Uhrilampaat oli kai K-15... muistaakseni, en mee kuitenkaan takuuseen. Kattelin tänään ois saanu si Hannibalin ja Punaisen lohikäärmeen yhteishintaan 8.95 ... mut jätin ostamatta ko halusin ton Sauna leffan.
Ja älä huoli Animedog, telkkarista ei pahemmin tuu p*skaakaan, joten et oikeestaan menetä mitään... tai no, riippuu ihan. Jotkut ei voi elää ilman telkkaria, toiset taas ei tarvii sitä mihinkään. Mut se on hyvä jos on pleikka 8D Mun pitäis pelata vihdoista viimein läpi noi muutamat pelit.. kuten god of warit ja kingdom heartsit... Ja Ókami... ja potterit.. ja lotrit.. =3= Ja si ajattelin vielä synttärilahjaks pyytää sen Transformers pelin >8DD Tosin sain jo Timin synttäri lahjaks, joten kaketi se riittää. Plus Ivy pääsee bilettään mun synttäreitä tänne niin sekin on jo paljon \o/ Si voidaan ottaa mutapainit päätypihalla >8D
Asiasta kukkaruukkuun, naurattaa
tää uutinen... miks pojat ei saa pukeutua tytöiks, mut si tytöt vetää aina poikien vaatteissa? Esim minä, muo ei saa käyttään hametta sitten millään saatika naisten dödöjä.. ne haisee pahalle, toisin ko miesten dödöt.
Ja jotta keskustelu pysyis (toivottavasti) yllä, mitä ihmiset sun muut mörriäiset meinaa tehdä syyslomallaan? Millon ikinä se onkaan.. ymmärtääkseni se on eripuolilla suomea eri aikaan.