Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 09 Loka 2009, 09:25

Ay, onko sellainen sarja tulossa? O.o
Miksi minä en koskaan tiedä mitään? x) Pitäisi kai käydä Wookieepediassa useammin..
Tosin, Clone Wars oli pohjanoteeraus -.- Siellä vilisi virheitä ja sen lisäksi Ashoka oli aikamoinen idiootti suurimman osan ajasta. Ainut hauska jakso oli, kun Ani ja Obi hillui kahdestaan muistaakseni Dookun perässä...

Oh, WoWdewiä 8D Saatan hyvinkin törmätä siihen - en minä WoWista niin välitä, mutta Dewistä senkin edestä x) En minä tiedä mikä siinä maistuu niin hyvältä, mutta maistuupa vain - ja sitä paitsi, siitä ei lähde hiilihapot niin pian kuin jaffasta -.-

Olen ollut BUlgariassa viime kesänä... Hyi kun ne kaikki venäläiset turistit polttivat siellä! Ja sitä paitsi, hotellin ruoka oli epämääräistä. Meillä oli tuo Akuman mainitsema kaikki sisältyy-tyylinen juttu siellä, mutta ei se paljoa auttanut, kun kaikki juomat olivat enemmän tai vähemmän lämpimiä ja ruoka oli kaikkialla muualla paitsi italialaisessa enimmäkseen ties mitä sontaa. Tai sitten olen liian nirso.
Ja tuo oli vielä jokin Bulgarian paras hotelli-äänestyksen voittaja - tahdonko nähdä sitä huonointa? O.o

Mutta Meksiko on ollut ehkä paras maa jossa olen tähän mennessä vieraillut - sielläkin oli tuo kaikki sisältyy-juttu, ja silloin siitä oli jotain iloakin, kun hotelli oli AIVAN ihana <3 8DD Nykyään lähtökohta on sitten, että kun katsastetaan lomakohteen hotellia perässä, arvellaan, kuinka paljon tai vähän se on Meksikon Riu Tequila-hotellia huonompi x)
Ollaan muuten luultavasti ensi kesänä menossa Meksikoon uudelleen, eri paikkaan vain. Viimeksi oltiin viikko Meridassa ja viikko Playa del Carmenissa, nyt ollaan luultavasti 12 päivää Cancunissa..

Ja jooh, minä perustankin mafian! x) Vapaaehtoisia suojelurahojen kerääjiä? Minä en välttämättä ehdi, pitäisi näyttää asialliselta mafiapomolta ja paijata kissaa. Lainaisikohan mummo omaansa? Se tosin ei ole valkoinen, mutta kissa mikä kissa.
Sitä paitsi, se on varsin väkivaltainen kissa. Jos käsi haisee kalalta syystä tai toisesta niin se on heti kimpussa..
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Yan » 09 Loka 2009, 09:36

Sori, nyt mäkin sitte ihan uuden uutukaisena hippulina päätin tulla höpöttää vähä tänne, jos ei vaa haittaa 8)

Noi sarjat joista Ay kerto kuulostaa aika siisteilt ;o haluisin ite ainaki nähä ku joo täytyy itekki myöntää et telkust ei tuu mitää kattonmisen arvosta ohjelmaa. .__. ainasta samaa vanhaa juonta jauhetaa nykyää joka ohjelmassa, ja ne on muutenki niin tylsiä. mäkää en ees kato telkkarii ollenkaa, ku parempaaki tekemist on kute lukee vaik kirjoi. niist saa sentää jotai irti 8}<3
Yan

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2009, 09:53

Teretulemasta Yan \o Hyvä et tuuppaat samantien mukaan keskusteluun 8D
Ja mä en enää jaksa ees kiinnostua tosta matkailusta etelän maihin, ei enää huvita mennä syömään eksoottisia ruokia ja ottamaan aurinkoa... ei oo mun juttu. Sen sijaan haluun käydä Irlannissa ja Saksassa >8D Heti ko oon kaheksantoista - eli kahdeksan päivän päästä - Alan suunnittelemaan matkaa Irlantiin >3< Voisin pöllästä jonkun kaverin mukaan.. Kuraattori kerto et sinne pääsee hemmetin halvalla lentämään, mut si tietenkin majottuminen ja nää muut on asia erikseen.
Meksikossa en oo käyny ja tuskin tulen käymäänkään O_o Plus näin sikainfulenssan aikana ei oikein houkuttele toi matkustaminen minnekkään...

Ja jep, telkkarista ei tuu mtn kovinkaan uutta, joka ei jo joltain osin muistuttais toisia sarjoja.. oke House ja Tudors oli semmotteet mitä mä katoin ko ne eros joukosta 8D

Onko ihan normaalia että koira röhkii? O_o Timi on alkanu röhkimään aina ko se on turhautunu :')
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Loka 2009, 12:42

Ei oo digiboxia, ei ole tietokonetta, lämmitys ei toimi, leffahylly on tyhjä...

Mut jotain hyvää, meikä saa sentään piirtää niin paljon kun haluaa ^^

Syyslomalla meikääää.... karkaa Leppävirralle pariks päivää moikkaa vanhoi tuttuja ^^ Jos joku on sielt suunnall ens viikon viikonlopul, niin ettii sit mut käsiinsä, sillä mitä enemmän jengii, sitä parempi. Helppo homma: etitte yhen emokidin, punapää hottiksen, sekä toisen ei-niin-hottiksen puna-musta pään (that's me!).

Kyllähän koirat röhkii välil. Tunnen parikin sellast koiraa. Lisäks tunnen yhen sellasen hurtan, joka osaa käydä hakemassa kaljatölkin jääkaapista... Scary.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Loka 2009, 17:17

ZZW, joo ainakin minä sain kuulla muilta ystäviltä ja menin katsomaan siitä aiheesta. Sitä en tiedä näkyykö sitä tietoa Wookieepedissa. Jos se tulee Suomeen niin olisi sadan vuoden päästä nähtävällia kuitenkin. Toivottavasti ei.
True Blood ihana vampyyri sarja missä ihmiset tietävät vampyyreiden olemisesta. Siitä varmaakin tulee K-15 sarjaista luokkaa.
Kymmenen syytä vihata sinua on puolentunnin sarja mikä kertoo sisaruksista. Muuttaa uuteen kaupunkiin ja uuteen kouluun. Heidän isä on lääkäri ja erittäin tarkka tyttärien poikien suhteessa. Juoda ei seksiä saa tehdä laisinkaan tai edes ylipäätäänsä mitään poikien kanssa olemista. Vanhempi tyttäristä haluaa olla varjo koulussa ja nuorempi taas koulun halutuin tyttö.

Ai, että minä olen hyvä viiltelemään sormia huomaamatta. Kädet täynnä laastareissa.

Akuma, onhan se hieman niin. Minä en sijaan harrasta enemmän matkailussa historian perässä. Viimeksi oltiin Turkissa niin oli aiheena käydä katsomassa kaikki Sinanin ahkitehtuuria ja hänen työtäänsä. Samalla shoppailla ja museossa. Väsyneenä sukulaisten luokse nukkumaan. Lasten kanssa ilalla paini ottelussa.

Koirien ei sinäänsä pitäisi yskiä, jos ei ole kipeä tai vatsassa on liikaa ruokaa, että haluaa oksentaan. Hengästynyt toihuistaan.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Yan » 09 Loka 2009, 19:11

Akuma, vankalla kokemuksella, on koettu tämäkin että koirat röhkii :'---------D Meillä on kaks ERITTÄIN pientä yorkshiren terrieriä, josta toinen aina innostuessaan vetää röörinsä tukkoon ja alkaa röhkiä. Samoin frendin koira röhkii. Yleistä se on, tosin koirille hieman harmillisempaa. Riippuu ihan koirarodusta myös tuo röhkiminen, nimittäin eri koiraroduilla tulee helpommin hengitysvaikeuksia kuin taas toisilla. Jos vakavampia oireita rupeaa ilmaantumaan, suosittelen käyttämään sitä koiruliinia lääkärissä. :)

Jaa jaa... Meikä lähtee syyslomal baila baila Pariisii!....... mummon kaa .__. (?!) Omnom tulee tosi hyvä loma... -.-'
Yan

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Loka 2009, 09:15

Mäkin saan yleensä paperiviiltoja sormiini huomaamattani.. ja si ei tunnu kauheen kivalta pestä hiuksia ko shamppoota menee haavoihin.

Ja hyvä si että mun koira ei oo ainoo joka röhkii >'DD Toi innostuu röhkimään aina ko sen kans pitäis riehua... ja yleensä sil on ruuan jälkeen hikka >3<. Pitäiskö munkin opettaa Timi hakemaan mulle jääkaapista juomaa..

Ah, Pariisiin.. mä oisin moneen otteeseenkin päässy käymään siellä ko serkut asuu Ranskassa, mutta empä oo menny.. ei Ranska kiinnosta :') Mut historian perässä matkailu kuulostaa kivalta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juketsu » 10 Loka 2009, 13:21

Röhkimisestä tuli mieleen, että kaikki eläimet osaa nauraa, aivojen koosta riippumatta. Mutta en oo kuullu ku, että kissan/koiran ja rotan oltais saatu vielä nauraan. :lol:
Menkää testaileen :D
Juketsu

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 11 Loka 2009, 19:13

Ay, jos SWhen liittyy, niin siitä on varmasti joskus ollut uutinen wookieepediassa. Nuo amerikkalaiset fanit on niin järkyttävän paljon aktiivisempia kuin suomalaiset 8D Harmi vain että siellä on artikkeleissa aika hankalia englanninkielisiä sanoja, etten edes minä jaksa tavata yleensä edes yhtä sivua yhdeltä istumalta. Ja enkusta on kymppi.

Joo, Saksaan vois mennä. Keräillään pikkusiskon kanssa Schleich-hevosia, nääs. x) Saksasta vois löytyä aika paljon, ainakin jos uusi mallisto ois justiinsa tullut...
Meksikossa on kiwaa. Jenkkituristit on ehkä joskus ärsyttäviä, mutta muuten mielenkiintoinen maa. Mayojen raunioita jnejne.
Ite viihdyn yleensä loman loppupuolella hotellihuoneessa kirjan ja parin limsapullon kanssa x) Aurinko ei ole ihan mun kaverini. Aiheuttaa mulle helposti päänsärkyä.

Ite en edes katso TVstä tällä hetkellä muuta kuin joskus jotain MTV3 Faktan murhasarjoja... Niin ja joskus Disney Channelia. Tosin sieltäkin tulee useimmiten uusintoja uusintojen perään.
Niin ja joskus tulee Amazing Racea katottua, kun koko muu perhe kattoo.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Noviisi » 14 Loka 2009, 15:06

Matkailusta voin sanoa, että minä taidan käväistä Ruotsissa ensi viikolla. SIellä on nimittäin iso turnaus, johon aion osallistua.

Ja tässä pientä hämmästystä: Animedog91 kertoi nähneensä miehen, joka näytti ihan Ankokulta. Samanlainen vaatetus kuulemma ainakin oli. Eikä siinä kaikki hiuksetkin kuulemma olivat samanlaiset. Kasvoistakaan ei kuulemma puuttunut, kuin se merkki ja arpi. Kun Rakki kysyi nimeä, niin hän oletti tyypin vastaavan Kuro. Eikö olekin ihmeellistä.
Noviisi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2009, 15:15

Tästä tulee kyllä lomaprojekti; opettaa lahna hakeen mulle kaljaa.

I sense fail coming.

lol
Käy vielä niin et se pistää sut juokseen jääkaapilla.

Huu, Ankokun kaksoisolento. Mä yleensä nään Blackin kaksoisolentoja, tosin ei se kauheen uniikkia oo nähdä kalju mies pitkässä mustassa taksissa. Niitä näyttäis hyppivät Tampereella ainakin kolme. Plus kerran näin yhen miehen joka näytti ihan Alfilta.. Si oon nähny monia toisten hahmojen näkösiä henkilöitä aina sillontällön.

Plah, taas on hermot kireellä kaiken suhteen ja muutenkin stressiä. Kaveri ehdotti että pistäisin TNF:än kiinni hetkeks, ko tuntuu et stressaan taas tän takia kaikkein eniten <.< Saa ny nähä, tuskin jaksan koko sivustoa pistää alas vaan et saisin lepuuttaa hermojani.
Mut pihalla on ihana ilma 8D Mitä hittoa mä koneella istun.. vois mennä rakentamaan Timille aitakusen, niin se sais si siellä juoksennella mielensä mukaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noviisi » 14 Loka 2009, 21:42

Animedog mainitsi myös nähneensä unen, jossa Splinter oli Blackin asunnon edessä ja huusi " Black! Black! BLACK!", mutta ei vastausta. Aitten Splinter huusi, " HANS!" ja Blackin asunnon katto räjähti. Jotain sinnepäin se sanoi. ( Toivottavasti rakkia ei haittaa, että paljastin tämän tai se hirttää meitin!!"
Noviisi

ViestiKirjoittaja Zaubares » 14 Loka 2009, 22:27

Kaikenlaisia unia sitä näkeekin. Itse muistan harvemmin uniani, mutta aina kun puhutaan unista minun täytyy mainita eräs ystäväni ja hänen Outojen Unien Sarjansa. Hän näki muutamia unia ja kirjoitti ne lyhyeksi tarinaksi, jossa mm. tutustuttiin Pispalan Nuppineulamafiaan ja kiivettiin infernaaliselle Viimeisen Tuomion Vuorelle, joka paljastui päivänvalossa Pyynikinharjuksi. Kaverini on välillä varsin omalaatuinen.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Juketsu » 14 Loka 2009, 23:18

Itelläki on kyllä välillä niin random unia. Harmi ku en muista mitään hyvää sellasta. Ja jos mun uni ei oo random, niin se on muulla tavalla outo. Taisin kerran herätä omaan nauruun taikka huutoon? :D Samanlaisia heräämisiä kellään?
Juketsu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2009, 23:33

Mä oon useestikkin heränny omaan nauruuni.. nauran ihan hemmetin paljon unissani, koska nään aina ties mitä outoja ja häröjä unia... mut kivointasiinä on se että muistan ne unet aina ihan sika hyvin :D
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut