Kirjoittaja Crystal » 02 Heinä 2009, 15:52
Miesystävälläni on kaks lasta edellisestä suhteesta. Vanhin on 7v ja nuorempi 3v. (Just vittumaisin ikä molemmilla) No.. asia on niin, että lapset on meillä joka toinen v-loppu. Ja kun ne sit perjantaina tulee, niin saan kuulla koko illan sitä kuinka heidän OMA äiti antaa tehdä sitä ja antaa tehdä tätä ja mää en anna tehdä mitään. No.. Olen yrittänyt selittää rauhallisesti, että heidän äidin luona on äidin säännöt ja meillä on meidän säännöt ja niitä täytyy totella. Sitten alkaa se isälle valitus, kuin minä olen tyhmä ja idiootti ja ilkee ja kaikkea siltä väliltä... Sitten tulee itku-potku-raivari kun iskä sanoo, että pitää totella minua.. Joskus tekis mieli oikeesti repiä hiukset päästä ja huutaa kaikille, mutta olen aikuinen niin en voi tehdä sitä lasten edessä... (Muuten tulee kiva sossun-täti ja vie lapset pois) Kyllä ne joskus kuitenkin tottelee kun sanotaan ei, mut sekin pitää sanoa 50kertaa..
Sellasta viikonloppua meillä vietetään, joka toinen viikko.. Ja sit pitäs olla tietokoneet sille vanhemmalle lapselle ja kolmekymmentä kappaletta Fiorellan farkkuja.. Ja meikit naamassa.. Onko oikeesti muoti tavoittanut jo pikkulapset? Ite pidin College-housuja ja muumi-paitoja seittemänvuotiaana...
Itse ainaki vielä 7 vuotiaana leikkiin piilosta tai rosvoa ja poliisia pihalla. Mut ei nämä nykyajan lapset.. Hyvä jos tietää mitä tarkoittaa leikki "piilosilla"
Kolme-vuotias tosin on hiukan kiltimpi ja rauhallisempi, kuin isompi.. Jännä nähdä kun menee syksyllä kouluun.. :)
Viimeksi muokannut Crystal päivämäärä 02 Heinä 2009, 20:38, muokattu yhteensä 1 kerran