Ystäviä vai vihollisia?

Metsästä löytyy monta aukeaa, suurta ja pientä, vehreää ja kivistä. Yksi suurimmista aukeista sijaitsee metsän läntisellä alueella. Tätä aukeaa kutsutaan nimellä Veluthe ja se on aikanaan haltioiden nimeämä. Veluthe aukea on yksi Cryptin maamerkeistä. Se on iso, soikeahko, vihreä niitty keskellä sekametsää. Sen keskellä on myös pieni lampi, josta virtaa puro syvemmälle metsään. Puro liittyy myöhemmin suurempiin metsäjokiin.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Syys 2011, 20:11

Haru

Poika alkoi hiljattain puhua hänelle. Poika ei vain muistanut nimeään. "Sepä harmi olisin halunnut kuulla nimesi, mutta jos vain spii saanko kutsua sinua omalla keksimällä nimelläni? Tyttö hymyili ilosesti ja hänen päänsä meni hieman vinoon katsellessaan poikaa. Haru hymyili iloisena tämän hyväksyttyä hänet. "En minä ihminen ole. Olen enkelin ja demonin risteyty. Mikä sinä olet.... Oih anteeksi, jos sanoin sen töykeästi!" Haru veti kämenensä suunsa eteen ja yritti olla hieman katuvan näköinen. Se ei kyllä valitettavasti ollut helpoa. Tytön kasvoille levisi taas hymy. " Onko olo parempi?" Haru hymyil ja ojensi pojan käteen jotain. "Saat se. Se on puinen susi tai no jokin sellainen. Veistelin sitä kun nukuit." Tyttö naurahti ja pyyhki silmäkulmistaan ilonkyyneleitä.

"Saanko kutsua sinua Joonakseksi? Se vain tuntuu sopivan sinulle, en tiedä mistä sin sen päähäni." Haru hymyil ja katsoi kysyvästi poikaan.

//Ehehe. Mitäs sinulle kuuluu?
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Syys 2011, 12:35

Soul Safer

"Saat." Safer sanoi hieman hymyillen, siltikään hymy ei tullut suoraan sydämestä, poika teki sen enemmänkin kohteliasuudesta ja hyväksyttevyydestä.
"Olen... kai ihminen." Safer sanoi. Hän ei ollut usein mietteinyt tämän kaltaisia asioita ja nyt ne saivat hänen päänsä pyörälle.
"On." Safer vastasi tytön kysymykseen. "Kiitos." Hän henkäisi vielä kun tunsi käsissään pienen, puisen esineen. Kukaan ei ollut koskaan antanut hänelle mitään, joten tämä oli Saferille suuri asia, vaikka hän ei osannut suhtautua asiaan mitenkään. Hän oli liian pitkään ollut varjossa, tietämättömyyden polulla.
"Saat." Safer sanoi tytön viimeisimmälle kysymykselle. Jotenkin nimi toi mieleen kaukaisi muistoja, mutta Safer ei osannut koota niitä oikein päässään.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 11 Syys 2011, 20:06

Haru

Tyttö hymyili, kun poika antoi kutsua "Joonakseksi." Haru katseli taivasta. Hän tunsi, ettei poika ollut tavallinen. Hänen auransa oli erillaisempi, kuin tavallisilla ihmisillä. "Kuulehan voisitko kertoa hieman itsestäsi? Olisi kiva hieman tietää sinusta... Joonas... Jos se vain sopii." Tyttö katseli uteliaana poikaa ja istuskeli rennosti maassa.

Haru heitti taas pari puuta lisää nuotioon ja katseli ympärilleen varmistaen, ettei lähistöllä olisi vihollisia. Hän huomasi pian sitomansa siteen olevan aivan verinen. Se ärsytti Harua. "vaihdan siteen.. Ole ihan rauhassa." Tyttö otti siteen hellästi pois ja vaihtoi siihen toisen. Puhdas oli side suojaisi paremmin haavaa. "Anteeksi nyt tuota vielä kerran. Ei ollut tarkoitus." Haru katseli "Joonasta" katuvin ilmein.

Haru oli kyllä melko iloinen, ettei tämä taistelu päättynyt kuolemaan. Ehkä tästä syntyisi pieni ystävyys.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 13 Syys 2011, 18:20

Soul Safer

Safer tunsi kuinka tuli nuotiossa paloi taas voimakkaammin, tyttö oli varmaan heittänyt sekaan pari puuta. Se oli hyvä, sillä ilma alkoi jo hieman viilenemään. Safer nyökkäsi lyhyesti, kun tyttö sanoi vaihtavansa siteet. Safer tunsi hetken ihanuutta, kun tyttö otti siteen pois ja ilma pääsi kosketuksiiin haavan kanssa. Raikas ilma toi mukavan viilentävän vaikutuksen, jonka johdosta Saferin oli hymyiltävä pelkästä mielihyvästä.
Kun uusi side oli paikoillaan Safer kokeili rohkeasti kättään, siihen ei enää sattunut niin paljoa.
"Pyysit minua kertomaan itsestäni..." Safer aloitti epävarmasti.
"Kertoisin sinulle mielelläni, jos tietäisin täysin itsekään." Safer sanoi miettien.
"En muista menneisyydestäni paljoakaan, olin kai ihminen, nyt en olisi niin varma." Safer jatkoi kohauttaen olkiaan, hän ei halunnut mainostaa, että oli turhanpäiväinen murhaaja, joka voisi luultavimmin tuonkin tytön tappaa... vain katseellaan.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 14 Syys 2011, 18:57

Haru

Tyttö katseli poikaa lempeästi, kun tämä yritti esittäytyä hänelle. "Oletko kenties unohtanut?" Haru katsoi ja hätkähti nopeasti. "A-anteeksi!! E-ei ollut tarkoitus udella!" Tyttö kumartui pelkästä tavasta maahan pojan eteen punaisena. Miten minä näin töykeä olen? Haru mietti hetken. "Joonas" oli sanonut, ettei muista kunnolla menneisyyttään. "Joonas" vakuutteli itseelleenkin, että oli joskus ollut poika, nyt hän oli jotain, mitä hän ei tiennyt itsekkään. Tyttö huokaisi, hän katsahti muuallle vähäksi aikaa. Mitäköhän hän oiken miettii? Ilme oli niin erikoinen. Kasvot kääntyivät takaisin "Joonakseen".

Haru katseli poikaa hetken. Joonaksen kasvoilla oli outo ilme jota tytön oli vaikea tulkita pojan ilmettä. "Tuota... Minä olen enkelin ja demonin risteytys. On minulla joitain sukulaisia, mutta en ole koskaan tavannut." Tyttö hymyili ja nousi ylös. Tuuli tarttui lyhyihin valkoisiin hiuksiin, tytön katse oli miettivä. Kädet olivat selän takana. "Onko sinulla perhettä, sukulaisia?" Haru katseli poikaa. Hiukset lainehtivat tytön takana kauniisti. Tytön silmissä piili pientä yksinäysyyttä ja surua. "Kuulehan... Joonas. Pystytkö kävelemään? Olisi kivaa kulkea, saisit hieman jaloitteluakin." Haru hymyili ja tuli lähemmäs poijan kasvoja. Haru ei ollut aluksi huomannut poijan nauhaa silmillä. "Oletko sokea?" Tyttö kysyi arasti. Etusormi kosketti tytön poskea. Tytön ilme oli utelias.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Syys 2011, 16:11

Soul Safer

"Ei... en ainakaan usko." Safer vastasi, hänestä oli outo puhua hänestä ja hänen menneisyydestään, sekä sukulaisistaan. Se oli arpapeliä, kuin puhuisi jostakin toisesta ihmisestä. Tuntemattomasta.
"Pystyn." Safer sanoi karheasti ja nousi seisomaan, seisominen kävi hänellekin hyvin, sillä hänen selkäänsä oli alkanut sattua paikallaan istuminen.
"Olen... olen ollut sokea siitä asti kun muistan, mutta olen jo oppinut siihen." Safer naurahti ontosti. Hän ei edes ollut varma, mistä hän oli "sokeaksi" tullut, vaikak ei hän sitä sanaa käyttänytkään yleensä. Sana "sokea" oli väärä, hänen silmillään oli vain nyt eri tarkoitus kuin nähdä.
"Minulla on aika hyvä kuulo ja haju aisti." Safer sanoi hymyillen, "pystyin jotenkuten paikantamaan esteet." Hän jatkoi käännelen himean päätään erisuuntiin saadakseen käsityksen paikan ulkonäöstä, missä olivat lähimmät puut ja missä oli kivet ja kannot.
"Eli olet enkelin ja demonin risteytys?" Safer toisti.
"Onko se helppoa? tai siis... onko se helppoa olla kahta aivan erilaista asiaa...?"
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 16 Syys 2011, 15:02

Haru

Tyttö hätkähti, kun poika kysyi häneltä oliko vaikeaa olla eri lajeja. Haru mietti hetken ja avsi suunsa vatatakseen, mutta sulkikin sen sitten. "En ole miettinyt sitä asiaa olenkaan... Olen aina vain ollut sitä mitä olen. En minä oiken osaa vastata sinun esittämääsi kysymykseesi." Haru lamaantui täysin, mutta sanoi yhden kysymyksen vielä. "Entä itse oletko itse ajatellut asiaa. Olethan poika ja jokin muu..." Tyttö kääntyi pois päin poijasta ja hänen päänsä kääntyi oikealle puolelle. Tytön katse oli haikea ja tyhjä.

Onko vaikeaa olla eri lajeja? "Joonaksen" kysymys kaikui hiljaa, mutta voimakkaana tytön päässä. Äkkiä tyttö otti päästään kiinni ja näytti siltä, kuin hän puristaisi sitä. "Vihaan..." Haru sanoi hiljaisella äänellä. Äänessä oli jotakin outoa sävyä. Sellaista pelottavaa äänen sävyä. "Vihaan tuollaisia kysymyksiä... Ne alkavat ärsyttämään.." Tytön kädet riippuivat elottomina sivulla.

Haru kääntyi poikaan päin ja käveli häntä päin. Äkkiä tyttö otti tiukan otteen pojan paidastaj anosti hänet ylös ihan irti maasta. Näytti siltä, kuin hänessä leumuisi punaisia liekkejä. "Minä vihaan sellaista! Se on erittäin ärsyttävää! katse oli tyhjä, siltikin siihen sekoittui vihaa ja surua. Tyttö päästi nopeasti irti ja katse suuntautui takaisin maahan. "Meidän on nyt parasta erota... En ole se sama tyttö jonka juuri kohtasit." Haru kohdisti kuolettavan katseen poikaan. Tyttö käveli metsään ja katosi sen pimeyteen.

//Mitä jos lopetettaisiin ja tehtäisiin joskus jatkoa?
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 18 Syys 2011, 19:24

Soul Safer

Safer avasi suunsa vastatakseen tytön kysymykseen, mutta hän huomasi, että jokin oli hullusti. Hän avasi suunsa kysyäkseen, oliko jokin hätänä, mutta tyttö ottikin hänesta kiinni ja nosti ylös. Safer muuttui hetkessä hieman kalpeaksi, eikä ollut yhtään varma, mitä oli tehnyt väärin. Hetkessä tyttö olikin sanonut sanansa ja kadonnut metsän pimeyteen. Safer jäi kummastuneena katsomaan hänen peräänsä, mutta kohautti kuitenkin olkiaan yhdentekevästi ja lähti kävelemään toiseen suuntaan. Parempi hänet oli yksin jättää, kuin koettaa mennä perään ja kyselemään. Safer muutti itsensä pikaisesti koiraksi ja juoksi pimeyteen...

//Okei.//
Templer
 

Edellinen

Paluu Metsäaukeat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron