Demoni//sovittu

Metsästä löytyy monta aukeaa, suurta ja pientä, vehreää ja kivistä. Yksi suurimmista aukeista sijaitsee metsän läntisellä alueella. Tätä aukeaa kutsutaan nimellä Veluthe ja se on aikanaan haltioiden nimeämä. Veluthe aukea on yksi Cryptin maamerkeistä. Se on iso, soikeahko, vihreä niitty keskellä sekametsää. Sen keskellä on myös pieni lampi, josta virtaa puro syvemmälle metsään. Puro liittyy myöhemmin suurempiin metsäjokiin.

Valvoja: Crimson

Demoni//sovittu

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Elo 2011, 19:09

Haru

Tyttö liikuskeli hiljaisuudessa metsän aukealla. Oli kaunis ilma ja lämmin. Haru hymyili itsekseen, hän oli pysähtynyt syömään saalistamansa kanin. Nuotio roihusi ja tyttö mutusteli ja katseli luontoa. Tuuli pyyhkäisi tytän hiuksia kasvojen eteen. Haru laittoi hiukset takisin paikoilleen. Vihdoin hän oli sitten syönyt ja nousi pystyyn. Tyttö pyyhki mustavalkoista mekkoaan. Hän käveli ja löysi kukkia. Haru meni polvilleen ja hymyli. än alkoi kerätä pientä kimppua kätösiinsä. Valkoisia, punaisia, keltasia ja sinisiä kukkia oli kimpussa. Haru asetti kauniin punaisen kukan korvan viereensä. Hän hihitteli hiljaa itsekseen ja keräsi kunnollisen kimpun kukkia. Sitten tyttö asteli takaisin hakemaan kukkakimppu kädessä joustaan, jonka oli jättänyt maahan.

Haru katseli hiljaa puita ja huomasi jotakin pudonneen puusta. Se oli vahvan näköinen oksa. Haru otti sen käteensä ja tarkasteli sitä hetken. Hän totesi, että se kelpaisi nuoleksi. Tyttö laski jousen ja kukkakimppun käsistään ja otti puukon. Hän alkoi vuolata oksaa nuolen muotoon. Haru tarkasteli puukkoa äkkiä ja huosi sen olevan hieman tylsä. Hän vuolasi nuolen varren valmiiksi ja laski sen maahan. Haru kaivoi mekon taskuista jotakin, jolla terottaa puukko.

Puukon teroittamisen jälkeen, hän otti pienen kiven ja teki siitä terän nuoleen. Haru kiinnitti terän narulla. Äkkiä tyttö säpsähti ja vilkaisi olansa yli metsään. Haru mietti, että hän oli nähnyt sille jotakin. Jotakin miehen näköistä. Siivet pysyivät paikoillaan.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 24 Elo 2011, 18:28

Kenshin

Kenshin käveli metsässä tavanomaisella retkellään, yrittäen etsiä sekä demoneja, että erästä miekkaa, joka oli miehen kuulemien huhujen mukaan päätynyt roskasakille.
Kävellessään mies kuuli ääniä, nuotion, syömistä. Mies käveli äänien suuntaan ja huomasi siellä jotain. Enkelimäinen olentohan siellä oli.
Tyttö otti tippuneen oksan ja alkoi vuolla siitä nuolen vartta. Mies kuunteli tämän touhuja hetken aikaa.
Seuraavaksi tyttö ilmeisesti alkoi tehdä terää nuoleen, ainakin miehen kuuleman perusteella. Mies liikautti jalkaansa, tyttö tietenkin kääntyi. Mies tulee puun takaa piilostaan ja jää hieman kauemmas seisomaan.
"Mitä kaltaisesi nuori neito tekee täällä?" Mies kysyi rennosti. Näyttää hyvinkin siltä, kuin Kenshin katsoisi Harua, mutta mahdotontahan se oli, mies oli todellakin täysin sokea.
Kenshin ottaa askelia kohti tyttöä rennosti, koskemattakaan miekkoihinsa.

//Mitämitämitä? :D Sinulla ei kyllä mittään lyhyttä tullu! Mahtava alotus! :)//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Elo 2011, 19:32

Haru

Tyttö tuijotti miestä jotka tuli metsästä hymyillen punainen side kasvoillaan. Tämä kysyi Mitä hän teki täällä Haru liikahti hieman levottomasti. Mies oli umpi sokea mutta siltikin hyvä tahtoinen. Tyttö nousi ylös ja katseli hymyillen mieheen. "Hei olen Haru! Entä sinä?" Haru katseli miestä hymyillen ja tuumaili hiukkasen että mikä tämä oli miehiään. Tyttö huomasi pian aseet ja loittoni varmuuden vuoksi miehestä hieman kauemmaksi.

"Anteeksi, mutta mikä olette amatiksenne? Olen hiukkasen utelias kuulemaan." Haru sopersi hiukkasen ujosti. Tyttö tökki sormiaan yhteen ja katseli hiljattain alas kenkiinsä. Hänen poskensa punoittivat. Aargh!! Mitä tässä pitäisi oiken tehdä?? Haru mietti kiusallisia tunteitaan. Tyttö vaihtoi painoa jalalta toiselle levottomasti katsellen mieheen.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 24 Elo 2011, 19:52

Kenshin

"Vai Haru? Minun suvussani on eräs, jolla on sama nimi..." Mies sanoi, tuumien hieman.
Mies hymyili toiselle, vaikkei tiennyt, oliko toinen aivan peloissaan, vai kenties valmiina lyömään miestä jollain. "Nimeni on Kenshin." Mies sanoi, istuen läheiselle kivelle.
"Ammattini? Demonin metsästäjä. Olen koko ikäni erikoistunut demonien tappamiseen, mutta en taida löytää täältä muita kuin teitä enkeleitä, sekä joitain taruolentoja..." Mies sanoi, "katsellen" suuntaan, jossa oletti Harun olevan.
"Entäs itse? Vai oletko vielä niin nuori, ettet ole vielä ammattia saanut? Anteeksi, olen sokea, joten en oikein voi sanoa miten vanha olet..." Kenshin mutisi, vain istuskellen.
Mies yritti saada selvää naisen puheiden ja tämän enkelimäisen tunteen perusteella, minkä ikäinen, näköinen ja rotuinen tämä oli.
"Anteeksi, pakko varmistaa, kun näköni tosiaan on mitä on, sinähän olet enkeli, vai mitä? Sinussa on ainakin sellainen tunne." Mies sanoi hieman epävarmasti.

//Vähänkö tästä tulee kiva rope :3 Buahhahhaa >:D Joo, en tiiä kyllä... On vähäsen tylsää :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 25 Elo 2011, 19:13

Haru

Tyttö katseli miehen menoa. Esittäytyi Kenshin nimiseksi ja oli ammatiltaan demonin tappaja. Haru otti taas pari askelta taakse päin. Nyt tämä kysyi oliko hän enkeli, kun oli sokea. No olihan se nyt totta että hän oli enkeli, mutta hän oli myös jotain jota mies jahtaili. Demonipuolikas kun nyt oli, varmasti kelpaisi miehelle saaliksi. "Öh... Joo kyllä minä nyt olen enkeli...." Haru sopersi hiljaa kädet ristissä. Mitä hän nyt oikein sanoisi jatkoksi? Haru mietiskeli levottomana ja katseli ympärilleen. Mies näytti olevan hyvinkin rauhallinen. Haru taas pelkäsi, että hänen demonipuolensa paljastuisi. Mieshän tunsi hänen enkelimäisyytensä

Haru oli pystyssä valmiina pakenemaan haluttomana taistella. Miltähän mies oiken pitäisi häntä, hän nyt vain ihan viileästi kertoisi olevansa puoliksi demoni. Haru melkeinpä repi hiuksiaan pähkäillessään asioita. Onneksi Kenshin ei nähnyt hänen touhujaa. Haru huokaisi ja veti ilmeensä taas hymyyn. "Tuota oletko tapellut useastikkin? Tyttö yritti kuulostaa uteliaalta. Haru halusi ehdottomasti välttää taistelun.

//Mitäh? Mitämitäs oikein tarkoitat :)?
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 25 Elo 2011, 19:38

Kenshin

"Hyvä, en siis erehtynyt. Vaikutat mukavalta, vaikkakin kuulostat aika nuorelta." Kenshin sanoi hymyillen. Mies istui hyvinkin ryhdikkäästi, selkä suorana, kädet peittäen polvet.
"Ai olenko useastikin tapellut demoneja vastaan? Satoja, ellen jopa tuhansia kertoja. Tosin suurin osa demoneista olivatkin vain heikkoja pieniä rimpuloita, niin olen kyllä surmannut isojakin." Mies sanoi, ensin mietiskellen hetken.
"Miksi kysyit?" Mies kysäisi, hieman ihmeissään, yleensä ihmiset reagoivat vain sanomalla "Vai niin." tai muuta yhtä väliinpitämätöntä.
Mies nousi ylös ja "katsoi" tyttöä hetken, kuin olisi huomannut tässä jotain. "Et kai sinä vain..?" Kenshin mutisi, todella mietteliäällä ilmeellä.
"Et ole kokonaan enkeli, olet puoliksi demoni, etkö vain..?" Mies sanoi, purren hammastaan.
"Aioitko vain huijata minua, jotta demoniystäväsi pääsisivät iskemään selkääni, kun en ole varuillani?" Mies kysyi, hieman vihaisella äänellä.
Kuinka voin olla näin tyhmä? Tietenkin se oli ansa! Mies ajatteli.

//Koska juoni :D Toimintaa, mahollisesti romantiikkaa (???), kaikkee sen sellasta :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Elo 2011, 12:17

Haru

Haru säphsähti, hän ei ollut olettanut, Kenshin huomaavan demonia niin nopeasti. "Ei minulla ole mitään demoni ystäviä... Vaikka saatankin olla puoliksi demoni." Haru yritti. Äsken niin ystävällinen mies oli haihtunut, kuin savuna ilmaan.. Haru alkoi panikoida. "En minä aikonut salailla teiltä mitään! Mutta kun kuulin, että olette demonin tappaja!" Haru huudahti tukahtuneena. Hän oli saamassa Kenshinistä hyvä mielisen, kunnes tämä oli äkännyt salailun. Tyttö alkoi epäillä sitä, riittäisikö enää puhuminen. Haru huokasi hiljaa. Hän olisi halunnut vältellä taisteluita. Tyttö nosti kätensä ylös ja lausahti "Jos emme voi puhua asiota selviksi, niin on turvauduttava taisteluihin. Niinhän sinäkin olet varmasti ajatellut." Haru kiepsautti nopeasti käsiään puolelta toiselle. Päivä oli kostea Harun onneksi. Tytön käsien liikkeissä, ilmaan alkoi muodostua vesi virtoja. "Olitte mukava ja lämmin, mutta siltikin aijotte vain surmata minut? Niinhän?" Haru huusi vesipyörteen keskeltä. Vesipyörre voimistui ja piilotti tytön sen keskelle. Haru oli päättänyt piilotella vesipyörteen keskellä. Hän ei halunnut vahingoittaa niin mukavaa miestä. Täytyyhän hänen sisällään nyt piileä jonkinlaista ystävällisyytä.

Haru oli nyt hiukkasen pettynyt. Ehkä hänen ei olisi pitänyt kysyä Kenshin ammattia. No nyt se oli kyllä myöhäistä. Tyttö lensi hiukkasen. Vesi oli muodostunus voimakkaaksi pyörteeksi. Se liikkui, kuin tornaado.

//No kyl näiden välil on romantiikkaa, vaikka ikäero on setsemän vuotta. Onko se liikaa?
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 26 Elo 2011, 16:46

Kenshin

"'Kuulin, että olette demonin tappaja'? Niinpä tietenkin, eiväthän demonitkaan halua kuolla." Mies sanoi, huitaisten kokeeksi ilmaan muutaman kerran zatoichillaan.
Hän otti askelia panikoivaa naista kohti. Nainen kuitenkin heilautti käsiään ilmaan, luoden jonkinlaisen vesipyörteen. Mies katsoi pyörrettä ja naurahti. "Katsos vain! Ei taidakaan tähän ihan zatoichi riittää..." Mies sanoi, laittaen zatoichinsa takaisin huotraansa.
Kenshin huokaisi syvään ja sanoi miekalleen: "No, pidetäänpä hauskaa Shuusui, kun siihen kerrankin on mahdollisuus..." Tuon sanottuaan mies vetäisee mustan miekkansa huotrastaan. Mies otti ensin muutaman varovaisen askeleen tyttöä kohti, ja lähti sitten juoksemaan.
Mies huitaisi miekallaan vesipyörrettä vastavirtaan, yrittäen saada tähän jonkinlaisen aukon, päästäkseen sisään.

//No ei se liikaa oo minu mielestä :P Sori, tuppasi vähäsen lyhyttä, piti just kirjottaa tarinaa lukion äikkään jotenka kaikki inspis taisi solahtaa siihen :/ Mitenkäs sulla sujjuupi siellä missä nyt ikinä ootkaa? :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Elo 2011, 13:10

Haru

Tyttö kuuli, kun miehen miekka yritti tehdä aukkoa vesipyörteeseen. Haru mietti ettei tästä voinut välttyä taistelulta. Tyttö laski kätensä alas ja vesi muodosti ison aallon, joka syöksyi miehen päälle. Haru mietti mitä oiken tekisi seuraavaksi. Haru nosti jousensa ja vapisi, hän ei ollut varma mitä oiken tekisi. Haru ei sitten todellakaan halunnut tappaa miestä. "Miksi pitää tapella? Emmekö voisi tutustua tosiimme? Ei tarvitsisi sotkea käsiään vereen!" Haru huusi ja yritti olla mahdollisimman kaukana Kenshinistä.

Tyttö ei tahtonut tätä todellakaan. Haru lakkasi lentämästä ja laki jousensa. Hänen oli nyt turvauduttava voimiinsa. Haru nosti kätensä ylös ja kiinnitti kaiken huomionsa Kenshiin. Tytön käsi vapisi aluksi, sitten se vakaantui ja alkoi liikkua. Haru tunsi, kuinka hän tunsi Kenshin jokaisen vesi pisara, miehen sisällä. "Minä hallitsen jokaista pienintä lihastasikin. Pystytkö irtoamaan otteestani?" Haru otti varalta toisen kätensä käyttöön jos mies alkaisi rimpuilla, mutta oli yksi ongelma. Haru ei jaksanut pitkään pidätellä miestä ottessaan. Haru halusi puhua Kenshinin kanssa. Hän halusi uskoa hänen lempeyteensä, joka piili miehen sisällä.

//No olenhan vasta ylä-asteella. Kahdeksannella luokalla. Ei ole tullut vielä niin paljon läksyjä. Muutenkin lueskelen paljon mangaa ja piirrän sarjakuvaani. Aloitin kahdeksan vuotiaana mangan piirtämisen. Heh. :3
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 27 Elo 2011, 16:18

Kenshin

Nainen ehdotti juttelua, ja että he tutustuisivat toisiinsa taistelun ja verenvuodatuksen sijaan. "Olet demoni, miksi sinun pitäisi ansaita elää?" Mies huudahti, jolloin nainen tekikin suuren aallon ja pyyhkäisi sillä miestä. Kenshin lähti aallon mukana ja osui selkä edellä puuhun.

Nainen sai jollain oudolla loitsulla miehen ruumiissa olevan veden hallintaansa. Kenshin tiesi, ettei tämä kestäisi kauaa, mutta rauhoittui kuitenkin.
Mies alkoi hymyillä, hymy vain leveni ja lopulta mies alkoi nauraa. "Oletkin ensimmäinen demoni, joka haluaa tutustua!" Kenshin nauroi.
Tuon sanottuaan mies alkoi hengittää syvään. "Kerrohan, miksi et aio tappaa minua. Olen demonin metsästäjä, se olisi vain luonnollista." Mies sanoi, ilme aika vakavana.

//Eääh, taas tosi pätkää... Sori :( Miulla ei nyt tännään taia oikein onnistua mikkään, aamullaki ku heräsin ni kompastui puhelimmeen, siitä hajosi kaks nappia ja miulla meni nilkka >.< Ai, sie oot sen verran nuori vielä :D Itehhän amiksen/lukion ekalla (kaksoistutkinto) :3 Mangaa tullee itekki luettua, jos on piirtämiseltä ja läksyiltä aikaa! Jos piirtämisestä tykkäät ni käyhän kattelemassa tuo miun aihe galleriassa :3 Minun tuherruksia on siellä :P//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 29 Elo 2011, 16:34

Haru

Tyttö huomasi pian, että Kenshin näytti rauhallisemmalta. Haru aikoi puhua hänelle järkeä. Kenshin kysyi äkkiä, että miksi hän ei vain tappanut miestä. Hänhän oli demoninsurmaaja. Oli mikä oli! Haru mietti vaistomaisesti. "En minä sinua tapa! En halua vuodattaa verta ja nähdä kuolleen ruumin." Tyttö käänsi hetkeksi päänsä pois ja katse palasi taas Kenshiniin. "Olen demonin ja enkelin risteytys. Entä sitten? Onko ihan pakko tulla tappamaan puolidemoneita?" Haru huusi vihaisesti. Tyttö laski kätensä alas ja puhui taas. "Mitä mieltä on tappaa vain kostaakseen jostain? Oletko koskaan rakastunut?" Haru esitti hämetävän kysymyksen nopeasti. Tyttö osoitti sormellaan Kenshiniä ja hänen kasvoillaan välähti, kuin salama demoniset kasvot. "Entä jos rakastettusi olisikin demoni? Pystyisitkö tuosta vain tappamaan hänet?" Haru kysyi vakavana.

Tyttö oli esittänyt erikoisia kysymyksiä, mutta se oli Harun tapa, sillä hän rakasti rauhaa ja rakkautta. Haru tahtoi epätoivoiseti lopettaa nämä typerät taistelu. Tyttö alkoi kävellä kohti Kenshiniä panoksena elämänsä. "Minkä vuoksi edes tapat demoneita? Tekivätkö ne sinulle pahaa pienenä? " Haru kysäisi kävellen rauhallisesti miestä kohti. Tytön olemus oli viisaan tuntuinen ja hän halusi tietoa. Haru halusi tuntea vihollisensa. Vaikka se tahtoisi tappaa hänet heti. "Minä arvostan elämää... Se on lahja. Elämää on arvokasta arvostaa ja kunnioittaa, jopa oman vihollisensa on kunniotettava sitä!" Haru sanoi päättäväisenä.

//Harulle tuli nyt kunnon puheryöppy. Heh! >.< Odotan vastaustasi!
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 29 Elo 2011, 17:39

Kenshin

"Joten et aio tappaa muita, edes oman henkesi uhalla?" Kenshin sanoi, alkaen hymyillä hieman. "Puolidemoni... Entä sitten? Demoni kuin demoni, ne eivät ansaitse elää." Mies sanoi rauhallisesti, ilme vakavoituen nopeasti. Mies alkoi naksuttaa niveliään, kun tyttö kysyi, että onko mitään järkeä tappaa vain kostamisen takia, ja että onko mies koskaan rakastunut. "En tapa kostaakseni, eikä siinä mielestäni mitään järkeä ole. Rakastunut? En oikeastaan, pitäisikö?" Mies sanoi, naurahtaen kun vastasi, ettei ole koskaan rakastunut.
"Jos rakastettuni olisi demoni... En tappaisi, en minäkään niin kylmäverinen ole..." Mies mutisi, kääntäen 'katsettaan' poispäin tytöstä.

"Miksi tapan heitä? Minut kasvatettiin klaaniin, joka on luotu vain yhteen tarkoitukseen: demonien hävittämiseen. Siitä puolestaan johtui se, että isäni on pahasti haavoittunut, kun hän pelasti minut vahvalta demonilta." Mies sanoi, kääntäen 'katseensa' taas tyttöä kohti Kenshin ei vaikuttanut enää kovinkaan vihaiselta, tai uhkaavalta tyttöä kohtaan, vaan antoi tämän tulla lähelle. Mies otti muutaman askeleen naista kohti ja sanoi: "Arvostan kyllä elämää, mutta valitettavasti demonien elämä ei ole sen arvoista, ei ainakaan minun mittakaavassani." Kenshin tunnusteli maata jalallaan huomaamattomasti ja kuunteli tytön liikkeitä, jos tämä yrittäisi mitään, mies kyllä huomaisi sen.

//No eipä tuo haittaakkaa :D Vähän piti mietiskellä mitähän Kenshin vastais :I Mitäs mitäs, luinko oikein että kiinasta tulet? :o//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Elo 2011, 16:27

Haru

Tyttö liikkui hitaasti Kenshiniä päin. Mies otti pari askelta. Haru sai kysymyksiinsä vastaukset ja kuuli miehen sanottavat. Hän halusi viivytellä tappelua kysymyksillä ja puhuen. "Lopuksi... Minä tunnun ehkä hitusen demoniselta, suosittelen että, ette herättäisi demonipuoltani, sillä elän pelkän enkelipuolen varassa. Haluan nauttia elämästäni ja olla iloinen siitä mitä minulla on." Haru hymyili iloisena. Äkkiä tytölle tuli outo tunne.

Puiden suojissa piileskeli kaksi ihmistä, jotka olivat vaanineet Haru siitä lähin, kun hän oli tullut metsä aukealle. He olivat kuunnelleet keskustelua ja taistelun alkua koko ajan. Toinen ihmisistä otti jousensa esiin ja nyökkäsi toiselle. Haru alkoi vaistota vaaran yhä enemmän ja hän ei pitänyt siitä tunteesta olenkaan. "Tämä paikka ei ole enää turvallinen. Olisiko parasta lähteä. Tiedän ettet pysty luottamaan minuun sillä olenhan puolidemoni." Haru selitti Kenshinille nopeasti. Luonto oli käynyt levottomaksi. Haru irtauti maasta ja lenteli paikallaan, levottomana. Mitä minä nyt teen? Kenshin ei varmasti luota minuun ja arvelee, että tämä on vain typerä pila päästä pakoon.

Yhtäkkiä nuoli suhahti halki ilman. Haru ehti väistää, mutta Kenshin ei tuntenut nuolta tai nähnyt sitä. Nuoli osui ja syvälle Kenshinin kylkeen. "Kenshin!!" Haru huusi kauhuissaan. Tyttö lensi horjuvan miehen luo.

//Halusin, että Kenshinille tapahtuisi jotain kauheaa. Jotta Haru voisi todistaa ystävällisyytensä ja halunsa auttaa 0.0 Kyllä minä tulen kiinasta ja olen kyllä ihan umpi suomalainen. En sitten puhu kiinaa kotona. XD
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 30 Elo 2011, 16:56

Kenshin

Mies hymähti toiselle ja sanoi: "Jos herättäisinkin demonisi, ei minun tarvitsisi kuin tappaa se." Kenshin huomasi kuitenkin naisen äänessä tiettyä iloisuutta, joten voi olettaa että nainen hymyili.
Haru ehdotti lähtemistä, huomattuaan miehiä pusikossa. Mies mietti hetken, 'katsellen' tyttöä. "No, en kyllä totta puhuen luotakkaan." Mies sanoi, pidellen käsiään rennosti sivuilla, mutta tarvittaessa saisi nopeasti napattua miekkansa.
Nuoli suhahti nopeasti, suoraan miehen kylkeen ja mies kaatui polvilleen. "Mistä..?" Mies sanoi, yrittäen tutkia ympäristöään. Hän huomasi aika nopeasti kaksi miestä, jotka vain olivat pusikossa, jousi käsissään.
Tyttö lensi miehen luokse ja Kenshin hymähti tälle, repien nuolen irti lihastaan. Hän veti zatoichinsa esiin ja nousi seisomaan. "Helvetin helvetti..." Mies sanoi ja lähti kävelemään kahta miestä kohti. Ampuivat vielä toisenkin nuolen, joka kolahti vain miehen rinnuksilla olevaan metallilaattaan, kimmoten jonnekkin metsän pimentoon.

//No tuota niin, muuten kyllä hyvä suunnitelma ja näin, mutta tuohan oli auto-hit :I Toisaalta hyvät perustelut :P Siltikin, olisihan mies voinut väistää tuurilla tai eläimellisillä vaistoilla! Jätähän tuommoset tästä eteenpäin tekemättä, tai sovi vaikka vastapelaajan kanssa, jos on tarve. (Itse olisin suostunut ainakin, muista en sitten tiedä) (Ja sori saarnasta!)//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Elo 2011, 19:18

Haru

Haru katsoi kuinka Kenshin kiroili ja veti miekkansa esiin. Ihmiset yrittivät puolustautua ja ampuivat uuden nuolen. Haru ei kestänyt katsoa, vaan syöksyi Kenshinin selkään ja piti tätä paikoillaan. "Antakaa anteeksi... Mutta en anna vahingoittaa heitä vaikka he yrittivätkin tappaa minut. Tyttö otti hiljaa puukon esiin. "Minulle ei jää muita vahtoehtoja." Hitaat kädenliikkeet toivat puukon lähelle mieshen kylkeä. haru tiesi ettei siitinä kohdassa ollut enää paluuta. Tyttö huokaisi hetken ja tipautti puukon maahan. "Olkaa niin kiltti ja antakaa heidän mennä." Haru sanoi rauhallisesti ja piti miestä selästä.

Haru irotti vasta otteensa miehestä, knu ihmiset olivat menneet. "Antakaa minun hoitaa haavanne." Haru pyysi ja katseli hiljaa Kenshiniä. Tytöstä oli lähtenyt ilo ja pirteys. Haru tiesi, että aika ei ollut paljon. "Teidän täytyy poistua heti...!" Haru huudahti säpsähtäen itse. Hän pysyi paikoillaan. Olkaa kiltti ja menkää! Haru ajatteli.

//Anteeksi!! Olenhan tälläinen amatööri. No pian tapahtuu ja paukkuu... =3
Nya
 

Seuraava

Paluu Metsäaukeat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron