Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 05 Joulu 2009, 17:52

Joo, Mayojen kalenteri loppuu 21.12.2012...
Olisin tahtonut pitää maailmanloppubileet silloin, mutta äiti ei anna, kun on liian lähellä joulua. x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2009, 18:00

Maailmanloppubileet... Kuulostaa siistiltä :D Itse en edes tiennyt että Mayojen kalenteri loppuu tuolloin.

HEIKKI ON MUN IDOLI!...
siitä pitää tehä foorumin maskotti

Joo 8D Siinähän piirrät vuorimuulin ja haltiakääpiösoturin risteytyksen jonka pitäisi olla haltia. Haastetta vai?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 05 Joulu 2009, 18:01

No jaa. Pikkumaailmanloppujuhlat? 8DD Muut kun pitää pikkujouluja samoihin aikoihin...

Harmi ettei mayat voineet olla yhtään täsmällisempiä ja kertoa aikaa. Olisi ollut siistiä sitten bileissä todeta että "Ottakaamme juomalasit mukaan ja istukaamme seuraavat viisiminuuttia hiljaa ja katsokaamme, tuleeko maailmanloppu!"
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2009, 18:07

Joo 8D Siinähän piirrät vuorimuulin ja haltiakääpiösoturin risteytyksen jonka pitäisi olla haltia. Haastetta vai?

.... häröä.

Ja pikkumaailmanloppujuhlat! Jos TNF on viel pystys sillon ni pidetään sellatteet 8DDD
Ja niimpä, mut kai se ois loogisinta (tyhmän logiikalla) Et maailmanloppu tuli si jtn 12:21 tai 21:12 tai vastaavaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2009, 18:12

Pikkumaailmanloppujuhlat! ♥ Jooh, pidetään sellaset sitte jos TNF on vielä pystyssä 8) Ja sitten kuollaan jos se maailmanloppu tulee.

Tosiaan, ehkä loogisinta on että se on 12:12 tai 12:21 tms... Tyhmän logiikalla, as Aksu said. Mitenköhän nuo kuvitteli maailmanlopun tulevan? Maapallo posahtaa biljooniksi atomeiksi/asteroidi törmää meihin ja koko pallo palaa pieneksi kikkareeksi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2009, 18:20

Tosiaan, ehkä loogisinta on että se on 12:12 tai 12:21 tms... Tyhmän logiikalla, as Aksu said. Mitenköhän nuo kuvitteli maailmanlopun tulevan? Maapallo posahtaa biljooniksi atomeiksi/asteroidi törmää meihin ja koko pallo palaa pieneksi kikkareeksi?

Tai mitä jos kaikki vaan lakkaa yhtäkkiä olemasta? .... häröä, miettikääs sitä.
Nii ja kerro Mmupulle terkkuja!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 05 Joulu 2009, 18:24

Eipähän ainakaan ehtisi hirveästi kauhua kokea, jos kaikki vaan lakkaa olemasta... 8DD

Tai sitten jos meret posahtaa metaanin määrän takia? (Joo-terve-katoin-taas-MTV3 Faktan-Katastrofiohjelmia)

Ärsyttää. Toinen kaiutin temppuilee.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2009, 18:24

Very häröä! Erittäin pelottavaa itteasiassa. Ei saa meitä pieniä tuommosilla pelotella >[
Näh, tekee mieli mennä stalkkailemaan DeviantArtiin TNF-kuvia.. Aksulta ja Ivyltähän näitä löytyy.. Waaaah siellä oli tuo Loryeninkin kuva ;_____; How lovely.

Ja mmupulle menee terveiset \o

//Ja wtf, meret posahtaa? o.o Härregyyd. Hukkuminen ei kuulosta kivalta.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 05 Joulu 2009, 18:29

Agna, älä sinä vedestä murehdi... Se metaani tässä ongelma onkin. Veteen sekoittunut metaani ei kohoa heti ylöspäin, ja se on räjähdysherkkä kaasu... Saisi pirun ison tulimyrskyn aikaiseksi.

Ja sama ohjelma esittely kerran, että asteroiditutkijat on huolissaan, koska joku päälle kilometrin kokoinen astreoidi kulkee 2029 maapallon läheltä, ja jos jää maan vetovoimakenttään eikä asialle tehdä mitään, ko. asteroidi mäsähtää päin rakasta planeettaamme 2036...
Jos siis maailmanlopputeoria pettää niin tuota vain pelkäämään! >8DD
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2009, 18:30

Ah, Ivyn työt <3 Sekin sais vähän heräillä taas...

Ja meret possahtaa.. karua. Kuka muuten on kuullu siitä et ilmaston lämpeminen olis ollu vaan joku tiedemiesten huijaus et ne sais lisää rahaa tutkimuksiin? Ko oon vaan nähny jtn random screenshotteja Naurunappulassa ja sivukorvalla kuullu jtn telkkarista... en si tiiä pitääkö paikkansa vai mitä, anyways.
Plus mun mielestä noi maailmanloppu pelottelut on aika laimeita.. kyl muo ainakin pelottais enemmän, kun tietää että mitään ei tuu tapahtumaan, mut silti kaikki lakkaa olemasta. Menee yli ymmärryksen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Joulu 2009, 16:03

Palaminen on vielä kauheampi vaihtoehto >___>' Ja ilmastonmuutos tiedemiesten huijausta? Tsiisus kraist. Siitä on pölisty meille ainakin 4 vuotta, joten hienoa jos se nyt onkin huijausta :P
Se leffa oli muuten sairaan hyvä.

Anyway, Pikku-Agnan eilispäivä ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan... Kun tultiin sieltä leffasta, niin kuulin että Otto (eli meidän koira) saattaa kuolla... Sillä on joku sairaus kiveksissä jne eikä oo varmaa saadaanko sitä hoidettua :/ Kyynelkanavat ehti kuivua eilen kyllä totaalisesti. Meikä karjuu heti ensimmäisenä että "STNA leikatkaa ne p*llit siltä kokonaan pois!" mutta nää vaan hyssyttelee että katsotaan nyt ensin että mikä siinä on.
Jee. Could someone give me a hug ;___; \o/

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Joulu 2009, 16:10

Agna: Toivotaan ettei Otolla ole sit mitään, jos kerran katotaan mikä on...

Moon väsynyt >.> tahtoisin nukkua, mut toisaalta sit en haluis...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Joulu 2009, 19:01

*Mega hug back \o/*

Rakki// Jep... Mäki oon väsynyt vaikka nukuin muka oikein pitkään ja hyvin >.> Tosin äsken kävin saunassa niin sen jälkeen taas vähän virkeämpi olo.

Kertokaa jotain hyvää musaa. Alkaa kyllästyä näihin samoihin soittolistoihin.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna