Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 28 Syys 2009, 15:59

Hih, multa löytyy vaikka mitä nimeä... Rakki, Sinihurtta, Sininen otus... kaikkea löytyy.

*hakkaa päätään pöytään* Pitikin mennä piirtämään... Rakastan yliluonnollisia olentoja, ja sellaisen meni raapustamaan.. Sitten tyhmänä menin kehittelemään tarinankin sille! Ei prh... *menee tökkimään piirrosta* miks sun piti pompata mun ajatuksiini?

Mites muilla?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 28 Syys 2009, 16:31

Muah, minuakin on kutsuttu IRL ties millä nimillä. Siviili, Sipsukka, Sipsuliini ja Sihvi tulivat ensimmäiseksi mieleen. (Ja ei, en paljasta oikeaa nimeäni - jos joku sen noiden perusteella arvaa, niin onnea hänelle.)
Nettikaverit sitten sanovat yleensä Sadeksi (johtuen eräästä nimimerkistäni), tai jos eivät Sade-nimitystä tiedä (koska ovat tutustuneet minuun tämän ZeZininenWalomiekka-nimimerkin ollessa käytössä) niin minua sanotaan ZZWksi. Ja sitten joku väänsi tuosta ZeZininenWalomiekka-nimestä SininenMuoviTikku-nimen x)

Nuahhahahaa, minä piirtelen lähinnä ropehahmojani - ja niistäkin vain naisia. Minä en yksikertaisesti osaa piirtää miehiä, ainakaan kasvoja - ne näyttävät naisilta, joilla on vähemmän kurveja. Huoh.
Tuo tarinointi on sitten enemmän minun juttuni, vaikkakin tekstiä syntyy yleensä vähän hitaammin. Ropehahmojen menneisyyksiin liittyviä tarinoita tyksin kirjoitella, tai muita novelleja, joissa ropehahmojani vilahtelee..
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Ros » 28 Syys 2009, 17:12

Eräs työkaverini taivuttaa nimeäni venäläisittäin (= Katjuska), mutta kukaan muu ei taida vääntää omasta nimestäni mitään lempinimeä. Okei, suurin osa kavereistani kutsuu minua nettinimellä.

Minä taas en osaa piirtää naisia! Yleensä he näyttävät miehiltä, joilla on rinnat ja vähän enemmän ripsiä. Johtunee siitä, että naishahmoni/lempinaihahmoni jostain sarjasta/jne. ovat.. luonteeltaan miehekkäitä.

Minä söin liikaa ja nyt oksettaa <3
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2009, 17:25

Mawaha, muo sanotaan Irl joko Aksuks tai si oikeella nimellä, url mä kuljen taas nimillä AkumaTD, Ookamiyme ja niistä si lyhenteinä Aksu..

Mä en tiiä miks mut tuntuu etten enää osaa piirtää naisia ollenkaan D: Tosin ei miehetkään tunnu luonnistuvan.. mutta se saattaa johtua siitä että nyt ei ees inspaa piirtää, taas vaihteeks <.<

Ja mulla on nälkä <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 28 Syys 2009, 17:40

Minullakin on ollut elämäni lempinimiä.. Jussi (älkää kysykö), Doris, Jonzu, Jomppa ja urlissa sitten tunnetaan susihulluna tai suskarina. Ja minusta on hyvin outoa, että kaikki antavat minulle aina lempinimeksi POJAN nimen O_O: En minä sentään pojalta näytä vaikka poiatyttö olenkin..

Minä en taas osaa piirtää naisia u_u: Miehet kyllä onnistuu ihan helposti, mutta naiset tuottavat pään vaivaa aina kurveineen. Pitäisi niitäkin alkaa harjoittelemaan.
Viimeksi muokannut suskari päivämäärä 28 Syys 2009, 17:54, muokattu yhteensä 1 kerran
suskari

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 28 Syys 2009, 17:53

Nuahhaaa. Rinta leveähkö, vyötärölle kapenee ja lantio leveämpi, ja 3/4-kulmasta selkä vähän kaarelle, ja näyttää ainakin minun silmääni ihan naiselliselta piirustukselta x) Mutta minun piirustuksistani voikin olla montaa mieltä...

Tampereella oli muuten ihana shoppailla, löysin ison kasan kirjoja ja kaksi etsimääni levyä (Amberian Dawnin toinen levy ja Xandrian India). Onneksi minulla oli "äiti maksaa"-taktiikka, tai rahat eivät olisi riittäneet...
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Syys 2009, 18:24

Minulla naiset ovat helpompia piirtää. Miehet ovat niin nais näköisiä.
Murmeli ja mursu ovat yleiset mitä minua kutsutaan lempi nimeltä. Monet keksii omia eli vaihtelee suuresti.
Akuma varmaakin katsoo tänään subin leffaa, kun on kauhu leffa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2009, 18:30

Njah, mun mielestä miehet ja naiset on yhtä helppoja/vaikeita piirtää, mut mun on vaikee saada ruumiinrakenteita/kasvonpiirteitä yksilömäisiks... Tai no, osaan mä kyllä Ophelian ja Lilyn piirtää eri näkösiks nassusta, mut siihen se si jääkin :(
Huuu, mikäs kauhuleffa sieltä tulee?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Syys 2009, 19:28

Kasvojen piirteet ovat hankalia.
The Haunting-Paholaistalo (k-15) on leffan nimi.
Ihme, että olen katsonut, joka ei pidä kauhu leffoista. No yksi tellen porukoista kuolee. Liam (No Quin-Qon näytteliä) kauhu leffassa ja Zeta-Jonessin kanssa. Ihan hyvä kauhu leffa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2009, 19:31

Aaa mä oon nähny sen ja omistakin yhden version siitä leffasta.. ei kauheen hyvä, mut menee paremman puutteessa. Näyttäisivät niitä kunnon vanhanajan kauhuleffoja 8DD Haluun niin nähä Draculan ja Nosferatun!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 28 Syys 2009, 19:33

Pst, Ay. Se kirjoitetaan Qui-Gon. Huomaa G. 8DD
Terv. Star Warsin vakavasti ottava pilkunviilaajanne.

Minä en ole pahemmin kauhuleffoja koskaan katsellut, toisaalta siksikin, että vanhemmat kyyläävät ikärajoja liiankin tarkkaan, isä ainakin x) Tosin terminatorin sain katsoa, vaikka se K15 onkin, kun äiti sanoi että koko elokuva on ihan läppä. 8D
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2009, 19:39

Mä oon aina saanu kattoo kauhuleffoja, ikärajasta riippumatta... sen takia oonkin varmaan vähän vinksallani, tuskin se on ihan tervettä nauraa ku päitä lentää 8D
Ainoo leffa mikä vieläkin on isällä takavarikossa on Scary movie ykkönen... se oli liian härö/pervo isän mielestä, joten ei saatu si kattoo sitä :( Tosin mä oon nähny sen miljoona kertaa muutenkin, joten ei se ny haittaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Syys 2009, 19:40

Onhan sitä vanhoja klassikko elokuvia tullut tv.stä pari kuukautta tuli 80-luvun Dracula leffa. Yleisesti torstaina tulee kauhu leffat, jos tulloo hyviä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 28 Syys 2009, 19:46

Hah. Scary Movie ykkösen videoversio on makuunissa K11 >8DD Ainut Scary Movie, jonka olen nähnyt...
Meikäläinen voisi joskus jonkun kauhuleffan katsoa, kunhan en ole liian herkällä tuulella. En mm. voinut lauantaina lukea ostamaani Mysteria-kirjaa loppuun (tietokirja paranormaaleista ilmiöistä ja sen sellaisista) kun aloin pitää jo sitä, että viereisen hotellihuoneen tyyppi kävi vessassa, jonakin poltergeist-ilmiönä x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Syys 2009, 20:02

Sori, ZZW
Minä en ole kauhu leffojen ystäviä, vaikka olen katsonut. Minulla on lian mielikuvitusellinen ajatusni, että kauhut veisi varmasti minut hullujen huoneeseen.
Ainot hyvä kauhu leffa on se koirat tappavat ihmisiä ja se tapahtuu saaressa ja Royal Battle.
Scary Movie on kyl hyvä leffa ainakin niistä omasta sarjoistaansa.
Ay
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut