nopein ja pitkin askelin. Tämä nuori nainen ei yhtään välittänyt nyt mistään muusta, hän halusi päästä kapakkaan juuri nyt tällä sekunnilla.
Hän tempaisi oven nopeasti auki, niin että katseet kääntyivät hänen puoleensa.
"Mitä hittoa tuijotatte?!" Helga sanoi ärstyneenä ja asteli tiskin viereen, missä Kalle tervehti häntä iloisesti.
"Pistä jotain tujua, nyt sapettaa!" Helga sanoi ja istui jakkaralle.
Kalle pisti pieneen lasiin viinaa ja Helga kulautti sen samantien alas kurkustaan, mikä sai Kallen katsomaan tätä kuin hullua.
"pistä vaan lisää, ei tunnu vielä missään.." Helga huomautti kallelle maksa essaan ensimmäisen juomansa.
Hän vilkaisi sivulleen ja näki kaksikon joka istui baari jakkaroilla pari jakkaraa vasemmalle päin. Helga hiljensi ääntään ja jäi katselemaan tätä kummallsita kakasikkoa.
"Mikäs sinua sapettaa?" Kalle kysyi Helgalta putsatessaan lasia.
"Minut on ryöstetty.." Helga mutisi ja kulautti toisen lasin kurkkuunsa.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Minazuki » 17 Tammi 2008, 17:08

Ranyu vilkaisi naista, joka näytti tutulta, mutta hän ei muistanut tämän nimeä. Nainen huomasi Ranyuun katseen ja mulkaisi häntä murhaavasti.Ranyuu litki loput oluestaan ennen kuin kääntyi Sa'n puoleen. Sinähän voisit auttaa häntä olethan kuningaskunnan palveluksessa, Hän sanoi niin hiljaa, ettei nainen kuulisi, vaikka tämä oletettavasti kuuli sen sillä hän vilkaisi jälleen kohti kaksikkoa ja oli aikeissa sanoa jotain, mutta hillitsi kielensä.

Kalle otti Ranyuun kulhon ja kysyi hymyillen (kuin keventääkseen tilannetta) ottaisiko tämä lisää. Ranyuu kieltäytyi ja vaihtoi puheenaihetta: Oletko kuulut mitään vanhassa metsässä asustavasta susilaumasta? Minä en voi mennä lähellekkään sitä metsän osaa, koska minua pidetään petturina minut revittäisiin luultavasti palasiksi. Silloin Kalle puuttui yllättäen puheeseen: Eikös se lauma ole kuulemma hävitetty? Vai oliko se joku toinen...
Mitä!? Ranyu huudahti vihaisesti (, vaikka hänen äänestään kaikuikin epäuskoisuus) katkaisten Kallen lauseen. Mitä sinä tiedät tästä, Sa ? Hän kysyi kiihtyneenä, vaikka ei ollutkan hänen tapaistaan näyttää suuria tunnetilan muutoksia hän tärisi raivoista. Ranyu vilautti hohtavia torahampaitaan vaistonvaraisesti ikään kuin uhkauksena.

Kaksi vanhempaa miestä poistui kapakasta, mutta nurkassa istuva nuori mies sitä vastoin alkoi seurata kiinnostuneena tapahtumia. Kallen kapakkaan lankesi jäätävä hiljaisuus.
Minazuki
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 17 Tammi 2008, 18:14

Sa

Sa kuunteli naisen juttuja ja sitten Ranyun kuiskaukset. "Niin olenhan vankityrmien johtaja mutta yksinkö minun pitäisi lähteä. Pärjäisin kyllä varmaankin." Sa sanoi kuiskaten Ranyulle. Nainen vilkaisi heitä mutta ei vastannut mitään.

Sa kuunteli pelokkaasti kun Kalle rupesi kertomaan jotain susilaumasta ja sitten jotakin sen hävityksestä. Sa säikähti kun Ranyu huudahti. 'Tämä ei saata päättyä hyvin.' Sa ajatteli pelokkaana. Sa purskautti kaljat seinälle kun Ranyu kysäisi tästä asiasta häneltä. Sa katsoi Ranyuun päin ja näki kuinka tämä jo näytteli hampaitaan. "Se oli pakko tehdä niistä alkoi tulla ongelma. Seurasimme vain käskyjä." Sa sanoi peläten ja pisti käden valmiiksi vasaran päälle.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2008, 00:56

Helga

Helga seuraili kaksikkoa sivusilmällä, koittaen näiden elesitä lukea jotain. Sitten tuli puheeksi susilauma, josta Helgakin oli kuullut. Helga kääntyi kaksikkoa kohti, kitaten ensin kurkustaan alas yhden lasillisen ja aukaisi sitten suunsa.
"nehän oli hävityslistalla jo kauan sitten, ei vain päästyi aisaan aikaisemmin. Sitäpaitsi niiden kohtalo oli jo selvä" Helga puhui muinan miehinä välittämättä siitä, halusiko kaksikko kuulla tämän näkökulman asiasta.
"Mutta minkäs sille voit" Helga sanoi kohauttaen olkapäitään ja laskeutui alas tuolilta sirosti.
"Taisit tuntea ne sudet vai?" Helga kysyi Ranyualta.
"otan osaa, jos ne olivat sinun ystäviäsi, mutta muista että nyt eletään sodan aikoja.. molemmat osapuolet ovat armottomia jokaista pientäkin uhkaa kohtaan." Helga sanoi naama peruslukemilla ja vilkaisi Sa'han.
"hm, sotilaat.. teikäläisiä ei täällä vähään aikaan ole näkynyt. On se kumma kun teitä ei näy silloin kun kaivataan" Helga sanoi, heilautti hiuksensa selän puolelle ja laittoi kädet lanteilleen.
Viina oli selvästikkin noussut naisen päähän, mikä olikin hänen päämääränään.. tosin tarkoituksena ei ollut alkaa riehumaan pitkin kyliä, kunhan vain ryypätä kiukkuunsa.
"Keitäs te muuten olette?" Helga kysyi kurtistaen kulmiaan.
"Minä olen Helga, kylän ennustaja" Hän esitteli itsensä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Minazuki » 18 Tammi 2008, 16:23

'Minua on petetty!' Ranyuu ajatteli raivoissaan ja vastasi Helgalle niin tyynesti kuin pystyi:" Se oli minun laumani ja heidän takiaan minä ryhdyin kuninkaan alaiseksi ja meillä oli sopimus ettei siihen laumaan kajottaisi, mutta nähtävästi minua vain käytettiin hyväksi." Sitten Ranyuu hypähti alas jakkaralta ja käveli ovella ja sanoi Sa'lle ehkä turhankin ivallisesti: " Oli hauska jutella!" Sitten Ranyuu avasi oven ja lähti juoksuun.

Ranyuu juoksi pitkin katua kohti majataloa, (mistä hänen pitäisi hakea aseensa) ihmisten väistellessä tätä. 'Minä vielä kostan tämän odottakaa vain' hän ajatteli juostessaan poispäin kylästä.
Minazuki
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 18 Tammi 2008, 17:46

Sa

'Nyt se suuttui.' Sa ajatteli ja pisti kalja tuopin syrjään. 'Hänen laumansa, olemme tuhonneet ehkä hänen perheensäkin, muistan vieläkin ne tapahtumat. Moni yritti pakoon mutta tulella ne pysäytimme.' Sa ajatteli surullisena. Sa katsoi kun Ranyu laskeutui jakkaralta ja kun tämä käveli ovelle sekä sen jälkeen sanoi ivallisesti tälle sitten lähti ovesta ulos. "Ranyu odota!" Sa huusi ja käveli ovelle. "Tuostakin taisi tulla ongelma." Sa sanoi ja lähti kävelemään ulos kapakasta.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2008, 17:52

Helga

Helga katsoi kun Ranyuu lähti edeltä pois. Hän vain tuhahti ja siirtyi takaisin tiskin luo kittaamaan lisää viinaa itsekseen.
"On se sota kummallinen asia.." Hän sanoi Kallelle joka kaatoi hänelle lisää juotavaa.
Hän seurasi sivu silmällä kun sotilas lähti, eikä sen kummemmin asiaa viitsinyt enää puuttua. Hän jäi vielä kapakkaan, Kalle jos joku osasi aina piristää häntä ja nyt hän totta totisesti tarvitsi piristystä. Eihän sitä ryöstetyksi joudu joka päivä..
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt


Paluu Kallen Kapakka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron