Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 30 Marras 2011, 08:11

Toivottavasti Deminittystä ei kohta tule kävelevää lakikirjaa. Rupeaa vielä jakelemaan sakkoja ihmisille.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Marras 2011, 11:40

osaan kohta tän tnf ohjeet/säännöt ulkoa ku niitä huviksi tentannu :D

Se on hyvä että edes joku osaa säännöt.

Aaaa, kohta on joulukisan valmistelut valmiina. Huomenna sitten aletaan Aksuja etsimään >:3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 30 Marras 2011, 19:06

Wuhuu ! Muut mupeltaa suklaa kalentereita, mä etsin Aksuja !
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Marras 2011, 21:24

Muut mupeltaa tässä talossa kinderkalentereitaan, mä saan avata omani vasta 6. päivä kun karkkilakko loppuu. Onneksi Aksujen etsintä on melkein yhtä makoisaa, tai sitten ei.
Sormeni syyhyävät päästä etsimään :D

Ääni on muutes palannut takaisin pikkuhiljaa, mutta ei tällä äänellä kyllä vielä loiloteta. Laulattais kyl ihan hirveesti kun kuuntelee Ruger Hauerin Täällä-biisiä tai Jarkko Martikaisen Kaikki me kuolemme pian-biisiä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Marras 2011, 21:36

Kukaan on tuskin huomannutkaan, että Temp oli poissa. :| Poissa silmistä, poissa mielestä vai miten se nyt sanotaankaan. Oli jo vaakalaudalla, etten ilmoittaisi postuvani teidän keskuudestanne täältä, mutte päästin sitten vielä kerran tulla katsomaan, että mites täällä hurisee. Todelakkin, inspikseni ja intoni lensivät jonnekkin ja nyt on niin masennus fiilis, etten oikein tiedä mitään. Mutta eiköhän tämä tästä. hiljaa hyvä tulee... ehkä liiankin hiljaa teille.
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 30 Marras 2011, 21:40

Temp, kyllä minä huomasin!^^ Demintillä on tarkat silmät!
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Marras 2011, 21:40

Ainahan hiljaiset poistujat huomataan, mutta harvoin niistä erikseen ilmoitetaan muutakun sitten taas pitkästä aikaa näkee, että "hei katsos vaan, säkin oot vielä hengissä!"

Mutta masennuksesta ei voi päästä kuin ylöspäin, lohduttaudu sillä. Ja inspistä ei tarvitse edes olla 24/7, se palaa ajallaan jos palaa. Olin mäkin puoli vuotta-vuoden TNF:n pelaaja jolla ei ollut ainoatakaan peliä pystyssä ja kävin kerran kuukaudessa kirjottamassa pulinaan jotain.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Marras 2011, 21:50

Eikä täällä oo niin pilkun päälle, kuinka aktiivinen on aina sillon tällön. Inspis on kadoksissa itse kullakin tietyn ajan, kunnes se palaa. TNFssä on yhä periaatteena se, että ne tunnukset jotka on kolme kuukautta hiljasina - ELI ei ole käynyt kirjautumassa foorumille- poistetaan.
Riittää että käy foorumilla ja sanoo vaikka "O HAI!" pulinaan kerran kuukaudessa, niin pysyy foorumilla, vaikkei sitä inspistä itse peleihin olis.

Loppujenlopuks täähän on vaan harrastus. Turha ropettamisen takia stressata mitään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Marras 2011, 21:52

Debyllä on aina tarkat silimät. : D Ja hän on ohittanut minut viesteissäään reilusti : D

Agna, niin, mutta se, milloin tästä ylöspäin ollaan lähdossä. Ehkä huomenna? Yli huomenna? tai sitten vasta ensiviikolla. Ehkä olenkin tälläinen koko ikäni, mutta vain aika näyttää.

Nyt pitää vastata roolauksiinne sitten hullun lailla.
Templer

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Marras 2011, 22:00

Hellou : ) Tulen tännekkin vähän uutena pelaajana katsomaan tämän ropemaailman menoja ^^
Forte

ViestiKirjoittaja Demintty » 30 Marras 2011, 22:22

>3 Kiero minä oon vallannu keskustelun, nyt ärsyttääkin! Päätän olla kirjottamatta tänne hetkeen(Pulinaa ei lasketa!:D )

Tervetuloa tänne minun puolesta Fort!

Ja sinähän meidän supervoimilla myös lähetkin ylöspäin sieltä maankamarilta tänne taivaisiin! :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Marras 2011, 22:34

Fortelle tervetuloa lämpimästi :3 Uudet pelaajat on aina kivoja.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 30 Marras 2011, 22:38

Uuuu~ Uutta verta =p Nom, terve tuloa tänne mahtavaan mailmankaikkeuteen, the night fantasyyn =D Niinku näin minunki puolesta
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 30 Marras 2011, 23:03

Minunkin puolestani, tervetuloa!

Mites muuten on, eroaako suurhaltia ja korkeahaltia Cryptissä ollenkaan. Minulla, kun on uutta hahmo-inspistä ja ajattelin suurhaltiaa roduksi. En silti uskalla tehdä vielä mitään, koska en tiedä ovatko nuo nimikkeet tarkoitettu yhdelle ja samalle rodulle vai ihan erillisille.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Joulu 2011, 00:00

Teretulemasta Forte!

Mohnis, mitään virallista haltia rotu kartta/systeemiä ei koskaan olla TNFään tehty, joten eroaa tai ei, se on pelaajan itse päätettävissä. Kuten näkyy, Cryptistä löytyy monta eri haltia "rotua", joko iällisesti tai sitten ulkonäöllisesti eroavia.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut