Yhteistyö on voimaa! part 2 (Sovittu)

Kaikki loppuu johonkin ja alkavat jostain. Niin myös Quinn metsä. Metsän reuna on valoisaa ja harvaa kasvustoltaan. Reunamilla ei pahemmin sammalta ole vielä, vaan maata peittää saniaiset ja ruoho. Puut ovat suurimmaksi osaksi lehtipuita. Mitä syvemmälle metsään menee, sitä synkemmältä se alkaa näyttämään.. joten, uskallatko astua lumottuun metsään, vai pysytteletkö suosiolla poissa?

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Niehku » 22 Kesä 2011, 19:07

Akashi vilkaisi kysyvästi emäntäänsä tytön pyytäessä saada ratsastaa tiikerillä. Samoin tein keksi Bronn'kin toisenkin syyn lähteä ulos.
"Mikäs siinä." haltia sanoi kohauttaen olkapäitään. Elwyn olisi tietenkin antanut lemmikkinsä itse päättää asiasta, mutta Akashi oli jo kauan aikaa vannoitunut vain emäntänsä käskyille.

Mies lahjoitti tytölle oivan takin. Se oli nahkaa ja itse ommeltu, joten se kestäisi hyvin. Elwyn otti myös miekkansa selkäänsä ja käveli sitten ulos. Akashi jäi odottelemaan Katherinea. Ulkona tuoksui raikkaalta sateen jälkeen ja muutamat linnut olivat palanneet laulamaan.

//Juu :)//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 26 Kesä 2011, 10:30

Bronn & Katherine

Nyt tyttö innostui oikeasti, hyppien ja kimeällä äänellä suorastaan kiljuen: "Saan ratsastaa lumitiikerillä!"
Rauhoituttuaan tyttö menee Akashin luokse, hymyilee tälle todella leveästi ja varovasti menee tämän selkään.
"Jaksathan kantaa mut? Enhän mä niin painava taida olla vai mitä?" Tyttö sanoo hieman huolestuen, että tämä hajottaisi kissan selän.

Bronn puolestaan menee ulos, venyttelee hieman ja katselee ympärilleen. "Aloitetaanpa täältä, kun nyt en ole näitä ansoja muutamaan päivään tarkistanut..." Mies sanoo kävellen mökin ovelta katsoen oikealle. Heti ensimmäisessä ansassa, joka vastaan tulee, oli susi. Tämä ansa ei ollutkaan köysiverkko, vaan karhunrauta. Ei tosin iso sellainen, joten se kannattaisi päästää menemään. Bronn avaa raudan ja päästää suden menemään. Susi löntystelee hiljaa menemään uikuttaen. "Kyllä se pärjää." Mies sanoo katsoen suden menoa.
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 26 Kesä 2011, 15:02

Ei kai tytön innostunutta oloa tarvinnut kauan ihmetellä. Vain harvat pääsivät ratsastamaan niin ekoottisen eläimen selässä, hyvä jos kerran elämässään. Katherine epäili lopulta päästyään selkään, jaksaisiko Akashi hänet kantaa.
"Kuule, olet puolet kevyempi, kuin Elwyn. Tuskin tunnen mitään painoa selässä." Akashi vastasi vilkaisten tyttöä ja lähti kävelemään Bronn'in perässä.

Jälleen metsästäjän ansasta löytyi susi. Se oli kuitenkin mennyt itsestään isomman eläimen loukkuun, onneksi Bronn päästi sen vapaaksi.
"Täällä näitä näköjään liikkuu paljon..." Elwyn totesi katsoen myöskin suden perään.
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 01 Heinä 2011, 01:37

Bronn & Katherine

Akashin selässä istuva Kate hymyilee kissalle lämpimästi ja sanoo: "Kiva! Sulla on hauska ratsastaa..." Kate silittää Akashia toisella kädellään hellästi.
Bronn katsahtaa Elwyniin huokaisten ja sanoo: "Niin... Varsinkin näitä nuoria eläimiä tuntuu löytyvän liikaakin."
Bronn'in käytökseen Kate kommentoi: "Hienoa kun päästit sen vapaaksi, noin nuori ja viaton kun on."
Bronn hymyilee tytölle ja jatkaa kävelyään. Lähellä olevat ansat vaikuttavat tyhjiltä, tosin yksi oli lauennut mutta siinä ei ollut mitään. Kyseinen ansa oli karhunrauta, joten kyllä ansassa olisi pitänyt jotain olla, ei mikään eläin taida ihan niin nopea olla, että kerkeäisi karkuun.
Bronn kävelee ansan luokse ja katsoo sitä hieman ihmeissään. "Mitä ihmettä? Mikähän täällä on käynyt..?" Mies sanoo ja virittää ansan uudelleen.

//En yhtää huomannu että täällä on juttua D: soriiii!//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 12 Heinä 2011, 14:25

Elwyn

Akashi hymähti saadessaan kiitosta tytöltä. Katherinen kommentti ei haltiaa yhtään hämmästyttänyt. Piruillessaan tuo ajatteli, että nuori alkaisi kapinoimaan, jos tappaisi kärpäsenkin. Pian nelikko saapui karhunraudalle, jykevälle ansalle.
Haltia kohautti olkapäitään Bronn'in ihmetellessä tyhjää, mutta lauennutta ansaa.
"Ehkä se on tosiaankin ollut karhu, muttei ole kunnolla rautaan jäänyt..." Elwyn vastasi. Saattoi olla myös niinkin, että ansa oli huonosti viritetty, mutta haltia ei siihen uskonut kun Bronn oli sentään ammattimetsästäjä.

//Jälleen Suomessa :)//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 19 Heinä 2011, 02:09

Bronn & Katherine

Elwyn ehdottaa, että rauta olisi voinut laueta karhun astellessa siihen, joka ei kuitenkaan jäänyt siihen kunnolla kiinni. Mies nyökkää ja mutisee: "Voi hyvinkin olla... Mutta ei auta muu kuin tarkastaa muualta."
Mies nousee ylös ansan luolta, huokaisee syvään ja katselee muita.
"Eiköhän jatketa matkaa." Hän sanoo, alkaen kävellä syvemmälle metsään, väistellen muutamaa verkkoansaa matkalla.
Katherine sanoo Akashille leikkisästi: "Matkaan hepo hopea!" Tuon sanottuaan tyttö nauraa söötisti, taas kerran terävät piikkiset hampaat välkkyen.
"Elwyn, ootko sä ratsastanu tällä koskaa?" Tyttö kysyy viattoman oloisena, saatuaan naurunsa naurettua.

//DAKUUUUUUUM! JES! :D Heh, kiva ku oot tullu takasi! Mitenkäs siellä Venäjällä(kö?)? (Suuret isot kamalan mahtikkaat anteeksipyynnöt ku meni viikko huomata että oot vastannu *syvä kumarrus* Nyt tarkastan ehottomasti päivittäin tän! (Aiemmin katoin sähköpostista aina, jostain syystä ei oo tullu viestiä sinne)) Nyt kuule semmonen projekti että teeppäs kuule se esittely juttu ;) Ite meinasin va en uskalla >:D Ei sitä tiiä millasena hulluna mua pidetää :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 20 Heinä 2011, 16:41

Elwyn

Haltia nyökkäsi miehelle, että jatkaisivat etsintöjä ja lähti kävelemään Bronn'in perään.
Akashi naurahti kissamaiseen tapaansa tytölle. Elwyn vilkaisi taakseen Katherinea.
"Ai että olenko?" haltia naurahti yllättyneenä kävellessään.
"Lukemattomia kertoja. Akashi on suurenmoinen apu töissä tai pitkillä matkoillamme, jolloin en aina jaksa kävellä. Voin kertoa, että lumitiikeri on parempi ratsu kuin hevonen." nainen kertoi ja nauroi viimeisen lauseen kohdalla. Eihän kukaan muu voinut lumitiikerillä ratsastaa, ellei se ollut saanut samanlaista loitsua kuin Akashi. Tietysti normaalinkokoinen tiikeri oli soveliaampi pienelle lapselle.
"Bronn, kesyttäisit itsellesi suden apuriksi. Se on tehokkaampi kuin koira." haltia vinkkasi miehelle.

//Venäjällä oli kivaa, lähen toisenki kerran joskus :D itse asiassa jo ihmettelinkin, miksei tänne ole tarinanpätkää ilmestynyt :'D plääh, mitään sähköposteja, mie aina tarkistan täältä :) no joo.. voisin kai jotain paljastaa itestäni xD//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 20 Heinä 2011, 20:15

Bronn & Katherine

Katherine naurahtaa Elwynille ja sanoo: "Voin uskoo, tällä on tosi kiva ratsastaa! Ja Akashi on vielä ihanan pörrönen ja pehmee!" Tyttö silittää Akashia, yrittäen samalla pysyä tämän selässä, kun ei ollut mitenkään kokenut ratsastaja.
Bronn katselee tytön ratsastamista hymyillen. Elwyn sanoo, että lumitiikerillä on parempi ratsastaa kuin hevosella. "No, ei minun kokoista miestä oikein voi lumitiikerin selkään laittaa." Mies sanoo naurahtaen.
Bronn mietiskelee hetken tytön ehdotettua suden kesyttämistä.
"Ihan hyvä idea, mutta ongelmana on se, että pitäisi ottaa pentu, enkä mielellään ottaisi emoa kimppuuni..." Mies mutisee lopulta hiljaa.
Bronn huomaa vähän matkan päässä linnun, haukan, ja sanoo: "Haukkakin olisi kiva, mutta sudesta olisi varmaan enemmän hyötyä metsästyksessä..."
Mies huokaisee ja jatkaa kävelyään.

//No pittää rueta itekki tarkistaa :P Hyvä esittely oli >:D minä en kyllä mittää tuommosia viittis laittaa :P//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 20 Heinä 2011, 21:10

Elwyn

Pörröinen? Pehmeä? Akashi hymähti noille sanoille, mutta nautti toisen silityksestä. Olihan toki tiikerillä ratsastaminen ihan erilainen kokemus kuin hevosen selässä.
"Äläpäs sano!" Elwyn tokaisi Bronn'lle tuon väittäessä, ettei hänen kokoistaan lumitiikerin selkään niin vai laiteta. Haltia vilkaisi Akashia, jonka päälaki ylettyi kepeästi tuon vatsan kohdalle. No toisaalta, olihan Elwyn lyhyempi kuin Bronn.
"Onhan niitä pentuja, jotka ovat orpoja... Mutta onhan niitä aika harvassa. Sinun pitäisi tappaa emo. Ei sen vakavampaa, susia kyllä riittää näissä metsissä." haltia selitti kädellä viittoilen.
"Aivan. Mutta onhan se lintukin hyvä seura ja voi sitä opettaa tähystelemään matkan päässä olevia eläimiä." hän jatkoi.
"Jos minulla ei olisi Akashia, minulla olisi taatusti susi. Ihan normaali." Elwyn kertoi ja viimeisen lauseen kohdalla naurahti.

//Kiitos :) no mikäs ongelma siinä on?//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 20 Heinä 2011, 21:29

Bronn & Katherine

Mies katsahtaa Akashiin ja sanoi: "Onhan Akashi kyllä vahva, näkeehä sen, mutta en uskaltaisi kokeilla kuitenkaan."
Elwyn sanoi, että Bronn'han voisi vain tappaa emon. Siitähän Kate ei tykännyt tippaakaan.
"Tappaa suden emo? Oletko hullu?" Tyttö suorastaan huusi Elwynille. "Ei sellaista saa tehdä noin vain!" Kate jatkoi, suuttuneena ehdotukselle.
Bronn meni Katen luokse ja sanoi tälle rauhallisesti: "Rauhoitu, en minä sellaista aio tehdä."
Katherine rauhoittui hieman, mutta hymähti Elwynille.
Elwyn myönsi, että lintukin olisi hyvää seuraa ja käytännöllinen omalla tavallaan.
"Niinpä niin, mutta toisaalta tarvitsisin ehkä enemmänkin vainuajaa ja sellaista, joka pystyisi kiperässä tilanteessa auttamaan taistelemalla. Niin kuin Akashi auttoi sinua aiemmin." Mies sanoo, mietiskellen hetken. "No, näkee sitten saanko mitään aikaiseksi, mutta olisihan se susi kieltämättä ihan hyvä lemmikki."
Mies jatkaa taas matkaansa, tutkiskellen löytyisikö ansoja, jotka ovat lauenneet. "Haluaisitko auttaa suden nappaamisessa?" Mies kysyy Elwyniltä, jos tällä nyt sattuisi olemaan aikaa.

//No minä oon minä :D ujo, pelokas, paranoia ja sen sellasta :P en mä tiiä mitä semmosseen pitäs kirjottaa :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 20 Heinä 2011, 21:48

Elwyn

"Selvä, selvä." Elwyn tokaisi. Olihan Bronn nyt sentään ihminen, eikä haltia tietenkään pakottanut ketään Akashin kyytiin huvin vuoksi. Elwyn läpsäisi kätensä otsalleen kuullessaan jälleen tytön jyrkät mielipiteet. Tyttö ei ymmärtänyt elinehtoja lainkaan. Niimpä haltia tyytyi vain mulkaisemaan Katea, eikä sanonut mitään, vaikka mieli olisikin niin halunnut. Katherine oli eri maailmasta, vedestä. Maan päällä pätevät eri säännöt kuin veden alla, jo vuosisatojen ajan metsästystä on harrastettu ja villieläimiä käytetty hyväksi.

"Mm, olet oikeassa." haltia totesi, olihan toki susi parempi taistelemisessa kuin lintu. Mies kysyi, haluaisiko Elwyn auttaa tuota suden kiinniotossa.
"Mikäs siinä. Sano vain, mitä pitäisi tehdä." haltia vastasi. Hän antoi Bronn'lle ohjat tässä asiassa. Olihan kyse sentään hänen tulevansa lemmikistään ja saattoihan miehellä olla eri menetelmä, kenties parempikin nappaamisessa. Olihan hän sentään metsästäjä.

//No kato vaikka mallia toisten tekemistä, oli se miullaki aluks vaikeeta mut rupes se lopulta rullaamaan :)//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 21 Heinä 2011, 22:45

Bronn & Katherine

Elwynin mulkaistessa Katea, tyttö hiljeni ja hänelle tuli olo, että kohta hänen päänsä varmaan pyörisi maassa.
Mies kiittää Elwyniä, ja katseli ympärilleen. Bronn näkee jonkin ansan kauempana, joka oli lauennut. Ansa oli aika tavallinen verkkoansa.
Ansassa ei taaskaan ollut mitään. Mies virittää ansan uudelleen ja huokaisee.
Kate katselee ympäriinsä Akashin selästä hiljaa. Tyttö huokaisee hiljaa ja puoliksi makoilee Akashin selkää vasten. "Oonko mä vähän liian tiukka näissä, Akashi..?" Tyttö supittaa hiljaa.
Bronn tutkiskelee ympäristöä ja sanoo: "Etsitäänpä täältä eräs luola, jossa muutama susi asustelee... Elwyn, en ole varma miten voisit auttaa itse kesyttämisessä, mutta jos emo käy päälle niin voisit auttaa minua pakenemaan."

//No öh :D ei sinne uskalla mtn laittaa, tiiä miks hulluks ne mua luulee :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 22 Heinä 2011, 15:43

Elwyn

Haltia kulkee Bronn'in perässä tuon tarkastellessa ansoja. Akashi käänsi korviaan.
"Tiukka? No ehkä vähän. Luulen kuitenkin, että vanhempana ymmärrät." lumitiikeri vastasi vetäen suupieliään hiukan kaareen ylös. Elwyn nyökkäsi miehelle kuultuaan toisen suunnitelman.
"Kuinka aiot pennun kuljettaa? Se mahtaa nimittäin rimpuilla kiivaasti. Ja mitä emoon tulee... Yritän pitää sitä loitolla." hän sanoi. Viimeisellä lauseellaan tuo tarkoitti, että tämä yrittäisi pitää emon kauempana, tappamatta tuota.
"Ja onko siellä luolassa sitten kokonainen lauma?" Elwyn kysyi vielä. Hän vilkaisi sitten lemmikkiään sekä tyttöä tuon selässä.
"Akashi huolehtii Katherinesta. Häntä ei viedä lähellekään susia." haltia tokaisi, johon tiikeri nyökkäsi.

//No eikä luule :) tai jos luulee, nii entä sitte? xD//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 24 Heinä 2011, 23:30

Bronn & Katherine

Kate rutisti Akashia hieman kovempaa ja sanoi: "Sori... Kai mä sit oon vaan tietämätön..." Tyttö vaikutti hieman katuvalta, kun oli niin paljon muita haukkunut.
Bronn mietiskeli hetken ja sanoi: "No, jos löydän sen pennun mitä etsin, niin saan sen mukaani aika helposti. Olen syöttänyt sitä pentua useasti, sillä löysin sen mahdollisen emon kuolleena eräänä aamuna, joku tai jokin oli repinyt sen kyljen kappaleiksi. En ole täysin varma, oliko se sen emo, mutta luultavasti ei. Luolassa ei pitäisi olla muitakaan susia, mutta en voi olla täysin varma siitäkään. Se pentu on kuitenkin aika kesy, joten se varmaan lähtee aika helposti mukaan, jos muut sudet sen sallivat."
He olivat aika lähellä luolaa, se nimittäin näkyi jo. Luolan suulla katseli kaksi pientä, hieman kiiltävää silmää ympärilleen ja sieltä kuului pientä murinaa. Hetken päästä luolasta juoksi haukkuen pienen pieni sudenpentu, kohti oravaa. Orava pääsi pakoon, mutta susi jäi haukkumaan puun juurelle.
"Tuo se on." Bronn sanoi. Mies katseli Elwyniä ja Akashia hetken, napaten sitten taskustaan pienen palasen lihaa, jota mies oli säästellyt aterialta. Susi käännähti ja huomasi muut, ottaen muutamia askelia taaksepäin. Bronn käveli näkyville puskasta ja heitti sudelle lihapalan. Susi kirmasi lihapalan luokse ja alkoi syödä sitä. Sen jälkeen Bronn otti vielä toisen palan, pidellen sitä kädessään. Susi otti hieman epävarmoja askelia kohti Bronn'ia, mutta lopulta uskaltautui tämän luokse.
Bronn antoi tälle lihanpalan ja susi jää siihen sitä syömään. Luolasta ei kuulu ääntäkään, siellä ei siis ollutkaan yhtään sutta.
Bronn otti muutaman askeleen taaksepäin, susi seurasi tätä, hieman epävarmasti kuitenkin. Bronn silitteli tätä hetken ja nosti sitten syliinsä. Susi uikutti hieman ja Bronn laski tämän nopeasti maahan. Pikkuinen meni puskan läpi Elwynin luokse ja katseli tätä hetken. Susi esitteli terävää riviä hampaita Elwynille, mutta ei murissut kuitenkaan.
Kate katsoo sutta ja sanoi: "Söötti!" Saaden suden katsomaan tätä, vieläkin hampaat irvessä. Susi menee Akashin luokse ja katselee jättimäistä kissaeläintä. Pikkuruinen sudenpentu säikähtää ja juoksee Bronn'in luokse.
"Tosiaan, noin vuoden olen jo tätä syöttänyt, joten aika kesy tämä jo on..." Bronn sanoi, silitellen sutta. "Aika arka välillä, mutta yleensä tulee, kun ruokaa näkyy." Hän jatkoi. Mies käveli puskan läpi muiden luokse, susi tarrautuneena toiseen jalkaansa. Hän sai suden menemään Akashin lähelle. Pikkuruinen susi meni Akashin takajalan viereen ja nuuhki tätä hetken. Pikkuinen haukahti pari kertaa, meni Akashin naaman eteen ja alkoi hyppiä, haukkuen samalla.
Bronn naurahti pikkuisen touhuille, samoin Kate.
"Onko nimi ehdotuksia..?" Mies kysäisi, suden touhuja edelleen katsellen.

//Elä kysy, mä en oikeesti tiiä mitä tapahtu :O Joo no, eipä sillä tosiaan taida olla paljoo väliä :D Voisin tehä sen huomenna :P Jos uskallan. Mutta joo, en tiiä tolle sudelle mitään nimee, pitäs ehtiä jostahi... Miten ihmeessä tuosta tuli noi pitkä >:O Kerranki: hyvä minä! :3//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 25 Heinä 2011, 21:51

Elwyn

Akashi naurahti kissamaiseen tapaansa, osaksi kuin kehräten.
"Älä välitä. Opit vielä." lumitiikeri tokaisi.
"Aivan. No, sittenhän tämä asia hoituu helposti alta. Olet ovela, kun olet ruokkinut sitä. Se alistuu helpommin." Elwyn sanoi.
Joukon saapuessa lähelle luolaa, näkyikin jo sen asukkaita peuhaamassa sen suulla. Elwyn tarkkaili tarkoin sudenpentua, joka oli yrittänyt jahdata oravaa ja jota mies oli osoittanut. Bronn asteli lähemmäs piilostaan kohti pentua, jolloin muut jäivät paikoilleen. Eihän nyt sopinut muiden mennä sotkemaan tilannetta.

Haltia ihaili moista. Vaikka sudenpentu olikin kesympi kuin muut, oli hienoa nähdä, kuinka se muisti Bronn'in. Se jopa uskaltui miehen syliin, mutta vain lyhyeksi aikaa. Susi kävi katsomassa myös Elwyniä, Akashia ja Katherinea. Haltia katsoi hymyillen pienokaista, ei kuitenkaan tehnyt elettäkään muuten. Lumitiikeria huvitti pennun säikähtäminen, vaikkei tuo ollut mitään tehnytkään. Niin no, olihan Akashi monta kertaa isompi sudenpennusta, isompi kuin tavallinen susi.
"Tosiaan. Nopeasti se tottuu... Varsinkin noin pienenä." Elwyn sanoi istuuntuessaan polvilleen kyykky asennosta. Sudenpentu pyöri muidenkin ympärillä, Bronn'in tuotua sen puskan tälle puolen. Pian pentu hyppi innoissaan, välillä haukkuenkin Akashin edessä. Totta kai, eläin menee heti toisen eläimen lähelle, olihan se lähempää rotua sudelle kuin muut, kaksijalkaiset ympärillä. Akashi päästi ystävällisen, hiljaisen naukahduksen pennulle, samalla kun tuon häntä keinui hiljalleen edes takaisin.
"Voisin itsekin haluta tälläisen." Elwyn tokaisi hymyillen rapsutettuaan pentua tuon korvan takaa. Se todellakin oli söpö.
"Omistajana sinun kuuluisi se nimetä." haltia vastasi naurahtaen miehen kysymykseen.
"Hmm... Se näyttää hyvin raakalaiselta..." Elwyn selitti salaperäisellä, matalalla äänellä sekä tietenkin vitsillä. Pentu tuli tuon eteen, kallistaen päätään kysyvästi.
"...Niin juuri. Sinusta tulee kuule sellainen metsästäjänsusi, että kaikki eläimet alkavat sinua pelätä. Sinusta ei tule mitään pehmoa, eihän?" haltia jatkoi, kunnes lopulta susi vain haukahti moiselle.
"No niin! Katso nyt, mitä sanoin!" Elwyn sanoi naurahtaen.

//WOU! Asijjaa, teikähän meni ja teki esittelyn :D hyvä ku tuli pitkä \o/ //
Niehku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Metsänreunat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron