Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Marras 2011, 17:16

Haha XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Marras 2011, 17:33

MUTTA AKSU GUESS WHAT ! DARIUS ON NYT VÄRITETTY JA PIENTÄ MUOKKAUSTA VAILLE VALMIS !

YAY!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 16 Marras 2011, 18:28

Kivaa että tänne tulee lisää tyyppejä :) Jo 51 immeistä. (Puhelee täällä yksinään). Haukotuttaa >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Marras 2011, 18:54

Aah viimein sain kaksi rästissä olevaa kuvaa tehtyä \o/ Ihmiset menkää kommentoimaan ! >8O

Nyt voin hyvin mielin poistua viimein pelaamaan Skyrimiä *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Marras 2011, 19:03

Jo 51 immeistä

51.... jaa joku yrittää taas foorumille ilman et minkäänlaista liittymishyväksyntää on saanu *delete*
Valitettavasti osa näistä viidestäkytä ihmisestä on niin hiljasia, et pakko poistaa ): Joulukuussa taas siivoilut, Saa nähdä kuinka monta tunnusta lähtee armotta pihalle. Mutta niin käy jos on yli kolmekuukautta hiljaisena ilman mitään hyvää/virallista syytä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 16 Marras 2011, 19:07

Onneksi säästyn tältä suursiivoukselta >.< En nimittäin aijo lähipäivinä (ehkä jopa vuosina) täältä poistua, ropeilua kun rakastan ja ihmiset täällä ovat mukavia :))
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Mohnake » 16 Marras 2011, 19:45

Yhyhyhyhyyyyy.... Oon ihan p*ska näissä foorumin avatareissa, kun en löydä mitään hyvää/miellyttävää avataria mikä olis max. 10kB kokonen. Osaan kyllä muuttaa kuvan kokoa photarilla, mutta jokaisesta kuvasta tulee pikkurillin kynnen kokoinen ja se ärsyttää. Joku vissiin osaa neuvoa mua, että miten voin saaha parempi laatusen kuvan avaksi tänne.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Marras 2011, 20:00

En osaa kyl neuvoa tarkalleen, mut jos heität muo kuvalla ni voin tehä siitä avatariks sopivan. Ehkä. Riippuu. MEW

omonomom kuivalihaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 16 Marras 2011, 20:03

MEW

Pelottavaa.. Tuli ihan Nya mieleen O_o
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Mohnake » 16 Marras 2011, 20:08

Jos kerran pystyt siihen Aksu niin be my quest. Eikä tarvitse kiirehtiä asian suhteen.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Demintty » 16 Marras 2011, 20:22

mulla ois tuhansia avoja, mutta sitten ku laitan niitä tänne nii tieteski ne on kooltaan liian isoja, ja sitte ku pienennän niitä nii niistä tulee tuollasia <--- -.- ja se äräsytää
Demintty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 16 Marras 2011, 20:33

Tulipas nostalginen fiilis, kun juttelin hetki sitten mesessä yhden kaverin kanssa johon en ole ollut yhteyksissä pariin vuoteen.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Marras 2011, 20:48

Aksutar kirjoitti:51.... || Saa nähdä kuinka monta tunnusta lähtee armotta pihalle. Mutta niin käy jos on yli kolmekuukautta hiljaisena ilman mitään hyvää/virallista syytä.

Muistelen lämmöllä ja hartaudella niitä aikoja kun olin "tosi hyvä pelaaja!!!" ja TNF:ssä oli 24 rekisteröitynyttä käyttäjää joille viheltelin ihan ihmeissäni.
Ja tohon jälkimmäiseen että tiedän ainakin kymmenkunta käyttäjää jotka ei mitään aktiivisuutta oo koko elinaikanaan ainakaan mun silmissä näyttäny >__>
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Marras 2011, 21:14

Agna, Viimeinen mohikaani!
Muistan ku joskus puhuit jonkun kanssa jossain yhteydessä Blackista ja siitä, miltä se näyttäis ku sen fleda vedettäis irokeesille geelillä.

Oh those times.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Marras 2011, 21:16

VIIMEINEN MOHIKAANI! Ajattelin juuri samaa! Se on alkuteeänäffän tunnari, maybe.
Joo! :D Se oli Maijan kanssa! Odotas etsin sen, se on tallessa vielä.

Kas niin, siellähän se oli vanhassa pulinassa. :)

Agna kirjoitti:
liikaa geeliä :D
mmupu sanoo:
mut kiva että tykkäät
Agna sanoo:
Jooh. Mietippäs ny, keskiajalla geeli ois voinu olla siisti juttu :D
mmupu sanoo:
joo. kaikilla ois ollu vähä siistei kampauksia, veikkaan, että Blackilläkin ois ollu silloin hiukset :D
Agna sanoo:
kyllä
Agna sanoo:
sillä ois irokeesi XD
mmupu sanoo:
se ei mahtuis ovista sisään :D
mmupu sanoo:
*ovesta
Agna sanoo:
Ei ni XD
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna