Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Töpöjen luonti vapaata, mutta ennen kuin luot uuden, katso onko samankaltainen jo olemassa. Turhat/liian samankaltaiset töpöt poistetaan saman tien.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä haasteta riitaa tarkoituksella. Pidetään yllä rentoa, leppoisaa ilmapiiriä. Kiroilu minimiin.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna, Pandanna

Monarkki

Viesti To Tammi 31, 2019 7:19

Re: Pulina

Ay kirjoitti:huh mikä hyvä onni kävi minulle, mutta jäi nyt hieman miettimään selvisikö tuttavat filippiinissä olevassa maajäristyksestä. Olin juuri lähtenyt tuolta saarelta mihin se iski.

ÄÄÄH APUA D: Oliko tuttavat turvassa loppujen lopuks?

varpu kirjoitti:YO-KOKEET LÄHESTYY. JA LUKULOMA.

SOS! Toivottavasti et hirveesti stressaa niitä, stressi ei oo koskaan kivaa. Tosin mitä nyt:

varpu kirjoitti:teen henkistä kuolemaa D: kuukausi tehty pre-taskeja ja ennakkotehtäviä ja yrittänyt aloittaa yo-lukua ja samalla vielä hypänny lääkärissä, koulussa, poikkiksella ja täs vielä ny töitä hakea. ajsjasaksjaksjkajsaksjak.

Ni ei kuulosta hirveen stressivapaalta arjelta D: Vai pärjäätkö sä siellä ilman ongelmia? Toivottavasti! KIVA KUITENKIN kuulla sustakin Varpu o3o

Äh, itte koitan aktivoitua vähän kirjotteleen nyt kun aikaa on, ennen kun alkaa taas suuremmat menot. Hirveen kankeelta se vaan tuntuu, mut nyt kun pisti musiikkia taustalle ni ehkä tää kirjottelu alkaa sujumaan.
Onko kellään ehdottaalinkkaa mitään hyviä, inspiroivia biisejä?

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti To Helmi 14, 2019 10:02

Kuva

Itse olen viettänyt tämän juhlavan päivän lähinnä sisustaen vähäsen ja pelaten! Huomenna pitäisi jaksaa kestittää vieraita ;__;

Ay

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Su Maalis 10, 2019 8:29

ai toikin päivä oli mennyt jo ohi.
Toissa päivänä oli myös naisten päivää eli myöhässä toivottaen hyvää naiste päivää
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Edellinen

Paluu Keskustelut