Uusia tuttavuuksia~ //sovittu//

Metsästä löytyy monta aukeaa, suurta ja pientä, vehreää ja kivistä. Yksi suurimmista aukeista sijaitsee metsän läntisellä alueella. Tätä aukeaa kutsutaan nimellä Veluthe ja se on aikanaan haltioiden nimeämä. Veluthe aukea on yksi Cryptin maamerkeistä. Se on iso, soikeahko, vihreä niitty keskellä sekametsää. Sen keskellä on myös pieni lampi, josta virtaa puro syvemmälle metsään. Puro liittyy myöhemmin suurempiin metsäjokiin.

Valvoja: Crimson

Uusia tuttavuuksia~ //sovittu//

ViestiKirjoittaja haru-chan » 30 Touko 2008, 19:32

Laríen käveli kohti kylän reunaa ja siellä sijaitsevaa metsää. Päivä oli kaunis, linnut lauloivat ja taivaalla näkyi vain muutama hento pilvenhattara. Kävellessään tyttö ehti miettiä isäänsä, joskus olisi ollut kiva tietää enemmänkin kuin miehen nimi, ikä ja ulkonäkö. Kuten vaikkapa, että miksi hän lähti, minne hän lähti ja tuleeko hän koskaan takaisin.

Ensimmäiset kuusenoksat tökkäsivät käsivarteen ennenkuin Laríen ehti huomatakkaan. Tyttö hypähti hiukan taaksepäin ja hieraisi kättään, sitten hän lähti tunkemaan yhä tihenevien kuusenoksien läpi. Tyttö seurasi aluskasvillisuuden peitossa olevaa polkua, jonka hän tiesi johtavan kirkasvetiselle lammelle.

Ohitettuaan viimeiset kuusenoksat Laríen suoristi esiliinansa ja asteli lähemmäs lampea. Aivan kuin takana metsikössä olisi vilahtanut jokin tumma.. Laríen hätkähti ja putosi kirkaisten lampeen.

//ahaha.. lol. Miten kukaan voi pudota lampeen, kun hätkähtää? No Rala onkin niin kömpelö. syytän kokishumalaa~//
haru-chan
 

ViestiKirjoittaja Darayka » 30 Touko 2008, 19:43

Shamdin

Shamdin käveli tyytyväisesti hyräillen pitkin heikosti näkyvää metsäpolkua. Pitkät heinänkorret kutittelivat tytön sääriä, sillä vain hieman yli polvien ulottuva vaalea hame ei niitä suojannut. Aurinko paistoi kirkkaana lähes pilvettömältä taivaalta, saaden ilman tuntumaan hiostavalta. Kuusenoksat pistelivät nuoren tytön käsiä, mutta tämä ei kiinnittänyt pieneen kivunpoikaseen juurikaan huomiota.

Lampi alkoi pilkottaa kuusien välistä, ja tyytyväinen hymy kupli Shanin huulilla. Tämä olisi täydellinen päivä pulahtaa uimaan!
Tyttö hyppelehti iloisena lähemmäs, kun ilmaa äkkiä halkoi äänekäs loiskahdus ja kirkaisu, joka sai Shanin säpsähtämään. Mielenkiinto heränneenä hän asteli lammen reunalle ja henkäisi.
Veteen oli pudonnut tyttö!

"Hei!" Shan huusi, ja kumartui eteenpäin polviinsa nojaten. "Oletko kunnossa?"

//Hah, Cocishumalan piikkin vaan ^^ Yay, eka peli, osaan tän niin hienosti //
Darayka
 

ViestiKirjoittaja haru-chan » 30 Touko 2008, 19:57

LARÍEN KIITTI SITÄ VÄHÄISTÄKIN UIMATAIT0AAN, SILLÄ NYT HÄN PYSYI KUITENKIN LAMMEN PINNALLA PAINAVASTA MEK0STA HU0LIMATTA. 0KSIEN L0MASTA ASTELI HÄNTÄ LYHYEMPI, MUTTA VANHEMMAN NÄKÖINEN TYTTÖ, J0LLA 0LI RUSKEAT HIUKSET. TYTÖLLÄ 0LI YLLÄÄN VAALEA HAME JA PUSER0 JA VYÖTÄRÖLLÄÄN HÄN PITI RUSKEAA NAUHAA.
"HEI!", TYTTÖ HUUSI JA KUMARTUI ALAS, "0LETK0 KUNN0SSA?"
LARÍENIN LU0NT0 EI ANTANUT PERIKSI PYYTÄÄ APUA, J0TEN TYTTÖ TYYTYI ÄHISEMÄÄN J0TAIN VASTAUKSEKSI JA ALK0I PUNNERTAA ITSEÄÄN TAKAISIN KUIVALLE MAALLE.

//PUNNERTAA 0N TYHMÄ VERBI X) TULI MUUTEN HÄVYTTÖMÄN LYHYT//
haru-chan
 

ViestiKirjoittaja Darayka » 30 Touko 2008, 20:10

Shamdin

Shan katseli kulmat kurtussa kuinka tuntematon, häntä ehkä muutaman vuoden nuorempi tyttö rupesi kapuamaan ylös lammesta, mumisten ensin jotain äärettömän epäselvää Shanille vastaukseksi.
'No, ainakaan hän ei näytä haltijalta', Shamdin ajatteli tyytyväisenä, ja kyykistyi sitten maahan tytön viereen, ojentaen kättään tälle avuksi.
"Täällä on kyllä mukavan lämmin, mutta suosittelisin vähentämään vaatetusta ennen uimista", hän sanoi ystävällisesti virnistäen.
"Pääsetkö ylös omin avuin?" hän kysyi vielä, valmiina vetämään toista tyttöä ylös märästä ansastaan.

//Näyttää kivalta toi cpslock vika :l mut ei se mitään, onnistuu se noinkin ^^//
Darayka
 

ViestiKirjoittaja haru-chan » 31 Touko 2008, 12:36

Laríen tuijotti hölmistyneenä edessään seisovaa tyttöä. Viimein hän tajusi tarttua ojennettuun käteen ja pääsi lopulta ylös lammesta tytön auttamana.
"Laríen. Tai Rala", Laríen ojensi kättään kohti tyttöä, "Mitä sinä muuten teet täällä?"

//näähän pitenee ja paranee koko ajan.. o_O' //
haru-chan
 

ViestiKirjoittaja Darayka » 31 Touko 2008, 13:07

Shamdin

Tarttuen lujasti tytön käteen Shamdin veti tämän ylös lammen penkereeltä. Sen jälkeen hän nousi polvilleen, ja katseli läpimärkää tyttöä. Hän vaikutti tosiaan Shania itseään nuoremmalta, mutta oli silti, pahus vieköön, ainakin kymmenisen senttiä häntä pidempi.
"Laríen. Tai Rala", tyttö esittäytyi. Tämä vaikutti tavalliselta kansalaiselta. Shamdin hymyili.
"Minä olen Shamdin, mutta voit kutsua minua Shaniksi."

Shan nousi seisomaan, ja katseli lammen pintaa. Uiminen ei tämän episodin jälkeen vaikuttanut enää niin houkuttelevalta, aurinkokin oli hetkeksi kadonnut ohuen pilviharson taaksen.
"Hmm?" Shan heräsi mietteistään toisen esittäessä kysymyksensä.
"Olen menossa takaisin kaupunkiin. Vanhemmillani on maatilkku tässä pienen matkan päässä, olin juuri käymässä siellä."
Hän jätti mainitsematta veljensä, joka oli ollut myös töissä koko päivän aamun sarastuksesta asti. Se haltioiden puolustelija saisi jäädäkin varjoon. Harmaa varjo vilahti Shamdinin silmissä, ennen kuin hän käänsi taas hymyilevät kasvonsa Laríeniin.
"Entäs sinä? Mikä tuo sinut metsään?"

//no ehkä vähän... ens kerralla pidempi sitten ^^//
Darayka
 

ViestiKirjoittaja haru-chan » 31 Touko 2008, 18:57

Laríen kuunteli kiinn0stuneena, kun Shamdin kert0i vanhempiensa 0mistamasta maatilkusta.
"Vau, minäkin haluaisin vanhempana 0man pienen kasvimaan! Äitini 0n ruukuntekijä, mutta se ei taida s0pia minulle, 0len liian kömpelö. Se kyllä taidettiinkin hu0mata j0", tyttö hymyily hiukan n0l0na.
"Entä sinä? Mikä tu0 sinut metsään?" Shamdin kysyi.
"Siihen ei 0ikein 0le mitään erik0ista syytä. Minä vain tykkään rauhallisista kävelyretkistä 0massa rauhassani. 0nk0 sinulla muuten sisaruksia? Minulla 0n velipu0li, mutta hän ei asu täällä. Hän asuu isä.. Tai ei mitään, un0hda. Velipu0leni ei asu täällä".

Laríen ei v0inut käsittää, kuinka meinasi melkein paljastaa k0k0 t0tuuden. Kömpelö ja ajattelemat0n hän 0li 0llut ennenkin, mutta k0skaan hän ei 0llut meinannut paljastaa isänsä 0levan.. alk0h0liin mieltynyt. T0iv0ttavastu Shamdin ei 0llut hu0mannut mitään erik0ista. Hah, tietenkin 0li. Ei kukaan keskeytä lausetta san0illa "ei mitään, un0hda". Laríen yritti keksiä j0tain järkevää kysyttävää, ehkä hän v0isi vielä k0rjata melkein-mölaytyksensä.

"Öh.. Kuinka vanha muuten 0let?", tyttö sai viimein suustaan.

//Laríenistahan 0n kasvanut 0ikein kiva itseään t0istava tyttönen. Näppäimistön 00 0n rikki, k0ita saada selvää ^^'//
haru-chan
 

ViestiKirjoittaja Darayka » 01 Kesä 2008, 12:47

Shamdin

Shamdin kuunteli hymyillen Laríenin innostusta kasvimaasta. Hän itse ei nähnyt sen pitämisessä mitään niin upeaa, vaikka se kohtalaisen hyvä tulonlähde olikin, ja piti koko perheen työllistettynä.
Ruukkuja? Shamdin mietti, ja muisti hämärästi erään ruukkumyyjän kaupungilta. Ehkäpä hän oli ollut Laríenin äiti.
"No, mitä sitä pienistä. Kaikkihan sitä- " Shan kikatti, "- putoavat joskus metsälampeen."
Shamdin mietti, miltä olisi itse näyttänyt lampeen pudonneena, tai vaatteet vettä valuvina, ja hymyili.

Shmadin piti itsekin kävelyretkistä metsässä, luonnon rauhassa. Silti hän oli aina ollut enemmän kaupunkilainen ja nautti kaupungin vilkkaasta elämästä jopa metsän rauhaakin enemmän. Siellä tapasi aina uusia tuttavuuksia.
Kysymys sisaruksista sai Shamdinin kasvot vakavoitumaan. Hän mietti, pitäisikö hänen sanoa jotain... veljestään. Laríenkaan ei näyttänyt olevan täysin tyytyväinen perhetilanteeseensa, vaan keskeytti lauseensa juuri kun meinasi ruveta kertomaan isästään. Shan kohotti kulmiaan kysyvästi, mutta päätti jättää asian sikseen. Hän oli utelias, ja nautti uusien ihmisten tapaamisesta, muttei halunnut antaa töykeää kuvaa itsestään.
"Hmm. Minulla on vuotta nuorempi veli", hän sanoi yksinkertaisesti.
"Mahtaa olla rankkaa, kun oma velipuoli ei asu lähellä. Pääsettekö te näkemään useinkin?" hän kysyi, ohittaakseen oman sisaruksensa.

"Vanhako? 19 vuotta", hän vastasi Ralan kysymykseen. "Entä sinä sitten? Luulisin, että olet minua pari vuotta nuorempi."

// The n00b- text xD mulla taas ajatus kulkee melkein. Ahnam. Sain uuden hahmonki tehtyä//
Darayka
 

ViestiKirjoittaja haru-chan » 02 Kesä 2008, 08:09

Laríen katseli taivaalle, pilvet alk0ivat kerääntyä ja aurink0 jäi niiden taakse. Tyttö tunsi vilunväristyksen kulkevan pitkin selkärankaansa, mutta 0nnistui hymyilemään uudelle tuttavuudelle j0tenkuten. 0nneksi Shamdin vaikutti huum0rintajuiselta. Ainakaan vierasta ei tuntunut haittaavan tytön put0aminen lampeen.
"Mahtaa olla rankkaa, kun oma velipuoli ei asu lähellä. Pääsettekö te näkemään useinkin?"
Laríen havahtui Shamdinin kysymykseen ja nyökkäsi. 0li se aika rankkaa. Kai. T0isen tytön kert0essa ikänsä Laríenin silmät levisivät hämmästyksestä. 19- vu0tias! 0nnekseen Laríen sai naamansa pian peruslukemille t0iv0en, ettei Shamdin 0llut hu0mannut mitään.
"Ai, minä. 0len 15", Laríen vastasi kysymykseen iästään ja jatki sitten, "Mutta alkaa tulla aika kylmä. Etenkin j0s 0n tippunut lampeen. Minun täytyy varmaan lähteä. 0li hauska tavata".


//Tuli mieleen, että j0s haluut v0idaan siirtyä keskustan pu0lelle. Pääset näkemään Gilraenin hysteerisyysk0htauksen. "Eikä siinä vielä kaikki..!" ja t0dellakin n00b-teksti, mutta sehän s0pii mulle x) //
haru-chan
 

ViestiKirjoittaja Darayka » 02 Kesä 2008, 11:14

Shamdin

Shamdin huomasi, miten toisen tytön naama lievästi venähti hänen kerrottua ikänsä.
No, myönnettäköön että hän näytti ehkä hieman ikäistään nuoremmalta...
Shamdin näki miten Laríen värähti viilenevässä ilmassa, ja älysi vasta sitten, että tämähän saattaisi vaikka vilustua märissä vaatteissaan. Ajatus lähtemisestä vaikutti aika järkevältä.
"Niin tosiaan, täällä alkaa tuulla aika ikävästi. Et varmaankaan halua vilustua", Shan sanoi. "Oli tosiaan mukava tavata. Oletko muuten lähdössä takaisin kylään? Voisimme kävellä yhtä matkaa, jos se sopii."

//Joo, siirrytään vaan. Pelataan nää tästä pois, ja alotatko sä sit uuden töpön?//
Darayka
 

ViestiKirjoittaja haru-chan » 02 Kesä 2008, 12:35

Laríen nyökkäsi Shamdinin ehd0tukselle, vaikka tiesikin, mikä häntä k0t0na 0d0tti. Täydellinen saarna siitä, kuinka hän 0n aivan liian kömpelö. Ehkäpä Shamdinin läsnä0l0 heikentäisi äidin halua huutaa hänelle hysteerisesti ja ju0ttaa tulikuumaa mehua, kunnes hän tuntisi 0l0nsa kuumeiseksi.

Laríen lähti takaisin hämärälle metsäp0lulle.
"Eikai sinun k0tisi 0le hirveän kaukana kylän keskustasta?" tyttö kysyi peräsään kulkevalta Shamdinilta.

//siinähän meni kauan. Ei nyt taas 0ikein inspaa ^^'//
haru-chan
 

ViestiKirjoittaja Darayka » 02 Kesä 2008, 12:46

Shamdin

Shamdin lähti seuraamaan Laríenia, väistellen polun yllä heiluvia kuusen oksia.
"Ei se kaukana ole, kävelymatkan päässä."
Shan oli tyytyväinen tavattuaan Laríenin. Tämä vaikutti mukavalta, ja ehkä tähän voisi ajan mittaan tutustua paremminkin. Ihan vain ystävämielessä tietenkin.
Metsän reuna häämötti jo puiden takaa. Tuuli oli käynyt viileämmäksi, ja Shamdin epäili, että pian alkaisi sataa. Se taas saattaisi tarkoittaa sitä, että äiti ja veli tulisivat kotiin tilalta.
Shan työnsi tämän ajatuksen mielestään, ja katosi Laríenin perässä puiden taakse.

//LOPPU. Ilmota jotenki sitten, että minne teet seuraavan ^^ ja pitiköhän se muuten linkittää tähän perään...//
Darayka
 

ViestiKirjoittaja haru-chan » 03 Kesä 2008, 06:38

// juu, linkittää piti. Arvaa kuka melkein muisti.
http://p1.foorumi.info/thenightfantasy/viewtopic.php?p=4569#4569 tuolta löytyy siis jatko //
haru-chan
 


Paluu Metsäaukeat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron