Hukka kaveri! || Janni!

Pimeäpaikka on nimensä mukaisesti pimeä. Vuorokauden ympäri. Pimeäpaikka sijaitsee Mor vuoren varjoissa, pysytellen näin koko vuorokauden piilossa auringolta. Ja se on hyväksi, sillä tätä kaupunkia asuttaa yönkansa.
Kaupunki koostuu yhdestä, suuresta kadusta jonka molemmille puolille on noussut asuntoja, majataloja, kapakoita, putiikkeja. Tämä ei kuitenkaan ole jokamiehen pysähdyspaikka, sillä jos tavallinen kuolevainen tänne erehtyy, hän todennäköisesti tulee kuolemaan vierailunsa aikana.. tavalla tai toisella. Majatalot on suunniteltu yönlapsille, ottaen huomioon jokaisen synkän taruolentolajin tarpeet. Suurimmaksi osaksi tätä kaupunkia asuttavat vampyyrit, mutta toisena suurena rotuna on ihmissudet. Kaupunki on myös rikollisten ja varsinkin palkkamurhaajien suosiossa. Ihmisillä ja haltioilla ei ole asiaa tähän paikkaan, siitä pitävät huolen niin pimeänpaikan asukit, kuin myös vuorilla asustavat lohikäärmeet, jotka eivät siedä ihmisiä tai haltioita lähellä omaa reviiriään.

Valvoja: Crimson

Re: Hukka kaveri! || Janni!

ViestiKirjoittaja Mori » 31 Heinä 2016, 12:21

Oikeasti Edward tahtoi vain Kalmalta sitä tuietynlaisra tukea. Ei hän tuolta apua oikeasti hakenut, mitä aavekoira olisi kyennyt tekemään hänelle, jonka ongelmat olivat juurutuneet hänen sisälleen? Hän tahtoi vain kuuntelevan korvan, ehkä hieman lohdutusta ja neuvoa. Ei yhtään enempää. Kalman ei tarvinnut alkaa hakea hänelle apua mistään taikuuden apajoilta. Hän ei kaivannut yhtään taikuuttaa itseensä enää missään nimessä. Pelkän kirouksen pois saaminen hänen yltään oli tarpeeksi taikuudesta. Kalma kyllä ymmärsi hänen hätänsä, mutta hän oli vielä enemmän huolisaan siitä mitä hänestä tulisi. Hyvä vai paha? Ei sitä koskaan voinut tietää, eikä Edward uskonut kuitenkaan siihen, että hänestä tulisi täysin ääripäänä hyvä tai paha. Voisiko edes sanoa, että hänen nykyinen tilansa olisi jakanut hänen ääripäihin? "Ehkä minä..." hän mietti hetken, ennen kuin jatkoi. "Ehkä minä kuitenkin tarvitsen toisen puoleni. Tarvitsen sen tasapainoottaakseensi itseni...", hän sanoi rauhallisesti, vaikka se kuulostikin todella epätoivoisen kuuloiselta. Edward katsoi Kalmaa, katsoi kuinka tuo reagoi hänen ajatuksiinsa. Hänen ajatusmaailmaansa. Ei kenenkään ajatusmaailmat olleet koskaan kovin lähellä toisiaan, vaikka joskus ne saattoivat olla lähellä.
Kalma sitä paitsi oli neuvoton mitä tehdä, eikä se haitannut Edwardia laisinkaan, hän oli enemmäkin iloinen siitä, että toinen edes yritti tukea häntä. Vaikka ystävä hyvä koki asian huonoksi ideaksi. "Vai onko tämä parempi? Se, että minulla alkaa pian olla tietoinen persoona?" ihmissusi kysyi ja hänen silmissään leimusi halu tietää toisen mielipiteen. Hän pelkäsi, koska tiesi toisen puolensa olleen pinnalla pidemmän aikaa kuin ennen.

Kalma alkoi siitä sitten miettimään, että hän voisi yrittää kommunikoida toisen puolensa kanssa. "Helpommin sanottu kuin tehty", Edward totesi kylmän kuuloisesti. Silloin kun ihmissui oli toisen puolensa kanssa edes kommunikoinut, hän ei tiennyt miten ja milloin. Hän ei tiedostanut omaa olemassa oloaan silloin, eikä edes muistanut pelastaneensa Kalmaa. Kaksi kertaa pelastanut Kalman? Miehen kasvoille muovautui yllättynyt ilme. "Kaksi? Milloin, miten?", hän kysyi ihmeissään. Oikeastihan se oli niin, että pedon alitajunnasta oli kuulunut hänen käskevä äänensä ja yritys päästä takaisin oman kehonsa haltuun, oli eittämättä laittanut pedon pelastamaan Kalman. Aavekoira uskoi siihen, että ehkä hänen petonsa kykenisi ymmärtämään, jos hän vain pystyisi tekemään yhteyden heidän välilleen.
Ihmissusi sulki silmänsä ja hieroi hetken naamaansa sormillaan. Hän tiesi olevans aumpikujassa. "En tiedä... Kai minä kykenisin siihen, ehkä. En ole varma, mutta en ole kovin positiivisella kannalla siitä, että sen kanssa yhteen. En tiedä kuunteleeko se minua edes", hän mietti pohtivaan sävyyn.
Mori
 

Re: Hukka kaveri! || Janni!

ViestiKirjoittaja suskari » 31 Heinä 2016, 14:17

"Ed, Ed.. rauhoitu.. mieti miltä kuulostat." Kalma alkoi toppuuttelemaan Ediä ja tuon puheista, jotka alkoivat ehkä jo jollakin asteella kuulostamaan huolestuttavilta. Yhdistää peto että miehen mieli tasapainottuisi!? Kalma pudisti päätään ja katsoi säälivästi toveriaan, ehkä hieman toruvasti myös. "En kiellä etteikö ideasi olisi hyvä, mutta.. en voi kieltää etteikö se hirvittäisi minua. En haluaisi menettää sinua sen pedon käsiin. Menettäisin ystäväni." Ainoan oikean ystävän joka hänellä tällä saarella oli Blackin lisäksi. Mitä hän sitten tekisi jos Edistä tulisi oikeasti se hirviö jota he kumpikin pelkäsivät? Ed kuitenkin huomautti että oliko nykyinenkään sitten hyvä, peto josta oli kasvamassa tietoinen persoona. Kalma huokasi ääneen. Voi kun kuulosti tutulta.
"Mutta.. kerta et halua kirouksesta eroon, ei kai tässä voi muutakaan tehdä." Kalma kuitenkin myöntyi hieraisten niskaansa vaikuttaen hieman vastahakoiselta ajatukselle, mutta ei hän voinnut aikuiselle ihmiselle alkaa väittämään vastaan. Etenkin jos Ed oli päätöksensä tehnyt, eikä muita vaihtoehtoja tuntunut olevan.
"Mutta pidä minut ajantasalla." Kalma lisäsi, ettei hän taas olisi yhtä pihalla tapahtumista kuin lumiukko pihalla pakkasella. Kuten oli tässä hieman käynnyt.. Ed ei ollut kertonut petonsa muutoksista.

Kalma jäi miettimään kun Ed sanoi ettei toisenpuolen kanssa vain menty juttelemaan, sillä Ed ei tiennyt miten se tehtäisiin. Silloin Kalma sai ajatuksen ja aavekoiran ilme kirkastui hieman. "Voin auttaa siinä.. siinä on toki vaaransa, mutta pystyn siihen." Melko varmasti. Kalma katsoi Ediä innokkaan oloisena ajatuksestaan. "Voin ohjata sinut sen luokse, olen aave katsos ja pystyn tulemaan kehoosi." Kalma selitteli Edille. "...Tietenkin se on vaarallista, joutuisin hylkäämään nykyisen kehoni ja jos olen liian kauan poissa se kuolee enkä voi palata siihen." Kalma sepitti, heidän olisi varmistettava ettei olisi häiritsijöitä silloin sillä hänen kehonsa olisi silloin täysin puolustuskyvytön ja Ed myös.
"Se pelasti minut silloin kun Jack hyökkäsi kimppuumme ensinmäisen kerran ja toisen kerran viime yönä. En tosin tiedä miksi." Kalma muisteli tapahtumia vaikka ensinmäisestä kerrasta oli todella huonot muistikuvat, mutta ei hän muutenkaan olisi hengissä selvinnyt.
"Kaikki kuuntelevat jos vetää oikeista korteista, mutta en oikein tiedä mitä se peto haluaa.. tappamisen lisäksi?"
suskari
 

Re: Hukka kaveri! || Janni!

ViestiKirjoittaja Mori » 01 Elo 2016, 17:24

Edwardin ilme näytti ehkä hievenen kalpenevan, kun Kalma kertoi pystyvänsä ehkä viemään hänet lähemmäksi petoa. Olihan Kalma totta tosiaan aave, mutta entä jos toinen olisikin liian kauan hänessä, jäisikö Kalma häneen sitten ikuisiksi ajoiksi? "Ajattelitko sitten kehosi kuoltua jäädä minun kehooni ja sitten minulla olisikin kolme eri persoonaa?" Edward vitsaili hieman tönkösti. Ehkä hän yritti vain itselleen keventää tilannetta, koska se alkoi kuulostamaan vähän pelottavalta.
Heistä molemmista tulisi silloin suojaamattomia ja heidän pitäisi saada itselleen suoja. "Haluan, että varmuuden vuoksi sidot minut johonkin... En ole varma muutunko, jos viet tietoisuuteni lähelle petoani. En tiedä mitä siinä voi tapahtua", Edward totesi ja halusi tosiaan itsensä sidottavaksi johonkin. Tiukasti kiitos. Kalma myös vakuutteli, että kyllä kaikki kuuntelisivat, kun vetäisi oikeista korteista. Olihan se peto pelastanut Kalman kaksi kertaa. Edward mietti, että olihan siinä jotakin perää, mutta silti hän oli epävarma tavasta, jolla he molemmat asettivat itsensä puolustukyvyttömiksi. "Jos todella haluat ottaa sen riskin", hän totesi vakavissaan.

Ihmissusi tarttui Kalman toisene olkaan. "Jos totta puhutaan, kyllä minä tämän kirouksen haluaisin yltäni, mutta en koe oikeutta siihen saatika kykene ajattelemaan miten elän sen kanssa. Lisäksi en myöpskään usko siihen, että siihen olisi mitään parannuskeinoa. Kiitos kuitenkin kun yritit edes ehdotella jotakin", hän totesi ja taputti Kalmaa olalle hymyn kera. Sitten ihmissusi veti syvään henkeä. "Hankitaanko ensin kovaa kettinkiä ja sitten se parempi suoja? Ennen kuin sukellat sisääni", hän kysyi hieman kulmiaan nostaen. Kuulosti niin väärältä, että Kalma tulisi hänen sisäänsä.
Mori
 

Re: Hukka kaveri! || Janni!

ViestiKirjoittaja suskari » 01 Elo 2016, 19:16

"Älä nyt, tulisimme oikein hyvin toimeen.. paremmin kuin sinä ja petosi." Kalma naurahti kevyesti, mutta pudisti sitten vain päätään. "Älä huoli pidän kyllä huolen etten ole liian kauaa, enkä ole riivaamassa sinua." Ei ainakaan suoranaisesti ja oikea riivaaminen saattaisi kestää viikkoja tai kuukausia riippuen kohteen mielen lujuudesta.
"Voisimme käyttää sitä Jackin kidutuskammiota siihen, siellä oli häkkiä ja ketjuja joilla saamme varmasti pidettyä petosi aisoissa, kaukana minusta." Kalma pohti lähinnä ääneen ja paikka oli syrjässä, sekä piilossa katseilta. Tuskin kukaan järkevä sinne ilmestyisi.
"No olen pelannut riski peliä koko ikäni, joten tuskin tämä mitään muuttaa." Kalma hymähti olkiaan kohauttaen laiskasti. Hän oli riskeerannut henkensä milloin minkäkin asian tähden, joten tämä ei oikein tuntunut missään. Ei ainakaan tällä hetkellä. Kalma oli eniten huolissaan ruumiistaan, josta hän ei voisi kauaa olla poissa tai se kuolisi kykenemättä elvyttämään.

Kalma katsoi toveriaan, joka olan taputuksen kera kiitti aavekoiraa avusta poistaa kirous yltään. Kalma veti hymyn kasvoillensa ja nyökkäsi vain takaisin, mutta vakavoutui kun Ed alkoi jo kiirehtimään asioiden edelle.
"En ajatellut tehdä sitä tässä ja nyt, luita on poikki ja kotona varmasti jo kaivataan. Lisäksi haluan varmistaa olevani kunnossa jos ongelmia ilmenee." Niinkuin Edin pedon karkaamista ketjuista hänen kimppuunsa. Ei olisi hyvä haastaa riitaa sen kanssa puoli kunnossa.
"Joten minä alan palaamaan kotiini, nähdään muutaman viikon päästä." Kalma nousi ja huikkasi kädellään lähtien vain kävelemään pois päin hieman ontuen kylkeään pidellen.
suskari
 

Edellinen

Paluu Pimeäpaikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron