Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja jester » 02 Joulu 2011, 12:07

Se nouseminen kaikist hankalinta onkin kyl aamusin :D
Mut toisaalt, ei mun tarvis edes tarvis aikasin nousta toho lauantain työkeikkaan.... valvomine vähä vaa ärsyttää ja varsinki sen jälkeen kotimatka xD

Ite kävin just meidän pikkusen (... n. 70cm säkä..) haukun kanssa lenkillä : D
Koht pitäs mennä kauppaan D8
jester

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Joulu 2011, 13:00

jester kirjoitti:Ite kävin just meidän pikkusen (... n. 70cm säkä..) haukun kanssa lenkillä : D

Pikkuinen tosiaan *___*

Oli mielenkiintoinen ruokailu. Ruuaksi oli pizzaa, mikä sinänsä oli aivan kehvelin yllättävää, koska olen siis koulussa töissä. Ensimmäiseksi, täällä ei koskaan ole mitään hyvää ja erikoista tarjolla. Toiseksi, kuka jaksaa pitkän päivän koulussa yhdellä vaivaisella pienellä pizzapalalla, jossa ei juurikaan ole päällä muuta kuin juustoa? Niitä olisi muka saanut ottaa vain yhden .. itsepä olin ahne ja otin kaksi!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Joulu 2011, 13:34

Ruuaksi oli pizzaa, mikä sinänsä oli aivan kehvelin yllättävää

PIZZA ON VIHANNES!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Joulu 2011, 14:31

Täh? Miten nii on vihannes?

PIZZAAA!!! *__*
Nya

ViestiKirjoittaja jester » 02 Joulu 2011, 15:26

Pizza on vihannes

Ja on meidän koira pieni! D8
jester

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Joulu 2011, 16:54

Pieni sieni~ :3
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Joulu 2011, 17:17

Meidän koiramme on vielä pienempi. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Medai » 02 Joulu 2011, 18:20

Vau. xD Ei elämä.
Medai

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Joulu 2011, 18:29

en tiedä miksi, mutta nykyisin olen ruvennut käyttämään lausetta "I have little fun here." Joka kuulostaa hyvin kaksmieliseltä jos osaa sen sillälailla ajatella, mutta aina se lause vain tulee mieleeni, joten:

I have little fun here. >:'3
Templer

ViestiKirjoittaja jester » 02 Joulu 2011, 18:39

Meidän koira ainakin kuvittelee olevansa sellanen chihuahuan kokonen. Valitettavasti. Aina mietitään et millon se jää johonki jumiin...

Kaksimielisyys on kiva asia. Se saa niin tylsän ja tavallisenkin kuullostamaan kaikkelta muulta paitsi tylsältä ja tavalliselta : D
jester

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Joulu 2011, 19:04

No joo, kun fysiikan tunnilla meillä oli eläkkeelle jäänyt sijainen (joka ei tiennyt kaksimielisyydestä mitään) ja se puhui meille 20-60cm heilureista ja miten niitä käytetään niin koko luokka vain räkätti. Voi sitä opettaja parkaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Joulu 2011, 20:40

Meillä on chihuahua.

Voi sitä opettaja parkaa, oliko hän mies vai nainen? Meillä oli joskus sijaisena jo eläkkeelle jäänyt mies opettaja. Hän oli hyvin mukava (:
Templer

ViestiKirjoittaja Medai » 02 Joulu 2011, 21:11

Meidän ranskan opettaja selitti kerran jotain miten rakastaa-verbi toimii, ja selitettyään aikansa miten "J'aime Pierre" lausutaan hän alkoi vääntämään tätä samaa suomeksi. Lopulta meni sitten hermot johonkin tyyppiin joka ei oikeastaan tajunnut mistään mitään, opettaja huutaa: "Minä rakastan Pieriä!" ja tottahan toki meidän ah niin kypsä luokka alkaa räkättämään ihan tajuttomasti. xD
Medai

ViestiKirjoittaja jester » 02 Joulu 2011, 23:03

Templer, meidän koira siis kuvittelee olevansa teidän koiran kokoinen xD
No onhan se, pää saman kokonen ku koko pikkukoira kokonaisuudessaan...

Meidän koulun opettajat on (valitettavasti) oppineet puhumaan niin, ettei asiasta voi keksiä mitään kaksimielistä D8
(ellei sitten olla minä ja kaverini historian tunneilla hetalia-faneina....... :'D)
jester

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Joulu 2011, 23:17

jester, kyllä minä sen nyt tajusin :D Mutta ilmoitin tässä ohimennen, että meillä tuo kyseinen rotu löytyy ja koira on chihuahua henkisesti, sekä fyysisesti. (:
Siitä puheen ollen. Oletteko koskaan nähnyt mitään niin söpöä, kuin sen, että koira änkeytyy peiton alta, tulee siihen viereesi, rupeaa nukkumaan ja pistää päänsä piirtopöydän päälle estäen sinulta kaikki piirtämis aikomukset? Ja kun eihän koiralle voi huutaa siitä, että hän sattui päänsä väärään paikkaan asettamaan, joten olen sitten piirtämättä. Sitäpaitsi, en henno vetää tuota tuon alta pois. Voin pientä ~

Medai, Oi! Ranskaa ~
Ihana kieli, vaikka hirmu vaikea opiskella. :|
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut