Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 12 Maalis 2012, 15:09

Kummitus talossa varmaan. Ei sillä että pelkäisin nukkua jossain hylätyissä kaivoksissa, vaan koska mää aina oon vaan halunnu nähä/tuntea/tietää tai jotain kummituksesta :3 Ja sielä vois olla muitakin mörköjä hyvällä tuurilla ku vaan kummituksia, ja vaikka pelkäisin aivan tuhona ja kuolisin sitten lopulta niin sinne vaan.
Mutta kuitenkin kun tulisi ihan tosielämässä tämmöset vaihtoehdot vastaan, saattaisin päättää meneväni tuonne kummitustaloon ja lopulta kuitenkin paskoisin housuuni ja lähtisin huitsin nevadaan, kenties en, ehkä, kuka tietää? :D

Jos kuolisit ja saisit sitten hetken päästä valita kumpaan perheeseen syntyisit, toisessa perheessä olisit poika ja toisessa tyttö, kumpi?
Demintty

ViestiKirjoittaja Pappis » 12 Maalis 2012, 17:14

Tyttönä olisin jo elämän elänyt, joten tahtoisin kokeilla poikana oloa :DD Poikamainen tyttö olen kyllä aina ollut, joten ainoa varsinainen ero varmaan olisi ero haarojen välissä killuva objekti.

Minkälaisista peleistä pidät? Jos et pidä pelaamisesta, kerro miksi.
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotus » 12 Maalis 2012, 22:03

Ite tykkään peleistä, joissa pystyy tutkimaan ja kartoittamaan erillaisia alueita... Ja joissa on ehkäkin joitakin salapaikkoja..? Peli, jossa saa tehdä omannäköisen hahmon... Joku jossa on multiplayer-, pve- ja pvp-mahdollisuudet.

Jos sinulle annettaisiin vapautus kaikista kokeista sillä ehdolla, että arvosanasi laskisivat, suostuisitko?
Lotus

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 19:22

EEEEEEENNNNNNNN TOOOODDDD!!!!!!!!

Mikä on korkein keskiarvosi?
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 13 Maalis 2012, 19:24

Ei hajuukaa. Kai joku 7 ja 8 välil

Lempibiisisi?
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotus » 13 Maalis 2012, 19:26

Iron Maiden - Dance of Death

Mitä kouluainetta vihaat ja rakastat eniten?
Lotus

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 19:32

Öh, englanti ja parasta ei ole. eikä koskaan tule.

Mikä saa sinut ahdistumaan?
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 19 Maalis 2012, 18:09

Monikin asia. Esimerkkinä otettakoon: olla luokassa vain kaksistaan opettajan kanssa.

Tiedätkö mikä on katekismus?
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 19 Maalis 2012, 18:12

Tiedän.

Teetkö lainkaan taustatutkimusta keskiaikaiseen ympäristöön ko. pelejä pelatessasi, vai luotatko silkkaan hyvään tuuriin yrityksessäsi saada hahmot tekemisineen aikakauteen sopiviksi?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Pappis » 19 Maalis 2012, 18:34

Pyrin yleensä tekemään mahdollisimman paljon taustatutkimusta, jo ennen kyseiseen pelipaikkaan liittymistä, mutta pelatessa huomaa aina jonkin unohtuneen. Joten kyllä teen! Ja nautin siitä!

Kuinka monta roolihahmoa muistat pelanneesi/pelaat?
Pappis

ViestiKirjoittaja awkward » 20 Maalis 2012, 14:59

Muistan pelaanneeni näillä ainaki. // muistaki ku tnf:stä hahmoja
1. Winifred
2. Miyu
3. Hope
4. Ark
(siis tosiaan hahmoja joilla oon pelannu on varmasti pääle 10)

Nykyään pelaan:
1. Yaz
2. May

Inhokki aine koulussa?
awkward

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Maalis 2012, 19:10

Kielet erityisesti, olen hirveän huono muistamaan mitään...

Lempiruoka?
Nya

ViestiKirjoittaja suskari » 27 Maalis 2012, 22:12

Olen kaikki ruokainen otus, mutta pidän lasangesta

Kuinkas kauan olet roolipelannut?
suskari

ViestiKirjoittaja Lotus » 27 Maalis 2012, 22:30

3 viikkoa.

Ensimmäinen hahmosi näillä foorumeilla?
Lotus

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut