Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Zaubares » 12 Marras 2009, 21:52

Ikävä kyllä ei ole yhtään kivaa tyttörottaa rakkauden kohteeksi, joten tuo reevelin otus koettaa joka yö aktiivisesti astua veljeään, joka luulee joutuneensa raa'an murhayrityksen kohteeksi ja rääkyy kuin syötävä. Tämä ei ole mitenkään erityisen kivaa muutenkin vähäuniselle. Mutta kyllä se tästä

Aika ärsyttäväähän tuo on. Kun mulla oli vielä koira, se oli hulluna mun huoneeni mattoon ja sen piti aina yrittää kaivaa siihen öisin kuoppia ennen makuulle menoa.

Tsemppiä Akumalle kakaroiden kanssa. Jos alkaa tuntua mahdottomalta selvitä toukokuuhun asti, käytä mantraa "Tästäkin saan palkkaa, tästäkin saan palkkaa." Mulla se toimi hyvin kesätöissä kun piti menne seittemäksi aamulla töihin (ja sitten meni ainakin yksi tunti työpäivästä siihen kun esimies yritti keksiä meille töitä).
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Marras 2009, 22:14

hehe, kiitus~
Ei oo pahemmin kokemusta ton ikäsistä ipanoista, ainakaan lähi vuosilta.. no, kai ne helpompia on mitä nää uhmaikäset, näsäviisaat pikku einsteinit. Mut kyl se ihan mukavalta hommalta kuulosti ko se täti alustavasti kerto millasta siellä on. Kuha ny sais tän flunssan ohi ni si ois jees.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Akselmo » 12 Marras 2009, 23:02

Excel kokeesta tuli 3 eli täydet. <3
Ja sain IRC bouncerin ilmaseks. <3

Elämä hymyilee vaihteeksi. :D Huomenna on ikävä kyllä toi tiedonhaun koe. Ja ex vainoaa vieläkin.
Akselmo

ViestiKirjoittaja Dogster » 13 Marras 2009, 18:05

Hehe, mä voin tulla esittää sun tyttöystävääs. Tosin taidat menettää uskottavuutes siinä sivussa... Hehe :D En oo ihan se rauhallisin tytsy, vaikka niin luulisi.

Mut onneks olkoon sun kokeest, sait paljon paremman numeron kuin meikä, kun tietotekniikasta tehtiin koe.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Akselmo » 13 Marras 2009, 20:33

Rauhallisuus on yliarvostettua. :D

Ja mulla on toistaiseksi tullu joka kokeesta 3.. o.o Tiedonhaun koe meni ihan hyvin myös. Nyt harmittaa vain että niskat on jumissa.

Ens viikolla nykyiset 9lk tulee tutustumaan kauppakouluun jossa olen.. Ja mun ex on niitten 9lk mukana. Kummiski heti ettimässä mua ja semmosta.. :/ Tai sitten oon vaan paranoidi.

Onneks nyt on viikonloppu ja voin alkaa kattomaan alieneita heti kun olen käynyt kaupassa ostamassa vähän herkkuja. :D
Akselmo

ViestiKirjoittaja Dogster » 13 Marras 2009, 20:43

Ai, sä olet kauppikses? Meikä on amistos, labrapuolel ^^ Me ollaankin hieman ilkeämpi noille yseille, jotka ramppaa siel... Pistetään ne nuuskii meidän tekemii estereitä, lapsiparoilta menee pää ihan pyörryksiin niiden takia XD (kyllä, pidän ysiläisiä lapsina... ja lasken itsenikin lapseksi ^w^)

En tiennytkään, et alkuperäinen hopeanuoli manga olis noin verinen O.O Ekois kappaleis lentää jo imisiltä päitä, ja silmiä... Yhelt tyypilt näytettiin sen aivoja... Rakki tykkää! >:D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 14 Marras 2009, 20:08

Nyah, minä en pidä yhtään nuoremmanpuoleisista lapsista. Meikäläisellä ei vain ole kärsivällisyyttä sellaisille. Päätyisin oikaisemaan niiden maailmankuvaa, koska tiede on todistanut tätä ja tätä. x)
Ja palveluala ei muutenkaan ole oikein mun juttuni. Taas 28. päivä menen Rossoon tuuraamaan, kun äiti on siellä töissä ja vakituiset "astiankerääjät" eivät päässeet. Huoh. Toivotaan, että kukaan venäläinen ei tällä kertaa yritä tilata minulta
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Marras 2009, 20:13

Hmm, meikä pitää lapsista, JOS mun ei tartte olla niiden kanssa paria tuntia pidempää (sanoo hän joka on istunut pikkusiskonsa kanssa kohta kaksi päivää, ja kolmas on vielä tulossa...)

Hoo, meikä viihtyy kyl paremmin yksin töissä, jossa ei paljoa tartte tehä kontaktia tuntemattomien kanssa... Siks labra onkin hyvä paikka meikälle, aina ne samat vanhat naamat siel pyörii, eikä tartte aina sekoilla sen kanssa, et kuka osaa mitäkin.

Mut ois se lastenhoitokin ihan kivaa...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2009, 13:21

Mäkin OLIN kauppiksessa... mut se ny vähän jäi <.<, >.>

Mä taas kestän lapsia JOS ne ei oo niitä näsäviisaita pikkuaikuisia. Jumalauta niihin menee aina hermot kun ne pätee ja jos niille yrittää selittää jotain ni eihän ne kuuntele -> ei niiden kanssa voi keskustella asiallisesti.. eikä kyllä pidäkkään, lapset on lapsia ja niitä pitää ymmärtää. En mä ainakaan haluais et mun lapsille tuputettais jo päiväkodissa jotain taloustiedotteita tai tiedettä.. niin siis emmä lapsia aijo ikinä hankkia, mut en mä siltikään tykkää siitä että nykyään lapsien odotetaan aikuistuvan liian nopeesti.. eiks tästä jo keskustelut täällä aikasemmin, kuin lapset ei enää leiki ulkona ja kirmaa ilosesti pitkin niittyjä? jos en väärin muista.
anyways.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 16 Marras 2009, 20:42

Yksin työskentely on mullekin mieleen. Mua tuppaa nimittäin hermostuttamaan aina isommissa porukoissa.

Plääh, täällä sitä maataan kotona 38 asteen kuumeessa, yskimässä keuhkoja seinille. Onkohan tää nyt sitä sikaflunssaa?
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Marras 2009, 21:57

Possunuhan oireet:
- Kuume
- Väsymys
- Ruokahaluttomuus
- Vuotava nenä
- Kipeä kurkku
- Yskiminen
- Pahoinvointi
- Oksentaminen
- Ripuli

että jos on vaan kuume ja yskä niin eppäilen että ihan normi lentsu on iskeny. Koita kuitenkin parantua pian!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 16 Marras 2009, 22:18

Bah, meikäläisellä on turhan hyvä immuniteetti. Tänäänkin epämääräinen olo koulussa, mutta kuumetta ei ole, joten "epämääräinen olo" ei riitä moraalilleni siihen, että voisin jäädä kotiin. Ja sitä kuumetta onkin sitten harvoin. Yleensä, jos olen pois koulusta, olen lähtenyt kesken päivän pahoinvoinnin vuoksi, mutta kuumetta ei ole tullut laisinkaan...

Ja meikäläinen on muuttunut syystä eli toisesta yhä enemmän ja enemmän erakkoluonteiseksi, enkä oikein osaa olla kaikkien ihmisten kanssa luontevasti, joten jokin yksilötyö tännekin, kiitos. Kirjailijahan se unelma-ammatti olisi, mutta saa nähdä riittääkö kärsivällisyys tai lahjakkuus. Toinen olisi sitten se perusteinin unelma-ammatti laulaja, koska meikäläinen rakastaa laulamista (kun taas perheenjäsenet ja ystävät eivät rakasta kun lauleskelen omiani vähän joka paikassa), mutta ääni ei taida olla tarpeeksi hyvä sille alalle. Puhumattakaan musiikkibisneksen epävakaudesta, tullako suosituksi vai eikö tulla, ja siitä, että silloin sitä vasta joutuisikin tapaamaan ihmisiä -.-
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Submarine » 19 Marras 2009, 13:40

Tjah, nyt iski sitten flunssa, olipa sikaa taikka tavallista, minuunkin. Aamulla kurkku kipeä, parin tunnin kuluttua kuume ja kaikki lihakset tuskaisina. Onneksi viikonloppu kohta.

Hmmh, löysin ohimennen erään vanhan hahmon ajalta ennen ikuisuutta, joka voisi olla jopa ihan mielenkiintoinen. Hmh-hmmh...
Submarine

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Marras 2009, 14:17

Hmmh, löysin ohimennen erään vanhan hahmon ajalta ennen ikuisuutta, joka voisi olla jopa ihan mielenkiintoinen. Hmh-hmmh...

mäkin löysin tossa eilen vanhan hahmoni.. tai no, tiedostin sen taas ko ZG näytti siitä piirtämäsä kuvan. Ajattelin et se vois olla ihan kiva herättää henkiin ja viimestellä sen uus ulkomuoto.. saa ny nähä mitä tulee.

Mutta koita parantua >: Toivotaan ettei possunuha iskeny.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 20 Marras 2009, 16:13

Meikä tuli tähän väliin sopertamaan jotain omiaan :'3
Päivät menee jotenkin niin oudon nopeasti nykyään, tai sitten vain kuvittelen niin.

Ja ah, ihana tuo uusi ulkoasu 8'D Minä tykkään!
Morado

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut