Talo keskellä ei-mitään (Animedog91)

Vanhametsä on alue Quinn metsässä, joka on täysin kuollutta. Tällä alueella ei kasva mitään. Maa on pelkkää tomuista, tamppautunutta multaa. Suuri, karu alue on täynnä pystyyn kuolleita, kivanlahoavia puita. Vain harva olento viihtyy tällä alueella. Väitetään, että metsä on kuollut magian vaikutuksesta. Musta magia olisi kuihduttanut tämän osan metsää, johtuen velhojen salaseurojen tapaamisista aikanaan.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Akselmo » 09 Joulu 2009, 20:52

Hun-Tra

Hun-Tra nauroi myös Splinterin sutkautukselle mutta hoksasi sitten jotain. "Helkkari.. Minun on hankala uida vaatteet päällä! Se on miltein mahdotonta, kellua pystyn mutta muuten.. Ei onnistu. Ei minun ole koskaan tarvinnut pelätä jonkun katselevan kun uiskentelin yleensä yksin." Hun-Tra sanoi harmissaan. Hän ei olisi halunnut itse riisuuntua, ei tietenkään. "Mutta kait minun on pakko jos haluat oppia uimaan.." Hun-Tralla ei itseasiassa ollut nahkavarusteidensa alla mitään, joten ei olisi mitään hyötyä uida alusvaatteisillaan. Häntä alkoi hävettämään ja naurattamaan yhtä aikaa. "Noh, kyllä minä kait jotain keksin.." Hän mutisi ja huomasi Taran näyttävän melko huvittuneelta. Osasiko tuo muka nauraa? "Äläkä sinä siinä naura!" Hän sähähti Taralle lempeästi.

//Kjäh, menipä hieman pervoksi >:D
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Joulu 2009, 21:31

Splinter

Splinter punastui vielä rajummin, kun kuuli Ean nauravan.
"No anteeksi, kun en teistä naisista tiedä mitään...", hän mutisi, puristaen kädet nyrkkiin. Hän ei oikeasti tiennyt yhtään mitään naisista! Mistä olisi edes oppinut, kun oli kasvanut eristyksissä?
"Minä uin ihan vaatteet päällä...", hän mutisi samalla, kun hieraisi niskaansa nolostuneena. Hän ei tasan alkaisi riisuutumaan, varsinkaan jos saisi yleisöä sille! Hänellä oli kuitenkin pieni muotoisia arpia pitkin kehoa... plus hanskojen sisällä pahat palohaavat. Ja rintakehässä oli myös se sinetti, jota poika ei tahtonut näyttää kenellekkään. Se oli merkki hänen menneisyydestään, ja sitä hän ei halunut näyttää.
"Mitä se Tara temppuilee?", poika naljaisi, päätti vaihtaa puheenaihetta mahdollisimman nopeasti. Häntä hävetti hieman.
"Nooh, mennään jonnekkin missä on vettä uimiseen asti!", hän naurahti, ja nappasi tavaransa maasta. Eli puukko, joka löysi tiensä taas reiteen, ja viitta, jonka hän oli illalla riisunut peitokseen.

[[Uus topic, vai? Minne siis, joelle?]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Yan » 13 Joulu 2009, 13:28

Ea

Haltia ei voinut olla virnistämättä ovelasti Hun-Tralle. Hänen teki mieli sanoa jotain pirullisen kiusoittelevaa, mutta päätti pitää tällä kertaa suunsa kiinni ja käänsi jälleen katseensa takaisin Splinteriin, edelleen hyvin huvittuneena tuosta. "Ui kaikin mokomin", Ea virnisti iloisesti ja pidätteli taas nauruaan. Hän oli ikionnellinen että oli löytänyt itselleen uimaopettajat, mutta samalla hän vähän epäili mielessään mitä siitäkin tulisi seuraamaan. Noh, hällä väliä, kai ne pelastavat minut jos meinaan hukkua. Ainakin toivotaan, haltia ajatteli, mutta edelleenkin hivenen huvittuneena. Oli mielettömän hauskaa olla noiden kahden seurassa, sillä pitkästä aikaa haltianeito tunsi kuuluvansa jonnekin, kuuluvansa ystävien joukkoon. Se ajatus ja tunne lämmitti tytön mieltä ja piti tämän mielialan korkealla.

Ea pompahti salama ylös, valmiina kuin lukkari sotaan. Näytti siltä että tämä oli jollakin ihme keinolla saanut pakattua jo kaiken tarpeellisen mukaansa, noiden kahden huomaamatta. "Joelle ilmeisesti siis!"

//Juu vaikka//
Yan
 

ViestiKirjoittaja Akselmo » 13 Joulu 2009, 16:45

Akselmo
 

Edellinen

Paluu Vanhametsä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron