Tuoppeja ja kortteja

Suuri, lämminhenkinen kapakka lähellä linnan muureja. Itse isäntä Kalle, jo monessa sukupolvessa, on mukava, rento tyyppi karskista ja hurjasta ulkonäöstään huolimatta. Vaikka kapakka onkin lämminhenkinen, ei kapakkatappeluilta voi aina välttyä. Rähinöitsijät heitetään kuitenkin ulos aina itse isännän toimesta ja rauha jatkuu tässä kaupungin suosituimmassa kapakassa. Kapakalla on omalaatuinen historia, josta voit lukea lisää Tales from the Crypt osiosta.
Kapakka on kaksikerroksinen. Alakerrassa sijaitsee itse kapakka ja varastohuoneet. Yläkerta on pyhitetty työntekijöiden huoneistoille ja isännän työtiloille.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Mursuman » 25 Huhti 2009, 08:43

"Ei nyt sentään," Aeron sanoi ja naurahti. Hän ei ollut koskaan ostanut naista, hänen mielestään se oli eettisesti väärin olla sängyssä naisen kanssa, jota ei rakastanut. Hän mietti hetken ja sanoi vain "Olen täällä vain viettämässä aikaa." Hänellä ei nimittäin ollut mitään todellista syytä täällä olemiseen.
Mursuman
 

ViestiKirjoittaja suskari » 26 Huhti 2009, 17:14

Kalmankoira

Kalma nosti tupin huulillensa ottaen pienen hörpyn siintä ja laski sen sitten takaisin pöydälle. Sitten tuo nainen kertoikin aikomuksensa mitä täällä teki... ja tuon arvaukset mitä HÄN täällä teki niin meni täysin päin prinkkalaa. Hänkö muka naisten perässä!? No huh huh. Ei huonompaa juttua olekkaan kuultu. "En." Kalma murahti siihen sitten hyvinkin loukkaantuneen oloisena. Hänhän ei tyttöjen perään katsele. Ennen on katsottu, mutta silloin hänellä oli viellä miehyytensä tallella, enää ei ollut. Joten... No ei tästä aiheesta enempää.
"...Oikeastaan juttu seuraa hakemassa ja sainkin sellaista." Kalma sitten viellä lisäsi murahdukseensa, mutta huomattavasti ystävällisemmin. "...Muuten mistä sait edes aihetta tuollaista sontaa kysellä?" Kalma kysyiAynurilta kulmiaan aavistuksen kohottaen hyvinkin kysyvän näköisesti.
suskari
 

ViestiKirjoittaja Ay » 27 Huhti 2009, 21:55

Kummatkin miehien sanottua ei. Ayynur ällistyi ja se näkyi kasvoissaansa. Yleisti miehet olivat hakemassa naisen seurraa tällaisessa piireissä. Varsinkin erikoista miehissä oli. Mikä sai osalliseksi hänen pienen naurunsa.
" Olette outoja miehiä. " Aynur sanoi nauraen ääneen.
Hän ei kuitenkaan kailottanut naurunsa kaikki kuulisi, mutta vaan hiljaa.
" Kunhan kysyi, että osaisin olla varuillaan. " Aynur sanoi.
Naisen kasvoi valahti hymy, mutta piti hampaansa piilossa vieläkin.

//Lyhyt//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Mursuman » 29 Huhti 2009, 20:24

Aeron haukotteli taas. Hän alkoi jo ihmetellä väsymyksensä syytä, ehkä hän oli nukkunut viime yönä huonosti tai jotain. Sitten hän katsoi keskustelukumppaneihinsa ja hymyili molemmille ja sanoi, että: "Ei minulla yleensä ole tapana haukotella näin pirusti... Ettekai te pahastu siitä?"
Mursuman
 

ViestiKirjoittaja suskari » 06 Touko 2009, 08:24

Kalmankoira

"Itse olet outo..." Kalma tuhahti kylmästi tuon neidin sanoille ja otti hörpyn juomastaan jääden pyörittelemään juomaansa käsiinsä niin että siinä oleva neste pyöri ympyrää tuopissa...
"Meinasit raskareiksi vai? En sorru sellaiseen." Kalma hymähti sitten neidon kommentille ja katsahti miehen päälle, joka haukotteli jälleen ja esitti ehkä tyhmimmän kysymyksen...
"Ei haittaa, mutta mene hyvä mies nukkumaan jos nukuttaa." Kalma sanoi sitten suoraan tuolle miehelle. Jos nukutti niin painukoot nukkumaan hänen puolestaan kyllä hän voisi pitää neidille seuraa yhtä hyvin.
suskari
 

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Touko 2009, 16:54

" Miten minä olen outo? Olen vai varovaien nainen varsinkin sellaisessa paikassa missä tuoppi voi määräillä miehen. " Aynur sanoi.
Katsellaansa hän kertoi Jackielle, että niin hän uskoi, että he voisi raiskaa hänet. Eleillään hän liittyi Jackin sanomaan, että hyvä miehen täytyy mennä nukkumaan, jos väsytti. Itse naista ei nukuttanut laisinkaan.
" Voidaamme kantaa sinut, jos jalat ei enään vie sinua sängyn päälle. " Aynur sanoi.
Toivoi samalla, että Jack auttaisi kantamisesta ja eikä pahatuisi sanomisestaansa.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Mursuman » 12 Touko 2009, 19:56

Aeron tuhahti kahden muun ivailulle, mutta sitten hän kuitenkin päätti pysyä kohteliaana ja sanoi: "Ei minua nyt vielä huvita mennä nukkumaan, kun ilta on vasta aluillaan. Kyllä minä nyt jaksan vielä muutaman tunnin hereillä, sentään."

//Sori, tosi lyhyt//
Mursuman
 

ViestiKirjoittaja suskari » 14 Touko 2009, 21:12

Kalmankoira

"Tsih, olet aika harhaluuloinen." Kalma tuhahti tuolle naiselle kylmästi, kun tuo sanoi, että tuoppi voi määritellä miehen. Ei aina neiti hyvä. Löytyy baarin sopukoista niitäkin, jota tulevat tänne hakemaan vain kaveri seuraa tai muuten vain kuluttamaan aikaansa.
Oikei, oikei.. tuo mies taisi olla niitä tyyppejä jotka luulivat itsestään ihan liikoja. Hän ei pitänyt sellaisista ja toisekseen häntä alkoi kyllästyttämään näiden kahden seura niin julmalta kun se kuulostikin. Tässä keskustelussa kun ei olla päästy eteenpäin sentin senttiä ja tuo ukkokin varmaan sammuisi tuhon kohta puolin.
Kalma veti juoman alas kurkustaan yhdellä hörpyllä ja laski tuopin alas, josta sitten nousi ja kiitti kaksikkoa seurasta lähtien kävelemään ulos baarista. Ulos päästyään mies kelasi hetken aikaa ennenkuin päätti minne suuntaan menisi tästä... No hän voisi vaikka mennä sotilastuvalle ja lukittautua jälleen huoneeseensa.

//Kiittänee pelistä ^^//
suskari
 

ViestiKirjoittaja Ay » 14 Touko 2009, 21:55

Jack sanoi, että hän oli harha luuloinen. Olihan se mahdollista. Onhan sinäänsä mahdollista, mutta hän ei halunnut myöntää sitä miehelle. Kaikki ei mennyt tuopin alaiseksi. Nähtävästi edessään oli yksi niistä miehistä, joka tuoppi ei saanut otteeksi. Naisen ylätyksi vieressä oleva mies joi tuppinsa loppuun lähti menemään pois. Nähtävästi hän oli sanonnut sopimattomasti.
" Uskotko, että sinä jaksat pitää itsesi hereillä edes tunnin. " Aynur sanoi.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Mursuman » 21 Touko 2009, 20:44

Aeron katsoi, kun toinen mies lähti ulos turhaantuneen näköisenä. Hän arveli, että syy oli keskustelun tylsyys. Mutta ei sen puoleen, ei hän itse siitä pahastunut. Ei hänenkään mielestään keskustelu mitenkään erityisen kiinnostava ollut. Hän kuitenkin ajatteli, että tuo mies ei ollut kovin hyvätahtoinen...
Kun nainen kysyi häneltä kysymyksen hän vastasi: "Kyllä minunkin olisi kenties paras lähteä koisimaan. Ja sitten hän haukoitteli, jälleen... Sen jälkeeen hän kiitti naisen seurasta, nousi pöydästä ja käveli hieman hoiperrellen ovesta ulos.
//kiitos peliseurasta//
Mursuman
 

ViestiKirjoittaja Ay » 24 Touko 2009, 14:58

Miesten lähdettyään kummatkin pöydästä. Pikkuinen viha valkeni naisen ajatuksesta. Yhden miehen hän otti pauloihinsa ja lähti kapakasta. Pari kortelin päästä hän iski miehen kaulaan hampaansa. Kokonaan kuiville hän imi miehen.
" Sitä todellakin maistuit hyvältä. " Aynur sanoi huulet verestä.
Juostuaan hän asteli toisiin katuihin etsimään uutta verta.

//Tack//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Edellinen

Paluu Kallen Kapakka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron