Help me! // Agna

Suuri, lämminhenkinen kapakka lähellä linnan muureja. Itse isäntä Kalle, jo monessa sukupolvessa, on mukava, rento tyyppi karskista ja hurjasta ulkonäöstään huolimatta. Vaikka kapakka onkin lämminhenkinen, ei kapakkatappeluilta voi aina välttyä. Rähinöitsijät heitetään kuitenkin ulos aina itse isännän toimesta ja rauha jatkuu tässä kaupungin suosituimmassa kapakassa. Kapakalla on omalaatuinen historia, josta voit lukea lisää Tales from the Crypt osiosta.
Kapakka on kaksikerroksinen. Alakerrassa sijaitsee itse kapakka ja varastohuoneet. Yläkerta on pyhitetty työntekijöiden huoneistoille ja isännän työtiloille.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 12 Marras 2011, 12:31

~ Yoshi ~

Poika nyökkäsi pienesti baarimikolle ja kaivoi rahapussinsa taskustaan. Hän avasi sen pienesti hymyillen ja työnsi sormensa pussiin. Liilahiuksinen poika veti pussista neljä hopea kolikkoa ja asetti ne pöydälle. Hän työnsi kätensä pussiin vielä kerran ja veti sieltä vielä neljä lisää samanlaista hopeista kolikkoa. Hän sulki pussin suun ja pisti sen takaisin taskuunsa. Yoshi hymyili baarimikolle pienesti ja venytteli hieman. Hän käänsi katseensa vierellään istuvaan mieheen ja huokaisi pienesti.
"Minun pitäisi varmaan jo alkaa kävelemään kotia päin. Nähdäänkö vielä joskus?", poika sanoi ja mutristi hieman alahuultaan.
Hän ojentautui hieman tuota päin ja kietoi kätensä tuon kaulan ympärille. Poika painoi päänsä tuon olkapäälle ja hymyili pienesti. Hän päästi sitten irti ja hyppäsi alas jakkaralta.
"Heihei", hän sanoi Hiroille ja baarimikolle ja käveli sitten ulos kapakasta.

//Siihen se sitten loppui ;( Mutta kiitos ropesta :)) Roolataan taas joskus.
Ventus-setä
 

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Marras 2011, 15:17

Hiroi

Kahdeksan hopearahaa ei ilmeisesti ollut pojalle paha hinta eikä mikään. Baarimikko keräili kolikoita riemuissaan ja pyysi Hiroiltakin sen samaisen hinnan. Mies maksoi rahat pussistaan ja antoi vielä yhden kolikon tipiksi hyvästä palvelusta. Parrakkaan miehen silmät suorastaan säkenöivät. Sitten Yoshi puhkesikin puhumaan ja Hiroi kääntyi pojan puoleen. Tämä oli jo lähdössä.
"Ai, no se on ihan ymmärrettävää", mustaihoinen mies vastasi ja vilkaisi pihalle. Alkoi hämärtää kevyesti.
"Minä ainakin toivon, että törmäämme vielä joskus", hän vastasi hymyillen ja pörrötti pienemmän hiuksia veljesmäisesti. Hän vastasi Yoshin halaukseen ja taputti tuota suurilla kämmenillään selkään.
"Näkemiin Yoshi", Hiroi vastasi, heilautti kättään tervehdykseksi ja jäi vielä baariin istuskelemaan. Olihan hänellä tätä ansiokasta vapaapäivää jäljellä vielä vaikka millä mitalla, eikä koskaan tiennyt, mitä tulisi tapahtumaan.

//Kiitoksia pelistä, oli mukavaa! :> Jeps, roolaillaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Edellinen

Paluu Kallen Kapakka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron