I want in //Janni

Linnan piha-alueisiin kuuluu niin itse linnan pihamaa, kuin puutarha, joka häikäisee kauneudellaan vierailijat. Piha-alueelta pääsee niin linnaan, puutarhaan kuin talleillekin. Piha-aluetta kuitenkin vartioidaan erittäin tarkasti, eikä ihan ketä tahansa päästetä linnan porteista sisään.

Valvoja: Crimson

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja Janni » 16 Tammi 2017, 18:24

"Hmm, kenties voin informoida alaisiani päästämään sinut sisään ongelmitta tulevaisuudessa." Rathel päätti sanoa, Nessan vakuutellessa ettei jonkin todisteen kantamisesta tulisi mitään. Olihan myös totta, ettei vakoojan kannattanut kanniskella mukanaan merkkejä haltiakuninkaan alaisuudesta, jos tuo jäisi viholliselle kiinni. Henkihän siinä menisi.
Gargoili sulki kirjan ja laittoi sen takaisin hyllyyn, suoristautuen sitten. Katse kääntyi takaisin muodonmuuttajaan, joka jatkoi papupadan lailla puhumista. Kivestä veistetty nainen oli kenties elementtinsä takia enemmän kuuntelija tyyppiä, kuin puhuja.

"Olet vapaa menemään." Kenraali vastasi pikkuisen pyyntöön, joka pohdiskeli illallistaan. Gargoilin itsensä ei tarvinnut elääkseen syödä, mutta nautti kyllä hyvän ruoan mausta silloin tällöin, mutta pelkkien jauhojen syöminen kuulosti kuivalta. "Sinulla on erikoinen ruokavalio." Nainen hymähti katsellessaan kyntilää popsivaa Nessaa, ennen kuin lähti verkalleen astelemaan kirjaston ovea kohti, kenties johdattaen pientä ystäväänsä perässä.
Janni
 

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja cardea » 12 Huhti 2017, 14:03

Kun vartija pohti voivansa informoida alaisiaan tulevaisuudessa, Nessa taputti käsiään yhteen. "Hyvä! Mutta, minä en sitten aina ole tälläinen. Joskus minä voin olla vähän muunlainen. Eihän se haittaa? Minä voin kyllä aina puhua ja sanoa, että olen Nessa", olento varmisteli päätään kallistellen. Hän hieroi hieman mahaansa ja rapsutti itseään korvan takaa. Hän epäili saaneensa matkalaisia. "Vai voinko minä sanoa sinun nimesi ja sitten sinä voit sanoa, että minä olen minä?" Nessa ehdotti hymyillen kirkkaasti. "Vai onko parempi, jos kiipeän tai tulen ali?" Hän voisi ihan hyvin kiertää vartiat kokonaan, mutta se vaati aina vähän vaivaa.

Nessa saisi mennä, jos haluaisi, mutta hän päätti seurata tätä isoa olentoa. Hän vipelsi perässä innoissaan siitä, että sai jutella. "Mhh.. Aran sanoi samaa joskus. Sitten minä aloin syömään hänen puolestaan niitä, missä on pahaa maustetta. Hän antaa myös namusia, mutta ne eivät ole kamalan erikoisia syötäviä. Jos palvelijat ovat ilkeitä, minä syön hiiliä. Ne ovat makoisia", muodonmuuttaja kertoi ja virnisti pienesti. "Mistä sinä pidät? Ehkä minä en ole vielä syönyt sitä", Nessa tiedusteli kohteliaasti, vaikka todennäköisyys sille, etteikö hän olisi jotain syönyt oli häviävän pieni.
Viimeksi muokannut cardea päivämäärä 13 Huhti 2017, 16:18, muokattu yhteensä 1 kerran
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja Janni » 13 Huhti 2017, 09:46

"Kunhan kerrot nimesi se riittää." Rathel vastasi. "Mutta jos ongelmia vielä tulee, voit toki mainita minusta." Nainen lisäsi, vaikka ylimääräinen häiriö saattaisi toisinaan häiritä eliitin työtä, mutta täytyihän kuninkaan vakoojan päästä linnaan.
Ovesta astuessa luikahti pienempi siinä ohella ulos käytävälle ja lähti seuraamaan gargoilia, tai sitten tuo oli vain menossa samaan suuntaan. Toinen oli varsin erikoinen tapaus, moni olisi varmasti kummastellut ja kaihtanut Nessaa suuresti, mutta gargoili itse tunsi itsensä yhtälailla erikoiseksi, joten ei muodonmuuttaja hänen silmissään niin kummastus ollut.
"Tämä on ehkä ironista, mutta pidän auringon kuivattamista tomaateista." Rathel kertoi hetkellisen hymyn kera. Mikä teki siitä ironista oli auringon valo, joka muutti gargoilit kiveksi, jos he sattuivat sen valon alle joutumaan.
Janni
 

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja cardea » 13 Huhti 2017, 16:23

Ehkä Nessasta olisi ollut ihan mukavaa seikkailla kunnolla. Nimen sanominen oli niin kovin tavanomaista, mutta tärkeintä kai oli, että hän pääsi kotiin. Hän saisi kuitenkin sanoa vartijan nimen. "Hyvä! Minä kerron sen", olento lupasi tyytyväisenä ja kipitti vartian perään. Hän sai käyttää aktiivisesti jalkojaan, sillä oli huomattavasti pienempi kuin toverinsa.

Aurinko kuivatut tomaatit... Nessa muisteli hetken ja hymyili sitten. "Ne ovat hyviä. Minä pidän niistä todella suolaisina tai öljyisinä. Tosin sitten en saisi koskea oikein mihinkään..." Hän vilkaisi käsiään ja virnisti. "Mutta miksi se on ironista? Sehän on ihan ihmis ruokaa? Olisi ironista jos söisit vaikkapa... kiviä", Nessa kysyi ja otti pari tanssi askelta kävellessään. "Pidätkö sinäkin namusista?" olento tiedusteli ja kaivoi hieman säkkiään. Hän oli jättänyt sinne pari. Hän saisi namusia kyllä ja voisi antaa yhden, vain yhden, tälle uudelle tuttavuudelle. Lopulta sormet nappasivat kääreestä kiinni ja hän veti sen esiin ojentaen sen vartijalle: "ne maistuvat sitruunoilta".
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja Janni » 14 Huhti 2017, 09:47

"Me gargoilit muutumme kiveksi, kun auringon valo meitä koskettaa. Minusta on huvittavaa, että pidän jostain joka samalla lailla joutuu auringon valon alla kärsimään, jotta siitä muuttuu jotain hyvää." Rathel selosti Nessan kummasteluun, samalla laskien katseensa tuohon. Muodonmuuttaja päätti tiedustella hänen makutottumuksia namusiin. "Ovathan ne silloin tällöin maittavia." Nainen vastasi, jääden katselemaan, kun pienempi ryhtyi kaivelemaan jotain esiin.

Hän odotti Nessan tarjoavan hänelle hiilenkekäleitä taikka matoja tai kaikkea muuta, kuin kääreeseen käärittyä oikeaa namusta. Rathel hymähti yllättyneenä, kun Nessa ojensi hänelle karkkia ja otti sen vastaan. Ehkä kääreen sisällä oli jotain, esimerkiksi multaa? Ei, kyllä se ihan karamelli oli. "Kiitos." Gargoili kiitti avaten kääreen ja pistäen sitruunana makuisen mellin suuhunsa.
Janni
 

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja cardea » 14 Huhti 2017, 11:50

Nessan silmät muuttuivat ympyröiksi, kun vartija kertoi muuttuvansa kiveksi. "OOoh... Maistutko sinäkin sitten samanlaiselta? Et varmaan" Hän totesi ja katseli uudella kiinnostuksella toista. "Mitä sinun luillesi käy? Ovatko nekin sitten kiveä?" Hän tiedusteli nopeasti. Sehän oli Nessalle erityisen tärkeä tieto! Samalla hän koetti löytää namusta annettavaksi ja lopulta löysi sen. "Ole hyvä", Nessa vastasi automaattisesti ja hymyilli pienesti. "Minä leikin Aranin kanssa aarre jahtia ja löysin ne", Nessa kertoi ja sulki pussukkansa tiukasti. Ei hän halunut minkään putoavan sieltä. "Ajattelin, että voisin ehkä muuttua täksi ketuksi pariksi päivää. Sitten voin leikkiä vielä paremmin. Lisäksi haluan tutkia pari paikkaa ja ne ovat aika tiukkoja. Kettu mahtuu kyllä niihin, mutta tämä ruumis ei. Lisäksi haluan ehkä leikkiä muidenkin kuin Aranin kanssa, mutta älä kerro sitä hänelle. Hän voisi tulla surulliseksi siitä. Hän on vain niin kovin kiireinen välillä, ettei ehdi aina leikkiä Nessan kanssa", muodonmuuttaja jutteli ja hyrisi hetken tyytyväisenä ajatukseensa.

Yleensä hän onnistui hurmaamaan eläimenä, joka oli haltioiden mielestä söpö, jonkun leikkimään kanssaan. Tosin Nessa ei aina aivan osunut siihen, mikä oli söpöä. Hän piti itseään todella fiksuna siitä. Ketuilla oli kuitenkin terävät hampaat ja kynnet, jolloin hän voisi puolustaa myös itseään, jos joku kiusaisi häntä. Peto hänen sisällään ei pitänyt saaliiden nahoista. Hän halusi aina olla kykenevä puolustautumaan. "Pidätkö sinä leikkimisestä?" Nessa uteli pää kallellaan. Jotkut aikuiset eivät pitäneet ja ärsyyntyivät Nessan halusta leikkiä. Harva kuitenkaan kieltäytyi, sillä Aranin lemmikillä oli taipumus kannella.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja Janni » 17 Huhti 2017, 11:01

"En maistu." Rathel hymähti pikkuisen kumamsteluun. "Ja minulla ei ole luita, minut on veistetty kivestä ja herätetty henkiin magialla. Veri on ainoa elollinen elementti, joka minussa virtaa." Nainen selosti ja jäi sitten kuuntelemaan jälleen pikku papupadan juttuja.
Toinen oikeastaan oli hyvin susloinen innostuessaan selittämään niitä näitä, osa Nessan jutuista oli huvittavia, muttei hän kehdannut muuta kuin pidätellä hymyään. Ei hän ollut tiennyt kuninkaan pitävän leikkimisestä muodonmuuttajan kanssa, toki kyllä hän tiesi miehen erikoisen juonikkaan luonteen, mutta olihan kyse kuninkaasta.

"En kerro." Rathel lupasi pienemmälleen, samalla kun astui käytävän päässä oleviin kierreportaisiin suunnatakseen kellarikerrokseen. Hänen työpäivänsä tai no yönsä, oli vasta aluillaan ja kellarissa odotti työhuone paperipinon kera, jotka hänen täytyisi käydä läpi.
"En ole koskaan elämässäni leikkinyt." Gargoili vastasi Nessan kysymykseen. "Se kenties johtuu siitä, etten ole koskaan ollut lapsi, joten en tiedä kuinka leikkiä."
Janni
 

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja cardea » 17 Huhti 2017, 16:01

Ei luita!? Nessan pieni pää koetti käsittää ja lopulta vain jäi hetkeksi haahuilemaan. "Sinä olet sitten vähän kuin minä! Minullakaan ei ole luita, jotenka minä otan muiden!" Nessa hihkaisi lopulta ja oli innoissaan tästä. "Tosin voin minä tehdä omani, mutta sitten pitäisi olla todella tarkka. Se on aika vaikeaa ja työlästä. Enkä minä tykkää. Jotenka minä etsin omiani ja joskus Aran antaa minulle luita", Nessa selitti ja taputti käsiään yhteen. Voi kuinka riemastunut hän olikaan!

Nessa pääsi selittämään tulevista luistaan ja leikkimisestä. Hän hymyili kun Rathel lupasi pitää salaisuuden. Kun tuo kertoi ettei ollut koskaan leikkinyt, Nessa lähes kompastui jaloissaan. "Mutta... ei sinun tarvitse olla lapsi leikkiäksesi. Ei Arankaan ole lapsi, vaikka nuori onkin. Ei Nessakaan ole ollut koskaan lapsi", olento totesi ja pohti asiaa hetken. "Minä tulen leikkimään joskus sinun kanssasi. Aloitetaan pallosta. Se on helppoa. Sinä voit joko heittää sitä minulle tai sitten minä voin heittää sinulle. Sitten me voidaan leikkiä piilosta tai hippaa. Hipassa minä olen todella hyvä. Minä leikin sitä koko ajan vartijoiden kanssa", Nessa höpötti ja koetti painaa muistiinsa oman lupauksensa. Se saattaisi jopa pysyä, olihan aihe olennon sydäntä lähellä. Nessan hippa vartijoiden kanssa tuppasi kuitenkin olemaan melko yksipuolista. Se ei tarkoittanut, etteikö muodonmuuttaja hihkunut riemusta juostessaan pakoon.

"Minä lupaan tulla joku ilta. Sitten kun aurinko ei paista, ettei sinusta tule kuivaa tomaattia. Nyt minun pitää mennä etsimään pallo. Sitten minä menen syömään", Nessa julisti ja nopeasti kiehnautti päänsä vartijan kättä vasten. Oli aivan sama, vastusteliko toinen vai ei. Nessa oli päänsä pitävää sorttia ja jos hän jotain halusi, hän yleensä sai sen. Olihan siitä hyötyä, kun kuningas piti lemmikkinä. "Minä opetan sinut leikkimään! Heihei!" Nessa kailotti juosten sitten hurjaavauhtia käytävää pitkin ja salakäytävään. Hän todella, todella, halusi leikkiä nyt uuden ystävänsä kanssa, mutta ensin hänen piti hoitaa tärkeät tehtävät.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja Janni » 18 Huhti 2017, 09:50

Nessa loikki aiheesta toiseen sellaista vautia, ettei Rathel meinannut pysyäperässä. Hän silti yritti kuunnela vaikkei välttämättä ennättänyt päättää mitä sanoa toiselle takaisin.
"Eliittikenraalina minulla on kiire lähestulkoon aina, mutta ehkä voin viettää joku kerta hetken seurassasi." Nainen ilmoitti toisen ehdotellessa leikkihetkestä, josta hän itse ei aivan ollut varma. Vaikka Nessa selitti itse kuninkaankin leikkivän joskus, hän ei nähnyt itsensä leikkivän. Rathel oli luotu vain yhtä ainoaa tarkoitusta varten ja se oli turvata linna.

"Ah selvä." Gargoili hymähti Nessan tohkeissaan selittäessä suunnitelmistaan ja pian tuo jo hyvästeli hänet. "Nähdään." Rathel sanoi takaisin, ennen kuin pikkuinen ehti viilettää omille teilleen, gargoilin jäädessä hetkeksi tuijottelemaan toisen perään. Kummallinen, mutta varsin suloinen pikku otus.

//Jos tämä oli tässä, niin kiitos pelistä :3 //
Janni
 

Re: I want in //Janni

ViestiKirjoittaja cardea » 18 Huhti 2017, 11:20

//Kiitos paljon :3 Viestitellään YV:nä jos haluat leikki tuutoria ;D //
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Edellinen

Paluu Piha-alueet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron