Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Kesä 2009, 11:36

out of nowhere:

hyvää juhannusta kaikille jo tässä vaiheessa. Osa kun teistä hiippailee bilettämään ties minne. :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 19 Kesä 2009, 11:33

Minultakin hyvää juhannusta.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Juketsu » 20 Kesä 2009, 18:44

Jees! Täällä ollaan ja Apulannalla oli aika kova keikka. =D

Tuli sitten power parkissa käytyä siinä vuoristoradassa ja tietenki ulkoradalla cartinkia. Meni ihan hyvin. Parhaillaan 1min ja jotain 350 sadasosaa kierrokselle. Ekalla ajolla olin kaheksas ja sitten seittemäs. Isä oli ekalla ajolla eka. :0
No ite olin selvästi välisarjaa, ku muut oli hyviä, jopa kaks sekunttia mua parempia, jotka oli mun eellä, ja taas jotka oli mun taka, oli mua jopa kolme sekunttia huonompia. Eli olin välisarjan ensimmäinen!!! : D Mutta pitää kyllä taas päästä ajaan sitä cartingia mahollisimman nopeeta taas. Suosittelen kaikille, jotka vähänkää tykkää moottoriurheilusta ja niillekki, jotka eivät edes niinkään.

Oliko teillä kivvaa? =)
Juketsu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Kesä 2009, 13:54

äää, Apulantaaa D: tykkään niiden joistakin biisesistä, mut tuntuu et nää uudemmat ei iske ollenkaan.. mut olisin mä silti keikalle halunnu!

heeh, mä en niin paljoo moottoriurheilusta perusta, mitäny välillä sivusilmällä kattelen formuloita... mutku sielläkään enää mitään kivaa tapahdu niin en jaksa niitäkään kattoa :(

Mulla taas oli ihan perus kiva juhannus, ei mtn ihmeellistä. Äidin kanssa ajateltiin ostaa harrikka, semmonen oikein iso ja cool ja si lähtee aina kesäsin ajeleen pitkin suomea :) ois kyl kivaa. Äiti jo mittaili päätään eilen kypärää varten :D
Tosin se mun "perus kiva" juhannus loppu eilein melko tylysti kun serkun ipanat tuli yökylään meille.. taas. Miten noin pienistä ihmisistä voi lähtee niin paljon ääntä?! Ja totta kai ne oli tänään kahdeksan aikaan aamulla hyppimässä pitkin seiniä.. jess

entäs muut?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crystal » 21 Kesä 2009, 14:12

Perus mökki juhannus. Oli kyl ihan paskat ilmat. Vettä sato ja aurinko ei paistanu yhtään. :( Mut eipä sitä enää huomannu muutaman kaljan jälkeen et millanen ilma siel oli :D
Crystal

ViestiKirjoittaja Noelle » 21 Kesä 2009, 17:08

Olis pitänyt olla töissä yön yli, juottamassa paikalisia juoppoja.. Säiden takia oli viel ihan karmeat ruuhkat baareissa! Onneksi sain puhuttua itseni ulos siitä hommasta :D

Kaverin kansa meni aamukuuteen, paistettiin lettuja ja sitten pistettiin valouvausstudio pystyyn ja 60-luvusta aina teknokauteen liittyviä vaatteita päälle ja hirveät meikit ja valokuvattiin. SItten nukahdettiin tukat tötteröllä sohvalle, juuri kun piti lähteä ulos jatkamaan kuvaamista.. Kerta tänään paistaa aurinko täydeltä taivaalta niin otetaan juhannusuusinta!!
Noelle

ViestiKirjoittaja Ros » 22 Kesä 2009, 17:40

Olin kotona koko juhannuksen. Onneksi ei ollut töitä ollenkaan joten pystyin kutsumaan kaverini tänne.
Lähes koko aika menikin storytellingropettaessa ja asuja tehdessä~ :'3
Ros

ViestiKirjoittaja Morado » 23 Kesä 2009, 23:02

Meikä tuli vielä moikkaa ennen kun meen nukkumaan (mikä olis aika hyvä koska herätys on kuudelta aamulla) :D Siis huomennahan mä meen lämmittelemään Kreikkaan, kauan sitä tuli odotettuakin. Ja koneelle pääsen viimeistään heinäkuun... puolessavälissä? Niin pitkä väli (toivotaan että hotellissa on tietokone >8D), mutta varmaan aika hyväkin jos inspiraatio kasaantuisi ajan myötä. Mutta nyt meikä kömpii sänkyyn.
Hyvää, ja toivottavasti lämmintä kesää :D
Morado

ViestiKirjoittaja suskari » 23 Kesä 2009, 23:23

On se hyvä, että joillakin on edes jotakin kivaa... Minä kävin mökillä ja pari päivää vihdyin ihan hyvin, mutta sitten iski hiiirveä inspiraatio ropettamiseen. Kamlat tuskat... Ja toisekseen sain sieltä vain flunssan -_-
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Kesä 2009, 23:43

ah, piä hauskaa siellä etelässä si! Mä en Kreikassa oo käyny mut on kyl ollu suunnitelmissa.. viime kerral meidän piti mennä mut päädyttiin si jostain syystä turkkiin :(

Mullakin on taas jonkin asteen inspiraatio ropettamiseen, mut toisinaan tulee pari riviä tekstiä ihan kympillä ja sit iskee se "mitäs tähän nyt laittais" fiilis..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 23 Kesä 2009, 23:46

Minulla on taas vaikeuksia aloittamisen kanssa.... Mutta kun pääsen vauhtiin niin tekstiä tuleekin sitten ja kunnolla, eikä loppua tunnu tulevan. Tosin tämän heekutin flenssun takia on hieman aivot jumissa pahemman kerran ><
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Kesä 2009, 00:48

mä muistan ku mä yritin ropettaa ku mulla oli flunssa... se oli yhtä tervanjuontia. Oon varma et sinä aikana kanssapelaajat kyl huomaskin ettei kaikki oo ihan kohallaan niistä mun rope vastauksista päätellen :D mutta koita nyt parantua, kesällä ei oo kiva olla kipeenä
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2009, 17:10

au au au au au, mun jalat kuolee D'x kävin si tänään taas tampereella pyörimässä ja kattomassa uusimman transformers leffan... en nyt tässä sen enempää siitä ala kitiseen, mutta mä luulin että elokuva käsitteli transformereita, eikä teinejen suhde onglemia ja sotilaiden rätätätätä- meininkiä :(
ei kyllä tarttunu mtn kaupungilta mukaan.. paitsi huonoja kokemuksia bussista X_x meno matkalla edessä istu joku hemmetin ipana joka alko leikkimään "et nää muo"- leikkiä siinä.. se meni sen penkin taa ja aina kurkki jommalta kummalta reunalta. Koitin olla noteeraamatta sitä... ja tulo matkalla eteen istu joku toinen ipana joka kyyläs koko matkan muo >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Terxxi » 02 Heinä 2009, 12:41

Ai jestas kun tuollaiset ipanat on ÄRSYTTÄVIÄ! Siis lentokoneessa kun oltiin menossa muistaakseni Rhodokselle, nii yksi pilalle lellitty kakara koko aika yritti pölliä siskoni penaalista yhtä maskottia, jonka olimme ostaneet joku aika sitte. Siis se yritti tuolin alta noukkia sitä! Siis ne istu niiku meidän edessä, ja lentokoneessahan pitää pistää matkatavarat edessä olevan penkin alle. Ja sit se rupes valittaa äidillee, ku mulkaisin sitä pahasti... Sit se kaikkee, ett "toi lelu on mun, anna se!". Kyllä ois tehnyt mieli lyödä turpaan. No sitte mä nostin sen penaalin mun sylii. Sitte se pentu vaa kahto todella pahasti ja rupes pillittää. Ja mä sanoin "et saa tätä, se on meidän." No onneksi se sitte lopetti, mut kyll se viel senki jälkee jotain mumisi, että se oli hänen ja hirmu surkeena oli...

Että lapset on ihania... :'D
Terxxi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2009, 12:57

njoo, lapset osaa aina olla ärsyttäviä matkalla! Tosta lentokone jutusta tuli mieleen ko menin kerran Turkuun päin Ivyä moikkaan niin mun takana istu semmonen yksin matkustava, about 6-7 wee pikku poika joka potki koko matkan sitä mun selkänojaa! Si vaihdoin siihen viereiselle penkille (ko junassa oli sen verran tyhjää) ni se tulee sitten sen penkin taakse ja alkaa potkimaan. Siin vaihees lensi kirosana jos toinenkin ja riitti vaan et uhkasin tappaa sen niin johan lopetti 8) Tosin si kaikki mummot katto muo murhaavasti... on se kumma et kun minä teen jtn "väärää" niin heti ollaan tappamassa katseilla, mut sitten jos joku pikku lapsi tekee väärää niin kukaan ei välitä...

mut joo, lapset on ihania
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut