Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

Kaikki loppuu johonkin ja alkavat jostain. Niin myös Quinn metsä. Metsän reuna on valoisaa ja harvaa kasvustoltaan. Reunamilla ei pahemmin sammalta ole vielä, vaan maata peittää saniaiset ja ruoho. Puut ovat suurimmaksi osaksi lehtipuita. Mitä syvemmälle metsään menee, sitä synkemmältä se alkaa näyttämään.. joten, uskallatko astua lumottuun metsään, vai pysytteletkö suosiolla poissa?

Valvoja: Crimson

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 07 Kesä 2015, 13:24

Haul hymähti kenties myöntävästi Jackin kysymykseen, vilkaisten Liluthiin siinä samalla. Tyttö näytti yrittävän keskittyvänsä siteiden viimeistelyyn täysin, mutta tietenkin tuo kuuli kaiken mitä Jack sanoi. Haltia näytti entistä ujommalta.
Haltia ryhtyi keräämään vanhoja ja likaisia siteitä, putsaten myös rättiä sangossa. Haul katsahti Jackin puoleen tuon antaessa hänelle vastuun talosta, sillä välin kun tuo itse toipuisi. "En kyllä tiedä miten luulet minun aaveena saavan kuria Luvoniin, mutta kenties voin yrittää." Mies totesi. Miekkaa ei tietenkään siirettäisi ulos Jackin huoneesta, sielu voisi hyvin leijailla huoneen oven ulkopuolella ja käskytellä sieltä. Mutta Luvon tiesi varsin hyvin ettei Haul kyennyt fyysisesti kurittamaan tuota niin kuin Jack, mutta kenties tuo pelkäisi saavansa kurinpalautetta sitten myöhemmin kunhan Jack oli toipunut.

Liluth oli valmis ja nosti vesi sangon toisella kädellään ja kääntyi ovea kohti, mutta Jack tarttui yllättäen tätä kädestä. Tyttö käännähti yllättyneenä, katsahtaen miestä joka pyysi häntä vielä selittämään. "Umh... minä..." Haltianeito sopersi. "Minä en halunnut, että... sinä tappaisit. Et ollut oma itsesi..." Liluth yritti selittää. "Luvon teki väärin, mutta... hän olisi ansainnut kuoleman, jos olisi onnistunut teossaan. Minä olin ainoa, joka kykeni... tai aikoi estää." Haltia vilkaisi Haulin puoleen. "Ja niin kuin Haul herra sanoi, minä en tarkoittanut tappaa... estää vain, mutta se ei tee minusta parempaa kuin Luvon. Onneksi Haul herra uhrautui sinun puolestasi, hän on hyväsydämminen ystävä." Haul ryki vaivaantuneesti kuultuaan Liluthin sanat.
Janni
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja suskari » 07 Kesä 2015, 14:05

"Onhan sinulla aina suulas suusi." Jack totesi naurahtaen Haulille, joka jo pohti miten saisi ikinä mihinkään eloa kun oli aineettomana aaveena ja ei näin voinnut rangaista Luvonia fyysisesti, kuten Jack hyvin usein teki. Jack uskoi syvästi että Luvon olisi hyvin tottelevaisella tuulella kun tiesi mitä oli tulossa, jos ei halunnut vielä hieman bonusta niskoittelusta Haulille. Aave oli kuitenkin isäntä Luvonille siinä missä Jackille, vaikka tuomittu olikin se joka päätti enemmän asioista.

Jack kuunteli hiljaisena kun Liluth yritti soperrella selitystä sille miksi oli yrittänyt tappaa häntä. Nainen kertoi että oli puolustanut Luvonia siinä pelossa että Jack tappaisi siinä tilassaan, eikä nainen olisi halunnut niin tapahtuvan. Joten oli tarrautunut keittiöveitseen hyvin ikävin seurauksin jos se olisi päässyt maaliinsa asti. Jack katsoi Haulia kun Liluth kävi puhumaan aaveesta, joka oli ilmeisesti rohkaissut naista ettei tuon ollut tarkoitus tappaa häntä tarkoituksella. Lopuksi tuli vielä kehu aaveelle väliintulosta ja kuinka hyvä ystävä Haul oli. Jack ei voinnut olla virnistämättä itsekseen, etenkin kun Haul vielä kovin vaivautuneesti ryki taustalla.
"Kiitos, tämä riittää.. voit mennä. Kutsun jos tarvitsen." Jack sanoi ja päästi haltiasta irti vetäen kätensä toiselle sivullensa.
"Vai että hyväsydämminen ystävä.." Jack totesi ääneen naurahtaen ja katsoi Haulia pienen virneen kera. Ensinmäisen tapaamisen jälkeen oli vaikea uskoa Haulista näin uskollista puolta, puhumattakaan siintä että mies toisiaan kiersi sääntöjä ja otti ehkä turhankin paljon omaa vapautta asioissa joista Jack ei niin välittänyt.
"Mikä minä sitten olen? Se iso paha hirviökö?" Jack totesi naurahtaen vakavoituen nopeasti. "..Olenko tosiaan sitä?" Jack kysyi yllättäen katsoen Haulia.

Luvon.. no Luvon oli joutunut jonkin aikaa keräämään rohkeuttaan että pääsisi jälleen ylös lattialta ja jäännyt sitten kuuntelemaan mitä kolmikko keskenään jutteli, kunnes Lliuth oli tullut ulos huoneesta. Luvon irrottautui seinästä siinä nojaillessaan ja päätti ottaa telepaattisesti yhteyden Liluthiin, sillä ääneen puhuminen saattaisi olla vaaraksi hänen terveydellensä.
"Sinulla olisi loistava tilaisuus ottaa Haul nyt kun hän on ilman fyysista muotoaan ja Jack itse heikkona." Luvon kertoi naisen mieleen tarjoutuen kantamaan Liluthin kädessä olevaa sankoa. "Hänet olisi nyt helppo tapaa.. ja sitten pääsisimme kummatkin pois täältä." Luvon jatkoi kävellen Liluthien vierellä nilkuttaen jalkaansa ja ikään kuin yritti houkutella naista surmaamaan Jack.. nyt kun tuo oli täysin sänkypotilas. Luvon olisi kernaasti itse sen tehnyt, mutta no hän ei päässyt lähellekkään huonetta.
suskari
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 08 Kesä 2015, 00:34

Liluthin poistuttua, Haul ei voinut muuta kuin murahtaa kuullessaan Jackin naurahduksen. "Tyttö on liian sinisilmäinen." Mies tuhahti, tuijottaessa toisen virnettä. Miehen katse höltyi Jackin vakavoituessa. "Hirviö? Sitä sinä varmaan hänen silmissään olisit, jos hän tietäisi kuinka monta "friikkiä" olet omista oudoista syistäsi surmannut." Haul totesi suorasti. "Mutta, olemme kai hirviöitä yhdessä? Sielujen syönti tuskin on sen kepeämpää kuin tappaminen." Mies totesi perään, kuin yrittäen piristää äsken sanomaansa. "Ja se miten käyttäydyit eilen, ei ollut sinä, joten sitä ei lasketa."

Liluth vilkaisi Luvonia säpsähtäen, kuullessaan tuon sanat päänsä sisällä. "Luvon!" Tyttö henkäisi telepaattisesti takaisin. "Mitä sinä... Minä en ole tappaja. En halua olla." Tyttö jatkoi, vetäen sangon kauemmaksi toisen ulottuvilta . Ei Luvonin kuulunut tuossa tilassa rehkiä. "S-Sinun olisi hyvä levätä, ennen kuin Haul herra ryhtyy käskyttelemään. Hän hoitaa taloa Jack herran toipuessa." Haltianeito yritti vaihtaa puheenaihetta, samalla kun avasi keitiön ikkunaa ja kaatoi sangon vedet siitä ulos maahan.
Janni
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja suskari » 08 Kesä 2015, 06:47

"Nuori ja hölmö." Jack hymähti vakavoituen siinä missä Haulikin kun tuo kävi avaamaan suutaan, jonko johdosta miehen ilme muuttui hieman loukkaantuneen näköiseksi, etenkin kun puheeksi tuli Jackin "oudot" motiivit tappaa friikkejä ja Jack oli tähän väliin jotakin murahtamssa, mutta aave oli nopeampi suustaan.
"Voisin sanoa jos ei jopa pahempaa, et päästä heitä edes tuonpuoleiseen lepoon vaan syöt heidät." Jack totesi Haulille oman mielipiteensä siihen oliko Hauli loppujen lopuksi yhtään parempi mitä hänkään. Oikeastaan Haul oli paljon pahempi kun sitä oikein lähti ajattelemaan. Sielut eivät koskaan päässeet Haulin kautta hautansa lepoon vaan tosiaan jäisivät aaveen ruokalistalle.
"Mutta sen parempaa kohtaloa en voisi tarjotakkaan niille kurjille friikeille." Jack lisäsi hymähtäen. Eivät ne kummajaiset mitään haudan lepoa tulisi tarvitsemaan, eivätkä elämää tuon puoleisessa. Tämä ajatus sai Jackin hetkeksi miettimään sitä että hänen olisi tosiaan mietittävä keneen hän Haulin terän upottaisi.. Hän ei halunnut antaa omillensa sellaista kohtaloa kuitenkaan.
"Pelkään vain jos se uusiutuu.." Jack sanoi hieman masentuneen kuuloisesti. "Enkä edes tiedä mitä se oli.. muistan vain kuinka Luvon upotti sinut minuun ja sitten kaaduin lattialle." Jack mietti ääneen tapahtunutta omalla kohdallaan.
"...Olisiko mahdollista että peto puoleni heräsi puolustamaan minua? Olen kuitenkin jossakin määrin ihmissusi, kuten olen kertonut." Jack kysyi katsoen nyt Haulia kun aave olisi tiennyt vastauksen. Tuskin, mutta aaveella oli huomattavasti enemmän kokemusta kuin hänellä ikinä yhteensä.
"Tilanne muistuttaa minua siintä kun olin sen koiran vankina.. en hallinnut silloin petoa täysin ja se.. karkasi usein käsistäni." Jack myösni ääneen.

Luvonin kasvoilla näkyi puhdas pettymys kun Liluth kävi kieltäytymään hänen ehdotuksesta tappaa Jack sillä verkokkeella ettei halunnut tappaa. Nainen veti jopa sangon pois hänen ulottuviltaan että halusi kantaa sen itse. Luvon huokasi. "Etkö tosiaan halua pois täältä? ....haluatko tosiaan elää koko ikäsi.. no näin, kuin kurja kapinen koira jolla ei ole mitään oikeuksia?" Luvon kysyi nyt ääneen haltia kielellä Liliuthilta ollen todella ihmeissään tytön jääräpäisyydestä. "Olethan itse nähnyt ettei tuolla miehellä ole sydäntä?" Luvon sanoi viitaten Jackiin.
"Haulko? Eihän se piru mitään nyt voi, vaikka päättäisin maata keskellä olohuonetta." Luvon totesi hieman naurahtaen ajatukselle että Haul olisi nyt puikoissa sen aikaa kun Jack lepäisi, mutta Jackin parantuisi kyllä aikanaan ja sitten ei kunnian kukko heiluisi kenellekkään.
"Sitä paitsi tappaminen on pieni hinta vapaudesta." Luvon kuitenkin yritti vielä Liluthin puoleen kääntyä tässä asiassa.

// Muute, käviskö jossakin välis Haul ja Kalma peli? Siis sit ku ollaa tää saatu pois alta //
suskari
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 08 Kesä 2015, 12:13

Haul virnuili itsekseen Jackin kommentoidessa, että sielu oli kuitenkin heistä kahdesta se pahempi osapuoli. Haul jopa näytti entistä aavemaiselta sen virneensä kera, hän oli miltei unohtanut kuinka hirveä hän osasi olla. Tämä ystävyys oli saanut hänet unohtamaan. Toki Haul tiesi kuinka vaaralista oli sitoa suhteita tällä tavalla elävien välille, hänellä oli silti tunteet.
Sielu oli leijunut hetkeksi omiinajatuksiinsa ja palasi takaisin kuullessaan Jackin masentuneen äänensävyn. Mies oli huolissaan peto puolestaan, kuinka se oli päässyt irti sillä lailla. "Puolustamaan sinua? Mutta entä esimerkiksi silloin kun ne ihmissyöjät hyppivät silmille, he vahingoittivat sinua pahasti tai sitten se peikko? Miksei peto tullut puolustamaan sinua silloin?" Haul esitti kysymyksen takaisin.

"Tämä on ainoa elämä jonka tiedän. En uskalla mennä ulos." Liluth kertoi takaisin haltiakielllä, samalla kun hypisteli käsissään verisiä siteitä, jos ne olisi vielä käyttökelpoisia. Tyttö vilkaisi sivusilmällään Luvonia, joka kommentoi Jackin sydämmettömyyttä. "Jos hänellä ei olisi sydäntä... Ei hän voisi olla Haul herran ystävä." Haltianeito kertoi, jääden kuuntelemaan kuinka Luvon vähätteli aavemiestä, tuo oli oikeassa ettei sielu kykenisi kurittamaan tuota. "He aikoivat kurittaa sinua kun Jack herra tervehtyy, Haul vain pistää muistiin rikkeesi." Tyttö kertoi apeaansävyyn ja synkistyi sitäkin enemmän kun Luvon meni palauttamaan puheenaiheen tappamiseen. "Luvon kiltti... En pystyisi elämään itseni kanssa, älä painosta minua."

//Uuuuuh Kalma, siitä tulis kyl mielenkiintonen peli, totta kai! :DDD //
Janni
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja suskari » 08 Kesä 2015, 14:10

Jack ei voinnut olla todellakaan olla huomaamatta sitä virnettä mikä aaveen kasvoille levisi kun mies oli sanonut Haulia pahemmaksi kuin Jack itse oli. Aaveen virne oli kieltämättä veret seisauttava, kerta Haul tosiaan oli aineettomassa tilassaan ja kieltämättä niskakarvat nostattava ilmestys kokonaisuudessaan muutenkin. Onneksi Jack oli jo tottunut Haulin aineettomaan muotoon.. enempi se uusia tuttavuuksia saattoi sävähdyttää.

Haul kävi vastaamaan kysymykseen kysymyksellä tarrautuen siihen seikkaan ettei Jackin peto ollut saapunut puolustamaan häntä sen ihmissyöjä kolmikon kohdalla, eikä myöskään peikon kohdalla. Haul oli oikeassa, valitettavasti.
"Hah, ne ihmissyöjät saivat lähinnä vain lommoja tehtyä haarniskaani, mutta peikon kohdalla... en todellakaan tiedä." Jack kävi vastaamaan, vaikkei itsekkään osannut antaa suoraa vastausta Haulille.
"...tai ehkä siihen tarvitaan raivon puuska?" Jack ehdotti mietteliäästi samalla kun nosti itsensä nojaamaan käsien varassa hieman istuvampaan asentoon tyynyä sekä takana olevaan selkänojaan, että olisi helpompi puhua.
"En kuitenkaan tiedä, en ole vielä nykyisessä tilassani joutunut tuollaisen kohtauksen valtaan." Jack puhui mietteliäästi ja mielessään mies pelkäsi joutuvansa vielä petonsa alistamaksi, sekä alentuvansa niiden friikkien tasolle. Mies ei sitä halunnut.
"...entäs jos se johtuu kirotusta kehostani?" Jack sanoi hieman järkyttyneen kuuloisena tajutessaan että jos hänen ongelmansa olisikin hänen pimeällä magialla luotu keho. Mikään ei kuitenkaan vakuuttaisi sitä että keho olisi tasapainoinen ja täysin toimiva. Pimeä magia oli aina pahaa.

Luvon tuijotti Liluthia kuin idioottia, mutta samalla hyvin pettyneen järkyttyneenä kun nainen oli edelleenkin kielteisellä kannalla paon suhteen, sekä Jackin surmaamiseen. Loppujen lopuksi Luvon ei pystyisi naista pakottamaan mihinkään.
"Sinä siis tosiaan uskot että sillä miehellä on oikeasti tunteita?" Luvon kuitenkin tuhahti ja hiljeni kun Liluth paljasti että Haul, sekä Jack juonivat rankaisevansa häntä myöhemmin niin tapon yrittämisestä kuin siintä mitä Luvon mahdollisesti nyt tulisi vielä kapinoimaan.
"Anteeksi.. kun painostin." Luvon sanoi sitten pienesti hymähtäen. "Haluaisin vain pois." Mies myönsi puristaen laihoja käsiään nyrkkeihin selvästi syvässä vihassa ja kaunassa. Luvon kuitenkin huokaisi ja nilkuttaen käveli sitten ketju kilisten istumaan seinää vasten kipeä jalka pitkällään.

// Jep :D Oisko mitää toivomuskia näin niinku alotuksen tai tapahtumien suhteen, vai mennäänkö randomilla? //
suskari
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 08 Kesä 2015, 22:11

"Raivostuminen kuulostaa mahdollisemmalta vaihtoehdolta." Haul totesi myönnellen Jackin pohtiessa mistä kohtaus oli johtunut, jos ei itsepuolustus vaistosta. Sielu katseli pohdiskelevaa toveriaan, joka hetki hetkeltä näytti vain ahdistuvan enemmän asian miettimisestä. Mistä se oikein johtui? Entä jos se tapahtuisi uudelleen? Johtuiko se kirotusta kehosta? "Etkö ole ollut tuossa kehossa jo vuosia? Ja tällaista ei ole tapahtunut aiemmin, miksi keho nyt yhtäkkiä alkaisi temppuilemaan? Kiroukset yleensä tekevät tuhonsa samantien, eivätkä odota sopivaa hetkeä." Haul kertoi mielipiteensä. "Ja sitä paitsi, jos se tapahtuu uudestaan minä pidän huolen, että purat kiukkusi minuun."

Lilluth ei sanonut enää mitään Luvonin tuhahdukseen tytön uskomuksista. Haltia kurtisti surullisesti kulmiaan miehen pahoitellessa ja kertoessa että tahtoi vain pois. Toisella oli paljon enemmän rohkeutta kuin hänellä. "Luvon..." Liluth aloitti kohottaen vienosti katsettaan toiseen. "Minä voin kysyä, voinko ottaa sinun paikkasi ja sinä voisit mennä... Tiedän että olen Haul herran alaisuudessa, mutta voin palvella häntä myös ja ehkä hän ymmärtäisi... " Haltia neito selitti. Tyttö tunsi pientä vastuuta siitä, että kykeni auttamaan Luvonia helposti pois kahleista, mutta ei uskaltanut sitä tehdä. Joten ehkä hän voisi korvata Luvonin, tuolla oli elämä ihmistenkaupungin ulkopuolella, hänellä ei.


//Hmm no, ei tällä hetkellä tule toiveita mieleen, muuta ku et sitä alotusta vois suunnitella et miks ja missä ne tapaa yms :D //
Janni
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja suskari » 09 Kesä 2015, 02:10

Haul kävi sanomaan että raivostuminen kuulostaisi ainoalta järkevältä vaihtoehdolta, sillä kuten aave itse totesi olisi Jackin kirottu keho varmasti heti alkanut tempuilemaan, eikä näin myöhemmin.
"Voit olla oikeassa.." Jack myönsi. Haulin viimeiset sanat tulivat yllätyksenä. "Sitten minun on tosiaan pidettävä huoli että pysyt fyysisena, mutta kiitos kovin jalosta uhrauksesta." Jack totesi hymähtäen ja laskeutui nyt takaisin alemmas makaamaan yrittäen hieman vaikean puoleisesti vetää peittoa altaan, mutta onnistuen siinä kuitenkin ja veti sen yllensä painaen päänsä tyynyyn.
"Taidan nyt kuitenkin jättää sinut vahdiksi ja levätä." Jack totesi Haulille ja sanojensa jälkeen sulki silmänsä aivan heti kuitenkaan nukahtamatta.

Luvon katsoi Liluthia kun kuuli nimensä ja suorastaan järkyttyi Liluthin ehdotuksesta silminnähden. Luvon ei saannut kuitenkaan suutaan väliin kun nainen vain jatkoi kovin määrätietoisen oloisena asian suhteen. Kuulostihan se tietysti hyvältä, mutta Jackin tuntien toteutus voisi olla aivan toista luokkaa.
"Olet hullu.." Luvon myönsi Liluthille hieman pätään pudistaen naurahtaen, mutta hetken asiaa pohdittuaan kävi avaamaan suunsa. "Jos kysyt, keskutele ensin Haulin kanssa. Häntä on varmasti helpompi lähestyä kuin Jackia asian kanssa." Luvon ehdotti peläten että Liluth saisi ehdotuksestaan vain mieheltä rangaistuksen, joten Haul olisi se järkevin lähestyttävä ensin. Mies sentään kuunteli heitä orjiakin edes jossakin.

// Nooo mä mietin aluksi jotaa kapakan tapaista ku Haul käsittääkseni tykkää siellä päin liikkua, tai sitten tosiaan jossakin random kadulla jossa Kalma sit vaikka olis tulos kotiin paksun muurin läpi aineettomana turrina. Mikä sit herättäisi Haulin huomion ja kiinnostuksen. //
suskari
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 09 Kesä 2015, 17:44

Haul nyökkäsi toverilleen, joka viimein päätti asettua makuulle ja levätä. Sielu saisi luvan olla vahdissa ja niin tämä kääntyi ympäri astellen ovea kohti ja siitä läpi. Mies ei astunut oven edestä pidemmälle, kyllä hän toki voisi vielä pari metriä kulkea ennen kuin miekka estäisi häntä. Miehen katse kääntyi keittiön suuntaan josta kuului kahden haltian puhetta.
Lilluthin katse vakavoitui Luvonin kutsuessa häntä hulluksi, mutta lopulta toinen näytti höltyvän ja ehdotti, että tytön oli paras ensin jutella haulin kanssa asiasta. Lilluth nyökkäsi vastaukseksi ja näytti varmemalta kuin aiemmin.
"Luvon, Liluth!" Ääni kajahti kaikuen keittiön ulkopuolelta. Tyttö käännähti katsomaan äänen suuntaan ja vilkaisi vielä kerran Luvonia ennen kuin lähti Haulin kutsuttua ulos keittiöstä ja jätti likaiset siteet odottamaan pöydälle.

"Haul herra." Liluth sanoi astuessaan sielun eteen. Haul ei vielä sanonut mitään katseli vain keittiön suuntaan odotellessaan Luvoniakin, joka nyt nilkutukseltaan oli hitaampi. Tyttö näki tämän pienen tauon mahdollisuutena avata suu. "Um... Haul herra... Voinko pyytää jotain?" Haltianeito pyysi kohteliaasti, saaden miehen katsahtamaan tuohon kysyvänä. "Se riippuu siitä mitä haluat pyytää." Mies totesi. Liluth vilkaisi oveen joka oli Haulin takana, ennen kuin rohkeni esittämään pyyntönsä. "Voinko... Voinko ottaa Luvonin paikan Jack herran orjana? H-Haluan, että Luvon pääsisi vapaaksi." Haltia neito puhui haltiakiellellä, siltä varalta että Jack sattuisi kuulemaan keskustelu oven takaa.
Haul näytti yllättyneeltä, mutta nopeasti näytti palaavan vakavaksi. "Minä en voi suoda sinulle lupaa ottaa Luvonin paikkaa, mutta voin kyllä luopua sinusta, jotta voit sitä pyytää Jackiltä... Mutta älä ymmärrä minua väärin, sinä yksin saat auttaa Luvonia, minä en välitä onko Luvon täällä vai ei."

//No se et Haul näkis kalman aineettomana herättäs kyl sen huomion nopeemmin, et jos ne kapakassa ois nii siihen pitäs sit keksii se syy miks ne hoksaa toisensa :o //
Janni
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja suskari » 09 Kesä 2015, 18:35

Luvon havahtui Haulin kutsumiseen siinä missä Liluthin, joka lähti jo pikku jaloillaan kipittämään hänen edellään aaveen luokse. Luovinilla itsellään meni hetki saada itsensä lattian tasolta ylös kipeän jalkansa tähden, mutta hetken pusattuaan seinää apua käyttäneenä nuori haltia pääsi ylös nilkuttaen Haulin käskystä paikalle. Juuri sopivasti kuulemaan kaksikon loppu keskustelun. Haul ei ainakaan ollut käynnyt mitään ärisemään ideasta, mutta Jackin kohdalla Luvon pelkäsi Liluthin puolesta.
"Kutsuitte.." Luvon sanoi kun oli päässyt siihen Haulin lähelle, eikä voinnut olla liittymättä keskusteluun mahdollisesti vapautumisestaan. Vaikkei Haul selvästikkään ollut tarjoamassa avuliasta kättään auttaakseen. "En usko että asiasta teille kummallekkaan haittaakaan olisi, jos saan puuttua keskusteluun." Luvon kävi puuttumaan Liliuthin ja Haulin väliseen keskusteluun, vaikkei oikeastaan ollutkaan lupaa puhumiseen saannutkaan. Mutta nyt kyse oli Haulista, joka oli kaksikosta selvästi se järkevämpi. Jos Luvonilta kysyttiin.
"Mutta.. miten uskoisitte Jack herran reagoivan asiaan? Tunnette kuitenkin hänet paremmin kuin kumpikaan meistä." Luvon kävi kysymään vielä Haulilta uskoen tuon jo tuntevan Jackia sen verran että osaisi päätellä miten mies suhtautuisi asiaan. Olisi ajanhukkaa jos Jack räjähtäisi asiasta ja kieltäytyisi.
"En vain toivoisi että Liluth joutuisi kärsimään."

Jack oli juuri sillä hetkellä nukahtamassa höyhen saarille kun sattui kiinittämään puoli unessa oven takaa kuuluvaan puheeseen, joka sai miehen takaisin heräämään ja kuuntelemaan. Haltia kieli ei tietenkään kuulunut miehen vahvuksiin vielä, mutta Jack ymmärsi sanoja ja osasi niistä laskea noin suurin piirtein mistä oli kyse. Tai no ainakin uskoi ymmärtävänsä. Haulilta voisi aina tarkistaa asian. Mutta se mitä Jack noin suurin piirtein ymmärsi, oli vapaus, sekä Liluth ilmeisesti halusi vaihtaa jotakin.. paikkaa Luvonin kanssa? Haul taas pelkän äänensävyn perusteella oli yhtä innoissaan kuin sonta läjästä edessään, joten syyttävä sormi ei aaveessa ollut. Jackin olisi tehnyt mieli nousta ylös sängystään, mutta päätti jäädä makaamaan ja sulki uudestaan silmänsä. Asiaa ehtisi miettiä myöhemminkin.

// Noooh, ehkä sitten se et näkis aineettomana Kalman jossakin tallustaas. //
suskari
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 09 Kesä 2015, 20:30

Haul katsahti Luvoniin, joka astui keskusteluun mukaan, odottelematta pahemmin lupaa puhumiseen, mutta menkööt tämän kerran. Haltia esitti vain kysymyksen, ei tuo nenille hyppinyt. Haul näytti hetken miettivän vastaustaan. "En usko että Jack pistäisi pahakseen, jos Lilluth palvelee häntä." Mies pohti ääneen. "Mutta taas toisaalta..." Entä jos Jack ryhtyisi tosissaan pitämään Lilluthista, ei mies kykenisi tuota pitämään orjan tasolla, toki tyttö kotitöitä tekisi, kuin kuka tahansa naisihminen. "Kyse on Luvonin vapauttamisesta ja viimeaikaisen tempauksesi jälkeen Jack tuskin ilomielin päästää sinut menemään, vaikka Lilluth korvaisikin sinut." Sielu totesi lopulta, luoden hieman syyttävän katseen haltiamieheen. "Mahdollisuudet ovat hyvin pienet siihen että hän myöntyisi. Reaktion puolesta, minusta tuntuu jos hän sattuisi olemaan hyvällä tuulella, hän saattaisi olla hermostumatta pahasti." Haul kertoi, eikä voinut olla vielä hymähtämättä.; "Sekä hän kenties kurittaisi sinua Luvon Lilluthin sijaan, Jack voi luulla että painostit häntä."
"M-Mutta ei hän painostanut. Se oli minun ideani." Liluth kiiruhti sanomaan. "Jackin luottamus Luvoniin on todella mitätön tällä hetkellä, hänellä on kaikki syy epäillä mitä tahansa."

//Jep jep :D //
Janni
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja suskari » 10 Kesä 2015, 06:46

Nuoren haltia miehen kasvoilla kävi hieman innokas katse kun Haul kävi sanomaan, että Jack varmasti ottaisi Liluth mielellään Luvonin korvikkeeksi orjaksi, mutta se ilme muuttui nopeasti pettyykseksi kun Haul kävi jatkamaan sanojaan. Luvon tunsi pienen omantunnon piston rinnassaan kun Haul kävi huomauttamaan että haltian viimekertainen temppu, ei toisi varmasti Luvonia Jackin silmissä kovinkaan suureen suosioon. Saattaisi jopa olla esteenä haltiamiehen vapauttamisessa.
"...Se.. voi olla hyvin totta." Luvon myönsi pettyneen kuuloisena kun tunsi aaveen syyttävän katseen niskassaan. Tilaisuus oli vain ollut liian herkullinen ja no hän oli jopa melkein onnistunut siinä, ellei Jack olisi siirtänyt iskua muualle osumaan. Haul jatkoi sanojaan, jotka olivat kaikki täyttä faktaa, sen suhteen että Luvonin mahdollisuudet päästä pois pelkän pyynnön avulla olivat harvinaisen kapeat. Vaikka se sitten tulisikin Liluthin suusta.

Luvon puristi kevyesti laihoja käsiään nyrkkiin kun Haul kävi vielä hymähtämään että Jack voisi syyttää häntä Liluthin ideasta ja rankaista häntä siintä hyvästä vielä vähän enemmän. Luvon tunsi kuinka pelko lisä rangaistuksesta alkoi kasvamaan hänen mielessään, sillä hän kyllä tiesi kuinka julma Jack saattoi halutessaan olla. Sen kertoi hänen kehossaan olevat kaikki arvet, mustelmat ja muut väkivallan jäljet. Liliuth kuitenkin syöksyi väliin kertoen että idea oli täysin hänen, mutta Haul lyttäsi sen sillä totuudella että Jackin luottamus Luvonia kohtaan oli juuri nyt täysin nollassa ja mies saattoi epäillä mitä hyvänsä.
"Liluth.." Luvon aloitti hiljais elonsa jälkeen katsoen naista. "Ehkä pitäisi antaa olla.. Haul herra on oikeassa." Luvon sitten myönsi aikoen jättää hienon suunnitelman tähän. Ei Jack ikinä suostuisi! Luvon siirsi hieman pettyneen katseensa sitten Hauliin.
"Mitä varten kutsuitte?" Luvon kysyi palaten siihen miksi Haul oli heidät kutsunut paikalle.
suskari
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 10 Kesä 2015, 12:53

Lilluth katsoi huolestuneena Luvonin suuntaan, joka näytti ja kuulosti kaikin puolin kukistetulta suunnitelman suhteen. Haltiamies näki parhaaksi, ettei ollut hyvä idea mennä asiaa kysymään Jackiltä, se olisi riski. Tyttökin painoi päänsä alas, mutta ei omasta puolestaan ollut itse vielä täysin kukistunut.
Luvon vaihtoi puheenaiheen asiaan miksi Haul oli kaksikon kutsunut luokseen. "Jack lepää tällä hetkellä, mutta silloin kun hän herää haluan, että häntä odottaa päivällinen valmiina." Sielu kertoi vaihtaen kielensä takaisin yleiskieleen, nyt kun salassa käyty keskustelu oli päättynyt, vaikkakin hän kyllä tiesi Jackin pienestä haltiakielen sanavarastosta.
"Tahtooko Jack herra mitään tiettyä?" Lilluth kysyi. "Ei hän ole sanonut, mutta tehkää minun puolestani sitä mitä kaapeista löydätte, mutta ravitsevaa kuitenkin." Haul neuvoi, johon tyttö nyökkäsi ja kääntyi sitten poistuakseen keittiön puolelle.

//Mihin muuten tän pelin vois sit päättää muuten? :o //
Janni
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja suskari » 10 Kesä 2015, 19:58

Haul kertoi haluavansa Jack herralle valmistettavan päivällistä valmiiksi jahka mies heräisi uniltaan. Luvon nyökkäsi siinä missä Liluthkin ja lähti ottamaan muutaman nilkuttavan askeleen naisen perään, mutta pysähtyi katsoen Haulia. Mies empi hetken aikaan, mutta avasi sitten suunsa.
"..Voisitteko kuitenkin miettiä asiaa Haul herra?" Luvon kysyi katsoen Haulia tuon omiin aavemaisiin silmiin ja lisäsi vielä arasti. "Voisitteko mainita asiasta?" Luvon kysyi epäillen ettei Haul sitä tekisi edes miehen hulluimmissa unelmissaan, mutta aina sitä saattoi kysyä. Tämän jälkeen Luvon vastausta tai ilman nilkutti Liluthin perässä keittiön puolelle.

Ensinmäiset pari päivää meni Jackin osalta lähinnän sängyssä maatessa ja toipuessa vammastaan edes sen verran että pystyisi liikkumaan kunnolla omin avuin. Haul taas piti kahden orjan kanssa taloa pystyssä, sekä mahdollista kuria kaksikkoon aina siihen asti kunnes Jack alkoi sen verran toipua että mies pystyi jo itse liikkumaan vailla tuen ottamista. Tällöin Jack tunsi itsensä valmiiksi rankaisemaan kahta kurjaa orjaansa, etenkin sitä mies puolista. Mies puki päällensä suhteellisen kevyesti, housut olivat löysät eivätkä painanneet vatsassa olevaa haavaa ja ylävartalon ylle löysempi pitkähihainen, sekä Haul pääsi asevyöllä roikkumaan kerta aave ei juuri nyt omistanut fyysistä olomuotoaan. Eikä Jack viittinyt nyt silmäteräänsä yksinään huoneeseensa jättää mököttämään.
"Liluth, Luvon.. tänne." Jack käski ääni tiukkana seistessään olohuonessa ja odotti että kumpikin pääsisi hänen luoksensa. Myös Luvon, joka edelleenkin klenkkasi hieman mutta vaikutti parantuneen sitten ensinmäisistä päivistä paljon. Kuten Jackin, mies pystyi seisomaan vailla tukea ja sen suurempia kipuja. Jack loi Luvoniin harvinaisen murhaavan katseen, mutta katsoi sitten kahta alaistaan mittaavasti.
"Tiedätte varmasti kumpikin mitä parantumiseni teille merkitsee.." Jack aloitti vakavana. "Mutta ennenkuin aloitan kysyn teiltä: Ymmärrättekö kumpikin miksi teitä rankaistaan?" Jack kysyi katsellen kumpaakin orjaa edessään. Jack halusi varmistaa että kumpikin olisi tietoinen miksi heitä rankaistaisiin. Olisi kovin tyhjää jos kumpikin ei ottaisi tästä mitään kantaa tai opikseen. Luvon nyökkäsi kovin vaitonaisena isäntänsä kysymykseen. Jack katsoi vyöllään roikkuvaa Haulia.
"Ilmeisesti poissa oloni aikana ei ole tapahtunut mitään.. ylinmääräistä?" Jack kysyi nyt Haulilta jos tuolla nyt mitään lisättävää olisi asiaan. "Sen lisäksi että puhuitte jotakin jonkun vapauttamisesta?" Jack kysyi tahtoen omalla kohdallaan enemmän selkeyttä tähän asiaan.

//Mun puolesta vaikka sen jälkeen ku Luvon, että Liluth on saannu rangaistuksensa? //
suskari
 

Re: Lets hunt! K 15 || Janni, Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 10 Kesä 2015, 23:10

Haul katsahti Luvoniin, joka pysähtyi hetkellisesti esittääkseen kysymyksen. Mies kurtisti pienesti kulmiaan. "Mainitsen asiasta, jos näen sen tarpeelliseksi." Sielu vastasi ennen kuin haltia meni menojaan.
Päivät vierivät hivenen tylsästi Haulin mielestä. Aineettomana oli pitkästyttävää varsinkin nyt kun ei päässyt jahtaamaan Jackin kanssa sieluja syötäväksi, Mutta mikäs sielu sille mahtoi. Luvonin ja Lilluthin pompottelu oli jonkinlaista ajanvietettä, mutta nopeasti samojen tehtävien jakelu alkoi kyllästyttää.
Onneksi Jack tervehtyi hyvää vauhtia, Haul piti siitä huolen tai no piti huolen, että Lilluth piti miehestä huolen. Tyttö oli Haulin lisäksi ainoa joka sallittiin huoneeseen hoitamaan Jackin haavan ja tuomaan tuolle ruokaa syödäkseen. Tyttö ei ollut rohjennut esittää pyyntöään, kenties Haul oli latistanut ajatuksen niin pahasti, vaikka monesti sielu pystyi näkemään tytön kasvoilta kuinka tuo yritti sanoa jotain, mutta ei pystynyt.

Viimein Jack päätti nousta sairasvuoteeltaan ja pukeutua kunnolla monen päivän jälkeen. Haul näytti enemmän kuin tyytyväiseltä, päästessään roikkumaan toverinsa vyölle. Sielu tiesi jo mitä odottaa, kun Jack kutsui haltiat luokseen olohuoneeseen.
Lilluth astui Luvonin kanssa huoneeseen ja kaksikko asettui miehen eteen odottamaan. Tyttö ei näyttänyt yllätyvän Jackin sanoja, kyllä tämä tiesi mitä oli tulossa. Jack tahtoi vielä varmistaa, että kaksikko ymmärtäisi miksi heitä rangaistiin. Lilluth nyökkäsi siinä missä Luvon.
Haul oli asettunut aaveena seisomaan toverinsa vierelle ja vilkaisi tuota kuullessaan lisäkysymyksen. Oliko tapahtunut mitään ylimääräistä, muuta kuin keskustelua jonkun vapauttamisesta? Haul ei voinut olla virnistämättä hetkellisesti, Jack mokoma oli siis kuunnellut ja ymmärtänyt jotain. Sielun ilme kuitenkin vakavoitui ja katse kääntyi Lilluthiin. Tyttön katse oli painunut lattiaan ja tuon nyrkissä olevat kädet tärisivät. "Lilluth kysyi mielipidettäni keksimäänsä ideaan." Haul kertoi. "Kerroin hänelle mielipiteeni ja hän on yrittänyt kertoa sinulle jotain moneen kertaan, muttei ole kyennyt. Kenties mielipiteeni oli liian jyrkkä." Sielu kertoi. "Ja kun sanot jonkun vapauttamisesta, uskon kyllä Jack että tiedät jo mistä on kyse."

//Kuulostaa hyvältä :3 //
Janni
 

EdellinenSeuraava

Paluu Metsänreunat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron