Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Marras 2011, 15:20

Ylva toivottavasti löydät sormuksesi ;____; Mulla on aina hirvee fiilis jos sormukseni katoavat tai jäävät jonnekin. Tuntuu hirveen tyhjältä jos sormet on ihan tyhjillään koruista .. en osais elää ilman näitä *____*

Saakelin Castleville facebookissa, en voi lopettaa pelaamista nyt kun alotin. Tästä tulee uusin addiktoitumiseni kohde~ *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 23 Marras 2011, 15:23

Addiktoitouisin Daggerfalliin, mutta en osaa säätää sitä oikein DOSBoxin kanssa. Yritin äsken tunnin ajan ja en vieläkään saanut sitä autoruniin enkä muutenkaan meinaa ymmärtää. Päätä särkee tommosten takia.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Marras 2011, 16:39

Dragon Age Origins --- Awaikening <3 Olen ihan in lööv tähän peliin ja jumituin pelaamaan kolmannen lopun Originsiin XD

Crim, senkin addikti! :p
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Marras 2011, 17:27

Dragon Age origins ftw. Vihdoin sain itte sen loppuun ja heti uudestaan.
Ja uudestaan
Ja uudestaan
Ja uudestaan
Ja uudestaan
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Marras 2011, 18:44

Aksutar kirjoitti:Ja uudestaan
Ja uudestaan
Ja uudestaan
Ja uudestaan

Hypnotisoiduin.

Täällä ei tapahtua yhtikäs mitään. Odotan vaan innolla synttärikisan loppumista. BUAH. Ja yhteiskuntaopin esseekoe huomenna. Osaan jotakuinkin.

Ja mitä tohon ylläkäytyyn korujuttuun tulee niin ite en osaa yhtään pitää koruja. Yh, rippiristiäki pidän TOSI harvoin. Jos ois joku hieno aito sormus niin käyttäisin ja joululahjaks onki tulossa THE RING OF THE RINGS! Ah ihanaa <3 =3=
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Marras 2011, 19:18

Oma kone on mua vastaan, kun ensin se menee rikki kun yritän avata sitä (Ruutu pysyy siis mustana) ja heti kun iskä tulee katsomaan se toimii normaalisti D:< Nojaa, pääasia että se toimii taas ja newttiongelmta on ohi ^^

Agnan kanssa synttärikisan loppumista odotan.

Ja oma mielipiteeni jostain koruista: Yäk... Teijän pitäisi nähdä mun brodeerattu paita, se on astetta hienompi kuin Agnan Ring of the rings!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 23 Marras 2011, 19:21

Kyse on siitä että teillä ei ole Deviantart tiliä, tai jos on niin ette ole sisäänkirjautuneina kaheksantoista/viistoista vuotiaita, ja k-kuvia ei täten voi nähdä, tää homma vaatii vaan vähän oveluutta lapset rakkaat ;D

Ymmärsin ^^ *nyökkäilee*
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Marras 2011, 21:27

SHAKALAKALAA!

Yay, pääsin kolmen parhaan joukkoon :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Marras 2011, 22:05

♥ VOITIN! MINÄ VOITIN! MINÄ VOITIN! Olen onnellinen! e3e ♥

Miten tätä sanoin kuvailisi, huhuhuhuhu 8> Mutta oli se sen arvoista. Jee. MISSÄ MINUN PALKINTO. Haluta minun palkinto. Kenelle ilmoitan että Pappis saa luvan piirtää Hiroin ja Aksu saa piirtää Jerrellin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Marras 2011, 23:03

Tjaa no myöhemmin sitten sinne puolelle onnitelee mut laitan tännekki Onnittelut!^^
Mistä hitosta ´te vetäsette noi mustat sydämmet? o_o i want know!
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Marras 2011, 10:01

Demintty, paina ensin alt, sitten fn ja sitten L

Lotdow

ViestiKirjoittaja Pappis » 24 Marras 2011, 10:19

Agna kirjoitti:♥ VOITIN! MINÄ VOITIN! MINÄ VOITIN! Olen onnellinen! e3e ♥

Miten tätä sanoin kuvailisi, huhuhuhuhu 8> Mutta oli se sen arvoista. Jee. MISSÄ MINUN PALKINTO. Haluta minun palkinto. Kenelle ilmoitan että Pappis saa luvan piirtää Hiroin ja Aksu saa piirtää Jerrellin.

Helevata mä alan ragee ton PersonalMessage-jutun kanssa, ku se hattuilee mullle!!!

Niin, Anga, onko toiveita posesta, taustasta yms?
Pappis

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Marras 2011, 10:32

Onnistuu myös (ainakin pöytäkoneella) kun painat Alt näppäimen pohjaan ja sitten tuolta oikeasta laidasta missä on tuo numeronäppäimistö niin 3 näppäin pohjaan - ja kun vapautat ne = ♥
^^
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Marras 2011, 16:43

:( ei toiminu..Mutta sitten tulee iisso MUTTA! Crimin neuvoo toimi!♥♥ Hehhee kuka on vähä nöde? :Poon niin taitava!tai no kuka sai vähä apuu toisilta..? :D
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut