Kylän lieppeillä

Haltioiden kylä, kokonaisuudessaan. Kylä on monikerroksinen ja valoisa, ennen kaikkea luontoon sopiva. Talot ovat väriltään vaaleita, arkkitehtuuriltaan kauniita ja elegantteja. Joissakin taloissa on käytetty samaa, valkoista marmoria mitä itse aroilla sijaitsevassa linnassa. Kasvillisuutta kylässä on paljon, lähes joka nurkalta löytää seinäköynnöksiä, koristepuita ja pensaita. Kylä on täysin piilossa metsässä, sitä verhoaa lumous jonka läpi ei voi nähdä, ellei tiedä mitä pitäisi katsoa. Vain ne, jotka kylässä asuvat, löytävät sinne.
Kylä sisältää niin asunnot, kuin puodit ja torit. Toreja haltioilla ei ole niin paljoa, mitä ihmisillä, mutta kauppoja ja putiikkeja sitäkin enemmän. Majataloja on siellä täällä, osa tasokkaampia mitä toiset.

Öisin kylän kauniita katuja valaisee satunnaisesti ympäriinsä leijailevat maagiset valopallot. Päivisin auringonvaloa valoa tihkuu latvustojen lomasta. Kylää ei ympäröi muurit, eikä aidat. Haltiat luottavat täysin jo vuosisatoja toimineeseen maagiseen illuusioon, jonka ansiosta ihmiset eivät voi löytää tänne.

Valvoja: Crimson

Kylän lieppeillä

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Joulu 2007, 16:50

Zhio tallusti kohti kylää haltia kuninkaan luona vierailun jälkeen. Hän hämmästeli, kuinka paljon kylässä oli taru olentoja, ja mitä ihmeellisimpiä ruokia ja esineitä. ´Wau... hienoa!!!´ Koira innostui ja alkoi tutkimaan mynti kojuja ja sen sellaista. Hän puikkelehti ihmis joukon väleistä jatkaen matkaa eteen päin.

((Aika lyhyt, mutta tästä se alkaa ^^ Riina siis tänne))
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Joulu 2007, 19:11

Winifred.

Wini oli menossa kuninkaan luokse ja pujelehti sudenmuodossa kylällä kohti kuninkaan linnaa. Wini oli sutena, koska hän pääsi tässä hänen toisessa muodossaan nopemapaa, mitä puolidemonin muodossa. Wini pujotteli nopein liikkein muita, jotka olivat tien tukkona. Yhtäkkiä hänen eteensä osui koira ja Wini joutui tekemään pikaisen hypyn.
"Samperi!" Wini huudahti, kun oli lentää yhteen kojuun pahki, mutta ei oneksi onnekseen ihan lentänyt. Muutama taruolento tervehti Winiä siinä samalla hänen kävellessään kohti koiraa, jonka päälle oli vasta juosta.
"Oletko eksysksissä? En ole nähnyt sinua täällä ennen." Wini puhui koiralle, joka oli nyt hänen edessään.
"Kuka muuten olet? Minä olen Winifred, mutta Winiks ne yleensä kutsuu. Muutama sanoo myös Wind:iksi." Wini lausahti iloisesti.

//Tämäkin lyhyt, mutta menkööt nyt.//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Joulu 2007, 23:24

Zhiu äkkäsi että joku melkein juoksi tämän päällä ja hätkähti hieman ja otti pari askelta taakse päin. Zhio oli valmiina hyökkäämään, jos susi olisi aggressiivinen, tai olisi suuttunut, jos hän luulisi että hän itse olisi tullut hänen tielleen "Minä olen Zhiu... Joo olen vähän eksyksissä... En enää hahmota missä päin olen." koira sanoi katsoen sutta. Koira toivoi, että pääsisi pian takaisin villikoirien alueelle, hänen omalle reviirilleen. Hänellä kun oli ikävä sinne. "Olen aika uusi täällä, en ole ennen käynyt täällä. Ja en oikein tiedä paikasta mitään." Zhiu sanoi ja käveli Windiä päin kuitenkin jätäen hengitys rakoa, ettei susi tuntisi itseään uhatuksi. "Kukas sinä olet? Oletko täältä päin kotoisin?" Uros kysyi tunnettuun tapaansa. Hän kun oli kova kyselemään toisen taustoja ja kuulumisia. "Mitä teet täällä?" Zhiu lisäsi vielä loppuun.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 20 Joulu 2007, 18:04

Winifred.

"Hmm.. Olet haltioiden kylällä, tai no sen laitamilla." Wini sanoi ja vainusi sen, että toinen oli varuillaa, mutta Wini ei itse edes vaivautunut olemaan varuillaan.
"En ole kotoisin täältä. Tulen kaukaa ja olen kierrellyt aika paljon." Wini sanoi poissa olevasti ja katsoi Zhiun yli aivan kuin olisi nähnyt siellä jonkun tutun, vaikkei siellä ollut kuin muutama lapsi leikkimässä.
Onkohan tuo vihollinen, kun kyselee noin paljon.. Wini mietti kuumeisesti, kun toinen asetti uuden kysymyksen, johon Wini ei voisi vastata rehellisesti.
"Kuninkaan tykönä pitää käydä, muttei sillä ole kiirettä." Wini puhui vain lyhenyäen vähän todellista vastausta. Winiä alkoi mietittyttää myös se että häntä vastaan tuli koira, eikä niitä yleensä näkenyt täällä niin paljoa.
"Ihmettelen vain, kun koirat ovat täällä aika vähäisiä, siis täällä päin metsää. Tulotko kaukaakin?" Wini lausui ovelasti ja nopeasti sanansa, tarkkaillen kokoajan miten toinen reakoisi hänen kysymykseensä.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 14 Tammi 2008, 17:34

((anteeeeeeeeksi myöhäinen vastaus, en ole kerenny t olemaan täällä ollenkaan. Hirveesti kiireitä ja muutenkin. Koulu vähän rassaa jne.))

Zhio katseli winiä tarkkaavaisin silmin, mutta huomasi pian ettei hänessä ole mitään pelättävää. "Tulen tuolta villikoirien alueelta. Siis johdan sitä paikkaa, ja nyt olen hieman eksyksissä." Zhio sanoi rauhallisesti istuutuen winiä vasta päätä katsellen kuinka lapset juoksentelivat kapeaa katua pitkin korit käsissään. "Mutta sinä kai voit vähän opastaa minua?" Uros kysyi vähän innostuen.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 16 Tammi 2008, 12:14

Winifred.

"Juu, voin opastaa sinua täällä, ei minulla ole niin kiirre, että jättäisin snut tänne hortoilemaan itseksesi." Wini sanoi ystävällisesti. Ja katsahti myös lapsiin, kuunnellen samalla mitä ääniä kuului.
"Minne olet menossa, tai minne haluaisit mennä? On oikeastaan hiukan ihme, että olet löytänyt edes haltioiden kylän ilman hajuakaan missä olet." Wini lausui ja lähti jo kävelemään reunemmaksi katua, sillä he parkkeerasivat kulku käytävällä, aika pahasti muiden edessä.

//Juu ei se mitään ^^//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 16 Tammi 2008, 19:17

"No... tässä tapahtui vähän semmoinen juttu, että vahingossa tänne eksyin, tai noh... tuo kuningas toi minut tänne tuolta suon luota." Zhio sanoi katsoen Winiä iloisella ilmeellä, kun kuuli että tämä voisi opastaa häntä jatkamaan. Zhio seurasi winiä tien laitaan ja kysyi: "minne pitäisi mennä?". Hän jäi odottamaan vastausta istuen koska oli niin väsynyt viime aikojen juoksemisesta paikasta toiseen.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 17 Tammi 2008, 17:28

Winifred.

"Se riippuu minne haluat mennä? Kotiisi? Kierrellä täällä vielä? Tänne ei kovin usein eksy." Wini sanoi ja hymyili iloisesti, mutta huomasi, ettei toinen ollut ihan normaali voimillaan liikkeellä.
"Taidat olla hiukan väsynyt?" Wini kysyi ja katsoi toista kysyvin silmin. Winiä huolestutti se, että jaksaisiko Zhio jatkaa kovin pitkää matkaa. Wini ei tiennyt ihantarkkaan mistä toinen tuli, mutta oli kyllä kuullut joidenkin puhuvan villikoiralaumasta näillä alueilla jossakin, mutta Wini ei koskaan ollut nähnyt laumaa tai muutenkaan käynyt sen alueila, ainakaan Wini ei niin itse uskonut, että olisi tapahtunut.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 17 Tammi 2008, 18:06

"No kyllä minä jaksan... Ehkä minä kuitenkin löydän itsekkin kotiini takaisin. Muistan hämärästi että se oli tuolla päin" Hän sanoi ja osotti käpälällään kohti metsää. "Kiitoksia oikein paljon ajastasi" Zhio sanoi iloisen tyynenä. Hän lähti juoksemaan metsään ja jatkoi seikkailujaan.

((Kiitos oikein paljon pelistä. Anteeksi kun olin niin hidas ja kirjoitin niin lyhyesti, mutta ei ole oikee aikaa ollu ^^ Hyvää jatkoa ropettelussa ^^))
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Tammi 2008, 13:06

Winifred.

"Näkemisiin." Wini huusi ja katsoi, kun Zhio katosi väkijoukon sekaan. Hetken Wini seisoi pakallaan ennen kuin lähti jatkamaan omaa matkaansa.

//Kiitokset myös sinulle ^^//
Anonymous
 


Paluu Kylä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron