Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Joulu 2012, 10:12

Shhhhhhhh, siitä ei puhuta.
Elämäni synkin ajanjakso ):

Mikä on elämän tarkoitus?
Pappis

ViestiKirjoittaja Lörri » 21 Joulu 2012, 11:17

Oppiminen ihmisenä.

Joulu vai Juhannus?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 21 Joulu 2012, 12:01

Joulu hands up<3

Oletko absolutisti alkoholia kohtaan tai haluaisitko olla?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Joulu 2012, 14:04

En. En sillä, että joisin, mutta 18 ikävuotta odotellessa.

Kumpaa söisit mieluummin, multaa vai hiekkaa?
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 21 Joulu 2012, 19:24

Hiekkaa, kai. Se kuulostaa paljon mukavemmalta ku multa + on tultu maistettua kumpaaki, hiekkaa kiitos :D (siis joskus pienempänä oon maistellu :D en mää ny kuiteskaa enää :D)

Omistatko tänä vuonna minkäänlaista joulukalenteria?
Demintty

ViestiKirjoittaja Nipustin » 21 Joulu 2012, 19:50

Omistan sellaisen mahd. halvan suklaakalenterin;D Mars merkkisen jos joku kaipaa yksityiskohtia.

Mitä sinulle tulee mieleen sanasta "tonttuilla"?
Nipustin

ViestiKirjoittaja tynnyri » 21 Joulu 2012, 20:43

Ala-aste ajat <3

Iskikö köyhyys näin joulun alla??
tynnyri

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Joulu 2012, 16:58

Noup. Ostin läheisille kalliit (niiku minun mittapuulla heh.) lahjat ja jätin ihteni ilman, hyvin tässä pärjää. (; Pihi olen itselleni ostamaan mitään, pitäis talvikengätkin ostaa ku entisestä lähti pohjat, mutta kyllä noilla varakengillä oon puksuttanut ihan kivasti. :D Antamisen ilo on paras ilo. ;D

Oletko lukenut kirjan nimeltään.. "Taru Sormusten Herrasta"?
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Joulu 2012, 23:22

Kerran oo koittanu alottaa sitä, mutta ei oikei innostanu :D joittenki kirjojen alut on vaa tylsi, ihan sama vaikka kuinka hyvä kirja ois kokonaisuudessa, jos alku on surkee nii turha ruveta koko kirjaa ruveta selaamaan läpi :D

Miten aiot viettää/vietit joulusi?
Demintty

ViestiKirjoittaja tynnyri » 23 Joulu 2012, 23:39

Kotona perheen kanssa, sekä joulusauna ja joulukirkko on must!

Oletko tyytyväinen itseesi?
tynnyri

ViestiKirjoittaja Templer » 24 Joulu 2012, 00:16

Tällä hetkellä en.

Minkätyylistä musiikkia kuuntelet?
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 05 Tammi 2013, 02:12

Musiikkimaku heittelee laidasta laitaan :D Saatan yhden päivän aikana kuunnella Daughtrya, Debussya, Michael Ortegan jottai esim. sad pianoa tai inceptionia etc. Sit koska mulla on vähän tapana tykätä kaikesta siitä mitä kaikki muut vihaa niin kyllä kuuntelen Justin Bieberiäkin :D
Sitten mitäköhän tässä on muuta tultukkaa kuunneltua.. kaikkia themejä ja soundtrackeja sun muita sit mulla se menee vähän sillai että jos kaveri laittaa jonkun musiikin soimaan nii kyllä se mulle kelpaa, olkoot ihan sama mitä vaan, vaikka virsiä tai Slipknottia :D

Onko sinulla joitain isompia tai pienempiä pakkomielteitä/tapoja jotka ärsyttävät sinua tai toisia?
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Tammi 2013, 02:38

Mun on pakko sulkea avoinna olevat laatikot/kaapit, mä tarkistan vähintään viisi kertaa, että avaimet on mukana ja lompakko, mikäli sitä tarvitaan. Se ärsyttää, varsinkin jos tietää itte et se lompakko/avaimet on siellä taskussa/laukussa, kun ei ne sieltä itsekseen mihinkään ole lähtenyt!

Teitkö uuden vuoden lupauksia? Jos teit, niin mitä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Tammi 2013, 12:20

Tein, ja lupasin että syön vähemmän herkkuja. o3o Se ei tule toimimaan!

Minkälainen musiikki on mieleesi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 16 Tammi 2013, 11:14

Tykkään aika laajassa kirjossa musiikista, ainoat mitkä hyvin harvoin kolahtavat on räppi, hevi, örinäbiisit.
Eniten atm pidän kuitenkin popista ja R&Bstä.

Jos olisit koira, minkä rotuinen olisit?
Nipustin

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut