(otsikko tulossa)

Linnasta löytyy käytävää jos toistakin, jolla vaellella päänsä pyörryksiin. Linnasta löytyy myös lumottuja salakäytäviä, jotka ovat erittäin vaikeita löytää tai sitten täysin mahdottomia avata ilman loitsuja. Käytäviä valaisee pimeällä hiljalleen edes takaisin lipuvat sinivalkeaa valoa kajastavat, lumotut valopallot. Käytävät ovat myös melko autioita ja maltillisesti sisustettuja.

Valvoja: Crimson

(otsikko tulossa)

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Kesä 2009, 12:48

jatkoa

Aran

Kokous oli kerennyt jo mukavasti vauhtiin, kunnes se sai erittäin ikävän keskeytyksen. Patsaan takaa ilmestyi se samainen susi, joka heitä oli seuraillut metsässä. Aran vilkaisi laiskan oloisesti suteen, reagoimatta sen kaksintaistelu haasteeseen mitenkään. Samalla käytävältä kuului huuto, jonka mukaan sudessa oli kirous... kumpaa sutta lieni tarkoittaneen, sitä valkoista joka vietiin hoitoon vai tätä joka salissa murisi.
Vartijat - joita oli monta salissa - jännittivät jousensa ja vetivät esiin miekkansa, ollen näin valmiina iskemään suden kuoliaaksi mikäli se tekisi yhdenkin virheliikkeen. Oikeastaan heitä pidetteli enää Aran, joka oli nostanut kätensä ylös merkiksi siitä että vartijoiden täytyi odottaa.
"En todellakaan tiedä mistä höpäjät tai miten olet edes oppinut puhumaan, mutta minä en ole antanut määräystä saatika mitään käskyä tappaa yhtäkään prinsessaa" Aran sanoi tasapaksun rauhallisella äänellä, kuulostamatta ollenkaan vihaiselta, uhkaavalta tai ylimieliseltä.
"ja kaksintaistelu haasteeseesi en vastaa. Ensinnäkin siksi että on erittäin epäkohteliasta hiiviskellä toisten asunnossa ja keskeyttää tärkeä kokous, joten en oleta, että sinulla olisi muitakaan hyviä tapoja, puhumattakaan kaksintaistelun säännöistä... ja hyvä herra, kai huomasitte että olette susi? Eläin siinä missä muutkin, ei väliä puhuitko tai et. Kaksintaistelu haasteesi ei merkitse minulle mitään, lisäksi olisi alentavaa ja epäsoveliasta jos kuningas ottaisi yhteen villipedon kanssa" Aran sai saarnansa loppuun.
Tuon saarnan aikana huoneeseen oli virrannut lisää vartijoita, valmiina suojelemaan kuningastaan ja muitakin tärkeitä henkilöitä huoneessa. Nyt huoneeseen oli laskeutunut täysi hiljaisuus ja kaikki odottivat mitä susi tekisi.. yksikin väärä liike, yksikin väärä sana ja tuo olisi kutakuinkin seinätaljana takan yllä.
"ja prinsessa.... mistä ihmeen prinsessasta sinä puhut, Cryptissä on minun tietääkseni vain yksi prinsessa ja hänkin ihmisten puolella" Aran lisäsi hetken hiljaisuuden jälkeen, jääden tuijottamaan sutta toinen kulma koholla.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ay » 20 Kesä 2009, 16:57

Susi katsoi tarkaa vaisena toista ja muiden eleitä. Mielessäänsä hän paheksui kuninkaan sanoja. Itse olisi parempi kunnostaa linnansa paremmin. Sutena hän ymmäsi mitä toinen puhui, mutta sutena puhuminen ei onnistunut. Patsaan takana susi oli puhunnut. Paha mainen virne oli suden huulesta siihen asti, kun susi muuttui vanhaksi ihmiseksi. Harmaa hiukset peittivät pään alleensa. Räsäinet vatteet peittivät rikkinäinen ja naarmuisen ihon.
" Kelpaako näin taistelle kaksin taistelun, vai olen lian pedon näköinen vai lian vanhan näköinen? " Vanha mies kysyi.
Katseensa oli tiukasti kiinni kuninkaanssa ja viha näkyi miehen kasvoissa. Hän ei peitänyt vihaansa, mutta osasi hillitä sitä niin, että keltaiset silmät eivät näkyisi.
" Sinä et varmaa sitä tahallaan, mutta teen vain työtäni. " Eversitti sanoi.
Susi uros ei voinnut sille mitään, että oli hyvin suojelevainen heitä kohtaan, vaikka ei olisi heidän laumassa.
Safilye sen sijaan yritti saada itsensä turvaa paha aikeista parantajista. Hän oli saanut suojaan vartalon peitetyksi. Ihossaan sai nähdä, kuin musta veri suoni levisi hänen ihossaan, kuin myrkky. Hän ei voinut jäädä kuoliaaksi. Pahasti hän liikkuisi kuolema tulisi nopeammin luokseensa. Ovesta hän juoksi hevos talliin missä hevoset pillastuivat naisen verestä.

// Pahoittelen, mutta tauko tulee, koska minä lähden kolmeksi viikoksi ja pyydän, että et poista minua, kun sinulla poisto meneillään.//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Kesä 2009, 13:49

Aran

Susi ei näyttänyt reagoivan mitenkään kuninkaan sanoihin. Hetken kaikki jo olettivat että tuo olisi jo perääntymässä, mutta sitten susi muutti muotoaan vanhaksi ihmiseksi. Siinä vaiheessa sotilaat jännittivät jousiaan kireämmälle ja keihään kanssa huitovat miehet ottivat askeeleen lähemmäksi sutta, joka nyt olikin sitten ihminen.
"olette silti susi.. ellette jopa ihminen.. ja ihmisille tässä linnassa ei käy kovinkaan hyvin, herra hyvä. Suosittelen että peräännytte vielä kun on mahdollista." Aran sanoi tyynen rauhallisena.. olihan noita muodonmuuttajia nähty ja koettu, eivätkä ne enää jaksaneet hehkauttaa mihinkään suuntaan... Ainakaan Arania.
"Parempi olisi jos menisit ystäväsi avuksi? Jos me haltiat kerran olemme niin kamalia ja vain satutamme valkoista ystävääsi... mutta jos haluat tietää totuuden, me pelastimme hänet varmalta nylkemiseltä. Hän oli joutunut ihmisten ansaan, josta vapautimme hänet ja toimme tänne hoidettavaksi... loppu osa tarinasta onkin sitten minultakin hämärässä. Carlos, miten susi voi?" Aran selitti kysyen lopuksi yhdeltä vartioista miten valkoinen susi voi.. Carlos oli toinen niistä vartijoista jotka veivät valkoisen suden sairastuvalle.
"susi voi hyvin, minun tietääkseni." Carlos vastasi lyhyesti ja ytimekkäästi.. ei kukaan heistä tiennyt että joku yritti par aikaa teilata sutta.. mutta jos tietäisi niin totta kai joku menisi väliin.

//juuh, ei ole tapana poistella hyviä ja aktiivisia pelaajia täältä. Pidä hauskaa siellä minne menetkään. //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Kesä 2009, 23:26

Mies huomasi, että ihmisen muuttuminen ei tehnyt asia hyväksi hänelle. Jouset ja aseet nousivat isommaksi. Pelko iski mieheen mikä näykyi silmissä. Silmät eivät olleet normaalinsen ihmisen näköinen. Keltaiset silmät katsoivat miestä ja varsinkin kuningasta.
" Minä en ole ihminen. Olen keltasusi rodultaan. " Mies sanoi.
Hän samalla kertoi, että oman rotunsa. Silmistään näkyi ilmi, että ei ollut normaalisen ihmisen näköinen silmät. Vanha mies hämmentyi mitä kuningas puhui prinsestaansa.
Hevoset eivät pitäneet naisen liikkeitä laisinkaan. Nainen asteli tallista linnan sisään. Ympäriltäänsä kaikki katosivat, koska nainen näytti niin pelottavalta, että vampyyri olisi hyökännyt. Hän itse ei oikein piitannut vaan asteli käytäviä pitkin eteen päin. Sotilaat käytävistä juoksivat kapeetinilleensa ja he saivat kertoa kuninkaalle. Yksi mies juoksi hikisesti Carloksen luokse.
" Linnan käytävässä liikkui pahan näköinen nainen. Ruskeat silmät ja hiukset ovat ihan mustissa ja silmät samanlaiset mitä tuolla miehellä oli. Mitä me teemme, kun kaksi vartiaa yrittivät viedä väkisin pois, mutta nainen saa miehen perääntymään. Hänellä voi olla sairaus, kun pieni vaatetuskin oli ympärilläänsä. " sotilas sanoi paniikissa ja ei oikein tiennyt mitä sanoa oikein naisesta isommalleensa pomolleensa.
Sanottuaan hän astui käytävälle.

//hyvä tietää//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Kesä 2009, 17:52

Aran

Mies kertoi olevansa keltasusi. Sitä kukaan ei kysynyt, mutta kiva tietää. Tai oikeastaan ei. Aran ei välittänyt pätkääkään mikä tai kuka tuo luuli olevansa, hän vain tiesi että mies oli erittäin törkeä ja vähät välitti sivistyneisyydestä. Mutta mitä muuta voit koiralta odottaa? Et mitään. Sen parempaa vastausta kukaan ei saanut herralta mihinkään kysymykseen, kun tuo jäi paikoilleen hiljaa ja hämmentyneen näköisenä..
Carlos saikin pian kuulla mitä linnan käytävillä tapahtui. Uutisen kuultuaan Carlos käveli hiljaisuuden vallitessa kuninkaan luokse ja kumartui tuon puoleen, kuiskaten äskeiset sanat tuon korvaan.
Aran vilkaisi sivusilmällä Carlosta, mutta hymähti sitten pienesti ja nousi ylös, vilkaisten samalla tähän "keltasuteen".
"Mikä lie sinunkin pointtisi tässä hommassa.. joku yrittää murhata laumalaistasi ja sinä haastat riitaa täällä meidän kanssamme.. onko sanonta 'kaveria ei jätetä' tuttu?" Aran sanoi samalla kun lähti kävelemään oville päin, poistuen pian salista käytäville, kera vartioiden, yhden opastaessa heitä kohti tätä 'naista' joka käytävillä liikkui.
Osa vartijosita jäi kyttäämään miestä ja odotti mitä tuo tekisi... tappo käskyä he eivät vieläkään olleet saaneet, mutta heillä oli selvät ohjeet siitä mitä piti tehdä tunkeilijoille jotka kävivät liian uhkaaviksi.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Heinä 2009, 12:33

// vedän hahmoni pois pelistä kun täällä on vähän hiljaista. kiitos kuitenkin pelistä :) //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ay » 13 Heinä 2009, 21:03

//HArmi olisin juuri tullut vastamaan, kun minä olin lomalla//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54


Paluu Käytävät

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron