Demoni//sovittu

Metsästä löytyy monta aukeaa, suurta ja pientä, vehreää ja kivistä. Yksi suurimmista aukeista sijaitsee metsän läntisellä alueella. Tätä aukeaa kutsutaan nimellä Veluthe ja se on aikanaan haltioiden nimeämä. Veluthe aukea on yksi Cryptin maamerkeistä. Se on iso, soikeahko, vihreä niitty keskellä sekametsää. Sen keskellä on myös pieni lampi, josta virtaa puro syvemmälle metsään. Puro liittyy myöhemmin suurempiin metsäjokiin.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Karasuman » 26 Loka 2011, 14:50

Kenshin

Tyttö hymyili, alkaen puhua uuden mekon turhuudesta, ääni hiljeten hetki hetkeltä. Tyttö laittoi kaavun ylleen, veti henkeä ja sanoi Kenshinille kuolevansa. Mies puristi tyttöä käsistä ja lopulta halasi tätä. Mies ei nyyhkyttänyt, halasi vain toista hiljaa. "Muistan sinut aina..." Kenshin mutisi hiljaa, puristaen nyrkissään amulettia. Lopulta mieheltä kuitenkin pääsi kyyneliä valumaan ja mies halasi naista tiukemmin. "Kiitos... Opetit minulle jotain todella tärkeää..." Kenshin vielä mutisi hiljaa, nyyhkien samalla.

//Ehh, kauan kesti ja lyhyt tuli mutta herranjumala tämmönen kohtaus, melekeen oikeesti alko itkettää D; Ja toine on se että tämäki rope kohta loppuu varmaan :( Möh...//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Loka 2011, 15:32

Haru

Tyttö itki hetken, sitten hän hymyili hiljaa. "Ha-haluaisin antaa pienen suukon... Jos se vain käy, kun minä en ihan vielä kuole." Haru hymyili kyyneleittensä läpi ja katsoi itkevää miestä. "Kaikki hetket jotka olet viettänyt kanssani eivät ole koskaan turhia, jokainen hetki on kultaakin arvokkaampi. Sen voi tuntea sydänmessä. Jokaiselle koittaa aikanaan loppunsa, mutta en minä kuole ihan vielä. Nauttikaamme siis viimeisistä päivistämme ja naurakaamme vielä ilosesti. Surun aika ei ole vielä koittanut." Haru hymyili ja halasi uudelleen hän katsoi hetken hiljaa eteensä ja hymyili onnellisena.

//Aaww. Mäki nyyhkytin tätä tehessäni, mut voidaanhan alottaa uuski peli, tosin nyt mull ois tyrkyllä tää mun söpöläinen Taka... Heh... Nii et kyllä tää haru vielä elää, kunnes Niki palaa, sit mä tapan sen... Yhyy!
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 05 Marras 2011, 14:57

Kenshin

Tyttö sanoi haluavansa antaa suukon ja mies nyökkäsi tälle. Mies halaa naista tiukemmin, tämän sanoessa, ettei yksikään hetki olisi turha, ja että jokaisen loppu tulisi aikanaan. Mies hymyili lopulta piristyneenä tytölle, kun tämä nyt voisi vielä jonkin aikaa pysyä miehen seurassa. Mies silitti toisen hiuksia, sanoen hiljaa pitävänsä toisesta kovasti. "Kuinka paljon aikaa meillä vielä on..?" Mies kysyi hiljaa. Tuulenpuuska heilautti puita, saaden lehdet havisemaan. Kenshin kuuntelee hetken ja sanoi hiljaa tytölle: "Varo, aiempien demonien kaverit tulivat." Hetkessä puskasta juoksikin pieni, koiramainen olento. Mies nousi ylös melkein yhtä nopeasti, potkaisten koiraa naamaan. Se lensi muutaman metrin, nousten hetkessä pystyyn, lähtien taas juoksemaan miestä kohti. Kenshin nappaa zatoichinsä ja koiran hypätessä puraisemaan tätä viiltää sen kyljen, jättäen sen kuolemaansa. Puiden seassa näkyy kaksi silmäparia, toinen aika alhaalla, ja toinen puolestaan todella korkealla. Sieltä astelee kaksi demonia, toinen oli lyhyt, piikikäsihoinen, jolla oli todella pitkät hampaat, seisoen kahdella jalalla, saaden aikaan ihmismäisen ulkomuodon. Toinen oli suuri, monta metriä korkea, kuin metsäpeikko, mutta paljon ilkeämmän näköinen. Ruuminsa kokoon verrattuna tämän piikit ja hampaat eivät olleet yhtä suuret kuin pienellä, mutta olivat samaa kokoluokkaa Kenshinin miekan kanssa kumminkin. "Haru... Taidan tarvita apuasi hieman..." Kenshin sanoi, kun huomasi jättiläisen. Pienempi demoni murisi Kenshinille, katsoen tätä kuin köyhä buffettia.

//ÄÄÄÄ!! sori ku kesti!! D: elä murhaa minnuu D': Ja nyt näköjään sitten inspasi tappelukohtaus, romantiikka jatkukoon tämän jälkeen >:D Tein tästä nyt vähän lyhyemmän koska ajattelin että Haru varmaan aikoo reagoida jotenkin... :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 07 Marras 2011, 12:19

Haru

Tyttö hymyili ja katsahti hän antoi pienen suukon poskelle, kuitenkin aikomuksena vielä suudella ihan huulille. Toisen kysyessä kuinka paljon oli aikaa. "En tiedä.." Haru mietti kuitenkin nousten ja jähmettyen. Tyttö katsoi kjn Kenshin sivalsi koiran kyljen auki. Kylmätväreitä kulki hänen selkäänsä pitkin. Tytöstä ei ollut kiva nähdä kahta peikkomaista demonia tuijottelemassa heitä. Mies sanoi tarvitsevansa Harun auttavan käden ja tyttö nyökkäsi hetkellisesti. Hän jännitti jousensa ja ampui pinempää. Se karjaisi kivusta ja mutiai solvauksia Harua kohtaan. "Saatainen puoliverinen! Kuolet jelvetin liekeissä!!" Demoni karjaisi ja lähti juoksemaan kohti tyttöä. Tyttö tuijotti hetken tajuten tilentee.

Hän hyppäsi nousi ilmaan väisti tulevat iskuta ja ampui nopeaa tahtia demonia. Äkkiä kuitenkin isompi kaappasi Harun isoon haisevaan käteensä. "Uah! Kenshin!" Tyttö huudahti paniikissa, hän tunsi kuinka jokin valui pitkin hänen selkäänsä. Kova kipu valtasi tytön. Demoni nauroi ja rutisti kovempaa, kuului "Krunks" "Aih!" Haru huudahti hän tajusi siipiensä menneen katki. Demonit nauroivat ja pilkasivat häntä ja miestä.

Haru sai vedettyä kätensä ja aseensa esiin. Tyttö jännitti jousen äärimmilleen ja ampui niin että nuoli näytti hohtavan. Hän jännitti uudelleen, kun hän ampui nuoli suhati ja jousi meni kahtia. Demoni karjaisi kivusta ja heitti työn päin maata. Haru mätkähti maahan veriset siivet eivät liikkunee, joten oli vaivalloista edes yrittää lentää. Tyttö pääsi jaloilleen ja juoksi miehen luo. "Tässä sitä nyt ollaan.." Haru snoi ja heilautti käsiään. Vesi vortaai ja jäätyi. Tyttö lävisti pienemän demonin rintakehän ja tämä kaarui verisenä maahan. Haru hengitti, kehon ympärille alkoi kertyä läjes silmin nähtävää mistaa auraa. Tytön silmät hohtivat veren punaisina.

//*Tuijottaa murhaavasti* No eien minä sinua murhaa. Kunhan tulen ikkunasi luo ja tapan.. *hymy* Mitenkäs sinulla menee?
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 17 Marras 2011, 20:15

Kenshin

Haru taisteli parhaansa mukaan, saaden demonit hengiltä, mutta hänen siipensä kumminkin katkesivat taistelussa. Tyttö oli sitten juossut Kenshinin luokse. "Olethan kunnossa..?" Mies kysyi, tunnustellen sitten tytön siipiä. Mies halasi naista. Kenshin yskäisi hieman, nousten sitten kunnolla ylös. Hän otti siteensä pois, sitoen sillä toisen siipiä. "Jospa tämä auttaisi edes vähän..." Kenshin sanoi, saaden toisen siiven sidottua kasaan. "Ota rennosti, eläkä liikuttele niitä." Mies mutisi. Kenshin otti askeleen ja kaatui maahan, nimittäin nilkkahan on nyrjähtänyt. Mies hieroi hieman nilkkaansa ja puri hammastaan kivusta. Kenshin hieroi jalkaansa vielä hetken, kunnes nousi ylös ja alkoi linkuttaa, etsien aiempaa saalistaan, jonka oli unohtanut. Mies toi saaliinsa, jossa oli muunmuassa marjoja ja hedelmiä, tytön luokse ja ojensi noin puolet niistä tytölle. "Syöhän nyt hyvin." Mies hymyili tytölle, silittäen toisen hiuksia hellästi. "Olit rohkea..." Kenshin mutisi hiljaa.

//sori tuli pätkä ja kesti D: Yritän saada jostain inspistä lisää taas, ja koitan löytää aikaa vastata, vaikka se on vähä vaikeeta... ttu ku tuo lukio vie aikaa nii paljo :/ onneks on pienet ikkunat >:3 Muutenpa tuota menneepi ihan hyvin mutta tosiaan vapaa-aikaa on todella vähän, koska koulu :( Mitenkäs itelläs menee? :3//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 18 Marras 2011, 10:59

//Teen nyt jotakin kauheeta. Katkaisen Haru siivet lopullisesti, tosin demonipuoli kyllä kehittää hänelle uudet, joten Haru ei oikeasti menetä lento kykyään.Ja koska hänen mekkonsa on riekaleina muuttuu sekin hieman, ja viimeinen lisäys. Harun hiukset lyhenevät humattavasti. Uuh.. Miun pitää muokata ulkonäköä..

Haru

Tyttö katsoi kun toinen sitoi hänen siipiään. "Kiitos." Haru hymyili ja äkkiä hän pelästyi kun Kenshin kaatui maahan. "Kenshin! Oletko kunnossa?" Haru kysyi ja repäisi helmaansa. Siitä hän sitoi tukevan kylmän kääreen nilkan ympärille. Hän paransi sitä loppu voimillaan. Kenshin toi saalinsa ja Haru kävi itse hakemassa omansa. Hän söi hymyillen Kenshin tuomat ruuat. "En usko että voin enää koskaan lentää... Minun siipeni ovat jo katkenneet pahasti." Haru katsoi siipiään ja tarrasi yhteen. Hän hätkähti. Tyttö ei enää tuntenut niitä. Hän repäisi siivet irti itsestään. Hän tuijotti verta valuvia siipiään. Tyttö katsoi hiljaa niitä. Kyyneleet kihosivat hänen silmiinsä. "En voi lentää koskaan enää.. Yh.." Haru painoi kätensä vasten kasvojaan ja itki. Hän ei vain tiennyt että hänen sisällään oli syntymässä uudet demonipuolen vaikutuksesta.

Haru katsoi repaleista mekkoaan ja alkoi ompelemaan sitä hieman. Kuitenkin lopuksi hän lopetti. Syvä huokaus ja tytön tyhjyyttä katsovat silmät. Haru ei jaksanut olla se avuton olento aina jota aina suojeltiin. Haru nousi ja noukki musta repaleiset siipensä maasta. Haru huomasi äkkäi, että hänen niskaansa ei enää peittänyt hiuksia. Vain edessä päin oli pitkiä hiuksia. Takaa ne melkein ylettyivät niskaan. Tyttö riisui päältään pantasns ja tuijotti sitä hetken. "Pitää kai vähän muuttaa ulkonäköään. Taistelut aina tuovat arpia.." Tyttö henkäisi. Hän heitti aiivet pois ja tuijotti niitä hetken. Tyttö katsoi ylös. Taivas oli tumma. Hän ei koskaan enää voinut lentää ja tuntea sitä ihanaa tunnetta lentäessään. Hän palasi Kenshin luokse. "Toivottavasti ei tule enempää demoneita. On vaikeaa taistella ilman jousta." Haru hymyili ja katsoi taas mieheen. Hän todellakin voisi antaa näön tälle takaisin.

//Ehe. Hyvin minulla menee, tosin kone on ollut poissa ainakin kuukauden ja mangat saman verra. Ensaa enää piirtääkkään. Pitäisi vain opiskella ja liikkua.. Hah! Nya pääsee pienestäkin ikkunasta sisään, sillä on laiha ja pääsee hyvin
Viimeksi muokannut Nya päivämäärä 23 Marras 2011, 10:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Nya
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Marras 2011, 22:17

// Vihjeiden kautta tulen tänne huomauttamaan Nyalle, Että hahmosi esittelyssä lukee, että neito osaa vain hallita vettä. Ei siis mitään siitä, että neito pystyisi parantamaan kenenkään vammoja, haavoja, kuten annat ymmärtää "Kuule Kenshin. Minä.. Minä.. Minä voin ja pystyn palauttaman sinulle sinun näkösi. Sinun täytyy vain haluta sitä." - lauseessa. Joten älä lisäile hahmollesi taitoja, ilman että pyydät siihen lupaa ylläpidolta. Ei muuta, jatkakaa o7 //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Marras 2011, 10:26

//Sori... Mutta kun vedellä on se hyvä vaikutus, joka saa haavat parempaan päin..//
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 02 Joulu 2011, 00:40

Kenshin

Kenshinkin söi osan ruoasta, hieman testailleen nilkassaan olevaa sidettä, joka piti nilkan hyvin paikoillaan. Tyttö sanoi, ettei luultavasti voisi enää koskaan lentää, ja repäisi siivet irti huomattuaan ettei tuntenut niitä ollenkaan. Haru itki hetken lentotaitonsa menettämisen takia, alkaen kuitenkin sitten ompelemaan mekkoaan. Kauan hän ei sitä tehnyt kuitenkaan. Tyttö huokaisi syvään ja katsoi tyhjyyteen. Tyttö otti pantansa pois, ja toivoi ettei demoneja tulisi lisää, sillä tämä ei oikein voisi taistella. "Minä kyllä huolehdin sinusta..." Kenshin sanoi, hymyillen toiselle. Mies hivuttautui lähemmäs Harua, hapuillen ja etsien naista. "Haru... Jos sinua ei häiritse, niin haluaisin antaa poskellesi suukon..." Aiemmin hieman vähäpuheinen Kenshin sanoi. "Toivon ettet lähtisi pois ihan vielä, mehän tavattiinkin aivan vasta, enkä ole ehtinyt vielä edes oikein tutustua sinuun..." Mies mutisi hiljaa. Mies laski aseensa maahan, etteivät ne olisivat tiellä. Kenshin hiukan punastui, hermostuneesti toisen käden sormiaan heilutellen.

//Ehh, minulla on ollu semmonen vaihe koulussa että tuntuu että pää hajjoo >_< mutta nyt tuntuu jo vähän paremmalta, ni pääsin peräti vastaamaanki. Elä ota pahalla tuota Aksun mainintaa :P Ja tosiaan, oletkos konetta saanut takasin? Ja mangoja? Ite puolestani en vois olla piirtämättä... >__< Koetahhan lapsi jaksaa :3//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Joulu 2011, 09:31

Haru

Tyttö katsoi Kenshiniä. Hän hymyili iloisena ja helpottuneena. "Tottakai saat antaa!" Haru naurahti samalla iloisella pirteällä äänellä. Tytön kasvoille kuitenkin ilmestyi hivenen haikea ilme. Toisen puhuessa hänen lopustaan. "Niin... Emmehän ole tutistuneetkaan kunnolla. Olen kuitenkin oppinut sinusta sen että olet mukava, ystävällinen, ihana ja hyvin suojeleva ihminen! Olen onnelinen, että sain tavata ja tutustua sinuun... Ennen loppuani." Haru hymyili surullisesti ja ojentautui Kenshinin käsiä kohti. Hän tarttui niihin hellästi ja hymyili. Haru laittoi toisen käden poskelleen ja sipaisi hennosti miehen poskea. "Minä todellakin pidän sinusta... Olen maailman onnellisin tyttö." Haru naurahti ja halasi miestä.

Äkkiä kuitenkin heidän takanaan oleva isompi demoni nousi hieman. Se oli elossa vielä. Demoni otti yhden jäisen jääpuikon käteensä ja nakkasi sen heitä kohti. Haru vilkaisi nopeasti taakseen ja nousi nopeasti seisomaan. Jääpuikko lävisti verisesti tytön kyljen siltä seisomalta. Haru tuijotti kivuliaasti lävistänyttä tappo asetta. Veri vana valui hitaasti suun reunasta leukaan. Haava, jossa nyt jää puikko sojotti valui kamalasti verta ja tahrasi hänen pukunsa. "Yh...!" Haru äännähti kun hän yritti vetäistä puikkoa pois kyljestään. Hän sai viimein vedettyä puikon ja henkäisi. Tyttö lysähti maahan polvilleen selkä Kenshiniin päin. Haru tärisi ja piteli veristä haavaa kädellään. Selkä puolikin oli ihan veressä. Haru käänsi katseensa Kenshiniin. Paniikissa olevat kasvot. "Kenshin...! Minä..." Haru sanoi hiljaa ja kyyneleet alkoivat valua. Hän kaatui maahan ja jäi tuijottamaan taivasta. Haru itki. Näinkö hän sitten kuolisi? Tyttö tärisi kaultautaan ja hengitti kiivasti.

//Nii'in. Noh en kuule ole saanut tietokonetta tai mangoja takaisin. Ja lisäksi menetin juuri kaikki piirustus välineeni, kynäni ja puhelimeni!! On se syvältä! Tulen hulluksi täällä ja saan vieroitus oireita! Minun pääni tässä halkeaa! Yäääh! Haluun pirtää ja päästä takasin oikealle koneelle!! Äiti ei päästä edes kirjastoon!! Olen loukussa! Eiiih!
Lisäksi päätin kuitenkin tappaa Harun tässä ropessa ja haluaisin aloittaa kanssasi uuden ropen hahmoni olisi tämä Izu. Laitan juonta sitten kun olemme saaneet tämän ropen loppuun.
Minä yritän kestää tätä elämää!
Nya
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 31 Joulu 2011, 04:49

Kenshin

Nainen sanoi, kuinka hän oli maailman onnellisin tyttö, ja että todellakin piti miehestä. Kenshin vain punastui, ja meni sanattomaksi. Ei kauaakaan, kun isompi demoni nousikin, otti jäisen puikon ja lävisti Harun kyljen sillä. Kenshin ei voinut liikkua aluksi, katsoen vain shokissa, kun nainen kuoli.
Mies meni naisen luokse, halasi tätä viimeisen kerran, itkien niin paljon, että miehen nauha oli aivan litimärkä. Mies puri hammastaan, ja muristen kääntyi demonia kohti, vetäen miekkansa hetkessä esille. Mies laski toisella kädellään Harun ruumiin maahan hellästi, alkaen sitten lähestyä demonia, ensin kävelle, alkaen sitten lopulta juosta. Kenshin pääsi demonin jalkojen juureen, ja jätti yritti lyödä tätä. Mies sai väistettyä lyönnin täpärästi, miekalla viiltäen tämän rannetta. Demoni karjaisi kivusta, yrittäen talloa Kenshiniä. Mies vain hyppäsi rennosti demonin polvelle, saaden tämän käden viillettyä irti verta roiskien. Demoni kaatui kivusta selälleen, yrittäen epätoivoisesti huitoa ja potkia miestä, joka taidokkaasti väisteli kaikki, liikkuen oudon demonisesti, kuten aiemminkin.
Hetkessä mies olikin jo demonin naamalla, sivaltaen tämän kaulaa ja yläruumista niin paljon kuin pystyi, huutaen ja itkien samalla. Purettuaan kaiken raivonsa demonin viilleltyyn, palasina olevaan ruumiiseen, mies asteli takaisin Harun ruumiin luokse, laittaen miekkansa takaisin huotraansa. Mies kaatui ruumiin viereen, vain katsellen sitä, omalla tavallaan. Kyyneliä mieheltä ei enää valunut. Hetken päästä mies nousi kuitenkin istumaan, sulkien naisen silmät ja mutisi hiljaa: "Vaikka puoliksi demoni oletkin, taivaaseen sinä menet..." Mies halasi naista vielä kerran, ennen kuin joutuisi lähtemään. "En valitettavasti voi haudata sinua... Syvimmät anteeksipyyntöni..." Kenshin vielä jatkoi, kuunnellen ympäristöään. Niitä oli tulossa, ja he olivat melkein paikalla. Kenshin antoi nopean suukon Harun otsalle, lähtien vauhdilla juoksemaan poispäin, vaikka mieheen sattuikin. Ei mies kauas ehtinyt, kun häntä alkoi kaduttaa, ja kävi hakemassa Harun ruumiin mukaansa. Hän juoksi ja juoksi ja juoksi, kauan ja nopeasti, niin etteivät demonit mitenkään olisivat voineet pysyä hänen perässään. Sitten, kun oli rauhallista, ja mies löysi sopivan paikan, hän alkoi kaivaa naiselle hautaa. Ei aikaakaan, niin hauta oli valmis, mies tarkisti, ettei naisessa henki enää pihissyt, olihan mahdollista että toinen oli vain koomassa, tai tajuton. Mutta ei, totta se oli, nainen oli kuollut. Mies huokaisi syvään, laskien naisen hiljaa kylmään hautaansa. Kenshin hautasi naisen, kävellen pois Harua ajatellen.

//Dodiiih! Täälläpä taas! Tosin huomenna uusivuosi, joten koneelle tulemisesta ei tule yhtään mitään. Kumminkin! Siinäpä vastaus, aika pitkä kerrankin! Mitenkäs sielläpäin on joulu sujunut? Ja uusi vuosi? Se on varmaan mennyt jo, kun tätä luet. Anteeksi kun kesti tässä, tosiaan oli todella paljon hommia, ja kerran jouduin sairaalaankin :( Koitan tässä saada vastausta taas aikaiseksi heti kun kerkeän (Ja tiedän, olen sanonut tuon usein...)... Kumminkin, hyvää uutta vuotta sinnekkin päin! Ainiin, anteeksi että otin vapauden "julistaa" Haru kuolleeksi, mutta ajattelin ettei se ole niin paha, koska niinhän me sovittiin muutenkin, ja näin saatiin rope päätökseen...//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Nya » 03 Tammi 2012, 13:56

//Juuh! Kiitos ropesta ja aloittelen sitten tätä meijän toista ropea Izun kanssa jos sopii? Eikä se nyt haitannut että Julistit Harun kuolleeksi, saatiin se nyt näinkin lopetettua, vaikka ajattelin jatkaa hitusen, mutta meni jo!
Joo joulu ja uusi vuosi meni vähän penkin alta... Pikkusiskokin sai uuden puhelimen, vaikka oli sitä ruinannut kaksi vuotta. En mä sitte saanu mitää, ku maalaus kamoja, paidan, karkkii ja vähän muuta. Uusi vuosi alkoi raketeilla ja riidat ovat alkaneet hiueman laantua... Ehkä.
Nya
 

Edellinen

Paluu Metsäaukeat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron