Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Joulu 2011, 20:44

Olehyvä, Crimson, pelastin huomisen päiväsi. *antaumuksellinen kumarrus ja otsa kolahtaa lattiaan*

No niin kyllä teit. Kiitos siitä. Nyt voin vedellä hyvällä omallatunnolla hirsiä koko päivän *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 20:55

Meille tulee vieraita... D:
Isotätini nimittäin... joskus pienenä häntä luulin mummukseni ja väitin kiven kovaa kaikille, että minulla on kolme mummoa. Hänhän oli siitä mielissään, koska hänellä ei omia lapsenlapsia ollut. Aika kuitenkin erottaa ihmiset ja nykyään olen hyvinkin erkaantunut hänestä ja hänen vierailunsa on jotenkin ahdistava kokemus. Tai siis, juuri sellainen, että otanpa tässä kakkua, vastaan kysymyksiisi, voinko jo mennä pois?
Templer

ViestiKirjoittaja jester » 05 Joulu 2011, 21:37

Mä vietän itsenäisyyspäivän varmaan siskolla isän kanssa 8D
Pitänee vaan raahata piirrosvihko mukana ku noiden vanhojen hahmojen muokkaaminen tähän paikkaan sopivammaksi on johtanu siihen et saan hyvin randomeissa tilanteissa sellasii ideoit ja ne pitää saada saman tien paperille et muistan liittää ne hahmoihi...

Mul pisti koko ajan silmään se peli seuraa ja olin melkein hakkaamassa päätäni pöytään mut päätin olla hiljaa xD

Tekis mieli piirrellä jotain, mut ei tekis toisaalt mieli piirtää paperille mut piirtopöydän jätin kotiin ku se ei... enää oikeen oo valkone ku sitä kaikkial o raahattu mukana....
jester

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2011, 21:42

Tbh mikään ei pänni enempää näin kirjotushäiriöisenä se, että jotkut tutut huomaa/tietää mun typottaneen jotain, mutta ovat hiljaa ja sitten saan kuulla siitä joltain ei-niin-kiltiltä tai tuntemattomalta taholta. X___x'

Itsenäisyyspäivä. Minä nukun. Ehkä herään kattomaan osin tuntematonta ja haukkumaan sitten linnanjuhlien asuja. Sitten takas nukkumaan.
Koiran kuono kukkii. Kellään mitään ideaa mikä mahtais olla, kun kuonon päässä - ja leuan kärjessä - on punasia, näppyjä. Eläinlääkärille ollaan käyty näyttämässä jo kahdesti ja se on aina määränny samaa lääkettä - jota käytetään myös korvien puhdistukseen - mutta ei oo auttanu. Ei oo kuulemma si sikaripunkkikaan tai mikään muu. Kai se sitten on allerginen jollekin, nyt vaan pitäis selvittää mille. Todennkösesti vehnälle.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 05 Joulu 2011, 21:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 21:42

Minulla onkin musta piirtopöytä, niin ei se siitä miksikään muutu... kynä vaan tuppaa kulumaan hyvinkin nopeasti D:

EDIT: Pädämn... meidän koiralla myös tuppaa tulemaan punasia näppyjä kuonoon, syynä kylläkin on (ainakin näin on väitetty) koiran jatkuva haarojen nuoleminen juoksun aikaan, jolloin hän tuosta jonkun hiivan tms. saa kuonoonsa. Tuskin sama, mutta tulipahan mieleen...
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2011, 21:57

Tolla on kyllä ollu hiivaa korvissa.... No, ehkä pitää jälleen kerran vierailla eläinlääkärillä. Tällä kertaa jollain muulla ko tolla vakituisella.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja jester » 05 Joulu 2011, 22:31

Mun piirtopöytä on jotain pari vuotta vanha (...kai), eikä toi kärki oo kulunu yhtään mihinkään. Oon kyl vähän odottanu et millon pääsisin vaihtaan kärjen mut.... Sitä saa varmaa odottaa viel senki jälkee ku toi hajoaa. Aina välillä kyl ihmettelen et miten se on viel ehjä ja toimiva....

Meidän koiril ei oo tainnu koskaan olla mitään punaisia näppyjä joten en osaa mitään tuohon kommentoida..
jester

ViestiKirjoittaja Ylva » 05 Joulu 2011, 22:47

Joitain häiritsee kirjoitusvirheet niin suunnattomasti, että en osaa ymmärtää sitä, koska omaan myös lukihäiriön ja ei se ole koskaan ollut niin tarkkaa minulle. Tottakai asioista saa huomauttaa, mutta voisihan ne nätisti tehdä.

ja sitten pääasiaan; LUNTA!
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Joulu 2011, 23:03

LUNTA?! Missä? ei täällä ainakaan...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 05 Joulu 2011, 23:12

Täällä on vähän lunta ja sitäkin enemmän jäätä. Toivottavasti ovat keskiviikko-aamusta hiekottaneet niin ei tarttis pelätä pyörällä kaatumista.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Joulu 2011, 23:32

Mulla on nastakengät ja taiteilin tänään koulun jäihin kaikkea kivaa :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Joulu 2011, 00:23

Turussa sato juuri ensilumi XD <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2011, 00:30

Tääl tuli eilen lunta ja tänään oli si taas ihanan liukasta. Jalat kipeenä siitä töpöttämisestä, ku mulla on armoton kaatumisfobia >: Hyvä jos ulos uskallan mennä mummon tappo keleillä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Joulu 2011, 00:36

Täälä oli eilen pikkusen lunta, joka suli poies, sit tadaa se tuli tänää uuestaan ja on vieläki maasa :D ja tehtiin kaksi mini lumiukkoa jotka ristittiin Anastasia äidiksi ja Sofia lapseksi :'D
Demintty

ViestiKirjoittaja jester » 06 Joulu 2011, 11:24

Täälläki o satanu ensilumi!
Nyt voi alkaa odottaa joulua ja ettimään koiraa ku se hyökkää tonne valkoseen piiloon 8D
jester

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut