Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 17 Marras 2011, 16:52

Myöhästyttii liikkatunnilta jtn 45 minaa ^^ Bussi tuli vast puolelta ja me sit tietenkin kaiken lisäks päätettiin käydä Alepassa :) Kaveri sai jälkkää, ku sil on jo neljä myöhästymistä. Mie olen kiltti tyttö eli en koskaan myöhästele :)
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 16:54

Dovahkiin Dovahkiin Naal ok zin los vahriin !! Noni se siitä, nyt on pakko alkaa pelaamaan Skyrimia. Syytän tästä sinua Agna D8<
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Marras 2011, 16:58

Mullaki ois tarvis pelaa Skyrimiä, mutta ei voi :( TNF-kolehti kiertää, jotta saahaan mulle ostettua se konsoli.
Mohnake

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 17 Marras 2011, 17:12

Voiku ihanaa, laitoin just eilen septumiin 3mm korun ja äsken ku otin korun pois puhdistaakseni sen ni nenästä lensi hirvee nosebleed! Venyttämisen ilot<3 Olin aika symppis näky nenänalus veressä...

Huoh ja sitten taidehistorian esitelmän pariin... pakko kuitenkin roikkua samalla koneella.

Poika- ja tyttökalenteri idikset kuulostaa melko hauskalta c:
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 17 Marras 2011, 17:16

Voiku ihanaa, laitoin just eilen septumiin 3mm korun ja äsken ku otin korun pois puhdistaakseni sen ni nenästä lensi hirvee nosebleed! Venyttämisen ilot<3 Olin aika symppis näky nenänalus veressä...

Hyi O_o Mä haluun itelleni kieli tai huulikorun. Mun yhel kaveril on huulikoru ja se sano et se vaa nipistää vähä, mut en silti uskalla, eikä iskä tykkää. Ja kieli turpoo jos ottaisin kielikorun. Mul on monta kaverii jotka on ite tehny itellee ja toisillee huuli-, rusto-, napa- nenä-, kulma-, ja korvakorut. Ite en koskaa uskaltais >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Marras 2011, 17:26

Mä haluun itelleni kieli tai huulikorun.

Mäkin, mut mulle tulee arpikudoskasvain heti jos mut lävistetään >: Plus ZG sanoo et ei mulle sovi lävistykset. Sanoo mies joka itte on reikäsempi ku neulatyyny. Son hyvä ku sen kaikki kolme huulikorua vuotaa joskus ku se juo.

AKSUTAR VAIN NAUROI!

Ahihihi, Eka toyboypinupkalenterikuva kohta valmis.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 17 Marras 2011, 17:29

Mulla on ollu septum (eli rujosti sanottuna nenässä roikkuva "sonninrengas") noin nelisen vuotta, mutta aloitin sen venyttämisen vasta kolmisen kuukautta sitten. Lisäksi mulla on ollut pari vuotta snakebitesit (alahuulen kummallakin puolella), puolisen vuotta madonna (ylähuulen oikea sivu) sekä vertikal medusa (ylähuulen keskellä, pystysuuntaisesti lävistettävä jossa näkyy pallo sekä ylähuulen yllä että huulien välissä). Ihanat pienet arvet enää jäljellä. Septumin lisäksi multa löytyy nyt kieli- ja napalävistys. Mikään ei oo sattunu oikeestaan yhtään lävistysvaiheessa, mutta kielikorun paranemisaika.. se oli yhtä helvettiä se ;x Kieli turpos kivasti, ei pystynyt syömään juuri mitään, särki kivasti eikä pystyny hengittään kunnolla.

Kaiken kaikkiaan lävistykset on kivoja, mutten enää enempää ota. Septum, napa ja kieli riittää. Tatuoinnit on sitten asia erikseen *__*
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Marras 2011, 17:40

Ois kiva ottaa plugi korvaan, mutta ei paljoa innosta tietää, että korvalehtee leikellään auki veitsellä jotta sinne saataisiin se koru. Joskus vielä tulen ottamaan jonkun korvakorun, mutten sen enempää. Bridge tietenkin olisi hieno, mutta ei sovi minun tyyliin ja senkin tekemisen ajatus hieman hirvittää :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 17 Marras 2011, 17:44

Mohnake kirjoitti:Ois kiva ottaa plugi korvaan, mutta ei paljoa innosta tietää, että korvalehtee leikellään auki veitsellä jotta sinne saataisiin se koru. Joskus vielä tulen ottamaan jonkun korvakorun, mutten sen enempää. Bridge tietenkin olisi hieno, mutta ei sovi minun tyyliin ja senkin tekemisen ajatus hieman hirvittää :D

Eihän plugia noin tehdä? D: Tai siis en asiasta ole varma, itsellä kun ei ole edes korvanreikiä (":*D), mutta monella kaverillani on plugit ja kaikki hankkineet ne yksinkertaisesti korvanreikiä venyttämällä. Tosin tietysti itse korvanrei'ityksessä luonnollisesti käytetään joko pienoista ampujaa tai lävistysneulaa, riippuu missä käy ottamassa.

...hitsi ku on niin vaikeeta alottaa tota kuvishistorian höskää. Vois ees avata powerpointin että tulis jotakin tekstiä - inspais vaan ropetella :D
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Pappis » 17 Marras 2011, 17:49

Aksutar kirjoitti:Ahihihi, Eka toyboypinupkalenterikuva kohta valmis.

Jotenkin tuo sai suuret kylmät väreet ratsastamaan selkäpiitäni pitkin.
Tosin ei yhtä paljon kuin tämä
Pappis

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Marras 2011, 17:59

Juu kylhän sen plugin voi hankkia venyttämälläkin, mutta jos sen tahtoo samantien, kuten minä tahtoisin, niin korvanlehteen viilletään pieni reikä johon se sitten sujautetaan.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 17 Marras 2011, 18:35

Voi sanonko mikä kun kaikki täällä pleaa Skyrimiä ja ties mitä mutte minä en voi pelata mitään. Paitsi Moun&Bladea, eikä sekään mikään iso juttu.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Marras 2011, 18:47

En osaa lävistysten hienoja nimiä, mutta itsellä on kaksi palloa tuossa huulen yläpuolella molemmin puolin, kaksi rengasta oikeassa kulmassa ja piikkikoru silmien välissä nenänvarressa ja korvissa sitten kolme ja neljä korvanlehdessä ja yksi rustossa. Lävistykset <3 Ja vielä vaivainen yksi tatuointi.

Crim, äitee se tuon minullekin opetti ja syötti juu aina jos kinusin turhan usein karkkia. Lähtee kyllä makeannälkä hyvin pois. Sain piirrettyä Albine/Del kuvaa tänään, ei vaan ollut värejä mukana, joten tulee lyijykynätyö ja tykkään siitä itse.
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Marras 2011, 18:59

Ja minulla ei ole kuin yhdet reiät molemmissa korvissa. Tahtoisin ottaa lisää lävistyksiä mutta toisaalta tiedän että tulisin niitä kuitenkin katumaan jossain vaiheessa sitten .. onhan mulla ystävänäni nuo armaat feikki koruni ahhahhaa~

Ja jep nii kyllä lähtee. Nyt kun on ollut tuosta puhe niin arvaappa vaan tekeekö mieli ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Marras 2011, 19:04

Jotenkin tuo sai suuret kylmät väreet ratsastamaan selkäpiitäni pitkin.
Tosin ei yhtä paljon kuin tämä

MITÄ VI************ PAPPIS :-----------------------D
Nyt si tipuin lopullisesti tuolilta.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut