Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Hillittömän epäilyttävää. Tiesitkö muuten, että maailman ainoa viisiosainen trilogia ei ole enää viisiosainen? Eoin Colfer kirjoitti "Vielä yksi juttu" nimisen kirjan, joka jatkaa siitä mihin "Enimmäkseen harmiton" jäi. Onneksi pian on joulu...
Oishan se lista ihan ookoo, mut kuinka moni siihen sit osallistuis, se tässä mietityttää. Ite tuisin, oon hiukan liian ylpeä omasta synttäripäivästäni ^^'''
Määh, tahtoo lunta! Sit ois hyvä tekosyy käyttää noit mun laseja... nyt en voi, ainakaan kaveriporukas (ne ei oikein tykkää niist).
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.
"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"
Kiitos vaan. : D Juu, täälläkään ei oo lunta näkyny. Sais tulla pikimmiten sellanen puolenmetrin hanki, ni tuntuis vähän talvisemmalta. Samalla pääsis kivasti joulutunnelmiinkin. ^ ^
i agree, ilman lunta ei talvea voi talveksi sanoa.. puhumattakaan joulusta. Silti joulun odotus on ihanaa romanttista aikaa mielestäni, vaikka kesä on silti se lemppari vuodenaikani. ^.^ Ja se synttärilistaus olisikin ihan hyvä idea, mukana ollaan :D
Mä oon nyt sitte yli viikon putkeen jokaisena päivänä piirrelly noita nykyisiä ja tulevia hahmojani, jotka meinasin tänne sijoittaa. Hahmokuvaukset on suurinpiirtein valmiina, joten nyt pitäisi vaan kasa hahmojen esittelyjä pistää hakemukseen... Mutta ehkä tässä yhden kerrallaan kuitenkin yritän lisätä.
Onko teillä monesti sellasia hetkiä että tekee mieli piirtää muttette viitsi? :o Tympäsee vain kun vanhemmat aina kyselee että "Mitäsääpiirrät blöblöbl?!?" Ei saa yksin rauhassa piirtää. >:[ Ja sitten jos piirrän mitä nyt yleensäkin piirrän niin ne saattaa kattoa vähän kieroon, vaikka kehujakin tulee. Mutta en tykkää yhtään että ne stalkkaa mitä piirrän ja kyselee mitätoitekee ja mikätoion.. Duh. Ja jos sanon jotai että älkää kyselkö ni ne on sillee "Miks? O.o" Tulipa angstattua. :D
Täytynee siis jossain vaiheessa katsoa josko tuollaisen listauksen tekisi.. tietäisi sitten ketä onnitella ja milloin
ja lol, tylsyyden tappajaksi kaikille (omaan tylsyyteeni tein) TNF tietovisa. Katotaan josko joskus jaksan tehä paremman ja kattavamman kyselyn.. anyways Lunttaamisen estämiseksi aikaraja on 10 min ;)