Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noviisi » 03 Syys 2009, 20:24

Se paulan mainos on ihan surkea. Vaihdan kanavaa, joka kerta kun se tulee.

Mainoksia elokuvissa?! PYHÄINHÄVÄISTYS!!!!!

Nilkka ainakin on parantumaan päin, jos en rasita sitä kauheasti. Ensi viikolla tosin on neljä asiaa, mitkä pitää muistaa: Koulukuvaus, 30 päivän lipun uusiminen, eka japanin tunti ja YGO päivä seinäjoella.
Japanin tunnista ajattelen JIPPII. Seinäjoki reissua taas odotan innolla, en edes pysy nahoissani.
Noviisi

ViestiKirjoittaja Ay » 03 Syys 2009, 23:02

Tänään yritin värjätä hiuksetni ekaa kertaa. Se ei oikein onnistunut mikä harmitti minua todella paljon. Väri yhdisteltä tuli yllättävän ihanalta. Tumman punaiseksi yritin. Mustan punaruskea liilaiseksi tuli. Ihan jees tuli, että uskaltaa astella muiden joukosta.
Vihdoinkin tähtiportti tulee aikaisemmin eikä tarvitse, joka kerta katsoa nauhalta.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Syys 2009, 10:47

hahah, ette arvaakkaan kuin paljon mun äiti vihaa sitä mainosta, kun se etunimi on Paula :-------D Jumalauta se räjähti siskolle kerran ku se piruuttaan laulo sitä.

Ja kyllä, nykyään leffateattereissa tulee ties mitä mainoksia.. yleensä oon nähny just DNA ja Telefinlandin mainoksia, mitä näkee telkkaristakin.. ja Hesburgerin mainoksia! No ok, se hesen mainos on aika ovela, jos joku tietää sen ja on nähny niin tietää mitä tarkotan :D
Mut mun mielestä leffateattereissa ei sais tulla muuta ku tulevien leffojen trailereita ennen elokuvaa, samalla kun odotellaan että kaikki löytää paikoilleen.. Eihän vanhoissa kunnon videoissakaan oo muuta ku elokuvien mainoksia.. no oke, Disneyn videoissa saatetaan mainostaa disneylandia.

Noviisi yrittää nyt pysyä nahoissaan.. loukkaat vielä sen nilkkas uudestaan jos hypit pitkin seiniä :D

Munkin pitäis värjätä taas hiukset... alkaa oleen jo juurikasvua, mikä ei näytä kauheen hienolta :( Tosin mä oon myös miettiny et lyhentäisin hiuksia tai vetäisin koko kaljun.. äiti tykkäs kaljusta siihen asti kunnes kysyin saanko si ottaa tatuointeja takaraivoon 8DDD. Mut en mä si viitti leikata ko haluun pitää pitkät hiukset niin saan ne si nutturalle Ku musta tulee toimisto täti~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 05 Syys 2009, 12:35

Myääh! Oon ollut tiistaista asti kipeenä... En oo voinnut edes sängystä nousta. Eilen sain ekan lämpimän aterian syötyä koko aikana, ja nytkin nälkä kurnii... ja jääkaapissa ei ole miltein mitään...

jos luitte rivien välistä, pystytte päättelemään, että meikä sai asunnon! jee! Mut mul ei oo rahaa vuokraan... vittu. Pitänee tehä pari puhelua.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Syys 2009, 14:16

Seinäjoki reissua taas odotan innolla, en edes pysy nahoissani.

Mitämitä, Seinäjoelle tulossa? Kas kas kas :D

Kas. Siitä tulikin mieleen runo minkä äiti tuossa äsken hoki; Kaskas sanoi toinen kaskas, kun kolmas kaskas päälle paskas. Eikä siitä sitten sen enempää, kun äiti siirtyi leipomaan pikkusiskon kanssa...

Mutta menee oikeasti jo hämäräksi, että elokuviin tungetaan Telen tai DNA:n mainoksia... Ja herranpieksut joku Hese? Menee yli hilseen.

Agnalla on kauhea yskä, yöllä heräsin viideltä siihen että pelkäsin oksentavani, kun limaa oli kurkussa niin paljon. KÖH KÖH! Ruumiinlämpötila oli silloin 35 astetta, kun menin mittaamaan. Ja vielä niinsanottuna pisteenä i:n päällä, että nyt on se ah-niin-ihana hetki kuukaudesta kun tekis mieli olla mies \o/

Kuittaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Morado » 07 Syys 2009, 07:19

Meikäläinen yrittää tänään hieman aktivoitua, aktivisoitua, kuitenkin mitä lie :'D Voisi vaikkapa jo yrittääkin vastailla peleihin.
Itse en oo törmänny semmosiin mainoksiin elokuvissa muutakun niitä trailereita, ehkä se on teatterikohtasta, jokasella teatteril ois oma toimintatapansa.
Ah, semmonen lima kurkussa on inhottavaa D': Koitas selviytyä siellä!
Ja eipä olekaan mitään tähdellistä sanottavaa, pitäis varmaan vääntäytyä kouluun >.>
Morado

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2009, 14:50

Mä haluan aina olla mies, oli mikä aika kuukaudesta tahansa 8DD

Mulle ei onneks vielä oo tää syysflunssa osunu kohalle, eikä ees possunuha. Tosin ois kiva nyt sairastaa se pois kun ei oo mtn muutakaan tekemistä ku homehtua kotona. yay.

Paula- mainoksen lisäks en kyl välittäis nähä myöskään niitä Always,- ja erektiohäiriömainoksiakaan valkokankaalta..

... niiihin en vielä oo törmänny. Ja lol toi sun avas! Pistit sen sitten tänne niiku uhkasit.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noviisi » 12 Syys 2009, 11:20

Jippii!! Se on Seinäjoelle huomenna, hypin kohta seinillä onnesta soikeena!!!
Noviisi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2009, 12:01

Jippii!! Se on Seinäjoelle huomenna, hypin kohta seinillä onnesta soikeena!!!

Et oo ainoo joka hyppii pitkin seiniä taas vaihteeks 8DD Saan vihdoista viimein koiran! Tod. näkösesti saan sen ensviikon viikonloppuna, jos hyvin käy >w<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 13 Syys 2009, 12:02

Minkä rotusen? 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2009, 12:05

Sekarotunen >3< Mut se on tollanen aikalailla susikoiran/suomenpystykorvan/collien sekotus. Nyt vaan pitää alkaa miettimään nimeä sille >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 13 Syys 2009, 12:08

Anna sille nimeksi Kalma jos se on musta xD
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2009, 12:20

>D Ei se oo kokonaan musta =3= Mut ajattelin antaa sille nimeks Timjamin 8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 13 Syys 2009, 12:27

Timjamin on hieno nimi hauvalle :)
suskari

ViestiKirjoittaja Noviisi » 15 Syys 2009, 16:15

Minä ja Animedog suunnittelemme omaa roolipelisivustoamme. Se on vielä kesken, mutta tarina ja suurin osa alueista on jo valmiiksi ajateltu. Vielä kun Rakki pistää sivun pystyyn, niin sitten puuttuu vain pelaajat.
Noviisi

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut