Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Suff » 24 Heinä 2009, 20:37

Bulaa! Pistämpähän tämän tänne muistutukseksi Akumalle ettei unohda minun olevan joku k*rpä, joka on vaan kirjautunut sisään ja poista meikäläistä pois.

Mut armeijainen... hyvinhän tuo mulla on menny. Tosin lomalle mennessä mulla unohtui ase ladattuna asekaappiin. Tympäseehän tuo, kun yhellä uunolla on ase ladattu kituen hitaasti ja muilla on laillisesti ne nojaamassa lataamattomina ja varmistettuina. Kyrsii aikalailla. No opittiimpahan elämään. Kyllä täällä vuoden voisi pyöriäkki.
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2009, 13:30

Mulla on AIKA hyvä muisti näiden poissaolo ilmotusten kanssa ja Suff oot kyllä tehny harvinaisen selväks että oot siellä armeijassa :D joten ei huolta, en oo poistamassa suo ellet itte sitä pyydä.

armeijasta puheenollen, eikö osa lomista peruuteta sika infulenssan takia? Kuulin uutisista että osa armeijan lomista peruutettais sitten kun se infulenssa räjähtää, koska halutaan suojella kotiväkiä tartunnoilta...

19 tuumanen näyttö... en osaa arvioida minkä kokonen se ois, sukkaan mittojen, painojen, pituuksien ja tilavuuksien arvioinnissa, enkä pahemmin oo perehtyny asiaan. :( jos sanot sen senteissä niin voin mitata viivottimella 8DDDDD

Agna on menossa Egyptiin?! >8O Mä oon sen verran tauti pelkonen etten uskalla nyt infulenssa aallon alla matkustaa minnekkään, hyvä että Tampereelle uskallan bussilla mennä. Tosin eihän se possu nuha nyt niiiiin vakava sairaus oo, mutta silti.

perhana kun oon kadottanu inspikseni taas jonnekkin... mä haluaisin ropettaa ja piirtää mut si ku koittaa niin ei inspaa tai ei vaan jaksa.. kai se tästä kohta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juketsu » 25 Heinä 2009, 16:09

Sikainfuelnssahan kuulemma aiheuttaa zombismia (tjsp) eli kuoleman jälkeen ruumin herää henkiin muutamaksi tunniksi, mutta aivot ei pelaa muutaku elintoimintojen ylläpitämisen verran.. Sama juttu ollu malarialla. (pelottelen teitä >:D). Itse en pelkää tautia vaikka ois varmasti v-mäinen kuhan itelle sattuu.. Toivottavasti ei tapahdu niinkuin prototype pelissä =(

19 tuumaa = 47.5cm. Mutta korkeutta tällä on ehkä itse näytöllä (reunat pois) 20-25cm ja pituutta varmaan tollaset alle 40cm, koska laajakuvanäyttö.

Juketsu kuittaa.
Juketsu

ViestiKirjoittaja Suff » 25 Heinä 2009, 19:59

Saattaa olla mahdollista mutta kapteenimme pelotteli meitä että prikaatistamme sairastuisi jopa 2/3. Kyllä mä uskon että ne lomat peruttaisiin. Pelottelua vahvisti osalla se että se voipi jopa tulla jo elokuussa. Sopivasti pee-kauden loputtua jos tuuri käy.
Suff

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Heinä 2009, 23:12

Juu menossa olen :) Possunuhahan meitä kaikkia lopuksi uhkaa... Joka kolmatta suomalaista, siis. Kuitenkin on kiva päästä pitkästä aikaa ulkomaille, muuallekin kuin Ruotsiin, kun on käynyt viimeksi polvenkorkuisena ulkomailla -.- Kanarialla nimittäin!

Ja arvasin koneen salasanan, MUAHAH! Sehän oli loppujenlopuksi aika helppo. Pitää vaan toivoa ettei iskä mee sitä muuttelemaan. Joka tapauksessa se vaan nauroi, ei ne kauhean vihaisia oo siitä että valvoskelin puol kolmeen...
C'mon! Se oli vahinko! Pelasin ja katoin aikaa pelkästään yhestä kellosta jonka ite oon tehny vuonna nakki & muusi, ja se näytti että kello on puoli 12 -.- Nomuttaettäkuitenkin.

Ja meikällä on nyt inspistä vaikka muille jakaa \o/ haluaisitko palan? *ojentaa Aksulle sievää siivua*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Heinä 2009, 12:42

*Ottaa inspiksen vastaan!* HOHOOO! josko nyt koittaisin vastailla ropeihin.. katotaas miten onnistuu.
Kyl mä tänää jossain vaiheessa pikku hiljaa ala vastailemaan.. heti ku oon saanu kahvia.

Onneks mulla on oma kone niin ei tarvii arvailla salasanoja sun muita... mä oon huono arvailemaan, tosin jos äiti sen keksis niin arvaisin sen varmaan heti.. isän ajatuksen kulkua on taas vähän vaikeempi arvioida, joten sen salasanoista ei ota selvää millään.

oon ehkä ilkeen kuulonen mut toivon et meidän koulu jouduttais pistään tauolle possu nuhan takia 8D ei yhtään huvittais mennä sinnekkään... ja kesälomakin on kohta ohi T_T
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 26 Heinä 2009, 13:52

Ai, että minäkin haluisin käydä myös Egtyppissä. Sielä on niin ihana historia ja serkut ovat käyneet siellä harmi. Tämän vuoden matka on tehty, että ihan riittämään mä olen saanut. Joulukuussa Istabulissa ja vähäaikaa sitten tulin amerikan reisusta.
Kyl sinne täytyy mennä.
Mustikkaa on syöty tässä näin.
Akuma eikö sitä voisi jatkaa Safilyen ja Aran kinaamista mikä on tuntuu tulevan kinaamiseksi?
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Heinä 2009, 15:42

ehkä sitten kun saan muutaman pelin pois... mutta en kyllä keksi siihen itselleni enää mitään muuta lisättävää kun aran heittää hahmosi pois linnasta ja menee sappeentuneena nokosille D:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Heinä 2009, 14:09

Tää kone on ihan... *ottaa kannettavaa reunoista ja hakkaa pöytää vasten* yritän luoda uutta hahmoa, mutta kun kone jumittaa, niin onkin hieman vaikeampaa. Eeh, haluaisin saada sen esittelyn valmiiks tänään... Toisaalt mulla ei oo kuvaa, kun skanneri on komensadan kilsan päässä. Pitänee käyttää kameraa, jos se toimii.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Elo 2009, 09:25

Hey, I need inspiration too.
Aksu vei liian ison palan D:
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Elo 2009, 10:51

Inspiratiooooooooon.. tännekkin sais tuoda lisää.

Ja kauhee ku eilen illalla iski taas tällänen illan syvällisten hetkien paniikki kohtaus ko tajusin et kouluhan alkaa ens viikolla O__O' en taho mennä kouluuuun D'x kiva ko mulle ei oo tullu mtn lappua siitä minne pitäis mennä ja millä luokalla mä nyt oon ja si sähköposti huutaa et mä olisin lopettamassa opiskelut ja mun tunnus poistetaan... yaaay.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 03 Elo 2009, 10:57

Tiedätö Aksu ihan sama vika... tai minä tiedän minne pitää mennä ja näin, mutta minulla ei ole hajuakaan moneen pitäisi mennä o;O Väsyttää... e_e
suskari

ViestiKirjoittaja Juketsu » 05 Elo 2009, 14:00

Soittakaa koululle =P

Itellä alkaa vasta 18. päivä koulu ja muutan omilleni o/ Mutta taasen joudun johonki hikiseen solukämppään, joista ei kuule ku pahaa (ihan sama mikä kaupunki, niin niistä kuulee vaan jaskaa). Mutta 4 huonetta oli jälellä.. Eli nyt 3, joka voi tarkottaa sitä, että asun joko yksin tai korkeintaan kahen kanssa jossaki solussa o/

Haaparannassa oli typerä hampurilaispaikka.. Oli siellä törkeen hyviä ne hampurilaiset ja ranskikset, mutta tilaussysteemi kusi aika pahasti. Eka tilattiin, sitten mentiin kassalle sanomaan mitä tilattiin ja maksettiin. :lol: Eikö ois sama kassalla hoitaa tilaaminenki..
Juketsu

ViestiKirjoittaja Noviisi » 07 Elo 2009, 21:55

Voisiko joku neuvoa, miten saisin tämän yli inspis kohtauksen haihtumaan. Minulla on päässäni 1001 ideaa ties mistä asioista, mutta tiedän etten pysty toteuttamaan niitä. Minulla on 2 uutta hahmoa työn alla, mutta en vielä uskalla laittaa niitä, sitäpaitsi toinen on vielä hiukan kesken ja jos haudon niitä päässääni liian kauan esittelyistä tulee kilometrin pituiset.
Lisäksi molemmat nykyiset hahmot ovat varattuja.

Sitäpaitsi kotona on tekemisen puute, koska lainassa ollut XBOX 360 vietiin ja Wii-peli jota on ollut ikävä on lainassa. Koulukin vaanii nurkan takana apua! Kuolen stressiin.
Noviisi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Elo 2009, 11:14

Noviisi, pistä puolet inspiksestä laatikkoon ja lähetä se mulle, niin pääsisin miäkin inspistelemään. Mä jo luulin että pari päivää sitten ois se inspis tullu takasin, mutta näyttää olevan maassa yhä. No, onneks mulla ei oo kun neljä peliä menossa joista yks on melko hiljasena...
toisaalta oon miettiny et se inpsis saattais kasvaa jos ottais muutaman pelin lisää... ei sillä etteikö nykyset ois kiinnostavia :D Kai mä tarviin vaan potkun perseelle.

äh, koulu... mä kyllä ajattelin vaihtaa oppisopimukseen, kuulostais paremmalta mun korviini.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut