Zero Grudge kirjoitti:Ei oo mikään anime,- tai sarjakuvatapahtuma kiva edes hengata omana möllinä itsenään kun lempisarjaansa hypettävät tytöt riehuu ympärillä ja rauhaa ei saa edes siitä 'omasta porukastaan' josta joku on jatkuvasti joko rutistamassa hengiltä, lyömässä perseelle tai haluamassa syöttää pikkukarkkeja tai muuta outoa josta ei edes tiedä onko se syötävää.
Why people, why?
...miksi minä en ole koskaan kokenut tuota vaikka olen käynyt coneissa kuutisen vuotta? Minua ei ole koskaan läpsitty takapuolelle, rutistettu hengiltä (ainakaan vastoin tahtoani) tai tultu väkisin syöttämään. Jyrkkä ei on aina riittänyt viimeisessä tapauksessa.
Sen sijaan minua on tultu kättelemään, asuani on kehuttu ja olen päässyt sosialisoimaan henkilöiden kanssa, joita en muuten tapaisi. Kyllä, itse koen conit hyvin positiivisina, mukavina tapahtumina, missä pääsee tapamaan vanhoja kavereita ja saamaan uusia.
Joten kai tuo on seurasta kiinni. Jos liikkuu hypettävien fanityttöjen seurassa, saa kärsiä siitä. No can do.
Coneissa käyminen vaatii muutenkin sosiaalisuutta. Tietenkään ihan yli ei kannata vetää ja sallia kaikki lääppimiset jos sellaisia eteen sattuu XD
Ja maksullisissa coneissa (Desucon <3) on ihan kunnon tilat myyntipisteille, missä jopa pääsee jopa liikkumaan ilman, että saa kyynärpäätä kylkeen.