Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Elo 2009, 16:08

son hyvä etten oo ainoo joka on aikasessa aina :')

Mulla taas alkaa vaihteeks asiat selviytymään :D Ja luojan kiitos mulla on inspiskin tallessa. Inspaa ihan hemmetisti taas ropettaminen \o/ Plus piirtäminenkin alkaa pikku hiljaa inspaamaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Elo 2009, 18:32

Terveisiä kummitus koululta \o
Pääsin sittenkin täällä korvessa koneelle 8D mut täytyy sanoo että tää netti on hiiiiidas... hah, ollaan perhetutuilla ja mä vaan istun koneella 8) No ei täällä kyllä pahemmin kukaan tee mtn joten kai se on ihan sama röhötänkö mä tuolla sohvan kulmassa vai teenkö jotain luovaa täällä koneella. Mut tääl on ihan pirun kylmä :( Ja ullakolla on kuulemma lepakoita...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crystal » 22 Elo 2009, 12:42

Voin uskoa että sulla on siellä toooodella hauskaa ;D

Tänään juhlimaan.. Venetsialaiset venesatamassa.. :D
Crystal

ViestiKirjoittaja Morado » 22 Elo 2009, 12:50

Hehee, kummituskoulu 8'D Meitsi ei kyl kestäis olla siellä, mut lepakot on kyl lutusia :'D

Ah, ja tänään metsästämään Lotr kakkosta sekä kolmosta. Jostakin syystä oon hankkinu vaan sen ykkösen ja sit kun katoin sillon joskus viikonloppuna neloselta ne kaks viimesintä niin tulikin mieleen ettei niitä ookkaan vielä 8'D Toivotaan vaan et ne pidennetyt löytyis. Ja kappas, äitikin tykästyi niihin, vaikka nukkukin koko ensimmäisen elokuvan ajan.
Jotenkin laiskottaa niin maan vietävästi ja on kuitenkin niin paljon tehtävää -.- Haluais vaan nukahtaa
Morado

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Elo 2009, 12:51

Huuu, juhlimaan~
Me mennään tänään täällä johonkin koskenrantaan jossa on joku hemmetin ankan uitto kisa... Iso kopallinen numeroituja kumiankkoja lasketaan alas koskea ja se kenen ankka on ekana maalissa voittaa. Voi olla aika veikee näky ku koskee alas tulee armoton määrä kirkkaan keltasia kumiankkoja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 22 Elo 2009, 16:48

Lepakot ovat lutusia, vaikka minä pieneä pelkäsin niitä aivan älyttömästi. Se on aika ihanan tuntuisia, kun kävelee selässä ja makoillee päässä. Oikeastaan minun päähäni tippui Lepakko ja siitä sängylleni. Minun selkää pitkin käveli olalle ja lensi matkoihinsa. Se oli ihana tunne, vaikka ystävätni rääkyili vieressä paniikin tuntuisesti.
Mää on sitten hieman epäaktiivinen minun muuttoni takia. Tavaroiden roudaamista on ja asioita pitää kuskailla.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Elo 2009, 23:56

Heh, tänään oli se lepakko juhla täällä, missä oli se ankan uitto kisa. Ei tullu voittoo mut kivaa oli :)

Mut oli kyllä hemmetin kaunis näky. Tehdään täällä rosvopaistia ja noi miehet kyttää tuolla pellolla sitä notskia ja grillaa siinä samalla kanaa. Mentiin si sinne kattoon, keskelle peltoa pimeeseen missä oli valaistuksena vaan se notski ja sitten tähtikirkas taivas ja nähtiin jopa tähdenlento.. oli kyllä once in lifetime kokemus.. oli se hyvä että nostin perseeni tästä ja kävin siellä pihalla.
... ja nyt tekee mieli piirtää
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Elo 2009, 19:11

I'm alive.

Tulinpa tänne osoittamaan aktiivisuuttani, vaikka tuo inspiraatio vielä uupuukin. On tässä tullut jo ensimmäiset koeilmoitukset (jee), läksypinot (tuplajee) sekä muut kesälomalla ah-niin-paljon kaivatut hommat...

Jokatapauksessa on tässä kaiken hauskuuden lomassa koitettu roolia ja saada kaikennäköistä muuta keskeneräistä päätökseen. Tuo peli-innostus odottaa vielä löytäjäänsä, mutta sitten kun se tulee takaisin, niin pistän tuon Fredinkin peleihin - vielä ei ole uskaltanut tehdä seuranhaku osioon ilmoitusta siinä pelossa, ettei pelistä tulekaan mitään. On siis parempi odotella että aika riittää, niin ettei näitä hankalia tilanteita sitten tule.
Jokatapauksessa herra tulee pääsemään johonkin peliin joskus, sillä siisti.

Eipä tässä muuta, kohta alan katsoa tuota Kotiopettajattaren Romaania. On muuten ihana ^^
Cya later, guys :)

//Edit. Aksu, näit tähdenlennon? :o Mitäs toivoit? (niin, kun näkee tähdenlennon, saa luonnollisesti toivoa)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crystal » 24 Elo 2009, 08:56

Aksu: On varmaan ollut todella kauniin näköstä siellä.. :D

viime talvena näin varmaan kolme tähdenlentoa, mut ei oo toivomukset vielä toteutunut. 5vuotta sitten toivoin, että menisin kihloihin silloisen poikakaverin kanssa, mut ei toteutunu.. Nyt kuitenkin oon kihloissa, mutta henkilö on eri... Kai sen voi laskee et toive on toteutunu.. :D
Crystal

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2009, 10:37

Eihän sitä saa kertoo mitä toivo :( muuten se ei toteudu. Mut just sillä hetkellä mä toivoin pääseväni nukkumaan ku väsytti ihan sikana...

WOAH! Vahvaa kahvia.. nyt oon sitten ylienerginen koko päivän ja hypin pitkin seiniä. Ajattelin kyllä vihdoista viimein raapustella paperille jtn, mut saa nyt nähdä.. inpsaa kyllä - taas - mutta se on eri asia iskeekö laiskuus kesken kaiken.
Sit pitäis vielä koodata sivutkin ja päivitella Tales from the Crypt sivustoa X__x ja aikaahan mulla on... koko päivä. Eli voisin vihdoinkin tehdä jtn hyödyllistä ja lopettaa ton WoWittamisen tältä erää..
mun piti jotain yleisesti kysyäkkin teiltä kaikilta mut unohdin sen jo.. ehkä se tässä touhutessa tulee takasin. Mut ajattelin vihdoista viimein suunnitella haltioille ja ihmisille jotkut omat vaakunat vai mikskä niitä kutsuttiin.. liput.. mitkä lie. Mut en haluais mtn klisee leijonan päätä tai aarnikotkaa niihin.. kattoo ny mitä keksin.

joo, ehkä meen muualle taas höpöttään 8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Elo 2009, 21:40

No pääsitkö nukkumaan heti toivottuasi. Vai oliko toivomus ihan muuta Akuma?
Ai, että olen väsynyt ei saisi olla niin kovasti tietokoneella.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2009, 21:53

Juh, kyllä pääsin nukkumaan~ Vaikka se nyt ei ollu se "pää" toivomus :')
Munkin pitäis rajottaa koneella istumista.. tulee pää kipeeks X_X Mutkun tässä on niin paljon tekemistä.. no, onneks huomenna pääsee taas kaupungissa käymään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noviisi » 27 Elo 2009, 14:28

Ihan mahtava päivä!
Olin kävelemässä kouluun juna asemalta, kun portaissa astuin harhaan ja nilkka nyrjähti. Pakko oli kouluun päästä, joten nilkutin vain hammasta kiristäen.
Minun teki mieli olla nousematta tuolistani, kun pääsin perille, mutta nyt alkaa helpottaa pikkuhiljaa.
Vasemmassa jalassani olevan siteen takia joudun olemaan eri pari kengillä. Vasemmassa jalassa lipponen ja oikeassa ihan kenkä. Toivottavasti kukaan ei tuijota minua kaupungilla.
Noviisi

ViestiKirjoittaja Ay » 27 Elo 2009, 20:22

Muuten miksi Akuma vaihdoit asteittoika. Olenko minä ollut paha, kun saavuin porvariksin jälleen?
Auts. Ei kiva, kun nilkka nyrjähtää.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Elo 2009, 22:04

Vaihdoin asteikkoa koska täällä alkaa jo olemaan pelaajia ja siitä luonnolisesti seuraa että ihmiset pelaa enemmän -> enemmän viestejä. En nyt ottaisi itseeni/henkilökohtaisesti tuota asteikon vaihtoa kun se kerran pätee kaikille :D. Alkuperänen asteikko oli suunniteltu sillon kun täällä oli säkällä jtn 10 pelaajaa.. joten viestien määrä rajat vaan nousi 50-100 viestiä ylöspäin, äkkiäkös sä ne kirjotat.

Ja Noviisi on sitten varovaisempi ens kerralla >[ Mä oon kerran nyrjättäny nilkkani sen verran pahasti etten kävelly sillä muutamaan päivään. Mut sen siitä saa kun steppaa rappusissa ei niin hyvällä tasapainolla.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut