Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Zaubares » 29 Syys 2009, 18:56

Hei hei ja hei vaan! Terve kaikille uusille ja vanhoille! Zaubares on tullut takaisin!

Ensiksi julkinen anteeksipyyntö: Anteeksi, olen laiminlyönyt TNF:ää koko kesän ja alkusyksyn (riippuen mistä syksy alkaa), mutta nyt olen viimeinkin kehdannut tulla takaisin. Anteeksi. Haukkukaa minua yksityisviestillä tai yleisesti jos mieli tekee.

Sitten pulinaa:
Minäkään en ole suuri kauhuelokuvien ystävä, mutta katson niitä kyllä kavereideni kanssa. Mieluiten katson kyllä (kauhu)komedioita. ONko kukaan nähnyt rlokuvaa nimeltä Shaun of the dead? Se on jumalattoman hauska!
Zaubares

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 29 Syys 2009, 19:55

Muah. Scary movieita lukuun ottamatta en ole ikinä kuullutkaan näistä muista leffoista 8D

Scary Moviesta tuli mieleen, katsoiko kukaan viime perjantaina kun muistaakseni neloselta tuli jokin Epic Movie, jossa paridioitiin samaan tyyliin mm. Narniaa ja Harry Potteria?
Itse katsoin jonkin verran, aloitin vähän myöhässä kun oltiin syömässä Amarillossa, ja sekin oli ihan huvittava tapaus - tosin Scary moviet (ainakin ykkönen, ainut jonka olen toistaiseksi nähnyt :/) ovat ehkä parempia.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Ay » 29 Syys 2009, 21:14

Joo katsoin sen Epic Movien. Ihan hyvä, mutta jos katsotaan toistamiseen niin ei kiva enään.
Zaubares kiva nähdä sinua pitkästä aikaa. :-) Mutta sori, mutta en ole nähnyt sitä leffaa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2009, 21:21

Omg meidän apotti palas! Teretulemasta takasin.

Ja joo, oon nähnyt ja omistan Epic movien ja mun mielestä se on pelkkää P*skaa, verrattuna Scary movieihin.. ne on samalta ohjaajalta (tietääkseni?) ja Epic movie meni jo yli äyräiden.. siinä oli liian kulunutta juttua, ei ketään naurata enää oksennus/pieru vitsit.. sry jos jotakuta naurattaa, mut mun mielestä se on jo lapsellisen tyhmää. Scary movietkin alko menee flopiks loppu vaiheilla, mut huonoin niistä on mun mielestä se kakkonen..
Ja Shaun of the dead ei kuulosta tutulta, mutta oon saattanu nähdä.. ei aina nää nimet sano kaikkee X_x
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 29 Syys 2009, 22:01

Juu se kakkonen on surkein mitä minä olen, vaikka nelosta en ole nähnyt enkä sitä viitos, jos se viitonen on viimeinen mitä olen kuullut.
Oh uhriampaat tulee lauantaina. Hyvä leffa. Torstaina taas kaamea kauhua tai nyt jännäri noh k-18 kai oli.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Syys 2009, 11:20

Te onnekkaat! Meikällä ei ole nimittäin digiboxia, ja sellaisen hankkiminen on seuraavan kuukauden loppupuolelle mahdotonta [vedoten opiskelijan budjettiin]! Yääh... No, onneksi on pleikka, niin voi pelata jotain... Paitsi että olen pelannut kaikki pelini jo läpi >.< eikä oo konetta.... *huok* kai sit pitää piirtää...

tai jos kävis vuokraa pitkäst aikaa jonkun leffan... Paitsi et se budjetti...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 30 Syys 2009, 17:32

Nyah. En ole tuotakaan koskaan nähnyt, siinä taitaakin olla jokin ikäraja? Vanhempani eivät tosiaankaan anna minun katsoa mitään K-18-leffoja. No, onneksi täytän viisitoista tässä puolen vuoden päästä, niillä ei ole mitään tekosyytä kieltää K15-leffoja x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Loka 2009, 17:30

Uhrilampaat oli kai K-15... muistaakseni, en mee kuitenkaan takuuseen. Kattelin tänään ois saanu si Hannibalin ja Punaisen lohikäärmeen yhteishintaan 8.95 ... mut jätin ostamatta ko halusin ton Sauna leffan.
Ja älä huoli Animedog, telkkarista ei pahemmin tuu p*skaakaan, joten et oikeestaan menetä mitään... tai no, riippuu ihan. Jotkut ei voi elää ilman telkkaria, toiset taas ei tarvii sitä mihinkään. Mut se on hyvä jos on pleikka 8D Mun pitäis pelata vihdoista viimein läpi noi muutamat pelit.. kuten god of warit ja kingdom heartsit... Ja Ókami... ja potterit.. ja lotrit.. =3= Ja si ajattelin vielä synttärilahjaks pyytää sen Transformers pelin >8DD Tosin sain jo Timin synttäri lahjaks, joten kaketi se riittää. Plus Ivy pääsee bilettään mun synttäreitä tänne niin sekin on jo paljon \o/ Si voidaan ottaa mutapainit päätypihalla >8D

Asiasta kukkaruukkuun, naurattaa tää uutinen... miks pojat ei saa pukeutua tytöiks, mut si tytöt vetää aina poikien vaatteissa? Esim minä, muo ei saa käyttään hametta sitten millään saatika naisten dödöjä.. ne haisee pahalle, toisin ko miesten dödöt.

Ja jotta keskustelu pysyis (toivottavasti) yllä, mitä ihmiset sun muut mörriäiset meinaa tehdä syyslomallaan? Millon ikinä se onkaan.. ymmärtääkseni se on eripuolilla suomea eri aikaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 07 Loka 2009, 17:44

Nah. Telkkari. Kyllä sitä joskus voi katsella, mutta yleensä sieltä ei tule mitään kiwaa. MTV3 Faktaa lähinnä tuijotan, jos jotain tuijotan. Parhaat murhaohjelmat vain tulevat sielläkin puolenyön jälkeen, eivätkä vanhemmat tosiaankaan anna katsoa niitä siihen aikaan. Huoh.

Hmm. Pleikkari. Itse en ole koskaan liiaksi pitänyt pleikkaripeleistä. Mitä nyt Singstaria pelailen (meillä on pikkusiskon kanssa yleensä hirveät kisat siitä, kuka on pistelistan ykkösenä parhaissa kappaleissa 8D). Koneella mä enemmän pelailen. Sims 2sta joskus, sen tilettäminen vain ärsyttää. Sekottaa koko koneen aina. Star Wars Battlefront I ja II ovat myöskin mukavia, mutta minä kyllä vannon Kotorien nimeen. Ne ovat vain mestariteoksia, juoneltaan ja pelattavuudeltaan, sanon minä. Alkumaat vain alkavat tympiä, kun olen ykköskotorin pelannut 4 kertaa läpi, ja kakkosen 2 kertaa ja juuttunut kolmesti pysyvästi ja aloittanut siksi uuden pelin x)

Ja repesin tuolle uutiselle... No joo, ymmärtäähän sen, että ei ne päättäjät tahdo mitään ylimääräistä häslinkiä kouluun, mutta oikeesti, luulevat olevansa suvaitsevaisiakin...

Niin ja sitten se syysloma. Minä lähden Italiaan. Sisilian saarelle, Palermoon. Mafiasaarelle x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Zaubares » 07 Loka 2009, 20:33

Meikäläinen ei paljoa telkkaria tuijottele. Simpsonit aina välillä ja jos tulee joku hyvä elokuva tai dokumentti jostain kiinnostavasta aiheesta. Koko muu perhe sitten töllääkin salattuja elämiä ja big brotheria. Siitä tulikin mieleeni, tänään käppäilin kaupassa aikaa tappamassa ja limsahyllyn kohdalla oli jotain uutta: World of warcraft dewiä. Ensin oli lordikola, nyt tämä. Mitäköhän seuraavaksi?

Itselläni on kyllä playstation ykkönen, mutta nykyään olen enemmän kiintynyt nintendon Gamecubeen ja Wiihin. Niihin vain tulee vähemmän hyviä pelejä. Kaverillani on ps3 ja siihen Fallout 3, god of wart 2, devil may cry 4, Oblivon ja assassins creed. Pännii vähän. Tietokoneelle on sitten neverwinter nights, mikä onkin kyllä oikein hyvä. Taisinkin sitä jossain vaiheessa täällä hehkuttaa.

Jaa että sisiliaan olet menossa? Pidä hauskaa, syö pitsaa ja maksa suojelurahas, niin ei tule ongelmia. Kai. En voi tietää kun en ole ollut edes italiassa. Syyslomaa ajatellen meikäläisellä on todennäköisesti edessä reissu mummolaan. Ei siinä muuten mitään, mutta siellä on tosi huono netti.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2009, 09:04

Mäkin katon telkkarista satunnaisia dokumentteja ja joskus simpsoneita, jos jaksan avata telkkarin.. plus si viikonloppusin jos tulee hyviä leffoja niin si katon nekin.
Ja perhana mä haluun WoWi dewiä 8DD tosin tuskin se mitenkään eroaa maultaa, mut ois se pullo kiva tos hyllyssä >8] ... pullo, tölkki, kumpia ne nyt olikaan

Mä pelaan yleensä pleikalla kaikkee mitä ny tosta hyllystä sattuu löytymään ja koneella si sims 2:sta, WoWia, Mysticiä ja Empire earthia, tosin se pelaaminenkin on ny vähän jääny.. tuntuu ettei saa taaskaan mtn aikaan. Yleensä pelaan simssiä vaan sillon ko Ivy on täällä, rakennetaan aina sitä pikku Cryptiä sinne >8DD Viimesin saavutus oli Lounatuuli \o/ Ja taidettiin me Dariuskin sinne tehä.. Se oli kyl jännää rakentaa isolle tontille linnaa Haraldille 8D

Huuu, Italiaan. Mä en oo koskaan siellä päin käyny, ollaan yleensä menty vaan tonne Rohdokselle ja Bulgariaan.. viimeks käytiin si Turkissa ja sinne en uudestaan halua <.<
Perustat sinne si oman mafian >8DD Hankit boss tuolin ja valkosen kissan mitä voit si silitellä samal ko istut coolisti siinä tuolissa~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 08 Loka 2009, 11:39

Minä sen sijaan odotan, jos suomen tv sarjaan tulisi True Blood, Kymmenen asiaa mitä vihaan sinua ja Star Wars tv sarjaa mikä sijoittuu kolmosen ja nelos elokuvan väliin.
Nykyään tv:stä ei tule mitään hyvä sarjaa, että olisi täysin koukussa.

Sepä harmi, että viihtynyt Turkissa. Eihän kaikki voi viihtyä kaikissa paikoissa. Mailmaa olisi vielä mitä ei ole nähnyt vielä mitä serkutni ovat nähneet. Pohjaiset kiinan sahara alueet ja Amerikan tasangot. Ihme on se, että eivät ole menneet vielä etelänavalle tai pohjoisnavalle.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2009, 18:53

Njah, Turkissa oli kyllä ihan kivaa ja se hotelli oli tosi kiva (siel oli semmonen ranneke systeemi, ko sulla oli ranneke ja näytit sitä tiskillä ni sait juoda colaa ja muuta mielen määrin >8D ) Mut ne ihmiset.. Turkkilaiset on liian sosiaalisia ja si ku ne miehet tunkee naamansa oman naamas eteen niin johan siinä tällänen ujo, antisosiaalinen luola dataaja saa sydänkohtauksen :< Sen takia lusmuilinkin suurimman osan ajasta hotelli huoneessa lueskelemassa, tai rannalla missä ei ollu henkilökuntaa tai muita paikallisia... ja jumankekka siel oli pervoa porukkaa.. heti ekana iltana paikallinen pikkupoika jengi tuli multa ja mun siskolta kysymään annettaisko niille jos ne antaa meille simpukankuoria....
Ei, ei annettu 8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noviisi » 08 Loka 2009, 21:35

On se aika hämmästyttävää, miten joillakin voi olla niin kauheasti otsaa.

Minulla on ensi vuoden suunnitelmissani tulla YGO SM-kisassa vähintään 2 sijalle. Sm:in kaksi parasta saavat nimittäin kutsun EM-kisoihin, joka oli ainakin viime vuonna Pariisissa. Valitettavasti joudun tekemään sen eteen kovasti töitä, monessakin asiassa.
Noviisi

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut