Kyynel metsän hengelle

Vanhametsä on alue Quinn metsässä, joka on täysin kuollutta. Tällä alueella ei kasva mitään. Maa on pelkkää tomuista, tamppautunutta multaa. Suuri, karu alue on täynnä pystyyn kuolleita, kivanlahoavia puita. Vain harva olento viihtyy tällä alueella. Väitetään, että metsä on kuollut magian vaikutuksesta. Musta magia olisi kuihduttanut tämän osan metsää, johtuen velhojen salaseurojen tapaamisista aikanaan.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Marras 2008, 13:21

Tomtom

"kyyllä minä siitä olen kuullut, mutta en siihen paremmin ole tutustunut.. Yrtit ovat tavallaan minun harrastukseni, kyllähän sitä näin vanhalla iällä pitää olla jotain tekemistäkin. Minä en ole niitä vanhuksia jotka jäävät kotiin nyhjöttämään ja odottamaan että nuoremmat passaisivat" Tomtom sanoi pienesti naurahtaen, tosin nauru loppui lyhyeen kun ylhäältä tipahti keihäs suoraan hänen nenän eteensä.
Tomtom pysähtyi, huokaisi äänekkäästi ja pudisteli päätään, samalla kun nosti katseensa ylös puihin ja paikansi keihään tiputtajan.
"Nuori mies" Tomtom aloitti astetta vakavammalla äänellä "Saanen kysyä mikä on päämääräsi? Ahdistella nyt känttyistä vanhusta - joka kuolee kumminkin pian - ja nuorta neitoa, joka tuskin sinulle tekee mitään pahaa? Missä vanhuskunnioitus?! Nykyajan nuoret, eihän teistä ota mitään selvää.. Ennen vanhaan sentään kunnioitettiin vanhuksia! Kun minä oli nuori niin tuollaisille huligaaneille annettiin selkäsauna alta aikayksikön. Ja nyt jos viitsit, tule alas puista, ne eivät pahemmin tykkää siitä että niissä kiipeillään." Tomtom lopetti saarnansa ja iski kävelykeppinsä kerran, voimakkaasti maahan, jonka seurauksena kaikki lähistön puut heilahtivat voimakkaasti, aivan kuin valtava paineaalto olisi osunut niihin.

// eipä tuo haittaa :) älkää välittäkö tekstin mutuisuudesta, koitan täällä kirjoittaa kuumeessa ja räkätaudissa >_> //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Marras 2008, 19:22

Suan oli äimä, että vanha mies ja kokenut mies oli tiesi kasviksen, jonka hän oli kysynnyt. Kuitenkaan Tom ei ollut perehtynyt niin paljon kasvikseen. Hänenkin täytyi pienesti naurahtaa, kun mies oli sanonnut niin hauskasti.
" Se on harmi, että ihan pysty auttamaan. " Suan sanoi.
Nainen säikähti, kun keihäs lennähti Tomin vierelle. Hän käänsi katseensa keihään suuntaan mistä se oli tullut. Hiljaa hän kuunteli mitä vanhempi mies puhui. Hän uskoi, että oli parasta olla hiljaa. Se oli otta ainakin omasta mielestään, kun pienestä asti hänelle on opetettu kunnioittamaan vanhempia ihmisiä. Omasta isästään hän oli pikkuisen eri asia, mutta se oli suku riita se antaa poikeuksen. Tom oli hyvin sanonnut, että neitokainen ei tekisi mitään. En tekisikään mitään paitsi juosta pakoon. Suan lausui ajatukissaansa.
Pieni magia voisi auttaa todella vähän puolustukseen.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Edellinen

Paluu Vanhametsä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron