Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 27 Marras 2011, 15:55

Olipa viikonloppu. Eilen olin lankomiehen vaimokkeen pojan synttäreillä, joka täytti seitsemän. Nähtiin samalla niitten uus talo jossa yhdistyy ihanasti vanha ja uus(ajan ne joku päivä ulos sieltä ja omin talon itelleni). Vieraatha siinä kyllä jäi vähän pojalta huomiotta, kun sai pleikkari kolmosen ja lego star wars kolmosen :D . Tosin pääsin itse sitä pelaamaan, kun oli vähän liian jänskä ja ei saanu Suomeksi. Ja tänään sitten oli kälyn pojan synttärit, joka vasta täytti yhden vuoden. Tämän pojan kolme vuotias serkku tahto olla juhlien keskipisteenä ja availi lahjat ja kokoajan haki huomiota.

Ja tänään tuli vieläpä uusi kotihoitokissa. On melkosesti isompi mitä meidän katit, mutta tosi kiltti ja hellyyden kipeä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Marras 2011, 10:19

Lego Star Wars kolme *3*

Montako kissaa teillä on Mohnake?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Marras 2011, 10:35

Inssi läpi. Puhtaasti. en ajanut vanhuksen päälle. Yay.

Onnea Aksulle!

Ja tervehdys taas kaikille. Oli kyllä aivan hirveää matkustaa eilen bussilla noissa lumituiskuissa ja siinä kovassa tuulessa yöllä. Välillä aattelin et bussiki lähtee lentoon sen tuulen takia =___= Ja univelkaa tuli haettua, samoin joululahjoja, hyvää mieltä ja sain todeta että olen koirille allerginen .. silmäni ovat ihanan turvoksissa, hyvä että sain ne aamulla iskettyä auki, ja kyynärtaipeet, niistä ei puhuta. Kiitos poikaystäväni karvaturrin, jota vihaan muutenki ku se syö ja hajottaa aina mun kaikki tavarat >8( Ja joku tautikin tuntuu iskevän päälle kun kurkku on aivan jumalattoman kipeä, päätä särkee, röörit on tukossa ja välillä hikoiluttaa ja sitten taas paleltaa .. näin meikäläisen viikko alkoi, entäs teidän?
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Marras 2011, 11:22

Keskiviikkona pajan kanssa retkelle Fazerin tehtaalle..
Varastan kaikki turkinpippurit sieltä.

Ja isot kissat on <3

Crim, jos bussilla köröttely oli eilen kamala, niin arvaa miltä tuntu olla raivohullun isän kyydissä moottoritiellä?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Marras 2011, 11:33

Aksutar kirjoitti:Crim, jos bussilla köröttely oli eilen kamala, niin arvaa miltä tuntu olla raivohullun isän kyydissä moottoritiellä?!

En taida haluta tietää *____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 28 Marras 2011, 12:03

Hahaa! Arvatkaas ku meijän äiti keitteli karpaloista mehua ja minä hienosti muussasiv niistä sitten ne loputkin mehut pihalle siivilässä muovi kauhalla. Sitten ihanasti tapahtui niin että se muovikauha ei kestänyt pitkään miun hieman voimakkaassa kädessä ja sanoi itsensä lopulta irti. Patam! Muovikauhan varsi meni ihanasti katki. Mä olin ihan paniikisa. Toivoin et äiti ei alkais raivoomaan. Onneksi ei. Sen muovikauhan käyttökaari oli loppu...

Hehe.. ^__^
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 28 Marras 2011, 13:42

Uh eilen oli kyllä pelottavaa olla tienpäällä varsinkin kun kuski oli ihan hermona eikä nähnyt mitään eteensä ja iiik. No hengissä selvittiin kuitenkin (kun ensin pyörittiin aika kauan Tampereella ennen kuin päästiin pois kun kuski löysi "oikotien" ja sitten kierrettiin Pyynikki kahteen kertaan. Ah...) Ihan hauska viikonloppu tuli lähinnä juotua ja nukuttua ja syötyä aivan ihanaa pitsaa. Väsyttää ihan kerpeleesti enkä uskalla katsoa paljon on rahaa jäljellä :/

Kulta lähti aamulla kouluun ja minä yritän yhä herätä. Heräsin aamulla siihen, että oli täysin kylmänhiki päällä, toivon etten oo tulossa kipeäksi. Nii ja viikonloppu tuli vietettyä ihanassa vanhassa puutalossa, vaikka olikin pieni, mutta kamina ja kaikkea <3. Pitäisi nyt jotain saada aikaiseksi, mutta olen ihan töttöröö ja aivot ei toimi niin yhtään. Zzzzz...
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Marras 2011, 15:46

Mulle ei ole tapahtunut mitään. Paitsi sain kuulla että meillä on joku bilsan testi keskiviikkona, että aikun on ihanaa...

Mun viimeisetkin aivosolut kuoli kun sain hakata taas millikohtaisen piirrustuksen varjostuksia puolitoista tuntia. En enää ikinä piirrä Transformereita -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Marras 2011, 16:27

Mulla ei oo enää ääntä, tai sekin ääni mitä mulla on, on erittäin vähäistä. Kaikki läsnäeläjät voi kirkua riemusta kun oon jonkinaikaa hiljaa.

Tein paljon ihania ystäviä viikonloppuna Wanhassa Karhunmäessä kun oli seuraseminaari ja Aholansaaren isosten ykköskoulutusvaihe.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 28 Marras 2011, 18:39

Jos tuo uusi kotihoitokissa lasketaan mukaan niin meillä on neljä tällä hetkellä. Ei tuo kuitenkaan voi meille jäädä, kun se ei tykkää koirista eikä lapsista.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Marras 2011, 19:13

Vai että silleen.

Nyt ei jaksa kyllä tehdä yhtään mitään. Haluan nukkumaan...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Pappis » 28 Marras 2011, 19:29

Samaa mieltä, mäkin tahdon nukkuuuuuun... Kokeiden takii nukuin viime yönä vaan kuus tuntia ja nyt alkaa olla veto poooooiiisssssssssss.........
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Marras 2011, 19:32

No mun äiti tulee joskus siinä vähän yli seitsemän hakkamaan selkää ja huutamaan että: Ylös sulla on kasin aamu! No mitä vastaan: Mulla on ysiksi nero. -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Medai » 29 Marras 2011, 00:48

Voi näitä raskaita koeviikkoja. Ei enää kokeita tällä viikolla. Woho !
Medai

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Marras 2011, 22:58

Jep, meilläki ope suunnilleen yhelle viikolle yhen sellasen päivän millon ei oo koetta -.-
Ja minulla täälä ruudun takana tylsää ku istun ja osaan kohta tän tnf ohjeet/säännöt ulkoa ku niitä huviksi tentannu :D Jalat on ihan turrana ja ku lähtee kävelemään nii humps, on jo maassa makaamassa (: Good!
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut