Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Marras 2011, 21:21

LOL <3 Te vintiöt.

FFFFFFFFFFFFFFFFFFSSSSSSSSSSSSSSS PEWKELE! Totta kai Photoshop kaatuu just kun oon tallentamassa Pappiksen tradea >8U
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Marras 2011, 21:24

Paha paha paha Photoshop. Sain muuten värityksen aloitettua siihen Lily kuvaan, saa nähdä kuinka hyvin skanneri skannaa puuväritöitä XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Marras 2011, 21:24

No eihän mmupu lukeudu vintiöihin T^T Ei ole sukua. Paitsi että melkein kuin isosisko.

LOL tiedän ton tunteen :( Mun piirtoinspis ja innostus katoaa aina sen sileän tien.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 16 Marras 2011, 21:30

Eipä ole mulle koskaan käyny tuota photarin kaatumista. Vegas Pro:n kaatuminen kuitenkin on harmittavankin tuttua puuhaa.

Pitäs vissiin opetella piirtää muutakin kuin pilakuvia ja muuta töherryksiä niin voisinkin saada käyttää miehen piirttistä :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Marras 2011, 21:38

Sain muuten värityksen aloitettua siihen Lily kuvaan, saa nähdä kuinka hyvin skanneri skannaa puuväritöitä

YAY! Uuuu malta odottaa >8D
Tosin, Skannereilla on yleensä tapana raiskata värejä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Marras 2011, 23:13

Se on kyllä totta, harmi sinänsä, mutta katsoo nyt mitä saan aikaiseksi huonoilla välineillä. Huomenna on kiireinen päivä yh...

Hihi, pääsen kokeilemaan Star Wars onlinea ilmaiseksi ennen kuin peli on julkistettu XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Pappis » 17 Marras 2011, 00:23

Aksutar kirjoitti:
M-MIKÄ OLI????? D8 JUMENSKUUKELI!

Materiaalia poikakalenteriin!
Juumalauta. TNF poikakalenteri. Nyt tekemään semmosta.

Aksu heitti gallerian puolella vuosisadan idean.
Pappis

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 09:56

No todellakin. Nyt työstämään tuollaista, meitsi tilaa etukäteen muutaman kappaleen !
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 17 Marras 2011, 10:17

Olen taas vaihteeksi ihan pihalla näistä uplinan jutuista o.O
Ei muuta, nyt siirryn taas seuraamaan sivummalta. Tai oikeastaan häippäisen kouluun
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Marras 2011, 10:18

TNF poikakalenteri työn alle nyt! Alotan Nionista >8D

Pieni wtf hetki heti aamusta. Pistin koiran ulos naruun ja aloin pukemaan. Pian koira kipittää ihan itte sisään taka-ovesta. Nyt herää kysymys, miten veetussa se pääsee irti siitä narusta. Onneks ei sentään karannu!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 10:31

Teet Aksu joka kuukaudelle oman sivunsa, jonka väki voi sitten tulostaa täältä ja ripustaa seinälleen! .. saatanko kuitenkaan luopua Victoria Francesin seinäkalenteristani ;_____; siinä on taiteilija vailla vertaa~

Mutta hah, koirasi on nerokas! Katso vain niin se toistaa tuota nyt joka ikinen aamu, koska tahtoo lisää wtf huomiota osakseen *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Marras 2011, 10:37

Pappis ehdotti, että joka kuukausi ehdottettais Mr. *Random* Month, jonka jälkeen sitten piirrettäis kuva. Tommonen 2012 yhteisprojekti TNFään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 10:43

Pappis ehdotti, että joka kuukausi ehdottettais Mr. *Random* Month, jonka jälkeen sitten piirrettäis kuva. Tommonen 2012 yhteisprojekti TNFään.

Perfectoooo~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Marras 2011, 10:44

Mutta koska elämme tasavertaisuutta huutavassa yhteiskunnassa, pitäisikö myös tehdä miesten silmää miellyttävä tyttökalenteri?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Marras 2011, 11:08

Huu ehdottomasti myös tyttökalenteri! Kuulostaa mahtavalta XD Hah.

Minulla kävi samanlainen ilmiö meidän kanin kanssa. Olen sata varma, että laitoin sen häkkiin ja vielä sellaisen nipsuttimen kiinni siihen häkin oveen jotta se ei saa sitä auki ja sitten kun tulin takaisin suihkusta niin kani tepastelee vapaana. Houdinin vikaa noissa eläimissä.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut