Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2009, 12:28

mä näin klaustrofobisena en pidä lentokoneista yhtään, enkä pahemmin tykkää ees lentää sen jälkeen ku on kuullu näitä lentokone turmia ja kattonu jtn lostia (joka nykyään on ihan liian sekava sarja...)
Ja eihän nuo nimiväännökset haittaa, mutta Aksutin olis ollu parempi :--D

Animecon.. mä kerran olin siellä ja sillonkin vaan kun se oli Tampereella. Ja jälleen klaustrofobia iski ja lähettiin sieltä si melki heti ku tultiin ja mentiin si leffaan. Se oli mun mielestä huonosti järjestetty, ko ne myyntipöydät oli pitkin käytäviä molemmin puolin ja sitten ku käytävillä piti mahtua liikkumaan mut ihmiset tukki ne ku jäivät pöytien antimia kattelemaan... pihalla oli kaunis ilma, miks pöytiä ei sinne laitettu? Tai johonkin saliin, niin ois mahtunu ees kulkemaan T_T
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2009, 14:03

Ryti pysyy vaan kotona siellä kellarissa koiransa kanssa niin kukaan ei tuu perseelle läpsimään :(

voisin ittekkin tehdä samoin...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 08 Heinä 2009, 20:20

Elonmerkki täältä päin, hei. Kyllä se kaks viikkoo nopeesti meni o.o Nojaa... Niin ajattelín vaan käydä moikkaamassa vielä ennen kun oon taas menossa. Ja kyllähän ne lapsoset on ihania, menolennolla yks semmonen 3-4 vuotias pikkuriiviö potki koko ajan selkänojaa. Ois vaan tehny mieli säikäyttää se niin perinpohjasesti että olis vaan hiljaa ja istus. Nomuth, meitsi katoaa maankoloon.
Morado

ViestiKirjoittaja Ros » 08 Heinä 2009, 20:30

Zero Grudge kirjoitti:Ei oo mikään anime,- tai sarjakuvatapahtuma kiva edes hengata omana möllinä itsenään kun lempisarjaansa hypettävät tytöt riehuu ympärillä ja rauhaa ei saa edes siitä 'omasta porukastaan' josta joku on jatkuvasti joko rutistamassa hengiltä, lyömässä perseelle tai haluamassa syöttää pikkukarkkeja tai muuta outoa josta ei edes tiedä onko se syötävää.

Why people, why?

...miksi minä en ole koskaan kokenut tuota vaikka olen käynyt coneissa kuutisen vuotta? Minua ei ole koskaan läpsitty takapuolelle, rutistettu hengiltä (ainakaan vastoin tahtoani) tai tultu väkisin syöttämään. Jyrkkä ei on aina riittänyt viimeisessä tapauksessa.
Sen sijaan minua on tultu kättelemään, asuani on kehuttu ja olen päässyt sosialisoimaan henkilöiden kanssa, joita en muuten tapaisi. Kyllä, itse koen conit hyvin positiivisina, mukavina tapahtumina, missä pääsee tapamaan vanhoja kavereita ja saamaan uusia.

Joten kai tuo on seurasta kiinni. Jos liikkuu hypettävien fanityttöjen seurassa, saa kärsiä siitä. No can do.
Coneissa käyminen vaatii muutenkin sosiaalisuutta. Tietenkään ihan yli ei kannata vetää ja sallia kaikki lääppimiset jos sellaisia eteen sattuu XD

Ja maksullisissa coneissa (Desucon <3) on ihan kunnon tilat myyntipisteille, missä jopa pääsee jopa liikkumaan ilman, että saa kyynärpäätä kylkeen.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2009, 23:28

Tottelen Aksua ja pysyn kellarissani. Hell yeah, back to Azeroth.

WAIT FOR MEEEEEE!!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Heinä 2009, 16:16

En kans tiiä taas yhtään mistä puhutte, muutaku Animeconeista ja Aksuttimista (tällä nimellä ite tykkään Aksua kutsua >8D)... Ja jostai Azerothista josta mulla ei oo harmainta hajua, ja lentokoneista. Siinäpäs kaikki mitä käsitin ^-^

Tultiin pariksi päiväksi kotiin, maanantaina mökille ja ke/to takas. Mwahhah! Tämmöinen lyhyt reissu sitten. Ja menin sitten ahneena ottamaan tuon Cordeliankin tuolta pelattavaksi (mikäli se hyväksytään), vaikka juuri tein uuden hahmon.

Ja Herra päästäköön minut synneistäni, ja armahtakoon iäksi. Aamen ja Aapiskukko.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Juketsu » 12 Heinä 2009, 13:48

Mulla oli synttärit kaks päivää sitten, mutta voin vieläkin ottaa lahjoja vastaan! : DD
Isosisko kyllä leipo hyvän kakun :Q Suklaakakku, jossa kinuskia päällä ja välissä sellasta kookospähkinäjuttua + mun nimi kirjotettu jugurttikuorutteisillä pähkinöillä, jonka ympärillä oli jotain nopparellin tapasia =P Se vetää kait aina päästään kaikki reseptit.
Juketsu

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Heinä 2009, 13:49

Hooo, onnitteluni Juketsu ^^ Paljons täytit?
suskari

ViestiKirjoittaja Juketsu » 12 Heinä 2009, 13:50

Nyt 17 :p yksi vuosi vielä ja en ole alaikäinen! :D
Juketsu

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Heinä 2009, 13:53

Se kamalin ikä :) Itsellänikin oli tässä kuussa synttärit ja täytin 19-vuotta... Minusta tulee vanhus o.O
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Heinä 2009, 13:59

miks oon aina kuvitellu Suskarin saman ikäseks mitä mä... no, ilmeisesti oot vanhempi :D itte täytän vasta kahdeksantoista lokakuussa.. pitäis kuulemma autokoulussakin käydä O_o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Heinä 2009, 14:03

Itse en autokouluun mennyt, koska ajattelin eka vetää opinnot pois tieltä. Sitten voinkin harkita :)
suskari

ViestiKirjoittaja Juketsu » 12 Heinä 2009, 14:10

Ah! Vuoden päästä moottoripyörä :D Tai auto.. Tai molemmat!! Kevarikortti oli hyvä hankinta, koska saan suoraan A-kortin (tais olla ilmaseksi taikka sitten piti maksaa 50e vaan, että ne merkkaa sen..) ja sitten vielä saa autokortinki halvemmalla ja helpommin. Helpommin koska: 1. kokemusta liikenteestä 3v (mopolla ajoin aina autoteillä.. hyi niitä jalkakäytävillä ajajoita!) 2. kevarikorttia hommatessa aika monta teoriatuntia oli samoja ku autokorttissa, ja myöskin ajotunteja lähtee muutama.

^^
Juketsu

ViestiKirjoittaja Ay » 13 Heinä 2009, 22:04

Suskari etä sää ole vielä vanha, vaikka ollaan samoilla iällä. Kohta alkaa kakosella ikäkkin. Auts.
Perkule, kukaan ei voinnut sanoa, että minulle Edwardin ajatus houkutuksesta ei julkaistaa ja ainoa kirja sarja mikä kiinostaisi siitä sarjasta.
Onpas täälä tapahtunut paljon, kun olen ollut poissa lomailemassa rannikolla ja vielä paloin, vaikka laitoin aurinko rasvaa mikä oli 30 suojaus.
Syntäri onnittelut sinulle Juketsu!!!
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Heinä 2009, 12:32

Aaa, Ay on takas \o/ oliko kiva reissu?

YAY, mä sain tänää postissa transformers leffan soundtrackin 8D siis ihan tää elokuva musa, ei mtn artistien rallatusta. En tiiä miks mut oon koukussa elokuva musiikkeihin. varsinkin X-ray dogin biiseihin... ja Hans Zimmerin biisit <3
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut