Paljon vaivaa 2

Kaikki loppuu johonkin ja alkavat jostain. Niin myös Quinn metsä. Metsän reuna on valoisaa ja harvaa kasvustoltaan. Reunamilla ei pahemmin sammalta ole vielä, vaan maata peittää saniaiset ja ruoho. Puut ovat suurimmaksi osaksi lehtipuita. Mitä syvemmälle metsään menee, sitä synkemmältä se alkaa näyttämään.. joten, uskallatko astua lumottuun metsään, vai pysytteletkö suosiolla poissa?

Valvoja: Crimson

Paljon vaivaa 2

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 16 Tammi 2008, 22:47

Daer

Daer pujotteli pitkin kujia hanan kanssa vältellen ihmisiä sillä jotkut olivat liiankin vihamielisiä. Hanan tuliset feenikslinnun värit näkyivät jonkin verran hämärässä, loiste kiinnitti monen huomion mutteivät pahemmin kiinnittäneet siihen huomiota. Daer kompuroi hämärässä kujilla kun ei vielä aurinko ollut tullut esille luodakseen valoa lisää.

Kun he olivat tulleet metsän reunoille Daer löysi heti raadon. "Et mahda pitää raadoista joita aina syön kun eläimet karttaa minua kaukaa." Daer sanoi ja istahti maahan katsellen Hanan värejä mutta muutamien senttien päähän Hanasta.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Tammi 2008, 14:01

Hana lensi Daerin vieressä hiukan kauempana toki, ettei polttaisi tätä. Hana katsahti Daeria oudosti, koska se meinasi syödä raadon. Vaika Hana söi itsekkin niitä välillä, ei hän nistä erityisemmin pitänyt. Hän meni hiukan syvemmälle metsään ja noukki sieltä marjoja. Tulta levisi hiukan, mutta hana sai sen ajatuksillaan poistetua.
Pilvet alkoivat rakoilla ja aurinko pääsi niiden raoista hiukan maahankin. Valo teki Hanan iloiseksi. Hän lensi oksalle ja katsahti taivaaseen. 'Taidanpa verrytellä hiukan siipiäni' Hana ajatteli ja nousi oksalta lentelemään hiukan. Auringon valo teki Hanan siipien värit kauniin erivärisiksi punaisiksi. Siiven isku ja toinenkin. Hana nautti lennostaan. Mutta nautinto loppui lyhyeen, sillä Hana muuttui ilmassa takaisin itsekseen ja lähti tippumaan alas. PUM! Ja Han makasi pää edellä psuakssa vain jalat näkyivät. ''Olen kunnossa! Olen kunnossa!!'' Hana huusi, ja hiukan nauroi.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Tammi 2008, 14:33

//Mää änkeen vaikka tähän väliin mukaan, ku ei oo oikeen muutakaan tekemistä//


Vaalea tukkainen tyttö kurkisti puuntakaa. Se naurahti, kun toinen tyttö oli pudonnut puskaan. Jinsei lähti kävelemään varovasti kohti koiraa ja tyttöä. Se pysähtyi kyllä aika kauas, sillä ei tiennyt olivatko kaksi muukalaista vihollisia vai ystäviä. Se nosti kätensä tervehtiäkseen, mutta laski sen sitten nopeasti takaisin. Se otti vielä yhden askeleen lähemmäksi ja avasi sitten suunsa, josta pääsi kaksi sanaa: ''Olen Jinsei!''
Jinsei pistä päänsä katsomaan maata. Se odotti vastausta, muta toisaalta se odoti myös iskua itseensä.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 19 Tammi 2008, 16:49

Daer

Daer katsoi takaisin kun Hana katsoi häntä. 'Raadot ei kelpaa näköjään hänelle. Daer lähti seuraamaan Hanaa metsään. Tämä noukki marjoja, Daerille ei marjat kelvanneet liha olisi ollut hyväksi. Tuli levisi mutta Hana osasi kontrolloida sen. 'Taitoja hänellä riittää tosiaan.' Daer ajatteli. Daer katseli kun tämä rupesi lentelemään mutta tippui puskaan. Daer käveli puskan luokse ja pysähtyi. "Muodonmuutoksesi iskee näköjään yllättäen." Daer sanoi ja kuuli askelia joku lähestyi. Daer käänsi päätään ja näki tytön.
Daer muuttui ihmismuotoonsa ja pisti hupun päähänsä. "Olen Daer ja tässä on ystäväni Hana, kerro mitä sinä teet täällä yksinäsi?" Daer sanoi.

//Vuorot menee sitten näin Hana, Jinsei ja minä.//
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Tammi 2008, 20:15

Hana nousi puskasta seisomaan ystävänsä viereen. Hän katsoi vierasta. Hana käveli hiukan lähemmäs Jinseitä. Aurinko alkoi paistaa nyt täydeltä taivaalta. kun pilvet haihtuivat. Hanan mustat hiukset kiilsivät auringon loisteessa. Tuuli puhalsi ja pari lehteä lensi Jinssein ja Hanan välissä. Hiljaisuus paiskoi nyt metsän reunalla.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Tammi 2008, 20:34

//Järjestys on hyvä//


Jinsei&Yuurei: ''Minä,,, minä..'' Jinsei sanoi, ja pillahti itkuun. Kyyneleet valuivat pitkin Jinsein kasvoja, kun tämä kaatui polvilleen maahan. 'Anna minä tapan heidtä' Jinsei kuuli päässään. 'Eivät he ole sinun ystäviäsi, he tahtovat vain päästä eroon sinusta' Taas se ääni. ''MENE POIS!'' Jinsei huusi ja paiskasi nyrkkinsä maahan. Kyynelee olivat loppuneet, ja ilma muuttui kylmäksi. 'Ota peili esiin Jinsei! Näytetään heille minut, ja katsostaan kestävätkö he sinun toisen puolesi!?' ''Ei, ei, ei!'' Jinsei raahautui lähemmäs Daeria. Hän katsoi tätä silmillään, jotka eivät kuitenkaan olleet hänen omat.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 19 Tammi 2008, 21:22

Daer

Daer kuunteli Jinsein puhetta muttei saanut mitään selvää siitä. 'Jokin on vialla tyttöä vaivaa jokin.' Daer katsoi Jinseitä ja sitten Hanaa. Daer katsoi kun tyttö rupesi puhumaan itselleen. 'Tämä alkaa mennä oudoksi ja pahasti' Daer ajatteli. Tyttö alkoi raahautumaan Daeria kohti. Daer kumartui tytön puoleen. "Rauhoitu ja hallitse itsesi." Daer sanoi.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Tammi 2008, 23:42

Hana tuli Daerin viereen. Hän katsoi ensin Jinseitä ja sitten Daeria. Hän hiukan hämmästeli Jinseitä, koska tämä puhui itselleen, mutta haltijana hän tiesi, ettei hän puhunut itselleen. Hana ei vain keksinyt kenelle hän puhui. Tuli syttyi ja sieltä tuli esiin Hanan sauva. Sen kauniit feeniksenlinnun sulat hohtelivat värikkäästi auringonvalossa.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 20 Tammi 2008, 00:16

Jinsei nousi pystyyyn Hanan ja Dearin eteen. ''Ei tässä mitään.'' Se sanoi ja antoi vakuuttavan hymyn. Ilma alkoi Jinseinkin ympärillä pikkuhiljaa lämmetä. ''Olet muten uskomattoman kaunis feeniksmuodossa'' Jinsei sanoi Hanalle edeleen hymy kasvoillaan. ''Hallitset ilmeisesti tulta, kun sauvasikin sieltä taijoit?'' Jinsei tokaisi. Samala Jinsei nosti kätensä ja alkoi loihtia lunta. ''Hassuinta tässä on se että olen ihminen, joka osaa loihtia.'' Jinsei jatkoi ja naurahti, kun lumi tippuili maahan ja suli auringon paahteessa. 'Muista, että minä varoitin' Jinsein sisällä oleva tyttö sanoi Jinseille, olloin Jinsein ilme muuttui ilmeestä hiukan surullisemmaksi.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 20 Tammi 2008, 22:46

Daer

Daer nousi pystyyn. "Luulem että on enemmän kuin sanot Jinsei." Daer sanoi. Daer tunsi kuinka alkoi lämmetä ja katsoi Hanaa kun tämä oli tehnyt sauvansa esiin. "Niin hän hallitsee tulta hyvin." Daer sanoi. "Ihminen hallitsee hyvin asioita jos harjoittelee vuosia ja tuli on vaarallinen jos ei osaa hallita sitä." Daer sanoi tietäen paljon. "Et taida Jinsei hallita itseäsi kun joku muu tunnustaa meinaavan ottaa sinusta vallan." Daer sanoi ja astui vähän sivummalle. Daer rupesi tekemään pimeistä taioista kaksi mustaa ritaria melkein Daerin kokoisia, jotka alkoivat taistelemaan toisiaan vastaan ne katosivat vähän ajan päästä.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 20 Tammi 2008, 23:36

''Kiitos'' Hana sanoi Jinseille, kun tämä oli kehunut tämän feeniks muotoa. 'Senkin viisastelija' Hana ajatteli ja katsoi Daeria. Mutta sitten hän hymyili tälle, mutta huomaamattomasti tietysti. ''Hallitset hyvin lumen. Kaunista katseltavaa.'' Hana sanoi Jinseille ja antoi lämpimän ja leveän hymyn.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 20 Tammi 2008, 23:58

''Minä voin ihan hyvin!'' Jinsei sanoi jo hiukan kiukkuisena.'Ho hoo! Älä nyt pelästytä heitä Jinsei. Varmaan lähtevä pois luotasi, niinkuin kaikki muutkin.' ääni sanoi Jinseissä. Jinsei ei välittänyt. Hän pyrki olemaan niin urhea kuin pystyi. ''Olisiko teillä mitään syötävää? Minulla on kauhea nälkä, kun matkustellutkin tässä olen.'' Jinsei sanoi ja katsoi Hanaa ja Daeria vuorotellen.
Aurinko paistoi nyt mitä kauneimmin. Sen säteet maahan olivat kauniin kirkkaan kultaisen keltaisia. Pilviäkään ei juuri ollut. ''Mahtaa tulla kaunis yö'' Jinsei sanoi vielä kerran ennenkuin hiljentyi katsomaan taivasta.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 21 Tammi 2008, 00:40

Daer

"Mistä sitä koskaan tietää mitä salaisuuksia piilee kuoren alla." Daer sanoi. "Mitä minä nyt tein." Daer sanoi kun näki Hanan hymyilevän tälle. 'Jinsei ei kerro kaikkea vaan salailee jotakin. Daer ajatteli. "Ei ole muutakuin tuo mädäntynyt ruho tuolla ja Hana varmaankin löytäisi jotakin." Daer sanoi ja vilkaisi Hanaa. 'Löytäisikkin jotakin." Daer ajatteli.
"Muuten Jinsei salailet jotakin, joten kerrohan voimme ehkä auttaa." Daer sanoi samalla kun häneltä alkoi katoamaan nahkaa ja lihaa kasvoilta. Mätää alkoi näkymään tämän kasvoilla ja kuolon haju alkoi leviämään kun pimeys alkoi tulla.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 21 Tammi 2008, 19:28

''Älä nyt utele, jos tyttö ei tahdo kertoa'' Hana sanoi Daerille. Hän pyrki sanomaan sen niin hiljaa, ettei Jinsei kuulisi.
''Minähän voin sitten vaikka kokata meille hiukan illallista tänään!'' Hana sanoi iloisesti ja lähti metsään.
Hana osasi ja tiesi helposti mistä kohtaa sai herkullisimmat marjat/kasvikset/yrtit sun muuta ruokaan tarvitsettavat aineet. Olihan hän asunut luonnon lähellä koko ikänsä. Kun Hana tuli kantamustensa kanssa metsästä, hän huomasi Daerin jo muuttuneen. Se ei enään edes hämmentäny tätä. Hana vain hymyili ja alkoi kokkailemaan.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 21 Tammi 2008, 19:54

Jinsei hymyili Hanalle ja meni katsomaan kun tämä laittoi ruokaa. ''Kauhea nälkä'' se sanoi, kun se kyyristi Hanan viereen. Jinsei alkoi leikkiä lumellaan, jota loihti esiin tyhjästä. Yhdestä lumikököstä Jinsei muotoili ison hevosen. Se lähti liikkumaan. Jinsei meni hevosen luokse ja taputi sitä kaulalta. Hevonen hirnahti. ''Hih'' Jinsei naurahti, kun se nousi hevosen selkään ja lähti ratsastamaan Hanaa ja Daeria ympäri.
Anonymous
 

Seuraava

Paluu Metsänreunat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron