Karhun kokoinen kaveri.

Nahorissa sijaitsevat torit ja kadut. Katuja vartioidaan erittäin tiukasti, niin päivisin kuin öisin.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Karasuman » 22 Heinä 2011, 10:06

Bronn

Mies huokaisi tytön sanoessa, ettei Kamau luottanut tähän.
"Yleensä eläimet pitävät minusta, mutta poikkeuksiakin näyttää olevan..." Mies sanoi.
Bronn katseli paikkoja sitä mukaa kun nainen niitä näytti ja sanoi lopuksi: "No ei ole iso paikka..."
Mies astelee lähemmäksi kauppatoria, katsellen kauempaa mitä siellä myytäisiin. Bronn näkee muutamia kojuja, joissa oli ruokatarpeita, sekä kaikenlaisia arkipäivän tarpeita.
"Mihin haluat mennä?" Mies kysäisee tytöltä.
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Heinä 2011, 14:04

Rosalva

"Nahor kylä on pieni." Tyttö sanoi vetäen kamaun vierelleen, mitä tuohon nyt sanoisi, kun ei luota niin ei luota.
"Ei minulla ole mitään missä pitäisi käydä, entä teillä ?" Rosalva kysyi kohteliaasti. Kamau hörisi ja alkoi sitten hinkata päällään tyttöä, taisi ötökän puremat kutista.

//Tökspöks
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 25 Heinä 2011, 09:26

Bronn

Bronn katseli ympärilleen hetken ja sanoi sitten: "Ei oikeastaan. Voisin poiketa kauppatorilla katselemassa, onko siellä mitään tarpeellista myynnissä."
Mies käveli kauppatoria kohti ja haukotteli hieman. Hän katseli kojuja hieman, mutta ei kuitenkaa ostanut mitäänn
Hän etsi kojun, jossa myytiin erilaisia nahkoja sun muita, ja kyseli, haluaisiko kauppias ostaa Bronn'in tuoman nahan.
Bronn sai nahan myytyä hyvään hintaan.
"No, minun asiani tässä kylässä on nyt tehty... Käymmekö vielä jossain? Minulla ei ole kiirettä." Mies kysäisi.

//Däksdäks!//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 01 Elo 2011, 17:05

Rosalva

Tyttö seurasi hiljaa sivusta kun mies kaupitteli suden raatoa, siitä sai jopa hyvän hinnan ! Uskomatonta miten kuolleella eläimellä voi tienata ? No jaa toisaalta se susi oli jo kuollut joten ei tähän voinut mitään sanoakkaan. "Menisimmekö vaikka hakemaan jotain juomista ?" Rosa ehdotti lopulta, kapakassa ei tähän aikaan pitäisi olla ainakaan paljoa ällöttäviä rivoja känniläisiä.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 05 Elo 2011, 10:41

Bronn

Bronn katseli ympärilleen hetken, myytyään suden raadon.
Rosalva kysyi, että pitäisikö juomista hakea, mies nyökkää tälle hymyillen. "Sopii minulle. Jos näyttäisit tietä..?" Mies sanoi, taas kerran oli huomattavissa, ettei tämä osannut suunnistaa kylissä.
"Kuinkas sinä muuten olet tähän kylään ajautunut?" Mies kysäisi, ihan vain luodakseen keskustelua.
"Itse kun nyt olen vain käymässä, täällä ihmiset ostavat raatoja ja nahkoja aika hyvään hintaan..." Mies jatkoi vielä.
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Elo 2011, 11:48

Rosalva

Neito lähti johtamaan tietä kohti kapakkaa, niin eihän sitä juotavaa muualta saanut. Mies kyseli syytä tytön kylässä oloon, niin miten hän olikaan tänne päätynyt ? "Muutin ystäväni perässä." Rosalva vastasi pirteän iloisesti, mies taas oli kuulema vain kauppa reissulla. Harmillista, jos hän asuisi täällä he tapaisivat varmaan useammin.
Pian kaksikko saapuikin oikein soman pikkukapakan ovelle. "Toivottavasti täällä ei ole rähisijöitä." Rosa totesi avaten sitten oven. Tyttö asteli kapakkaan sisään ja siitä alkoikin humalaisten perään viheltely. Neito koitti olla välittämättä siitä ja jatkoi matkaansa kohti tiskiä. Tiskille päästyään tyttö kääntyi Bronnia päin. "Mitä otat ?" Rosa kysyi johon joku muu kerkesikin jo vastata. "Mitä tarjoat muru ?" Humalainen mies kysyi napaten tytön kainaloonsa.
Rosalva säikähti tuota ja kimeän kiljaisun kera hän irrottautui humalaisesta ja kavahti lähemmäs Bronnia.
"En minä sinulle puhunut." Rosalva selitti koittaen hymyillä hieman.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 07 Elo 2011, 22:21

Bronn

Mies seurasi naista, tämän kävellessä kapakkaa kohti. "Vai ystävän? Kuvittelin että työn perässä." Mies mutisi, mietiskellen hieman.
Mies hymähtää tytön sanoessa toivovansa, ettei täällä olisi rähisijöitä.
Bronn seurasi naista, humalaisten vihellellessä. Joku mies kyseli, mitä tämä tarjoaisi, väärinymmärryksen takia.
Bronn käveli tämän luokse ja sanoi: "Anteeksi, hän taisi puhua minulle." Humalainen mies pyyteli anteeksi ja perääntyi nähdessään karhun kokoisen miehen.
"Minä taidan juoda vettä, ainakin näin aluksi." Mies sanoi, humalaisen lähdettyä. "Mitä itse aiot juoda?" Bronn kysyy, ihan vain mielenkiinnosta.
Mies käännähti katselemaan muita baarissa olijoita, suurin osa heistä katsoi Bronn'ia, mutta kääntyi pois, kun tämä katsoi puolestaan niitä.

//Soooori, lyhyttä pukkaa//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Elo 2011, 11:20

Rosalva

Huh, onneksi tuo karhunkokoinen ystävä karkotti suurimman osan inhottavista humalaisista pois. Jaa että vettä vain ? Neito ajatteli kyllä itse ottaa mehua, tässä kapakassa oli maakunnan parhaat mehut ! Ainakin Rosalvan mielestä.
"Selvä, Lasillinen vettä ja minulle mehua kiitos." Rosalva sanoi tiskin takana olevalle miehelle tonkien sitten rahaa hameensa taskusta. Neito kiitti baarimikkoa ja kääntyi sitten Bronnin puoleen. "Istummeko kenties ?"

//Tökspöks...... ja ei mittänn haittap.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 08 Elo 2011, 21:56

Bronn

Mies otti vesilasinsa ja katseli ympärilleen. Hän näki vapaan pöydän hieman syrjässä, sen lähelläkään ei ollut humalaisia ollenkaan.
Bronn meni pöydän ääreen ja katseli uudemman kerran ympärilleen, varuillaan hän oli, kuten aina.
Hän hörppää vettään ja huokaisee, liikuttaen hiuksiaan naamaltaan.
"Onkos sinulla mitään ideoita, mitä voisimme tehdä? Itselläni kun ei kiire ole." Mies kysäisi.
Hän huokaisi uudelleen ja ottaa miekkansa irti vyöltään, asettaen sen pöydälle.
"Kalisee yhteen arpeen..." Mies sanoi, yrittäen antaa jotain selitystä, miksi tämä otti miekan pois.

//Möhmöh, miten tätä jatkais? Ideoita?//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Elo 2011, 22:02

Rosalva

"Kertoisitko jotain istestäsi ?" Rosalva uteli kohteliaasti. Mies laski myös miekkansa pöydälle, hetken hämmästynyt ilme katosi nopeasti kun selitys tuli, miekka kopsutti arpea vasten.
Rosa vilkuili ympärilleen koittaen katsoa hieman olisiko kapakassa mitään tekemistä, ei näkynyt olevan edes tikkataulua.


//Ei oikeestaan... Sulla ?
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 09 Elo 2011, 18:52

Bronn

"No, mitäpä minussa on kerrottavaa. Perhettä ei ole, äiti kuoli synnytykseen ja isä ollessani hänen kanssaan metsästysretkellä. Hänet ammuttiin jousella, ja nuoli oli selvästi haltioiden tekoa. Tämä tässä on isäni vanha miekka Holbein. Yleensä pysyttelen metsässä yksikseni, joskus poikkean kaupungissa myymässä ja ostamassa mitä nyt satun tarvitsemaan." Mies sanoi, toisen ehdottaessa, että tämä kertoisi itsestään jotain.
Mies huokaisi syvään, otti hörpyn vedestään ja katsahti Rosaan. "Noh, kerrohan sinä itsestäsi vuorostaan." Mies sanoi ja yskäisi hieman, sillä vettä meni väärään kurkkuun nopeasti hörpätessä.

//Eeei kyllä oo :S//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Elo 2011, 19:03

Rosalva

"Olen pahoillani." Neito vastasi ja todella tarkoittikin sitä, toisen menneisyys ei näyttänyt olevan ruusuilla tanssimista ja tuon nykyinenkin elämä vaikutti yksinäiseltä.
Sitten tulikin tytön vuoro kertoa jotain itsestään.
"No kasvoin kaukaisilla mailla, en siis ole Cryptistä kotoisin. Sitten päädyin tänne tulevaan laivaan joka tosin haaksirikkoutui manasses saarien lähellä ja asuin siellä jonkin aikaa kengittäjän talossa, lopulta hän muutti Cryptiin ja tulin perässä Nahor kylään." Rosalva selosti vakavana. Sitten hän tempaisi hörpyn mehustaan ja jäi pyörittelemään lasiaan.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 13 Elo 2011, 20:22

Bronn

"Ei se mitään, et olisi voinut tietää." Mies sanoi, kun toinen pyysi anteeksi.
"Ai, et ole täältä... Kiinnostavaa." Mies mutisi, tarkastellen tyttöä. "Millaista muualla sitten oli, muistatko mitään?" Bronn jatkoi, kyllähän tätä kiinnosti, mitä Cryptin ulkopuolella oli.
Mies hörppää vettään, huokaisee ja katselee humalaisia, sun muista ihmisiä, mitä kyseisessä baarissa nyt sattui olemaan.
"Miksi sinä asut juuri tässä kylässä? Tarkoitan vain, että tällaisten ihmisten läheisyydessä en yhtään ihmettele sitä aiempaa tapausta, voisi sattua uudelleenkin, jos et ole varovainen..." Mies tuumaili, huomaten, kuinka suurin osa humalaisista miehistä katselivat Rosaa.

//Minulla on aevot ihan jumissa :( Yrittäny piirtää ja kirjotella joka paikkaan kaikkee >.< Ja sori ku kesti näin kauan :/ //
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Elo 2011, 16:22

Rosalva

Mies kyseli millaista muualla oli ollut. "Voi siellä mistä minä tulin, ihmiset olivat paljon lähempänä luontoa ja kunnioittivat toisiaan, olisi kait kannattanut pysytellä siellä mutta halusin jotain muuta." Rosa selitti koittaen jättää ylimääräiset asiat pois. Sitten mies muistutti aikaisemmasta ja esitti sangen hyvän kysymyksen, miksi Rosa asui täällä. "Olen töissä kartanossa, siksi kait." Rosalva vastasi jääden itsekkin miettimään miksei hän jo juossut pois tästä kylä pahasesta ?
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 18 Elo 2011, 20:48

Bronn

"Voi, minä haluaisin asua sellaisessa paikassa... Meinaan, enhän minä siellä tietenkään metsästäisi, mutta olisi kiva nähdä, miten hyvin ihmiset voivat tulla toimeen luonnon kanssa!" Mies sanoi, naurahtaen sitten.
"Kartanossa? Millaista työtä sitten teet?" Mies kysyi kiinnostuneen oloisena. "Sitäpaitsi, vaikka vaihtaisit kylää niin aina löytyy työtä, ei se kesken lopu!" Bronn jatkoi hymyillen toiselle.
Miestä alkoi jo hieman riepoa humalaisten käyttäytyminen, varsinkin kun he varmasti näkivät Bronn'in olevan naisen seurassa.
"Tekisi mieli tehdä jotain näille humalaisille, mutta taidan jättää väliin, en halua aiheuttaa kaaosta täällä..." Mies sanoi katsellen hieman vihaisena miehiä.

//Eeeöööääääh :S Sori! :/ Minulla on koulussa menossa luokanvaihto ni en oo kamalasti kerenny ajatella ropettamista, saatika sitte tuota piirtämistäkää, tämän päivän aikana tein ton Constantinenki, että en kamalasti aikaa oo siihen käyttäny, vaan ei kehannu odotuttaa Aksuakaa sen enempää :I Mitäs sinne puolelle kuuluu?//
Karasuman
 

EdellinenSeuraava

Paluu Kadut ja Torit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron