Tehtävä vuorilla //sovittu//

Kolmihuippuisella vuorella riittää rinteitä vaikka muille jakaa. Rinteiden jyrkkyys vaihtelee pystysuorasta seinämästä loivaan mäkeen, mutta mitä ylemmäksi kiivetään, sitä vaikeakulkuisemmaksi rinteet muuttuvat.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Helmi 2008, 18:57

Lounatuuli

Lounatuuli nousi siinä samassa seisomaan mitä Wini.. Tämä selitti olevansa puolidemoni ja että tämän oli joskus vaikea hallita Demoni puoltaan.. Lounatuuli ei pahemmin demoneista tiennyt, se ei ollut ennemmin törmännyt yhteenkään.
Sitten.. Wini taas kaatui. Lounatuuli seurasi katseellaan kun tämä lysähti maahan.. olisihan hän voinut ottaa vastaan, mutta ei nyt kerennyt taikka viitsinyt, ei se itsekkään tiennyt miksei niin tehnyt. Ei Winin ilmeisesti kuinkaan käynyt, kun tämä kerran jo pystyynkin hoiperteli ja alkoi tähyilemään taistelukentälle. Tottahan se oli, voitto tuntui maukkaalta vaikka tappioitakin oli tullut. Lounatuuli käveli Winin vierelle ja katseli ympärillee, pitäen käsiään selkänsä takana.
"niin.." Lounatuuli sanoi vaisusti ja siirsi katseensa Winiin joka lähti haparoimaan kohti taistelukenttää. Lounatuuli seurasi tyttöä sivummalta, kunnes tämä lysähti jälleen maahan ja peitti kasvonsa kämmeniinsä.
Lounatuuli kallisti päätään, mitä tämä teki? Miksi Wini peitti kasvonsa käsillään ja näytti niin.. surulliselta. Lounatuuli oli kuullut että ihmiset itkivät kun olivat surullisia.. itkikö Wini?
Lounatuulelle tuli vaivautunut olo, se oli lohikäärme.. ei se tunteiden päälle ymmärtänyt. Hän käveli Winin vierelle ja vilkaisi tätä alaviistoon, mitä hänen olisi pitänyt tehdä? Lopulta Lounatuuli käveli Winin eteen, kyykistyi jälleen ja katsoi Winiä hetken aikaa, kunnes kietoi käsivatensä tämän ympärille ja halasi tyttöä... se tuntui oudolta, helpottiko ihmisiä muka toistensa halailu?
"Älä itke, kyyneleet eivät korjaa mitään" Lounatuuli sanoi päästäen irti Winistä.
"Tämä on sota.. sodassa kuolee ihmisiä.. taruolentoja, ystäviä." Lounatuuli sanoi vilkaisten ympärilleen.
"Mutta nyt olisi varmaan aika lähteä.. tämä ei ole mikään rakki riemukas paikka.." Lounatuuli sanoi nousten ylös ja otti pari askelta taaksepäin.
Hän sulki silmänsä ja muuttui takaisin lohikäärmeeksi.
Lounatuuli hymyili vaisusti ja painoi päänsä jälleen lähelle Winiä.
"Tuletko kyytiin vai lennätkö itse?" Lounatuuli kysyi Winiltä, valmiina lähtemään lentoon tämän vastauksesta riippuen.

// *kyynel* So sad! T^T //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 15 Helmi 2008, 23:14

Winifred.

Wini ei oikein tajunnut mitään Lounatuulen halatessa tätä. Wini vain jäykistyi patsaaksi, sillä ei koskaan aikaisemmin kukaan ollut lohduttanut häntä hänen itkiessä, ei koskaan. Aina vain käsketty kasvattaa kovempi pinta itselle, eikä vaipua tunteiden ohjailuun. Wini kuivasi lopulta kyyneleensä ja nousi seisomaan. Winin silmät olivat aivan punaiset ja niitä kirveli hirveästi. Hän vain itse manasi, että oli edes sortunut itkemään, siitä oli aikaa kun Wini oli viimeksi alkanut vollottamaan ihan noin pahasti, olihan hän tiputtanut muutaman kyyneleen, muttei lysähtänyt noin epätoivoon.
"Enköhän pääse itse lentämään, mutta en ole vielä menossa haltioiden kylään. Osaat kai sinne itsekkin? Minulla on pari muuta juttua hoitamatta. Nyt kun tänne asti tulin minun on sama käydä hoitamassa muut asiani täältä kuntoon." Wini sanoi ja hymyili, mutta oli kyllä huomattavissa Winin suru joka paistoi hymyn läpi aika voimakkaasti.
"No kumminkin, täällä on ainakin porukkaa menossa sinne, joten minun on piakoin pakko mennä. Nähdään." Wini sanoi ja lähti lentämään vuorien vierustaa, kauemmaksi haltioden kylästä.

//Tää taitaa olla mun osalta tässä ny. Kiits pelist. ^^,//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Helmi 2008, 01:00

Lounatuuli

Lounatuuli nyökkäsi Winille, kyllä hän kylään osaisi ja lopulta Wini olikin jo menossa.
"Näkemiin" Lounatuuli sanoi ponnisti ilmaan ja lähti kiemurtelemaan ilmassa kohti haltijoiden kylää.

// juh, kiitos pelistä! //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Edellinen

Paluu Rinteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron