Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Miwra » 03 Heinä 2008, 22:47

Mie tulisin käymään siun linnassas, jos en asus näin korvessa, Akuma ^^,

Miun kesäloma kai on tähänki mennes ollu aikas tapahtumarikas, tuntuu et vois olla loppukesän vaa kotona ja koneella 8>

Mitäs sanotte siihe jos tekisin taas uuen tyypin? Miespuolisen tietty, jonku hauskan huoranpoikasen? 8DD Tai sit en, mut kuitennii jonku kivan ;>> (Kiva; komee, homoseksuaali, taruolento, joko lusimassa vankilassa tai muuten vaa jossain elämänvaihees jotenki pahoinpidelty tai jotai)
Eh, miun käsitys "kivasta" :3
Miwra

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2008, 23:51

mä voin järjestää sulle Dimmutin kuninkaalliset hevosvankkurit sitten kun musta tulee kunkku >8]

tee homo haltija! <8DDDDDDD
Hemmetti, mäkin haluaisin TOISAALTA tehdä uuden hahmon, mutta ajattelin kyllä ensin hankkia pari vanhaa pois päiviltä.. jos on liikaa hahmoja niin siit tulee vaan kaaos >_>
Mut jostain syystä homoseksuaaliset hahmot on kivoja :3 itte ajatteli--
hetkinen... heee >8] ei mitään, empä kerro vielä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Miwra » 04 Heinä 2008, 12:01

Jee! Hyvä, hyvä 8>

Haltijoita on liikaa, pitää selata toi fantasiahahmolista läpi ja keksiä joku mitä monella ei vielä ole ^^

Mitä se juonii?? Kerro hetiiiiii... :3 Voitko muka vastustaa miun koiranpentu-ilmettä?
Mie vaadin saada tietäää... ;>

//*muoks, muoks* Lähetin hahmoesittelyn liittymisviekkuun ^^, Ei tullu herrasta aivan sellane ku mitä aluks aattelin, mut oon kyll ylpee :>//
Miwra

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2008, 23:46

Minä juonin sukupuuta Aranille ja Blackille \o/.... SIIS EI YHTEISTÄ SUKUPUUTA!.. ivy tietää mitä aksu höpäjää.

Ja huomasin kyllä hahmoesittelysi ja hyväksyin sen :3
p.s: Kyllä Aran voi ryhtyä poikaressusi omistajaksi ;)
Hemmetti kun oon isällä niin en voi vastata ropeihin kun tää on tämmönen kivikautinen kone >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Miwra » 05 Heinä 2008, 00:11

Heenoo ^^ Miepä laitan esittelyn samantien ;>
Miwra

ViestiKirjoittaja Ivy » 05 Heinä 2008, 04:13

HAHAA! \o/ Tuppaudunpas väliin! Aksu pieni, en mä usko ett se susta iha heti kunigasta tekis vaikka sä sen linnan valtaisitkin DDDx Kyll Ivy tietää mistä Aksu höpäjää, nyt vaan jäi soimaan päähän toi loppu sun viestis miss puhuit hankkiutuvas parista vanhasta hahmosta eroon O______o? Mitä siell sun pääkopassas liikkuu!?
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Heinä 2008, 13:34

*kröhöm* Pelin toimivuuden ja jatkuvuuden vuoksi osasta tärkeästä hahmosta on hankkiuduttava eroon, että pelissä pysyisi yllä haltijat vs. ihmiset juoni.... ya know? meidän pikku rinssi ei ole niin hyvä vaihtoehto kunkuksi... Mut hei, mulla näitä salajuonia riittää \o/ ties mitä tapahtuu..
ja kaikkihan me kuollaan aikanaan, jopa kuninkaatkin.

JA musta tulee kunkku >8O mä oon jo kunkku >8O kumarra minua senkin hovinarri!... varo vaan etten alenna suo hovinarriks >8]
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 05 Heinä 2008, 18:24

O_____O....Nee'eee'eee!! Henrystäkö sitten kunkkua meinaat? Eikä Tiituskasta voi tulla hovinarria!! DDDDDDD8
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Heinä 2008, 19:03

..... eeeen usko että Henrystä koskaan tulee kunkkua tätä menoa...
Mut ainahan voi tulla vallan kaappaus \o/ ..tai sitten suku sammuu.. si pitää keksiä uus kunkku suku. nyt hys.
mä haluun kotiin et pääsen vastaamaan ropeihin! vois kyl koittaa vastata tällä.. jos tää ei tilttailis...

ja tiitusta voi tulla hovinarri, hyvin sä ainakin onnistut muo naurattamaan :>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Anonymous » 08 Heinä 2008, 17:34

HUAAAH! olen touhuillut kaikkea muuta siellä ja täällä etten ole laisinkaan kerennyt olemaan niin aktiivinen kuin pitäisi ja haluaisin. ^^

hihii, autokoulu alkaa 4.8 ja voieivoiei jännittää niin hirmuisesti..
Anonymous

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2008, 21:53

haysend, you're alive \o/

huu, autokoulu? :> Mun pitää kuulemma käydä autokoulu, sitten ku sen aika on, kun mummu haluu musta välttämättä kuskin kauppareissuille >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja kuutamo » 09 Heinä 2008, 12:18

Mullakin on toi mopokortin hakemis tilaisuus täs kohta. paitti et haen sen veljelle =( ku se ei pääs hakee sitä ku se menee johonki iisalmee.

Mut jos kerran haluut nirhailla niit sun tyyppei niin aaron ois vapaaehtoinen supermegamaskuliinimassamultimurhaaja?

ku se ei hirveest pidä haltijoist. ja se vihaa ihmissii. eli se ei hirveest tykkää muuta ku niittykanshalaisist ja eläimist. paitti jostain verenhimoisist tappajakoirist.
kuutamo

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Heinä 2008, 16:39

heee, kuulostaa hyvältä >8] pitänee joskus sitten ropettaa murhia, mutta ei nyt vielä piiiitkään aikaan.. ainakaan näillä tienoin. >)

hmmm.. herneitä.. äiti osti kaks litraa herneitä ja ny vedän niitä nassuun nii et napa paukkuu :) miten herneet voikaan olla näin hyviä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Miwra » 12 Heinä 2008, 20:13

Miwra ois saanu hakee jo mopokorttii helmikuus ja se jakso pari sivuu niist oppikirjoist lukeeki mut kaikki kiinnostus lopahti joten se oottelee ny et pääsee joskus ikuisuuden jälkee hakee ajokorttii ^^

Voi kauhia...Kaikki on jossai ja miul on aikaa olla tietokoneel yökahteen asti enkä mie tiiä mitä mie teen! .___.' Kaikki ropet on muutenki täl hetkel pirun hiljasii :/
Miwra

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Heinä 2008, 20:32

Mulla taas on hyvien ropejen metsästys kausi.. tosin tässä löysinkin yhden (miwran rope \o/) joten sinne ajattelin tunkasta.. Vaikka just nyt tällä hetkellä tuntuu siltä ettei kirjottaminen inspaa T^T no, ehkä se huomenna inspais enemmän.

Aikaa olla yö kahteen asti koneella? heeeh, mie ja Ivy roikutaan aina johonkin aamu neljään asti koneella :'DD näin kesällä.

JA jos ei oo muuta tekemistä niin miua saa tulla häirittemään meseen!! 8D
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut