Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 11:25

Tyttökalenteri uuu~ .. sellainen myös kyllä, tilaan etukäteispainoksia tästäkin muutaman !
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Marras 2011, 11:31

Crim, miksi minusta tuntuu, että olet aina täällä, vaikka vakuutat aina pelaavasi Skyrimiä XD (tosin olen itsekin vähän väliä täällä, mutta se on sivuseikka)
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 11:43

Heh, joo xD Olenhan minä täällä melkeinpä aina seuraamassa foorumin tilannetta joskus offinkin puolella kun en vaan jaksa yksinkertaisesti kirjautua sisään vaikka siihen vaan yksi napin painallus vaadittaisiin *3* Tällä hetkellähän minä olen töissä. Tässä kelaan värioppia nettiin näkyville kuvaamataidon opettajan pyynnöstä, kun tarvitsi hyvää ja selkeää opiskelumateriaalia, jota voi käyttää niin lukiolaisten kuin yläasteelaistenkin kanssa sitten jatkossa. Mutta mitä Skyrimiin tulee niin sitä pelaan silloin kun olen kotona ja foorumi jää sitten kakkos sijalle siinä ohessa jos koneeni sattuu edes olemaan päällä~ .. töissä ehdin oikein hyvin ohessa sitten tsillata senkin edestä täällä fooruminkin puolella jatkuvasti \o/

Mutta lyhyesti niin kyllä, Crim on täällä LÄHES aina!
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Marras 2011, 11:59

Heh, työt on hyvää aikaa oleilla netissä ;) Mä nyt itse lähinnä lusmuan kotona sairaslomalla. Tänään pitää raahautua hoitajan puheille ja toistaa itseään tuhannennen kerran. Tyhmä IRL maailma. *Käpertyy TNF:n nurkkaan eikä suostu lähtemään pois*
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 12:45

Ylva kirjoitti:Heh, työt on hyvää aikaa oleilla netissä ;)

Näinpä! Parempaa ajankohtaa ei tälle harrastukselle voisi ollakaan~

Sanokaa oudoksi, mutta kyllä näkkäri on nannaa ketsupin kanssa >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Marras 2011, 13:00

Ketsuppia näkkärin päällä.... *katsoo kieroon* jaha.

Olen nyt ihan liian innostunut noista kahdesta hahmosta, syytän sinua Crim ja sivupersoonaasi. Hyi teitä. Taidan paneutua siihen kuvaan sillävälin kun odottelen peliä ja/tai sitä sinun uutta kuvaasi. Heh, tämä piirtäminenkin alkaa taas sujua. Täytyy vain ostaa terotin, kun en perkule löydä yhtäkään tästä kämpästä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 13:03

Se on hyvää oikeasti ;____; onko teillä muilla jotain outoja ruokailu juttuja vai olenko ainoa jota katsotaan kieroon kun menen näkkärini voitelemaan ketsupilla? >:

Ylva kirjoitti:Olen nyt ihan liian innostunut noista kahdesta hahmosta, syytän sinua Crim ja sivupersoonaasi. Hyi teitä.

Muahahahaa! Päivän hyvä työ on tehty~
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Marras 2011, 13:05

Hmmm....makaroonia aromisuolalla? Ja joskus vielä voita joka sulee siihen kivasti.
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 13:07

Kuulostaa ihan siltä että pitää testaa tuota joskus o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Marras 2011, 13:12

Okei tämä on ainakin outo (ainakin niiden mielestä jolle sen olen kertonut). Hirveään makeannälkään tepsii tämä. Riko mukiin muna, sekota siihen n. desi sokeria ja n. desi jauhoja niin että saat sellaisen juoksevan taikinamössön ja pistele poskeesi. nam nam <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 13:19

MÄÄ OON POPSINU TUOMMOSTA KUN OLIN PIENI JA ÄITI TEKI MEILLE AINA TUOTA JOS KINUTTIIN KARKKIA !! Ei tuo ole minun mielestäni outoa ollenkaan *3*

Millon olenkaan viimeksi kuunnellut Beethovenia .. siitä on aivan liian kauan aikaa. Tosin että tää ei nyt ainakaan tää 5th symphony sovi tähän AlbineDel pelin taustalle soimaan xD Jos ettis jotain vähän unisempaa ja utuisempaa herkkua~

// EDIT pahin painajaiseni on koittanut. Joudun menemään tunniksi avustamaan maikkaa .. jakamaan maaleja .. kestämään sitä sairasta seiskaluokkalaisten älämölöä D8 .. minulla niin särkee päätä tämän jälkeen että taidan kuolla johonkin migreeniin kun pääsen tuolta pois *____* JA EIHÄN NE PIKKUSET MULTA MITÄÄN MAALEJA USKALLA TULLA HAKEMAANKAAN KU NÄYTÄN NIIN PELOTTAVALTA! .. äskeisetkin tuumasi jo ovella etteivät uskalla tulla kanssani samaan huoneeseen ja jouduin huutamaan perään että en minä pure ;______;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Marras 2011, 15:43

Sanokaa oudoksi, mutta kyllä näkkäri on nannaa ketsupin kanssa >8O

Sinappia sen pitää olla!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 16:35

Sinappia syyään vaan makkaran kanssa ! .. miltähän maistus näkkäri ja sinappi yhessä *___* en halu ees kuvitella~
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Marras 2011, 16:47

Ai vitsi. Rupes tekee mieli lihapiirakkaa kahella nakilla, ketsupilla, sinapilla ja pikkelssillä... Ei sais puhua ruuasta, kun ei ole muutaku leipää syötävänä :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Marras 2011, 16:49

Joku mun karismaattisista miehistäni haluaa poikakalenteriin edustamaan viinirypäletertun kanssa tai ilman. Voi olla että toi naispuolen edustus taas jää vähän suppeaksi... B)

HOLY SHIT, WHAT IS THIS *prupupupupupupum* Catch you later Hyrule.
Siis oli todellakin virhe kirjoittaa tuo YH:n vihkoon tuo koko laulu, sillä aina kun luulen päässeeni siitä eroon niin avaan vahingossa vihon ja PLIMMM, in the land of Skyrim! *nuottikasa*

Synttärikuva on melkein valmis ja Lotdowikin on jo tussausvaiheessa. PIIRTÄKÄÄ SINNE PIRUVIE EDES JOKU KRUPU TIKKU-UKKOTYÖ EDUSTAMAAN JOTTA KILPAILU VOIDAAN PITÄÄ! <l3
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna