Demoni//sovittu

Metsästä löytyy monta aukeaa, suurta ja pientä, vehreää ja kivistä. Yksi suurimmista aukeista sijaitsee metsän läntisellä alueella. Tätä aukeaa kutsutaan nimellä Veluthe ja se on aikanaan haltioiden nimeämä. Veluthe aukea on yksi Cryptin maamerkeistä. Se on iso, soikeahko, vihreä niitty keskellä sekametsää. Sen keskellä on myös pieni lampi, josta virtaa puro syvemmälle metsään. Puro liittyy myöhemmin suurempiin metsäjokiin.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Syys 2011, 20:01

Haru

Tyttö kömpi ylös vedestä ja tuli takaisin miehen luo. Hän puki nopeasti riekaleisen mekkonsa päälleen ja katsoi kenshiniin. "Haluatko pyyhkiä himean naamaasi. se on palanut hieman." Haru kosketti kostealla pyyhkeellä miehen kasvoja. Haru katsoi taivaalle, oli jo tullut ilta. Tähdet näkyivät kauniina taivaalla. "kaunsista... Harmi ettet voi nähdä tätä kauneutta ja rauhaa..." Haru käänsi säälivän katseensa miestä päin.

Haru liikutti käsiään ja vesi kieppui käsien ympärille hohtaen. Hän asetti kätensä Kenshinin haavan päälle ja sai sen umpeen. "Älä juokse tai hypi! Muuten haava avautuu taas. Se on melko syvä, muttei hengen vaarallinen." Haru sitoi nauhan suojaksi ja istahti kenshinin viereen. Tyttö vetäisi keuhkot raikasta ilmaa ja hymyili. " Hän katseli hetken ympäristöä ja nousi seisomaan. "Käyn katsomassa löytyisikö täältä ruokaa. Onhan tässä nyt tullut juostu ja muuta. Sinullakin on jo varmaan nälkä?" Tyttö lähti etsiskelemään metsään. Pian hän kuitenkin palasi helma täynnä marjoja ja pari omenaa. Haru meni vielä takaisin metsään ja kului noin puolituntia, kun viimein tyttö palasi takaisin. Hänellä oli kaksi jänistä käsissään. Tyttö teki nuotion ja paistoi lihan siinä. "Tässä. Se on hieman kuumaa vilä mutta se saa nyt kelvata." Haru hymyili ja ojensi miehen käteen puunoksan, jossa oli jäniksen lihaa.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 04 Syys 2011, 20:30

Kenshin

Tyttö tuli uimasta, ja kysyi haluaisiko mies pyyhkiä naamaansa. "Ei tarvitse, en usko sen auttavan juurikaan." Mies mutisi, mutta Haru pyyhkäisikin jo hieman märällä pyyhkeellä. Sitten tyttö katsahti taivaalle, sanoen sen olevan kaunista, ja myös, että oli sääli ettei mies voinut sitä nähdä. "Ei se haittaa. Näen mitä muut eivät." Mies sanoi, hymyillen tytölle.
Tyttö saa suljettua miehen haavan ja kertoo tälle, ettei hän saisi juosta eikä hyppiä. "Hyvä on. Teen kuten sanot." Mies mutisi, tytön laittaessa nauhaa suojaksi. Tyttö sanoi hakevansa ruokaa, johon mies vain nyökkäsi, jääden odottelemaan toisen paluuta. Tyttö tuli takaisin helma täynnä omenoita ja marjoja. Mies kävi nappaamassa yhden omenan, alkaen sitä sitten syödä, odotellessaan naisen paluuta. Omenan syötyään, mies nousi ylös ja käveli hieman ympäriinsä, ei tosin kaukana, vain muutamia metrejä sinne tänne. Tyttö palasi takaisin, juuri kun mies meni takaisin istuskelemaan. Hän teki nuotion ja paistoi siinä jäniksen lihaa, ojentaen sen sitten miehelle.
Mies otti oksanpätkän, alkaen mutustaa siinä olevaa lihaa. "Kiitos..." Mies mutisi, muistaen juuri, mitä tyttö oli aiemmin sanonut. "Tuota... Silloin aiemmin, kun sanoit... Tuota, pitäväsi minusta... Tarkoititko sitä?" Mies kysyi, hieman punastuen, samalla kun mutusti lihaa.
Kenshin sai lihansa syötyä ja heitti tikulla kauempana olevaa puuta. Se osui suoraan puun keskelle ja upposi hieman, jääden siihen sojottamaan. Mies vain tunnusteli maata edessään jaloillaan, löytäen lopulta kiven, jota hän heitteli yhdellä kädellä.

//Mitäs sinnepäin kuuluu? :) Minusta kiva aina kysellä kuulumisia koko ajan >:D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 05 Syys 2011, 15:13

Haru

Tytö kuuli juuri, kun joi vettä. Mies kysyi häneltä tarkoittiko, hän sitä, mitä oli silloin sanonut. Haru sylkäisi kaiken veden viereensä (ei siis Kenshinin päälle...). Tytön poskille nousi punastus. Hän nousi ja meni lähimmän puun viereen. Hänen teki mieli repiä, raapia murskata se puu hajalle, mutta veti vain syvään henkeä. Harut uli takaisin Kenshinin luo ja istahti. "Kyllä... Mi-minä tarkoitin sitä mitä silloin sanoin. Ajatteli, että tässä se sitten oli ja halusin sinun nyt sitten saavan tietää mitä tunsin..." Haru naurahti. "Kun sinä ilmestyit siihen missä olin. Pidin heti hymystäsi. Se oli jotenkin niin lempeä ja olit mukava. Sinähän näet asiat eri tavalla, kuin me muut." Tyttö oti miehen kädestä kiinni. "Olin varma jo silloin, kun tapsin sinut. Että olet hyvä sydämminen mies. Halusin ehdottomasti tietää sinusta lisää, vaikutit mielen kiintoiselta." Tyttö hymyili kauniin tähtitaivaan alla.

"En minä voinut kieltää sitä, ettet sinä vihaisi sydämmesi pohjasta demoneita. Halusin siltikin näyttää sinulle, ettei jokainen demoni ole paha." Haru katsoi taivaalle kirkain silmiin. Hän meni makaamaan. "Olet, kuin yksi noista kirkaista tähdistä, tuolla ylhäällä tummalla taivaala. Sinulla on luja tahto ja hyvä sydän. Pidän sinusta erityisesti." Haru hymyili ja katsahti äkkiä mekkoonsa. "taidan tarvita uuden mekon..." Hän katsoi riekaleista mekkoaan.

//Tänne kuuluu hyvvää! En kyllä ole vieläkään ottanut opikseni näistä auto-hiteist (tai mitä ne nyt olikaan??) >:D
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 05 Syys 2011, 20:45

Kenshin

Haru sylkäisi veden suustaan ja mies hieman säikähti tätä. Tytön poskille nousi puna, ja tämä itse nousi ylös mennen lähimmän puun luokse hetkeksi, tullen sitten kuitenkin takaisin istumaan Kenshinin viereen. Tyttö sitten myönsi, että tarkoitti sitä ja oli ajatellut silloin, että kuolisi, joten haluaisi miehen tietävän mitä tämä tunsi. Tyttö lausui kauniita sanoja, ottaen välissä miehen kädestä kiinni. Harun lopetettua puheensa mies oli hetken aikaa hiljaa, punastuen aika paljon. Mies ei oikein saanut sanaakaan suustaan, juuri kun tämä oli aukaisemassa suutaan, Haru jatkoikin. Tyttö lausui taas kerran todella kauniita sanoja, alkaen sitten makaamaan. Hän sanoi pitävänsä erityisesti Kenshinistä, ja lopuksi vielä tarvitsevansa uuden mekon.
"Tuota... Minä vain... No, siis, pidän minäkin sinusta..." Mies mutisi, kääntyen poispäin tytöstä. Kenshin lopulta kääntyy tyttöön päin ja ojentaa toista kättään. "Saanko tunnustella naamaasi? Tiedäthän, sokeiden tapa nähdä asioita." Mies mutisi hiljaa, hymyillen toiselle. "Voimme hankkia sinulle uuden mekon kylältä, jos haluat." Kenshin vielä sanoi, sillä olihan tytön mekko kieltämättä aika riekaleina.
"Ja totta, näen asiat eri tavalla, en voi tuomita ihmisiä ulkonäön perusteella melkein ollenkaan, mutta kuten tälläkin kerralla, tuomitsin väärin siltikin... Kiitos, opetit minulle tärkeän asian, eiväthän kaikki demonit niin kamalia ole, varsinkaan sinä..." Mies mutisi hiljaa, kääntyen taas poispäin tytöstä.

//Hyvä että kuuluu hyvää :D No, tuommoset käestä ottamiset ja semmoset ei nyt NIIN kamalia ole, varsinkaa ku puhe oli jo pienestä romantiikasta :P Mutta joo, sinähän oot hyvä ropettamaan! Pitkiä vastauksia ja vie hyvin hommaa eteenpäin! Minulla nyt on aina vähän tynkiä hyvinkin usein, ellei nyt ole jotain kunnon tappelua tai muuta, niihin yleensä saan pidempiäkin :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 07 Syys 2011, 15:55

Haru

Haru otti toise kädet ja laittoi ne lämpimille poskilleen. Tyttö hymyili ja katseli miestä kirkain silmin. Tytön kasvoille nousi puna kun mieskin sanoi pitävänsä hänestä. Hän oli iloinen, että Kenshin piti häntä hyvänä demonin puoilikkaanaa. "Ehehe. Minä sitten pidän kauniista yö taivaasta, kuulema se on hyvin romantista, jos pari näkee sinä yönä tähdenlennon. Tai sitten he ovat täysikuun aikaan kävelyllä järven rannalla." Tyttö hihitteli ja katseli hetken ympärilleen "No nyt onkin täysikuu ja olemme lammen rannalla. Ei ainakaan ole vielä näkynyt tähdenlentoja." Haru katsoi taivaalle. Sitten tyttö tuli hiljaa lähemmäs miestä ja lopuksi nojasi häneen. Pää oli Kenshini olkapäällä kevyesti. Pian taivaalta alkoi "tippua" tähtiä. "Ooh! Kaunista!" Haru hymyili ja katseli siiinä sitten tähdenlentoja.

Haru haukotteli ja hymyili vaisusti. "Hyvää yötä Kenshin." Haru sulki silmänsä ja nukahti. Hän tunsi vielä miehen lämmön ja kuuli tämän sydämmen lyönnit. Haru hymyili unissaan. Hän leijali, kuin pilvissä.

//Kiitos kehuista. No tämä onkin vasta toka kerta, kun ropetan. En ole koskaan ennnen ropettanut. Eikä se haittaa, vaikka et saa pitkiä juttuja tulemaan, se ei mua haittaa. Olen itsekkin vähän hidas kirjottelia.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 07 Syys 2011, 17:52

Kenshin

Mies punastui vielä lisää, tytön pitäessä miehen kättä lämpimällä poskellaan.
"Se on varmasti kaunis, harmi vain, etten sitä näe." Mies mutisi, kuitenkin kääntäen päätään ylöspäin. Tyttö hihitteli ja mainitsi, että oli romanttista, jos pari näkee tähdenlennon, sekä kävelevät rannalla täysikuun aikaan.
Tyttö tuli hiljaa lähemmäs miestä ja alkoi nojata tähän. Kenshin huomasi tietenkin toisen, kääntyen tätä 'katsomaan'. Taivaalla alkoi näkyä tähdenlentoja, ja Haru sanoi niiden olevan kauniita, hymyillen samalla.
Sitten Haru haukotteli ja hymyili vaisusti. "Hyvää yötä." Kenshin sanoi toiselle takaisin, kun tämä alkoi nukkua. Mies itse jäi hereille, ei tämä oikein saanut unta kunnolla. Hän valvoi melkein koko yön, muutaman kerran nukahtaen aina hetkeksi.
Mies vain istuskeli, välillä silittäen tytön päätä, haukotellen ja yrittäen kuulla, jos lähellä liikkuisi jotain. Mikään ei kuitenkaan häirinnyt heidän lepäämistään.

//Vasta toka? Ohhoh :D Hyvä ettei haittaa, minulla meinaa kirjotusinto olla vähäsen matalalla, koulussa ku tulee kaikkee tällasta tehtyä muutenki...//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Syys 2011, 17:21

Haru

Haru heräsi varhain aamulla. Ilma oli kolea ja kostea. Tyttö kääntyi miehen puoleen. "Eeh? Kenshin oletko valvonut koko yön?" Tyttö katseli hieman väsyneltä näyttävää miestä. Haru hymyil ja nousi ylös. Tyttö katseli mekkoaan. Ei siinä enää kelvannut olla. Kenshin oli luvannut ostaa uuden torilta, mutta hetkinen. Miltä torilta? Tarkoittiko hän nyt ihmiskylää? Tyttö hätkähti. Hän kääntyi miehen puoleen. "Niin siitä mekosta kun mainitsit. Aijotko mennä kenties ihmiskylään? Pitääkö minunkin tulla?" Haru sopersi arasti, hän ei voinut mitenkään mennä. Ei hän voinut valepukeutua tia mitään muutakaan sellaista.

Haru näytti äkkiä hyvin palokkaalta. Tytön kehoa tärisytti ajatus jäädä ihmisten saaliiksi. Hän ei halunnut sitä. Haru pakotti itsensä hymyilemään miehelle. "En voi tulla mukaasi, en pysty mitenkään piilottamaan näitä siipiäni." Haru hymyili ja katseli hetken arasti. Harusta tuntui hieman avuttomalla. Millä ihmeellä hän muka piiloittaisi valkoiset hiuksensa ja punaiset silmänsä. Ihmiset varmasti huomaisivat ne. Tyttöä pelotti suunnattomasti, hän pelkäsi, vaikka hän halusikin nähdä ihmistenkylän. "Haluaisin tulla mukaasi ostamaan mekkoa... Mutta minut varmasti vangittaisiin ja tapettaisiin!" Haru purskahti itkuun. Tyttö nyyhkytti maassa polvillaan, Kenshiniin päin.

// Noo nii... Koulu tulee nyt aika lailla tuppaamaan esiin. En ole ehtinyt itsekkään vastata kun on ollut kiireitä.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 12 Syys 2011, 18:54

Kenshin

Tyttö kysyi ihmetellen, oliko mies koko yön valvonut, nousten sitten ylös ja hymyili. "No, melkein... Nukuin minä vähän." Mies mutisi haukotellen. Haru alkoi kysellä mekon ostosta, ja ei aikaakaan niin tyttö panikoi jo niin pahasti, että oli polvillaan maassa ja itki.
Mies hieman ihmetteli mitä tämän tulisi tehdä. Hän halasi tyttöä ja sanoi: "Ei kai sinun tarvitse ihan heti uutta mekkoa hankkia, etsitään jokin paikka jonne voit mennä." Kenshin oli hieman shokeeraantunut tytön reaktiosta.
"Sitäpaitsi, kyllä minä sinua suojelisin." Mies hymyili toiselle, nousten itse seisomaan ja venytteli. Kenshin tunnusteli maata, ja sanoi sitten tytölle: "Pitäisikö meidän etsiä jotain ruokaa?"

//Ehh, sori, nyt ei oikein meinaa taas tulla mitään... Koulussa iso projekti menossa taas tähän väliin, sitä se lukio teettää... Mitäs sinä?//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 12 Syys 2011, 19:09

Haru

Tyttö pyyhki hieman nolona kyyneleitään silmä kulmistaan. "Anteeksi... Aloin tässä nyt vetiostelemään pelkän ihmiskylän takia..." Haru hymyili. Hän ei oiken tiennyt mitä ajatella. Kenshin näytti rauhalliselta. Miehen läsnä olo rauhoitti tyttöä kummasti. Hän hymyili ujosti. Haru katseli taas mekkoaan, se oli ikävä kyllä käyttö kelvoton muiden läsnä olessa. "Olet todella kohtelias." tyttö hymyili. "Niin olisi parast hakea ruokaa." Haru tunsi, kuinka vatsa oli tyhjillään. "Mennään. Etsitään jostain ruokaa. Voin minä jotenkin peittää näitä siipiä kaavulla tai jollain sellaisella." Tyttö katseli hetken siipiään ja avasi niitä.

Siivet tuntuivat jäykiltä ja kun hän sitten vihdoin sai ne avatuksi olivat ne melko raskaan tuntuiset. "No niin! Eikun menoks!" Haru sanoi tarmokkaana. Iloiset kasvot tuijottivat hehkuen Mieheen päin.

//Ihan hyvin täällä menee! XD
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 19 Syys 2011, 20:06

Kenshin

Mies hymyili toiselle ja sanoi: "Ei se mitään, on se ymmärrettävää." Tyttö hymyili ujosti, mutta mieshän ei tätä huomannut. Haru katseli mekkoaan ja huomasi sen olevan täysin käyttökelvoton. Hän myös sanoi Kenshiniä kohteliaaksi. "M-minäkö? Kohtelias? A-ai... Kiitos..." Mies mutisi, punastuen hieman. Tyttö oli valmiina lähtemään ruoan hakuun, availi siipiäään ja sanoi tarmokkaana, että mentäisiin. Mies nyökkäsi tälle ja tunnusteli hieman ympärilleen. Hän lähti kävelemään metsää kohti, ja haukotteli hieman. "Mistäs etsimme?" Kenshin kysäisi, kiristäen samalla vyötäröllä roikkuvan huotransa nauhaa. "Muuten voisin kai käydä ostamassa sinulle mekon itsekin, mutta... Tiedäthän..." Mies sanoi nauraen hieman, heilutellen kättään silmiensä edessä. Kenshin hymyili tytölle, hieman maata painellen, yrittäen saada taas kerran selkoa ympäristöstä.

//No tuommosta schaissee mie sain aikaseksi >.< Sori ku kesti :( Jospa sie nyt et minulle ihan kamalan vihanen oo :I Mitens sujjuupi? Ja hyvvie piirroksie! Ootko minun galleriassa käyny? :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Syys 2011, 08:48

Haru

Tyttö tiskahti ja hymyili miehen kommentille ostaa itse mekko.Sitten Haru vastasi miehen kysymykseen mitä he oikein etsivät. "No jos teemme niin, että erkanemme ja tulemma tähän puolentunnin kuluttua tapaamaan toisemme. Katsotaan mitä kukin on saanut saaliikseen ja löytänyt. Sitten voimmekin syödä. Mitäs sanot?" Haru hymyili ja otti Kenshinin kädestä kiinni. Hän hymyili tarmokkaana.

Pian sitten Haru olkin jo erkaantunut miehestä ja oli löytänyt jonkinlaisen kaavun, jossa kuljetti saaliitaan. Haru lysähti siihen paikalle jossa heidän oli sovittu tapaavan. Vielä kymmenen minuuttia... Haru päätteli ajan kulun ja jäi odottelemaan siihen. Hän laittoi varovasti saaliinsa nurmelle ja puki kaavun päälleen. Kaapu peitti hänen siipensä ja huppu, taas hiukset ja osittain silmät. Tyttö naurahti ja tarkasteli tuomiaan aamiasruokaa. Omenoita, metso ja pari isoa maasta löytämäänsä luumua.

Puoliverinen... Puoliverinen... Haru kuuli äkkiä ääniä. Metsän ympärille kuului pelottavia ääniä. Ei se ole demoni... Vihollineeeeen!! Kuului lähempää. Haru näki metsän siimeksistä silmä paria. Pian sieltä kömpi esiin demoneja. Tyttö säikähti pahasti. "Apuaaa!!" Haru huusi.

//En minä ole vihainen. Ja ei se haittaa et sul kesti, kunhat vaan vastasit. Koulua, kokeita ja muut tylsää tänne päin..
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 30 Syys 2011, 13:08

Kenshin

Tyttö ehdotti, että he erkanisivat ja palaisivat samalle paikalle noin puolen tunnin kuluttua. Mies hymyili tytölle, kun tämä otti hänen kädestään kiinni ja nyökkäsi. "Sopii." Kenshin mutisi, lähtien sitten kävelemään syvemmälle metsään.
Kenshin käveli kauempana, eihän tämä nyt sokeana osannut juuri samaan paikkaan, vaan ihmetteli, että missähän päin se nyt taas olikaan. Hetken käveltyään tämä kuitenkin kuuli ääniä, demonien puhetta. Hetken päästä kuului myös avunhuuto. Hetkessä Kenshin tiputti saaliinsa, joka oli vain kaksi jänistä, ja lähti pinkomaan vauhdilla Harua ja demoneita kohti.
Kenshin hyppäsi, veti Shuusuin huotrastaan sanoen: "Ruoka aika..." sivaltaen sitten ilmassa etummaisen, pienimmän demonin, vyötärön kohdalta kahdeksi kappaleeksi. Pysähtymättä hetkeksikään mies sivalsi myös kaksi muuta demonia. Kenshin vaikutti tässä tilassa itsekin jotenkin demoniselta, hänen verenhimonsa oli suuri, ja häntä ei olisi pysäyttänyt mikään. Muutama isompi, melkein kolme kertaa Kenshinin kokoiset demonit hätkähtivät, kun mies tappoi pienempiä ja yrittivät lyödä toista. Ensimmäisen demonin käden Kenshin sivalsi irti ranteen kohdalta, toisen demonin lyönti osui miestä suoraan kylkeen ja tämä lensi kauemmas.
Mies rysähti suoraan puuhun, melkein katkaisten sen. Kenshin nousee melkein heti ja juoksee demoneja kohti. Hetkessä mies sivalsi palasiksi sen demonin, jolta tämä aiemmin sivalsi käden irti. Viimeinen demoni repi puun juuriltaan ja huitaisi tällä Kenshiniä kohti. Mies hyppäsi rungon päälle, juoksi demonin naaman eteen ja huitaisi tätä naamaan, saaden tämän kaatumaan selälleen. Kenshin käveli demonin kaulan luokse ja nopeasti pistää Shuusuilla henkitorven läpi. Demoni ei liikkunut enää. Kenshin laittaa Shuusuin huotraansa ja kaatu taaksepäin istumaan, hengähtäen syvään.
Mies lysähtää hengästyneenä selälleen ja kuulostelee ympäristöä, oli aika hiljaista.

//Ehh, sori taas kerran! Koeviikot vie näköjään lievästi sanottuna aika pirusti aikaa >.< Kunhan nyt uusi jakso alkaa niin luulisin että pääsen vastailemaan useammin :I Vielä kerran sooori ku kesti :/ Toivottavasti et ihan oo hermostunu ja joku haulikko käessä siellä D://
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 03 Loka 2011, 19:40

Haru

Tyttö näki kuinka Kenshin tuli kuion salama paikalle ja tappoi demonit yksi kerralaan. Haru purskahti itkuun. pelkästä helpotuksesta. Hän tuijotti siltikin demonisesti liikkuvaa miestä. Haru jostain syystä jäi hieman lumoihin mutta pudisteli päätään, kun tämä lysähti maahan hengästyneenä. "Oletko kunnossa? Kiitos. Kun pelastit minut en oikein sillä hetkellä osannut tehdä mitään muutakaan kuin huutaa apua. Anteeksi jos olen vaivaksi...!" Tyttön silmä kulmasta valui hohtava kyynel. Hän hymyili ja laski kätensä miehen olille. Tyttö ehkä olisi halunnut antaa kiitokseksi pienen suukon miehen otsalle, mutta hylkäsi ajatuksensa.

"Olen todella kiitollinen. Jaksatko kävellä? Voimme kyllä jäädä lepäämäään jos tahdot niin." Tyttö hymyili ja otti maasta kaavun ja puki sen päälleen. "Katso, näytän hieman ihmismäisemmältä. Tämä kaapu jonka löysin peittää siipeni ja hiukseni sekä hieman simiäni." HAru naurahti ja tuli siltikin Kenshinin luo. Haru riisui kaavun päältään ja kietaisi sen Kenshinin ympärille. Hän nauroi suloisesti. Haru oli iloinen siitä että Kenshin oli tullut auttamaan. "Kiitos vielä kerran! Oh! Odota tässä hetki!!" Haru huudahti ja lähti lentoon. Hän tä ei sen kuummin näkynyt vähään aikaan. Sitten tytön siipien suhina kuului varmaan alas maahan asti. Tyttö laskeutui alas ja ojensi Kenshinille puumukissa olevaa nestettä. "Ole hyvä. Juo se. Se parantaa oloasi ja antaa voimasi takaisin, jotka kulutit taistelussa.Luotathan minuun?"Tyttö hymyili ja laittoi mukin miehen käsien väliin. Haru vilkuili ympärilleen demonien ruumiita ja palasia oli kaikkialla heidän ympärillään. Harua vähän kuvotti, mutta hän ei näyttänyt sitä ulos päin.

Haru istahti hiljaa ja odotti Kenshinin olon toipumista taas normaaliksi. Hän hymyili suloisesti ja

//En mie ole vihainen tai mitään. Jaksan kyllä odottaa vastaustasi kuinka kauan. Ja mulla ei sitten ole mitään haulikkoa käessä. Nauran vaan täällä. Olen käynyt katsomassa aika monta kertaa siun piirrustuksia. NE ON TOSI HIENOJA!! Mä olin nii ku et WAU!! Et miten sä osaat... En miekään ossaa tätä jaloa kommentoimisen taitoa. (HEHEHE)
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 13 Loka 2011, 19:50

Kenshin

Mies lysähti maahan, ja nainen kysyi oliko tämä kunnossa. Kenshin nousi istumaan vaivalloisesti ja sanoi: "Et sinä vaivaksi ole..." Tyttö otti maasta kaavun, puki sen päälleen ja kysyi jaksaisiko mies kävellä. Tämä nousee seisomaan hetkessä, naputellen tuttuun tapaansa jalallaan maata, tutkiskellen ympäristöä. Hetkessä Haru lähtikin lentoon, ennen kuin mies kerkesi sen ihmeempiä ihmetellä. Ei mennyt kauaakaan, niin hän tulikin jo takaisin siivet suhisten.
Tyttö ojensi Kenshinille puumukin, jossa oli jotain nestettä. Mies ottaa kupin ja hieman epäröiden joi siitä. Hetkessä mies virkistyi ja alkoi hymyillä leveästi. "Kiitos paljon!" Kenshin tokaisi, kääntäen kasvojaan Haruun päin. Kenshin hapuili hieman ympäriinsä, päästen lopulta tytön luokse. "Minne mennään? Täällä ei taida olla kovin turvallista." Mies sanoi hymyillen.

//Ensinnäki sori ku kesti (taas) ja toisekseen sori ku tuli näin lyhyttä :S miulla on nyt vähän inspis lähteny karkumatkalle, huomenna otan polkupyörän ja haen sen takasi... Anyways, mitenkäs sinä? Huomasinpa että taisi kone lähtee? :I Mie nyt en ainakkaan suutu vaikka menis muutama viikko vastata, onpahan itellä aikaa inspaantua :D Niin ja tosiaan, kiitos kiitos, eeen mie kyllä tunne itteeni erityisen hyväksi piirtäjäksi :D Sitä ku vuan jaksoapi laettaa aekaa ni kyllä niistä kuvista aina ihan hyviä tulee :P Jos haluat niin saat ehdottaa jotain piirrettävää :)//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Loka 2011, 11:14

Haru

Tyttö hymyili. "Jätetään se ostos idea... En minä taidakkaan tarvita uutta mekkoa. Sillä..." Harun ääni hiljeni. Hän ei saanut loppua tulemaan ulos. Tyttö otti miehen hartioilta kaavun ja laittoi sen ylleen. Haru veti syvään henkeä ja otti Kenshinin käsistä kiinni. "Sillä.. Minä kuolen... Demonin ja enkelin risteytys ei elä kauaa. Minussa kohtaa yö ja päivä. Niin se vain on. Emme tule enää koskaa tapaamaan. Joten annan tämän sinulle. Se on pieni muisto minusta, kun en ole enää täällä..." Haru hymyili hyvin, hyvin surullisesti. Enempää hän ei tulisi sanomaan, vain pienet surullisesti kyyneleet valuivat tytön poskia pitkin. Esine jonka Haru oli antanut Kenshinille, oli pieni onnen amuletti, joka laittettaisiin kaulaan riippumaan.

"Kuolema on minun kohtaloni... Pimeys ja valo ovat minussa. Ne eivät voi olla sovusaa enää koskaan. Haru halasi nopesti miestä ja itki.

//Joo lyhyttä pukkaa mullakin. Kone todellakin on lähtenyt vastaan kaverini kännylläkin.. Hyvin ihan hyvin mulla menee.. Joskin numerot on laskenu riitojen takia. Piirrä vaikka kenshin ja haru yhes. Ku en mä osaa pirtää kenshiniä. Onko haru liian vaikee pirtää sulle? No katsotaan saanko konetta ees takasi..
Nya
 

EdellinenSeuraava

Paluu Metsäaukeat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron