They say. [sov]

Laajat hiekkarannat reunustavat merta. Rantaviivaa tuntuu jatkuvan loputtomiin ja ranta onkin mainio paikka viettää kesäisen lämpimät päivät rentoutuen auringossa.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Maalis 2010, 21:06

Copper

"Vaimo?", Copper toisti kaikuna toisen perässä, ja sitten koki jonkinasteen valaistuksen... ja rupesi sitten nauramaan, yritettyään turhaan painaa kädellä suutaan.
"Anteeksi, sanavalintani saattoi vähän hämmentää. Ystäväni on perheeni, sitä tarkoitin sanoessani lapsikatras... Olenhan vuosisadan vanhempi kuin kukaan muu joukosta.", hän naureskeli hiljaa, katsellen sitten Ashan ponniskeluja miehen kävelessä lähestulkoon vaivattomasti kovaa puhuria vastaan. Joskus isosta koosta oli hyötyäkin!

Copper pysähtyi äkisti, ja osoitti sitten rantahiekasta työntyvää kalliota kohden. Siinä näkyi pieni kolo, joka toimi ovena luolastoihin.
"Reitin oppimiseen menee hetki, mutta kyllä siihen loppujen lopuksi sitten tottuu.", hän selitti, ja antoi sitten varsin tutuksi käyneen, kevyen hymyn käydä kasvoillansa. "Ja jos Mii kysyy, miten tapasimme, suosittelisin että et kerro minun leikkineen ritaria, tai hänestä tulee erittäin mustasukkainen...", hän neuvoi, ja lähti sitten kävelemään kohti "ovea".

[[Haittaakos jos otan kohta Miin mukaan? [eipä tuo kesto, minulla taisi mennä kauemmin <.<] ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja cardea » 29 Maalis 2010, 21:13

[Ei haittaa <3]

Asha

Suoranaisen järkytyksen saattoi lukea pohjolan naisen kasvoilta kun mies räjähti nauramaan. Hetken aikaa tällä meni tajuta, että mies piti siis ystäviään perheenään eikä verisukulaisuudella ollut mitään tekemistä sen kanssa.
"Et sinä näytää vanhalta", Asha tokaisi ja oli tupsahtaa nurin kun Copper yllättäen pysähtyi osoittaen koloa.

Silmät selällään Asha tuijotti koloa ja sitten merta. Hän ei halunnut mennä sinne, mutta seurasi kuitenkin.
"Selvä", Asha mutisi ja lähti seuraamaan Copperia pientä onkeloa kohti, mikä ei kyllä kamalasti huokutellut valkeahiuksista naista lähelleenkään.
cardea
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Maalis 2010, 21:46

Copper, Mii

Copper hymähti uudestaan. "Olenkin puolihaltiaksi aika pentu vielä.", hän totesi kuivahkosti, mutta silti pienellä huumorilla. Luolastot olivat aika tummina, mutta kyllä siellä eteensä näki... jos osasi pitää silmänsä auki. Asha ilmeisesti ei pitänyt ideasta mennä lähemmäs merta, mutta onneksi sisätiloihin ei paljoa vettä tullut, ainoastaan yhdellä seinämällä saattoi nähdä meren merkkejä, eikä sinnekkään tarvinnut mennä.

No kohta he pääsivät perille, muutaman mutkan jälkeen jotak oli ovelasti merkattu, ilman että sitä tajusi kunnolla. Suuri onkalo tuli eteen, ja Copper katseli ympärilleen.
"Cooopyyyy!", kuului pitkä huuto, joka sai Copperin katsomaan äänen suuntaan. Sieltähän se leijonanpentu tulikin, vilkuttaen.
"Missä Urgan?"
"Mistä minä tietäisin, se kivikasvo ei kerro minulle mitään. Saattoi lähteä etsimään sinua, tai sitten jököttää huoneesaan." tyttö kohautti harteitaan, ja katsoi sitten kiinnostuneena valkoista naista, joka oli tullut mukana.
"Kenet sinä oikein toit?", hän kysäisi, kurkaten osittain Copperin takaalta naista.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja cardea » 30 Maalis 2010, 12:24

Asha

Hän oli siis törmännyt puolihaltiaan nimeltä Copper. Asha oli tämän vierellä vielä enemmän kummajainen, joten eipä häntä kiinnostanut mitä rotua tämän vanhemmat olivat olleet, ei häntä koskaan ollut kiinnostanut. Täällä jättiläisiä pidettiin melko kieroutuneina, mutta pikkiriikkinen Asha suorastaan rakasti näitä. Hän tuli aina ison väen kanssa juttuun ja nämä tuppasivat nauraa hänen pienuudelleen. Normaalisti kipakka kommentti sai moisen kuitenkin loppumaan.

Seuratessaan Copperia pimeään luolaan Ashan silmät tuntuivat laajenevan hieman ja tämä näki melko hyvin ympärilleen. Pienen kiemurtelun jälkeen Asha kuuli huudon ja piaan hän näki ehkä maailman suloisimman nuoren naisen.

Hän kuunteli toisten puhetta, mutta muutamat sanat menivät hänen korviensa ohi ja hän pohti kuka Urga mahtoi olla. Se varmaan selviäisi hänelle myöhemmin. Tytön kurkkiessa Ashaa valkotukka astui pois Copperin takaa.
"Minä olla Asha. Hauska..." valkeat kulmat rypistyivät hennosti, kun hän ei muistanut miten lause piti lopettaa. Siksi hän päätyi hymyilemään vain hieman nolona ja naurahti: "Anteeksi, kielenne unohtuu minulta välillä".
cardea
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Maalis 2010, 12:59

Copper, Mii

Mii katseli kumpaakin heitä vuoron perään, ja yhtäkkiä tuo kiljaisi ihastuksissaan.
"Ihanaa! Lisää porukkaa!", hän naureskeli, ja Copper huokaisi helpotuksesta. Huh, tyttönen ilmeisesti antoi hyväksynnän uudelle jäsenelle, jos Asha halusi joukkoon liittyä.
"Minulla alkoi aika käymään tylsäksi, Copper ja Urgan kun viihtyvät aika lailla yksikseen, eikä minulla ole ollut yhtäkään tyttökaveria kenen kanssa jutella ja..", Mii aloitti pölpötyksen, ja läppäisi sitten käden suulleen.
"Anteeksi, puhunko liikaa?", hän kysyi, virnistäen pahoittelevasti. Olihan Asha uusi maassa, eikä ilmeisesti hallinut kieltäkään kunnolla... vai? Copper naurahti, ja katseli sitten taas ulos päin. Olikohan Urgan mennyt pihalle häntä etsimään? Copper näytti vähän aikaa mietteliäältä...

Mii taas ei huomannut Copperin ilmettä, hän vain keskittyi Ashaan. Tyttöseura teki hyvää hänellekkin, olihan hän kuudentoista, ja juttua riitti, eikö?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja cardea » 30 Maalis 2010, 13:11

Asha

Pieni heikotus kävi noidan läpi kun tyttö selvästi hyväksyi hänet ja sitten alkoikin puhetta tulla. Hyvä kun yhdestä sanasta oli selvinnyt niin toinen tuli jo perään ja Ashan kielitaito ei aivan riittänyt kaiken ymmärtämiseen. Kuitenkin hän naurahti lempeästi ja ravisti päätään.
"Ei se mitään. Minä oppia samalla", hän totesi ystävällisesti ja vilkaisi Copperia.

Kevyesti Asha paransi reppunsa asentoa ja mietti jäisivätkö he siihen loppupäiväksi. Kohteliaana vieraana noita ei kuitenkaan alkanut tunkeutumaan näiden ihmisten kotiin, mutta häntä ihmetytti miten tyttö saattoi asua kahden miehen kanssa. Ashan pää olisi räjähtänyt aikoja sitten. Hän oli jo hieman erakoitunutkin lähdettyään pohjolasta.

"Mutta sinä olla varmaan Mii? Sinulla on uskomattoman kauniit..." sanavarasto puutteet ilmenivät jälleen ja Asha osoitti omia korviaan. Hän ei voinut uskoa miten suloisen näköinen tyttö oli.
cardea
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Maalis 2010, 14:10

Copper, Mii

Mii virnisti uudestaan, kun nainen hyväksyi hänen pölpöttämisensä yhtä hyvin kuin hänkin tuon joukkoon. Nyt kun oli sekä Copperin että Miin hyväksyntä, niin se oli siinä, Urgankaan tuskin pistäiksi enään pahakseen, ainakaan paljoa, kunhan huomaisi Ashan taidot, ja kuulisi Ashan vahvan mielipiteen Cryptin tilanteesta. Ja Mii kesti helposti, olihan he kolme kuitenkin kavereita... Mitä nyt vähän tappelivat välillä.

Copper käveli peremmälle, ja heti tuli esiin vähän paremmin sisutettua osiota. Niin että löytyi pöytää ja penkkiä, ettei tarvinnut takamustaan jäädyttää kivillä istuessaan. Ja muutama ovi, joista osa johti jokaisen "omaan" huoneeseen, sekä pari jotka johtivat nyt yleisesti tarvittaviin huoneisiin.. kuten keittiöön ja varastoon.
"Ole kuin kotonasi. Mii voi varmaan näyttää paikkoja?", puolihaltia kysyi leijonademonilta, joka nosti heti kätensä innostuneena. "Toki toki!", hän naureskeli, ja kääntyi sitten Ashan puoleen, kun tuo kehui hänen leijonankorviaan. Korvat menivät luimuun, ja kohta hän nosti ne taas normaaliin asentoon. "Korvat.", hän selvensi toiselle, ja nappasi tosiesta korvastaan kiinni, ja silitti nopeasti karvaista nahkaa.
"Minä taidankin olla ainut täällä päin, jolla on mustapunaiset leijonan korvat.", hän naureskeli. Mutta hänen katse kävi Ashan hiuksissa... "Sinulla taasen on paljon kauniimmat hiukset kuin minulla.", hän kehui vuorostaan, ja kieräytti etusormensa ympärille pienen tupsun tumman ruskeaa hiustukkoa omasta päästään.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja cardea » 30 Maalis 2010, 15:48

Asha

Tytön intoilu tuntui melkein mukavalta vaihtelulta iäisen murjotuksen jälkeen. Se oli kuin raikas tuulahdus tunkkaiseen huoneeseen. Toinen raikas tuulahdus oli vähän paremmin sisustettu tila, vaikka Asha oli tottunut pieniin telttoihin ja ei mihinkään suureen, hänen naisellinen silmänsä piti silti sisustamisesta enemmän.

Miin nostaessa kätensä ilmaan Asha katsahti tätä hymyillen lempeästi, sillä toinen taisi olla todella innoissaan hänestä. Se oli suorastaan hellyyttävää.
"Se olisi mukavaa", Asha totesi ja virnisti pienesti.

Korvat, korvat... Asha hoki sanaa päänsä sisällä parikertaa ja uskoi muistavansa sen ensi kerralla. Surullinen ilme kuitenkin vilahti Ashan kasvoilla, kun Mii mainitsi olevansa ainoa lajiaan täällä päin.
"Kiitän", Asha sanoi punastuen kevyesti ja virnistäen toisen eleelle pienesti hän totesi: "Jos sinun hiukset olisi lunta, et olisi yhtään niin suloisen näköinen". Lumi ja valkea sekottuivat jatkuvasti Ashan päässä ja hän saattoi sotkea sanoja kerrassaan hullusti, mitä tapahtui varsinkin kun noita innostui tai kiihtyi. Hän oli kerran sanonut miestä naiseksi ja juossut sitten kovaa pakoon.
cardea
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Maalis 2010, 17:34

Copper , Mii

Mii tosiaan oli porukan iloisin ja leikkisin, johtuikohan siitä että oli myös henkisesti nuorin? Miin hiukan kissamainen suu leveni hymyyn, kun Asha suostui katselemaan hänen kanssaan ympäri paikkoja. Ja Miitä ei enää lainkaan haitannut "suvuttomuus", kun oli saanut niinkin ihanat ystävät kuin Urgan ja Copper. Urgan oli kuin isoveli, joka ei saanut enään selvää pikkusiskonsa tekemisistä, eikä tuota varmasti enään kiinnostanutkaan. Copper taas... Hurh....

Asha sanoi, että Mii ei olisi ollut yhtä suloinen jos tuon hiukset olisivat olleet lunta... Miiltä meni noin pari sekunttia yhdistää lumi valkoiseen, mutta älynväläyksen saattoi lukea hänen kasvoiltaan. "Eh, minä tulen varmaan aina olemaan pelkästään suloinen... haluaisin kyllä kauniiksi.", hän naurahti, pieni kissasuu hymyssä. Hän vilkaisi sitten Copperiin, joka nyökkäsi, ja katsoi sitten ympärilleen.
"Hmm, käyn etsimässä Urganin...", tuo sanoi, katsoen molempia leidejä yläkantista hetken, ja teki nopean, kohteliaan kumarruksen. Mii kallisti päätään, ja vilkutti sitten tuolle. "Tule ehjänä takaisin.", hän "maukaisi", ja kääntyi sitten Ashaa päiten.
"Tuke, voin näyttää sinulle huoneeni!", hän hihkaisi, ja virnisti samaan aikaan kun otti Ashaa kädestä. "Olen varma että sinullekkin liikenee huone, jos haluat nukkumapaikan pariksi yöksi silloin tällöin.", hän jatkoi, kallistaen jälleen päätään.

[[Copper poistuu paikalta vähäksi aikaa, Mii taas jää pörrämään]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja cardea » 30 Maalis 2010, 17:40

Asha

Välittömästi hämillisen ilmeen nähdessään Asha tajusi sanoneensa jotain väärin, mutta onneksi Mii ymmärsi häntä. Lempeä hymy kohosi jälleen Ashan kasvoille, kun hän kuuli tytön toiveen. Hän oli varma, että tästä tulisi erityisen kaunis joskus. Miehet saisivat vain varoa!

Kumarrus kiinnitti Ashan huomion ja hän nopeasti kumarsi itsekkin. Mii vei kuitenkin huomion hyvin nopeasti niin, että Asha ei kerennyt sanomaan mitään, vaan piti tyttöä kädestä kiinni.
"Se olisi mukavaa", hän totesi tytön huoneen esittelylle ja saattoi vain kuvitella mihin oli nyt päänsä työntänyt.

Yllättävä tieto sai Ashan hetkeksi hämilleen, mutta sitten hän ravisti pienesti päätään.
"Se olla liikaa. Minä nukun mieluusti ulkona. Viileämpää", hän kertoi ja seurasi tyttöä säyseääkin säyseämmin.
"Tämä maa on liian kuuma. Sisällä tukehtuu, jos koettaa nukkua. Teidän talvi on kerrassaan säälittävä", Asha kertoi ja huokaisi haikean oloisena.
cardea
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Maalis 2010, 18:04

Mii

Mii katseli Ashaa, ja hymyili sitten taas. Kohta hän avasi yhden oven, ja näytti mitä sen sisällä oli. No ihan normihuone, jos ei laskettu sitä seikkaa että Mii oli ottanut sängyn sijasta ison kasan tyynyjä. Pieniä, isoja, pehmoisia ja ei niin pehmoisia. Mii rakasti tyynyillä loikolua, varsinkin jos pääsi kaivautumaan niiden sisään. Lisäksi seinään oli kiinnitetty lauta hyllyksi. olisihan Mii tietysti voinut ottaa isommankin hyllyn, mutta kun hän halusi pitää omaisuutensa pienenä... Joten hyllystä löytyi rasia jossa oli hänen aarteensa, sen vieressä huilu, ja sitten pari paksua kirjaa. Tosin niihinkään koskaan koskettu, Mii oli vain ottanut ne lainatakseen jotain tekemistä. Tietysti kirjat olivat Copperilta. Ja kaiken kruunasi pehmoinenmatto, joka sekin esiintymisrahoilla oli ostettu.

"Heh, tälläinen on minun huone . Jokainen saa sisustaa omansa miten haluaa.", hän selitti, ja antoi sitten melko surullisen hymähdyksen Ashalle tuon sanoessa että nukkuisi mieluiten ulkona kuumuuden takia. Ja haukkui talvea säälittäväksi. Mii yhtyi sanoihin nauramalla makeasti.
"Ei pahalla, minä en talvesta välitä.En pidä lainkaan kylmästä, jostain syystä.", hän kertoi pienen, pahoittelevan virneen kera. "Mutta jos ulos tulee kunnon mytäkkä, mistä et muuten selviä, niin kannattaa oma huone omistaa, eh?", hän sitten virnisti uusiksi, ja katsoi sitten ulos ovesta.
"Hmm, haluatko huoneen ihan vierestäni, jos kelpaa?"
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja cardea » 30 Maalis 2010, 18:10

Asha

Pieni huone oli suloinen ja noita saattoi nähdä tytön kaikkialla. Sänkyä hän ei edes osannut kaivata.
"Se on ihastuttava", hän totesi Miille ja hymyili pienesti. Toisella oli kovin vähän kirjoja, mutta selvästi täällä oli kaikki mitä tarvittin. Eihän Ashakaan kantanut mukanaan melkein mitään. Hänen kirjansa taisi olla kaikkein tärkein, mitä hänellä oli.

Yllättäen Asha alkoi nauramaan helisevää nauruaan ja hänen vihreät silmänsä tuntuivat tuikkivan.
"Minä olen ollut teidän vuosisadan myräkässänne ja minusta se ei ollut kovinkaan kummoinen. Minä tulen kaukaa kaukaa pohjolasta. Siellä on päiviä, jolloin aurinko ei nouse. Minä synnyin juuri silloin, joten kylmyys on minussa sisälläkin", hän kertoi rauhoituttuaan pieni hymy yhä kaareili hänen suunsa lähettyvillä.
"Mutta kysytään Copperilta mitä hän pitää. Ehkä minä voin nukkua täällä, mutta minä en osata olla sisällä. Lisäksi iso vesi on hirveä", Asha värähti merta ajatellessaan. Hän ei todellakaan pitänyt siitä sen kummemmin.
cardea
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Maalis 2010, 18:47

Mii

Mii itse rakasti huonettaan, ja kaunis hymy käväisi kasvoilla Ashan kehuessa pientä, mutta suloista huonetta... olihan täällä tarpeeksi tilaa viidellekkin ihmiselle kävellä, mutta Miin sisutustyyli oli saanut huoneesta varsin pienen ja kotoisan oloisen. "Kiitos, sisustin sen itse.", hän kiitti kauniisti hymyillen.

Asha alkoi sitten nauramaan, ja kertoi tarkemmin... ja Miin kunnioitus naista kohtaan vain nousi. Hän meinasi jo kumartaa toiselle, tai oikeammin niiata.
"Olen varma, että Copper ilahtuisi. Hän saattaa välillä esittää vähän etäistä, mutta hän oikeastaan on varsin seuranhaluinen.", hän kertoi silmää iskien. Mutta Asha kertoikin mielipiteensä merestä... ja tällä kertaa oli Miin vuoro nauraa makeasti.
"Minä jos kuka tiedän, kuinka vaarallinen meri voi olla.", hän sanoi, ja pyyhkäisi naurunkyyneleen kasvoiltansa. "Minä nimittäin kerran tipahdin mereen. Ellei Copper olisi sattunut kulkemaan ohi samoihin aikoihin, kun rantautuiduin tajuttomana, tiedä mitä olisi sattunut.", hän kertoi, ja katseli sitten ympärilleen.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja cardea » 30 Maalis 2010, 18:54

Asha

Vai että Coper oli seurallinen? Sitä ei ollut vaikeaa uskoa, koska olihan mies jopa rupatellut Ashan kanssa. Ehkä toinen oli puheliaalla päällä tänään? Se voisi olla mahdollista ja noita tuntui vaikuttavan kaikkiin puhetta lisäävästi.

Hyvä kun jokainen värin hitunen ei valunut noidasta pois, kun tämä kuuli Miin joutuneen itse mereen.
"Se on hirveä", Asha totesi ja värähti. Pelkät kuohupäät olivat olleet saada noidan livistämään pakoon ja vain Copperin ansiosta hänkin oli säästynyt kylvyltä. Mii raukka, Asha ei olisi tointunut moisesta ja vielä asunutkin meren vierellä. Hän olisi pysynyt kaukana mokomasta lätäköstä.

"Kuka muuten Urg... Urge on?" Asha kysyi ja mietti olikohan se jonkin sortin lemmikki? Yleensä kaikki etsivät kadonneita lemmikkejään, joten ehkä tämäkin oli vain jokin koiran tyylinen?
cardea
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Maalis 2010, 19:15

Mii

"Näkisit meren, kun on myrsky... jouduin aika kauas rannikolta, ja upposin monen metrin syvyyteen.", hän kertoi samalla kun demostroi käsillänsä. Hän istahti yhdelle tyynylle, ja viittasi että kyllä täällä sai istuakkin. Tai jos Asha halusi liikkeelle?

Sitten tuo kysyikin kuka Urgan oli...
"Urgan Nagru, kivikasvoinen velho joka ei edes hymyä osaa loihtia.", Mii veti kasvoillensa varsin jäykän ilmeen, vaikkakin ylidramaattisesti. Leuka työntyi eteen ja kulmat kurtistuivat.
"Hän on kuulema oikeasti demoni, ja hän on Copperin hyvä ystävä... He olivat lapsina kuulema miltein veljekset, tai ainakin niin Copper minulle kertoi.", hän selitti samalla, ja antoi kevyen, ilkikurisen hymyn nousta kasvoillensa.
"Me kyllä riidellään jatkuvasti, mutta tuskin hän minua tahtoisi oikeasti teilata, eihän? ottaen huomioon että hän kestää minua jo nytkin?", hän puheli niitä näitä mukavia Ashalle, kertoillen samalla Urganista, joka tosiaan oli varsin vaikuttava velho.... tuota ei paranne suuttuttaa, eh?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

EdellinenSeuraava

Paluu Ranta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron